ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Да!!! Много правилно, тъй като всички мъже не купуват коли на жените си със задно!!! Но и за любителите на марката, които не могат да карат със задното предаване, вече ще се возят спокойно в любимата марка!!!
toz pak a casa niama nishto obsto ti vijdal li si a clasa tolkova golemi niama a novata a clasa e sportna prilica na polo i na bmw1 no samo zadnata chast
ima reno sega pusnato sas zadno tova e nai hubavoto na bmw che se machat da napraviat kato vsichki kompanii kola s predno
no edva li parvite im koli shte stavat za neshto
Явно ти си специалистката по л..ната, а аз по БМВ-тата. Няма връзка между двете. А и с теб нямаме допирни точки. Ти да не караш от тези камиони дето почистват антисептичните ями???
Абе море,да има сега някой да ви даде по едно такова,на всичките критикари тука.Има да се ежите вътре и да гледате "отгоре",като кралицата Майка на сватбата на внука си.Ама нали няма,естествено,че е "пълен ф.кинг ш.т".
Още от колите им през 50-те са били едни от най-добрите. Не се прави на специалист, защото явно изобщо не ти се получава. Ти си една от онези хора, които ненавиждат спортните коли - това в което бмв са най-добри. Очевидно си фенка на дебелите семейни ванчета с предно предаване и вълнуващите 80 к.с. и моля, нямаш право да коментираш така точно производител като бмв. То времето си го е доказало - задно предаване и бмв за спечелване на победи в състезания (бмв м3 е30 с над 1500 отделни победи в състезания) и предно за спечелване на по-нисък разход и недозавиване. Ама аз какво ти обяснявам - ти никога няма да схванеш автомобила, като средство за забавление, а не само сухи неща като практичност и економичност.... Колкото до модела - добре изглежда, но определено не е по моя вкус. Докагато има бмв-та със задно съм си доволен...
Абе какво се карате са това задвижване не знам. Карал съм със задно, карал съм и с предно предаване... честно да си кажа от предното съм по-доволен НО (има голямо НО). В момента карам понапомпан пасат б5,5 1.8Т която е само на предно... Е колата е доста над заводските 150 коня и да си кажа честно за да върви нормално, да няма въртели и занасяния когато е настъпиш, то трябва да си на поне 4та предавка. Кола до 100-150 коня с предно е перфе и я предпочитам пред тази със задно, но идеалната кола е с 4 задвижващи колела. Следващият ми напомпан звяр определено ще е 4х4
4Х4 е най-доброто. Държи се перфектно на мокър път и на завои, а при ускорение зацепването е перфектно и много бързо и сигурно набира. Но на лед не помага.
koi ti govori za sastezania da ne sam kamekadze che da me interesuva moita kola e 60 konia 160-170 si gi podarja no ne sam kamekadze da karam stakava skorost
Най-важното за марката е да печели повече пари.Това се прави именно с автомобил с предно предаване.Разходите са по малки а цената понеже е БМВ ще бъде все така висока.Предното предаване има предимство,когато се движиш нагоре по завои.Тогава центробежните силикоито се опитват да изхвърлят автомобила на завой са лесни за увладяване.Кара се по лесно.Задното предаване има предимство при рязко потегляне , защото тежеста на автомобила попада в по голямата си част на задните колелета и оттам се получава по добро сцепление и по малко превъртане на гумите.Също така със задно предаване имат предимство водачите които се пускат надоло по наклон със завои , защото тогава задните колелета и двигателят играят ролята на естаствена спирачка. За добри шофьори които искат комфорт задното е за предпочитане.Както каза един колега най-добре си е 4х4 full time.
тъй, тъй - да си дойдем на думата
По темата - на мен ми харесва да има и БМВ с предно - дори повече модели да имат с предно - в по-малките класове. Нека има избор - не е лошо. НО да си останат и моделите със задно - това държи най-верните фенове на марката. В противен случай ако от БМВ се полакомят за по-голяма печалба може да изгубят много. То не че и сега не са на печалба - колите са им сравнително скъпи, но така е - марка, която се е наложила през годините може да си го позволи.
Дано да е и последното с предно предаване!Всички добри коли са със задно предаване.Предното донякъде е добро , но не си струва заради малкото му плюсове постоянните ремонти които възникват при този вид предаване както и наблъскания кош с напречен двигател.
BMW прави кола с предно задвижване и заема дизелови двигатели и технологии от Peugeot, Mercedes взема технологии и двигатели от Renault. Дааа, нещата вече няма да са същите...Иначе показаният модел е нещо доста грозно, имайки предвид компанията производител.
Не съм фен на марката BMW но и никога не съм бил и противник на тази марка,на мен лично ми допада този модел и независимо че не е със задно предаване определено ще привлекат нови клиенти в този клас.Ако цените са с една идея по ниски със сигурност ще привлекат клиенти желаещи да притежават автомобил от тази марка,и смятам че има изгледи да пожънат успех.Автомобилът притежава необходимата доза агресия а и гамата от двигатели предлага за всеки вкус и желание за динамика,за поулегналите има по маломощен двигател с не лоши характеристики а за по драйвърски настроените шофьори също няма да са разочаровани.
