Last news in Fakti

7 Март, 2014 11:31 23 087 27

Ето я новата Skoda Octavia Scout

  • skoda-
  • octavia-
  • scout-
  • салон

Наш екип от мястото на събитието

Чехите направиха страхотен фурор в Женева със своето концептуално купе с четири врати Vision C. Заради тази по-достъпна в бъдеще алтернатива на Audi A7 обаче премиерата на Skoda Octavia Scout остана малко встрани от прожекторите. Въпреки това автомобилът впечатли специалистите на салона.

Новото поколение на Octavia Scout е по-просторно и по-функционално от предшественика си, като наред с това чехите отбелязват факта, че колата е запазила отличната си управляемост и комфортната си возия. Тази модификация ще се оборудва първоначално с двулитров дизел или с 1.8-литров бензинов мотор.

Иначе що се касае до повишената проходимост на модела, инженерите от Млада Болеслав потвърдиха лансираните по-рано слухове, че новата Octavia Scout ще запази същия клиренс както този на досегашния модел - 180 мм. Въртящият момент пък се предава на четирите колела посредством новото поколение на доказалата се вече муфа Haldex.

Освен че е по-леко и компактно от предходното, петото поколение Haldex се характеризира и с доста по-сериозни възможности и бързина на работа. Скоростните кутии са две - шестстепенна DSG трансмисия с два "мокри" съединителя и базовата механична скоростна кутия.

Салонът също впечатлява с иновации, но в по-голямата си част той повтаря интериора на новата Octavia. Акцентът тук пада върху багажното отделение, което е доста функционално, а обемът му съвсем не е малък. Петата врата се затваря и отваря автоматично, а самият под на товарното отделение разполага с т.нар. двойно дъно.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дошo

    2 11 Отговор
    Салонът също впечатлява с иновации, но в по-голямата си част той повтаря интериора на новата Octavia

    Кой можеше да предположи?

    Въпреки това автомобилът впечатли специалистите на салона
    Те все едно не са виждали до сега А4

    Коментиран от #2

  • 2 skier

    6 6 Отговор

    До коментар #1 от "Дошo":

    Приликите са по-скоро с Голф, а не с А4. Много си далеч от истината. А иновациите са свързани с идентифицирането на модела към марката и към специфичните изисквания за "всъдеходна визия"

    Коментиран от #6

  • 3 Дошo

    0 18 Отговор
    То мен ако питаш приликите са по-скоро с външен кенеф
  • 4 Петко

    12 1 Отговор
    А мене ако питаш ДОЩО и ти ми приличаш с бмв на 30 години от колкото на нормален интелигентен човек , но не съм го написал нали !!! А ти тази кола само на картинка ще си я гледаш и ще си злобееш и никога няма да проумееш колко качествена е тя и че е със 30% по евтина от AUDI при положение че е едно към едно с нея .

    Коментиран от #7, #8, #9, #11

  • 5 Vasik Atanasova

    8 0 Отговор
    ДОБРО КОМБИ
  • 6 The Bear

    7 3 Отговор

    До коментар #2 от "skier":

    Аз съм този дето ти е дал плюса! - понеже знам истината, и считам че много добре и кратко си я написал - недоумявам как имаш 22 минуса! Възможно ли е само един да ги напляка?! Защото не може да има 22-ма човека, които да не са съгласни с написаното от теб! За непросветените: А4 на Ауди съответства на Пасата на VW, а на тяхната платформа чехите правеха Супърб, които е по-голям от двете си по-скъпи алтернативи и много по-практичен. Октавия е на платформата на "Гоуф", Фабия - на "Поло" и т.н.

    Коментиран от #16, #21

  • 7 Никой

    4 4 Отговор

    До коментар #4 от "Петко":

    Ако беше видял някой от предните му постове, щеше да знеш, че е привърженик на японските, коли, а не веднага да съдиш каква кола има. Като те гледам
  • 8 Дошo

    1 10 Отговор

    До коментар #4 от "Петко":

