Volkswagen публикува на своя сайт официална информация и снимки на новата разновидност от семейството на Golf, която е наречена Sportsvan. Този автомобил заменя досегашния Golf Plus.
Компактният ван се предлага на немския пазар с два бензинови двигателя - 1.2-литров с мощност 85 к.с. и 1.4 TSI със 150 коня. Дизеловите мотори също са два - с обем 1.5 и 2.0 литра. Тяхната мощност е съответно 110 и 150 к.с.
Най-слабият бензинов мотор работи съвместно с петстепенна механична скоростна кутия и ускорява автомобила до 100 км/ч за 13.2 секунди. Най-мощният бензин пък изпълнява същото упражнение за 8.8 секунди.
Част от интересните решения в салона са свързани с регулируема в диапазон 180 мм в предно-задно положение задна седалка и значително по-голямо товарно пространство. Обемът на багажника при сгънат втори ред седалки е 1 500 литра.
Volkswagen Golf Sportsvan разполага с екстри като адаптивен круиз контрол, мултимедийна система с голям екран, система за следене за автомобили в т.нар. мъртви зони и др. Базовата цена в Германия стартира от 19 625 евро.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 galaxy
10:01 24.02.2014
2 zendera
Коментиран от #4
10:40 24.02.2014
3 I'm back
Коментиран от #19
11:03 24.02.2014
4 Монго
До коментар #2 от "zendera":
Е има и два двигателя по 150 к.с. , което не е много зле /лично аз не бих се качил на кола под тези коне/. Макар , че бензиновия 1.4 според мен е "шевна машина", 2.0 дизеловия-150 к.с. предполагам, че няма да е зле,но не съм фен на дизеловите и не разбирам. Всичките ми коли са бензинови /едната е на VAG/, но като по-консервативен си падам по "чистите атмосферки"...Коментиран от #5
11:28 24.02.2014
5 zendera
До коментар #4 от "Монго":
Абе то и аз не бих се качил на кола под 150кс,даже мисля че са малко вече.И за какво са ти тия атмосферки...предимствата на модерните турбо агрегати са очевидни...Коментиран от #6
11:50 24.02.2014
6 Монго
До коментар #5 от "zendera":
Прав си, но турбото предполага по-усложнен агрегат, повече електроника, от там съответно "сервизирането" му е по-скъпо. Чистия атмосфер с кубатура над 2.2...и пак в зависимост от експлоатацията му, предполага по-дълъг живот, пък и съм им свикналКоментиран от #7
11:58 24.02.2014
7 zendera
До коментар #6 от "Монго":
Макар че в момента съм с двулитров седан предпочитам турбото.Преди бях много доволен от трилитровия си турбодизел.Оказа се издръжлив независимо от ремапването......Коментиран от #8, #9
12:04 24.02.2014
8 скар фейс
До коментар #7 от "zendera":
Какво караш в момента? БМВ 3-ка?Коментиран от #10, #13
13:57 24.02.2014
9 Монго
До коментар #7 от "zendera":
При три литровия отиваш на 6 цилиндъра , коментара ми се ограничава до 4-ри цилиндрови бензинови. Но никога няма да си купя кола бензин /с турбо или би-турбо, това последното е патент май на дизелите/, 1.4 с над 140 к.с. Имам фирма в , която "пико", "оверлог" и " права машина" се доближават до характеристиките на новите три или четири цилиндрови, автомобилни "шевни" машини /това в кръга на шегата/...Коментиран от #11
14:23 24.02.2014
10 zendera
До коментар #8 от "скар фейс":
E 34 на 22 години.Продадох 530-ката.Но се замислям за 535 на лизинг.......14:24 24.02.2014
11 zendera
До коментар #9 от "Монго":
Шесте цилиндъра са друга работа независимо дали е бензин или дизел.Преди години минах през доста малолитражки но тогава това можех да си позволя.А понеже темата е за ФВ не виждам слабости на 2.0 тфси.Според мен е много добър-с незначителна турбодупка.Мисля че този без турбо също не показва слабости..Коментиран от #12
14:32 24.02.2014
12 Монго
До коментар #11 от "zendera":
14:35 24.02.2014
13 zendera
До коментар #8 от "скар фейс":
Стария SKAR ли си?Коментиран от #17, #18
15:01 24.02.2014
14 Симеон Тасев
15:06 24.02.2014
15 Симеон Тасев
15:06 24.02.2014
16 Монго
15:37 24.02.2014
17 скар фейс
До коментар #13 от "zendera":
Да, аз съм! Радвам се, че те виждам тук. :)16:57 24.02.2014
18 скар фейс
До коментар #13 от "zendera":
Преди си спомням, че караше пак 520-ка, само че zender 200 коня, нали!? :)Коментиран от #21
17:00 24.02.2014
19 наско стоилов
До коментар #3 от "I'm back":
кои са шампиони в световния VRC18:35 24.02.2014
20 I'm back
Коментиран от #23
19:01 24.02.2014
21 zendera
До коментар #18 от "скар фейс":
Да но ме блъснаха и я хвърлих за скрап.После си взех 530д и я чипосах-227кс и 525Нм въртящ момент.На жена ми взех 170 цди.Допълнително след 2 години взех изгодно и една Е34 520 -ка която реставрирах така да се каже до аблютно оригинален вид-тя е супер състояние.Наложи се преди година и половина да ми правят операция в чужбина и продадох 530ката и А-клацата на жената защото операцияра беше много пари.И ето ме сега ,възтановявам себе си и бизнеса но карам 520ката.Както и да е-пари се печелят,здраве не точно.Свикнах с високата мощност и съм решил скоро време да купя Е60 535Д.Ти сега какво караш.А,и друго-надявам се скоро време пак да поспорим за японските машини.........Коментиран от #22
20:02 24.02.2014
22 скар фейс
До коментар #21 от "zendera":
Пожелавам ти бързо възстановяване, защото здравето е на първо място. Както казваш пари се печелят. Колкото до колата, ще си вземеш друга. Аз си карам още дизеловата W210-ка. Догодина мисля за по-нова, а и тогава може да организираме някоя среща някъде из страната :)22:00 24.02.2014
23 скар фейс
До коментар #20 от "I'm back":
Така, като ти чета коментарите и гледайки мнението ти за ВАГ, мисля че си Дошо.Коментиран от #24
22:04 24.02.2014
24 I'm back
До коментар #23 от "скар фейс":
Точно така пич.Писах се с този ник с идеята да го сменя след време и отново да пиша с ник Дошо, обаче нещо не виждам как да го сменяКоментиран от #25
09:38 25.02.2014
25 скар фейс
До коментар #24 от "I'm back":
Браво! Събрахме се.14:44 25.02.2014
26 I'm back
Коментиран от #27, #28
16:10 25.02.2014
27 скар фейс
До коментар #26 от "I'm back":
Моята регистрация е в probook и като си цъкна на акаунта, където пише "добре дошъл...."(горе в дясно) си влизам директно в профила и ми дава да редактирам редовете. Ти чрез коя мрежа си се регистрирал?16:30 25.02.2014
28 скар фейс
До коментар #26 от "I'm back":
Това е важно да се знае, за да (ако мога) да помагам.Коментиран от #30
17:14 25.02.2014
29 Златин Славчев
19:45 25.02.2014
30 I'm back
До коментар #28 от "скар фейс":
С google+Коментиран от #31
21:59 25.02.2014
31 скар фейс
До коментар #30 от "I'm back":
Виж това. Би трябвало да ти помогне. Дано модераторът не го премахне. https://support.google.com/accounts/answer/27442?hl=bg03:39 26.02.2014