Защо да прави семеен автомобил със задно ? Помислете малко бе хора, те искат да изкарват повече пари и типично за немските марки, имат модели в 150456346 категории и те са измислии половината от тях. Някой експериментира и другите виждат че е успешно и пускат и те. Къде пише че като е БМВ трябва да е със задно.Това са някакви глупости дето хората си ги вярват...
Всичко е с цел по-голяма печалба.
Пример за това е и с BMW Х6. Конкуренцията видя колко е успешен този модел и сега Мерцедес, Ауди и VW си пускат техни.Нищо чудно да пуснат и на порше, но и за това има време те VW до 1-2 години ще разширят доста моделната гама
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Симеон Тасев
09:27 14.02.2014
2 Vasik Atanasova
Коментиран от #8
10:00 14.02.2014
3 M_SUX
Коментиран от #9, #10, #12
11:38 14.02.2014
4 Монго
12:39 14.02.2014
5 Shmeker
12:46 14.02.2014
6 Нема Бира
Коментиран от #11
16:13 14.02.2014
7 ани иванова
17:09 14.02.2014
8 ани иванова
До коментар #2 от "Vasik Atanasova":
gazovoto e hubavo neshto17:10 14.02.2014
9 ани иванова
До коментар #3 от "M_SUX":
nishto obshto17:11 14.02.2014
10 ани иванова
До коментар #3 от "M_SUX":
dosta godini bmw biaha nazad no vidiaha che zadnoto ne stava za kola i shte praviat koli17:13 14.02.2014
11 bad4o
До коментар #6 от "Нема Бира":
Да!!! Много правилно, тъй като всички мъже не купуват коли на жените си със задно!!! Но и за любителите на марката, които не могат да карат със задното предаване, вече ще се возят спокойно в любимата марка!!!18:53 14.02.2014
12 bad4o
До коментар #3 от "M_SUX":
Да!!! Даже и малко от а-класата!Коментиран от #15, #16
18:54 14.02.2014
13 galaxy
Коментиран от #14
18:55 14.02.2014
14 ани иванова
До коментар #13 от "galaxy":
ei go nashia :D moje l..no da e ama nali e bmw e nai dobroКоментиран от #24
19:48 14.02.2014
15 ани иванова
До коментар #12 от "bad4o":
toz pak a casa niama nishto obsto ti vijdal li si a clasa tolkova golemi niama a novata a clasa e sportna prilica na polo i na bmw1 no samo zadnata chast19:51 14.02.2014
16 ани иванова
До коментар #12 от "bad4o":
tova e dosta goliama semeina kola19:53 14.02.2014
17 БМВ БЪЛГАРИЯ
Коментиран от #18, #19
20:43 14.02.2014
18 ани иванова
До коментар #17 от "БМВ БЪЛГАРИЯ":
ami kakvo eКоментиран от #23
20:59 14.02.2014
19 ани иванова
До коментар #17 от "БМВ БЪЛГАРИЯ":
po kakvo se opredelia edna kola dali e jenska ili majka ako tui e jenska kola znachi zafirata i tia e jenska20:59 14.02.2014
20 Кольо Фильов
22:05 14.02.2014
21 Бай Шиле
Остава да чакам Дачичя да пуснат модел със "задно",
:(
Коментиран от #22
22:25 14.02.2014
22 ани иванова
До коментар #21 от "Бай Шиле":
ima reno sega pusnato sas zadno tova e nai hubavoto na bmw che se machat da napraviat kato vsichki kompanii kola s prednono edva li parvite im koli shte stavat za neshto
Коментиран от #27
22:38 14.02.2014
23 Iaroslav Stanchev
До коментар #18 от "ани иванова":
Щом питаш да ти кажа,не става с йе..не,трябва и акъл,от време на време.Коментиран от #30
22:41 14.02.2014
24 galaxy
До коментар #14 от "ани иванова":
Явно ти си специалистката по л..ната, а аз по БМВ-тата. Няма връзка между двете. А и с теб нямаме допирни точки. Ти да не караш от тези камиони дето почистват антисептичните ями???Коментиран от #31
22:47 14.02.2014
25 Iaroslav Stanchev
Коментиран от #36
22:56 14.02.2014
26 ludfen
Коментиран от #32
23:02 14.02.2014
27 Никой
До коментар #22 от "ани иванова":
Още от колите им през 50-те са били едни от най-добрите. Не се прави на специалист, защото явно изобщо не ти се получава. Ти си една от онези хора, които ненавиждат спортните коли - това в което бмв са най-добри. Очевидно си фенка на дебелите семейни ванчета с предно предаване и вълнуващите 80 к.с. и моля, нямаш право да коментираш така точно производител като бмв. То времето си го е доказало - задно предаване и бмв за спечелване на победи в състезания (бмв м3 е30 с над 1500 отделни победи в състезания) и предно за спечелване на по-нисък разход и недозавиване. Ама аз какво ти обяснявам - ти никога няма да схванеш автомобила, като средство за забавление, а не само сухи неща като практичност и економичност.... Колкото до модела - добре изглежда, но определено не е по моя вкус. Докагато има бмв-та със задно съм си доволен...Коментиран от #33, #45