    1:1 качествена с Алуди - е точно там е проблема.Алуди е най-комплексно прее.ано конструираната и изработена кола в света.А тук виждаме евтиния му вариант - смятай за какъв батал става въпрос щом Алуди е производителя на най-ненадеждни ДВГ в света!Това е доказано официално от независими агенции в САЩ и Великобритания!Руснаците искат да разгледат забрана за внос на продукти на СОЦваген/четири нули с автоматични скоростни кутии, а Китайската държавна комисия по качеството върна 1000000 ВАГенчета с такава скоростна кутия за ремонт.Представи си китайците, които са свикнали на всевъзможни боклуци и ментета да върнат нещо за лошо качество.Няма такъв смях.Всичко, което произлиза от СОЦваген е тотален боклук
  • 9 Дошo

    0 11 Отговор

    До коментар #4 от "Петко":

    А и още нещо.Всеки тук ще ти каже, че изобщо нямам добро мнение за БМВ, обаче BMW е пъти, пъти по-добър автомобил от кенефите на лъскавата Шкода с емблема четири нули.
  • 10 аноним

    1 12 Отговор
    чешки Запорожец с претенция за автомобил!

    защо ли никой не ги купува ?

    защото са много качествени , или много евтини ?

    не случайно има виц:

    купи си Шкода-за да се научиш да псуваш качествено
  • 11 Стоян Стоянов

    4 5 Отговор

    До коментар #4 от "Петко":

    " ... никога няма да проумееш колко качествена е тя и че е със 30% по евтина от AUDI при положение че е едно към едно с нея ..."

    добре де - какъв е смисъла тогава въобще да има такъв бранд - Ауди?!? След като са "едно към едно" с Шкода а е 30% по-скъпо??? Нещо не им проумявам политиката на Ваген груп.
    Ще кажеш Ауди R8 е съвсем друго - но те и Ламбо са им в групата на ВАГ - така че и R8 се обезмисля
  • 12 Иван Господинов

    9 2 Отговор
    Голямо плюене. На повечето от вас ако ви седне задника в една такава нова кола ще ревете от кеф и гордост. Ще обикаляте локвите отдалеч и ще ви е страх да я карате да не ви я одраска някой. Нали гледам какъв е автопарка в България - дъртите кенефи на цял свят претенциозни лимузини след края на живота си . Вътре едни горди клошари купили кола не знам си коя ръка с кредит които умират от ужас на всяко палене че може да се счупи и няма да имат пари за ремонт. Лъскат ги на автомивките или направо пред блока а под колата петна масло , антифриз , ръжда . Истината е че трябва да се купуват нови коли да се карат до 120000км и да се продават до максимим четвъртата година тогава загубват стойноста си на 100% . Какво е било някога си никой не гледа с километраж и години си е просто един дърт боклук пък ако ще и S класа да е .
  • 13 Vasik Atanasova

    3 3 Отговор
    ДО КОМЕНТАРА ОТ ИВАН ГОСПОДИНОВ
    ТИ МИ ДАЙ ЕДИН ФОРД МУСТАНГ ОТ 1967Г ДА ВИДИМ ЛОШ ЛИ Е
    ИМА И КОЛИ КОИТО СА КЛАСИКИ

    Коментиран от #15

  • 14 Troll

    9 2 Отговор
    Като гледам мненията тук...
    Вие не сте целевата група на маркетинг специалистите на Шкода.
    Шкоди карат хората, които не се интересуват толкова от имиджа, въпреки че вече Шкода има доста добър изграден имидж в Западна Европа. Тези хора, които са проумели, че Шкодата е 1:1 с Ауди и Фолксваген, но на по-ниска цена, те карат Шкода.
    Никой не очаква коплексари да си купят или да карат такава кола, въпреки че повечето тук карат Голф 3 и плюят по всичко ново, защото така се чувстват по-добре.
  • 15 Иван Господинов

    3 3 Отговор

    До коментар #13 от "Vasik Atanasova":

    Класиките са си класики те са нещо съвсем друго.
  • 16 Iaroslav Stanchev

    7 5 Отговор

    До коментар #6 от "The Bear":

    Мечок,аз за един пост свързан с Тойота имам 235 минуса за един ден.Ти се чудиш как става.Много лесно е.Мога го и аз ама кел файда.Дошето не уважава мнението на другите и не може да го обори.Затова и праска минуси,ко да прай,като няма друг "интелект",като него във форума да му споделя простотиите.И той като Бумер-камора,сам си цъка плюсчетата и праска минусите.
    Ама е шоумен иначе,разбира от коли,най-вече японски,най-вече от Нисан Микра.И на трите бутала и е сменил сегментите с разградските,по лиценз на Гьотзе,ама иначе лае по швабските таралясници.
  • 17 ннннн

