Last news in Fakti

24 Януари, 2014 12:51 8 804 9

Phaeton ще расте и олеква

  • volkswagen-
  • vw-
  • vag-
  • phaeton

Продажбите на най-големия и скъп "Народен автомобил" са меко казано неудовлетворителни, но във Volkswagen не са готови да се простят с флагмана си по имиджови причини. Второто поколение на Phaeton ще атакува пазара през 2016 г., ще има още по-големи габарити от сегашния модел (дължина - 506/518 см), а каросерията му ще се изработва изцяло от алуминий, съобщава Car & Driver.

Според американското списание немците са били готови с прототип на лимузината за салона в Детройт този месец. Ръководството на Volkswagen обаче е решило да отложи дебюта на концепта, тъй като до представянето на серийния автомобил остава още доста време.

Как ще изглежда новият Phaeton вероятно не знаят с точност дори във VW. Отсега обаче се говори, че луксозният седан ще служи за дизайнерски ориентир за всички останали модели в гамата на марката.

Phaeton II ще има двойно предаване, пневматично окачване и всички удобства, които се смятат за стандарт в сегмента. Знаменитият W12 най-вероятно ще отпадне от двигателната гама, отстъпвайки място на четири-, шест- и осемцилиндрови турбомотори, съчетани с многостепенни автоматични трансмисии. В плановете на немците влиза и хибридна версия  с функция за зареждане на батериите от битовата мрежа.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Hristo Atanasov

    5 1 Отговор
    по-изгодното А8
  • 2 galaxy

    4 2 Отговор
    Новия Фаетон е оправил грешките на стария и ще има пазарен успех.
  • 3 Споок Армин

    4 2 Отговор
    Стария Фаетон е все още един прекрасен автомобил , който по нищо не отстъпва на "големите" си германски братовчеди.
  • 4 Иван Господинов

    3 1 Отговор
    Phaeton за парите си на старо си е направо подарък но подръжката му е жив ад там цифрите са такива че само от един елементарен ремонт може да ти замине цялата далавера от купуването на старо
  • 5 Споок Армин

    2 0 Отговор
    Фаетон е автомобил от високия луксозен клас автомобили.Който си купи такъв автомобили си е направил сметката за разходите по него.Това не е Гоуф 3 или 4 за ширпотреба ,дето всеки може да кара.Всяко удоволствие си има цена.Подръжката на Фаетона е точно каквато е на Туарег.Маслата са скъпи , данъците са високи и разхода е голям.Това обаче няма да спре човек с високи доходи да си купи такъв автомобил.Парите се мерят по различен начин от различни хора.
  • 6 Shmeker

    0 0 Отговор
    W12 едва ли ще отпадне.
  • 7 скар фейс

    2 0 Отговор
    Точно заради високите разходи за поддръжка и не редките проблеми, този модел така и не можа да извоюва голям успех сред висшия клас. Ако се появи проблем например със скоростната кутия или електроникта, пазарната цена на колата ще се стори на купувача, като първоначална вноска. Не на последно място е имиджа на марката, който не блести така ярко, като мерцедес, бмв и ауди, въпреки, че качеството на израборка, не е по-лошо.
  • 8 БМВ БЪЛГАРИЯ

    2 0 Отговор
    Точно, голяма част от неуспеха е само заради марката.VW имат Ауди имат порше и те също искат с тяхната марка да влязат при луксозните.НЕ мисля че ще породи такъв успех колкото при другите 3 (4) марки, но все пак да се пробват не съм аз този който решава.С хубава кола и реклама може и да се получи
  • 9 PROFESIONALISTA

    0 0 Отговор
    Ами там е работата, че хората с високи доходи не предпочитат файтон само заради емблемата... Накак си парадоксът е налица- луксозна народна кола... Иначе погледнато чисто независимо- той е като замисъл дори на моменти по-добър от А8, но като изпълнение и като дефекти, които дава, едва ли. И си остава един неуспешен експеримент, служещ само за да създава слава на марката.
    А това, дето е с ниска цена на старо, а има ужасяваща поддръжка после, се отнася за 90 % от скъпите лимузини, така че не можем да му го приписваме като недостатък.Да не говорим, че казано така звучи много повърхностно и аматьорски, защото повечето хора не правят разлика между ПОДДРЪЖКА , РЕМОНТ и РЕЦИКЛИРАНЕ на даден автомобил, а в случая при една лимузина, експлоатирана до 7-800 хил.км става дума точно за последното, което в никой случай не е рентабилно....