23:13 14.02.2014
28 dhcp
Коментиран от #29
23:29 14.02.2014
29 galaxy
До коментар #28 от "dhcp ":
4Х4 е най-доброто. Държи се перфектно на мокър път и на завои, а при ускорение зацепването е перфектно и много бързо и сигурно набира. Но на лед не помага.Коментиран от #46
23:35 14.02.2014
30 ани иванова
До коментар #23 от "Iaroslav Stanchev":
koeto na teb iavno ti lipsva ;)Коментиран от #39
00:23 15.02.2014
31 ани иванова
До коментар #24 от "galaxy":
:D breh breh ti goliam otvorko si bil smesh00:25 15.02.2014
32 ани иванова
До коментар #26 от "ludfen":
machat se da praviat koli veche00:26 15.02.2014
33 ани иванова
До коментар #27 от "Никой":
koi ti govori za sastezania da ne sam kamekadze che da me interesuva moita kola e 60 konia 160-170 si gi podarja no ne sam kamekadze da karam stakava skorostКоментиран от #42
00:29 15.02.2014
34 мозера мозера
Коментиран от #47
00:30 15.02.2014
35 Споок Армин
05:52 15.02.2014
36 Стоян Стоянов
До коментар #25 от "Iaroslav Stanchev":
тъй, тъй - да си дойдем на думатаПо темата - на мен ми харесва да има и БМВ с предно - дори повече модели да имат с предно - в по-малките класове. Нека има избор - не е лошо. НО да си останат и моделите със задно - това държи най-верните фенове на марката. В противен случай ако от БМВ се полакомят за по-голяма печалба може да изгубят много. То не че и сега не са на печалба - колите са им сравнително скъпи, но така е - марка, която се е наложила през годините може да си го позволи.
07:31 15.02.2014
37 Бай Иван
Коментиран от #38
08:23 15.02.2014
38 ани иванова
До коментар #37 от "Бай Иван":
mislia che beshe do 2015 -20 po goliamata chast ot bmw shte bade s predno predavane10:59 15.02.2014
39 Iaroslav Stanchev
До коментар #30 от "ани иванова":
Имах предвид "йедене",което разбира се е изписано грешно,но смисъла е ясен.А ти какво си мислиш е друг въпрос.Коментиран от #41
13:08 15.02.2014
40 stormtrooper
Коментиран от #48
13:22 15.02.2014
41 ани иванова
До коментар #39 от "Iaroslav Stanchev":
ne qm mnogo na dieta sam13:55 15.02.2014
42 Никой
До коментар #33 от "ани иванова":
Говорим за бмв все пак. Като си искаш бавно дебело миниванче си вземаш ситроен, а за хората, които могат да шофират е бмв.Коментиран от #43
14:02 15.02.2014
43 ани иванова
До коментар #42 от "Никой":
horata koito mogat da shofirat za tova li postoiano stavat katastrofite sas bmw16:44 15.02.2014
44 Miroslav Dochev
18:06 15.02.2014
45 БМВ БЪЛГАРИЯ
До коментар #27 от "Никой":
Може 100 да е по-лесно изпреварването на пътя със завоите до вилата, ако се изпречи някой дядо18:39 15.02.2014
46 БМВ БЪЛГАРИЯ
До коментар #29 от "galaxy":
На лед нищо не помага освен 1-2 неща и те не ти дават гаранция 100% че ще си стабилен.От лед на пътя да се внимава18:41 15.02.2014
47 БМВ БЪЛГАРИЯ
До коментар #34 от "мозера мозера":
И как определи цената ?18:42 15.02.2014
48 БМВ БЪЛГАРИЯ
До коментар #40 от "stormtrooper":
Защо да прави семеен автомобил със задно ? Помислете малко бе хора, те искат да изкарват повече пари и типично за немските марки, имат модели в 150456346 категории и те са измислии половината от тях. Някой експериментира и другите виждат че е успешно и пускат и те. Къде пише че като е БМВ трябва да е със задно.Това са някакви глупости дето хората си ги вярват...Всичко е с цел по-голяма печалба.
18:45 15.02.2014
49 БМВ БЪЛГАРИЯ
18:48 15.02.2014
50 Бай Иван
Коментиран от #51
20:07 15.02.2014
51 БМВ БЪЛГАРИЯ
До коментар #50 от "Бай Иван":
Има има14:55 17.02.2014
52 Кобрата
Коментиран от #53, #54
14:56 17.02.2014
53 ани иванова
До коментар #52 от "Кобрата":
i tova li mi e hubavoto che ne vseki moje da podarja bmw tc kolkoto i da sam dobre s parite mislish li che bih stanal rob na edna kupcheta jeliazo17:29 17.02.2014
54 zendera
До коментар #52 от "Кобрата":
Дизеловите модификации не харчат толкова много...22:29 18.02.2014
55 ken sheehan
16:55 19.02.2014