    10 4 Отговор
    Седя и си фантазирам: ако можеше да ми падат по 2 лв. за всяка плювня, която се изсипва по автомобилите, които не са БМВ, или Мерцедес сигурно щях да мога да си купя това комби.
    Че Шкодилака не е 1:1 с Аудито или с Вагена си е ьсно, но едно е сигурно - заслужава си парите. Имаме служебна Октавия от първите, бензинова, 1.8 двигател и сега е на 347000 км. и освен консумативите са сменени 2 амортисьора, един съединител комплект и някакъв датчик на разпределителния вал, който си беше скъпичък - към 200 лв. с труда. И толкоз, а я караме 4 души и то като служебна ...
    Бих си купил Октавия или Супърб без да се замисля, ако можех.
    Ама не мога и затова чакам Господ да ми пуска по 2 левчета за всяка плювня или за минусчетата, дето ще ми натракате ...
  • 18 Vasik Atanasova

    0 3 Отговор
    ГОВОРЯ ТИ ЗА ФОРД МУСТАНГ ЕЛЕОНОР
  • 19 Монго

    2 2 Отговор
    Абеее, не е лоша колата,...лоши ни са финансовите постъпления
  • 20 Петко

    2 2 Отговор
    Ами вземи прочети малко и тогава говори . Октавия стана кола на годината 2004 ( кога си виждал Алуди да става последно ) , същата година беше на 2-ро място по дефекти след 100 000 км изминати с 1 или 2 дефекта . За DSG e ясно че са отвратително чупливи ,затова си има и ръчка . Недей да сравняваш Аудита произведени за Америка и Шкода произведена за Европа , а и отдавна мнението на американските списания и "специалисти" за мен не са пълна лъжа и винаги пристрастни . Съгласен съм за японските коли - здрави са но примерно интериора на РАВ4 (2008г) видимо е от некачествени пластмаси и с евтина визия , както и Аурис и други .

    Коментиран от #23

  • 21 Петко

    0 2 Отговор

    До коментар #6 от "The Bear":

    Октавия 1 е на платформата на Голф 4 до 2004 а супърб на Пасат . От тогава насам Октавия 2 е на платформата на Пасат както и А4 .

    Коментиран от #22

  • 22 Troll

    3 1 Отговор

    До коментар #21 от "Петко":

    Неразбрал Петко да не се обажда.
    Пасат Б5 и Б5.5 заедно със първия Супърб са на удължени платформи на Ауди А4 Б5. Следващите поколения Пасат и Супърб са на една обща платформа, като двигателите вече са напречно разположени. Тази новата платформа може да се смята като леко уголемена и еволюирала платформа на Голф 5. Ауди А4 си остава на платформа с надлъжен двигател, за да може да използва Quatto с торсен диференциал. Октавия винаги си е била и ще бъде на платформата на Голф.
  • 23 Iaroslav Stanchev

    2 3 Отговор

    До коментар #20 от "Петко":

    ( кога си виждал Алуди да става последно ""

    През 2005 г. Ауди А6 става кола на годината.
  • 24 Е46 330XI

    5 1 Отговор
    За съжаление, за пореден път, Октавия Скаут с някоя друга екстра, ще бъде много скъп автомобил от клас!
    Октавия Скаут 2.0 TDI 170 коня 4х4 с кожен салон и навигация - 56 000 лв!
    Отмина времето на достъпните за почи всички 4цл. Шкоди!
    4 цл. 2.0 литра Комби 4х4 на цената на Каптива 2.2 комън рейл 184 коня. и то Каптива с ддс - а без ддс пада на 45 бона Каптива 2.2!
    Еми лудост е ценообразуването на Шкода!


  • 25 йордан иванов

    1 3 Отговор
    Ла*но в скъпа опаковка
  • 26 Zari

    0 0 Отговор
    Тия от Шкода се равняват по шефа-Народното купе
  • 27 Иван Иванов

    0 0 Отговор
    Клиренса и на моя фокус е 180 мм. За какъв скаут говорим тогава.