Наш екип от мястото на събитието
Чехите направиха страхотен фурор в Женева със своето концептуално купе с четири врати Vision C. Заради тази по-достъпна в бъдеще алтернатива на Audi A7 обаче премиерата на Skoda Octavia Scout остана малко встрани от прожекторите. Въпреки това автомобилът впечатли специалистите на салона.
Новото поколение на Octavia Scout е по-просторно и по-функционално от предшественика си, като наред с това чехите отбелязват факта, че колата е запазила отличната си управляемост и комфортната си возия. Тази модификация ще се оборудва първоначално с двулитров дизел или с 1.8-литров бензинов мотор.
Иначе що се касае до повишената проходимост на модела, инженерите от Млада Болеслав потвърдиха лансираните по-рано слухове, че новата Octavia Scout ще запази същия клиренс както този на досегашния модел - 180 мм. Въртящият момент пък се предава на четирите колела посредством новото поколение на доказалата се вече муфа Haldex.
Освен че е по-леко и компактно от предходното, петото поколение Haldex се характеризира и с доста по-сериозни възможности и бързина на работа. Скоростните кутии са две - шестстепенна DSG трансмисия с два "мокри" съединителя и базовата механична скоростна кутия.
Салонът също впечатлява с иновации, но в по-голямата си част той повтаря интериора на новата Octavia. Акцентът тук пада върху багажното отделение, което е доста функционално, а обемът му съвсем не е малък. Петата врата се затваря и отваря автоматично, а самият под на товарното отделение разполага с т.нар. двойно дъно.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Дошo
Кой можеше да предположи?
Въпреки това автомобилът впечатли специалистите на салона
Те все едно не са виждали до сега А4
Коментиран от #2
12:35 07.03.2014
2 skier
До коментар #1 от "Дошo":
Приликите са по-скоро с Голф, а не с А4. Много си далеч от истината. А иновациите са свързани с идентифицирането на модела към марката и към специфичните изисквания за "всъдеходна визия"Коментиран от #6
13:10 07.03.2014
3 Дошo
13:43 07.03.2014
4 Петко
Коментиран от #7, #8, #9, #11
13:59 07.03.2014
5 Vasik Atanasova
14:37 07.03.2014
6 The Bear
До коментар #2 от "skier":
Аз съм този дето ти е дал плюса! - понеже знам истината, и считам че много добре и кратко си я написал - недоумявам как имаш 22 минуса! Възможно ли е само един да ги напляка?! Защото не може да има 22-ма човека, които да не са съгласни с написаното от теб! За непросветените: А4 на Ауди съответства на Пасата на VW, а на тяхната платформа чехите правеха Супърб, които е по-голям от двете си по-скъпи алтернативи и много по-практичен. Октавия е на платформата на "Гоуф", Фабия - на "Поло" и т.н.Коментиран от #16, #21
14:39 07.03.2014
7 Никой
До коментар #4 от "Петко":
Ако беше видял някой от предните му постове, щеше да знеш, че е привърженик на японските, коли, а не веднага да съдиш каква кола има. Като те гледам15:11 07.03.2014
8 Дошo
До коментар #4 от "Петко":
1:1 качествена с Алуди - е точно там е проблема.Алуди е най-комплексно прее.ано конструираната и изработена кола в света.А тук виждаме евтиния му вариант - смятай за какъв батал става въпрос щом Алуди е производителя на най-ненадеждни ДВГ в света!Това е доказано официално от независими агенции в САЩ и Великобритания!Руснаците искат да разгледат забрана за внос на продукти на СОЦваген/четири нули с автоматични скоростни кутии, а Китайската държавна комисия по качеството върна 1000000 ВАГенчета с такава скоростна кутия за ремонт.Представи си китайците, които са свикнали на всевъзможни боклуци и ментета да върнат нещо за лошо качество.Няма такъв смях.Всичко, което произлиза от СОЦваген е тотален боклук16:18 07.03.2014
9 Дошo
До коментар #4 от "Петко":
А и още нещо.Всеки тук ще ти каже, че изобщо нямам добро мнение за БМВ, обаче BMW е пъти, пъти по-добър автомобил от кенефите на лъскавата Шкода с емблема четири нули.16:20 07.03.2014
10 аноним
защо ли никой не ги купува ?
защото са много качествени , или много евтини ?
не случайно има виц:
купи си Шкода-за да се научиш да псуваш качествено
17:01 07.03.2014
11 Стоян Стоянов
До коментар #4 от "Петко":
" ... никога няма да проумееш колко качествена е тя и че е със 30% по евтина от AUDI при положение че е едно към едно с нея ..."добре де - какъв е смисъла тогава въобще да има такъв бранд - Ауди?!? След като са "едно към едно" с Шкода а е 30% по-скъпо??? Нещо не им проумявам политиката на Ваген груп.
Ще кажеш Ауди R8 е съвсем друго - но те и Ламбо са им в групата на ВАГ - така че и R8 се обезмисля
17:25 07.03.2014
12 Иван Господинов
18:48 07.03.2014
13 Vasik Atanasova
ТИ МИ ДАЙ ЕДИН ФОРД МУСТАНГ ОТ 1967Г ДА ВИДИМ ЛОШ ЛИ Е
ИМА И КОЛИ КОИТО СА КЛАСИКИ
Коментиран от #15
19:31 07.03.2014
14 Troll
Вие не сте целевата група на маркетинг специалистите на Шкода.
Шкоди карат хората, които не се интересуват толкова от имиджа, въпреки че вече Шкода има доста добър изграден имидж в Западна Европа. Тези хора, които са проумели, че Шкодата е 1:1 с Ауди и Фолксваген, но на по-ниска цена, те карат Шкода.
Никой не очаква коплексари да си купят или да карат такава кола, въпреки че повечето тук карат Голф 3 и плюят по всичко ново, защото така се чувстват по-добре.
19:34 07.03.2014
15 Иван Господинов
До коментар #13 от "Vasik Atanasova":
Класиките са си класики те са нещо съвсем друго.20:45 07.03.2014
16 Iaroslav Stanchev
До коментар #6 от "The Bear":
Мечок,аз за един пост свързан с Тойота имам 235 минуса за един ден.Ти се чудиш как става.Много лесно е.Мога го и аз ама кел файда.Дошето не уважава мнението на другите и не може да го обори.Затова и праска минуси,ко да прай,като няма друг "интелект",като него във форума да му споделя простотиите.И той като Бумер-камора,сам си цъка плюсчетата и праска минусите.Ама е шоумен иначе,разбира от коли,най-вече японски,най-вече от Нисан Микра.И на трите бутала и е сменил сегментите с разградските,по лиценз на Гьотзе,ама иначе лае по швабските таралясници.
21:18 07.03.2014
17 ннннн
Че Шкодилака не е 1:1 с Аудито или с Вагена си е ьсно, но едно е сигурно - заслужава си парите. Имаме служебна Октавия от първите, бензинова, 1.8 двигател и сега е на 347000 км. и освен консумативите са сменени 2 амортисьора, един съединител комплект и някакъв датчик на разпределителния вал, който си беше скъпичък - към 200 лв. с труда. И толкоз, а я караме 4 души и то като служебна ...
Бих си купил Октавия или Супърб без да се замисля, ако можех.
Ама не мога и затова чакам Господ да ми пуска по 2 левчета за всяка плювня или за минусчетата, дето ще ми натракате ...
22:24 07.03.2014
18 Vasik Atanasova
01:52 08.03.2014
19 Монго
09:44 08.03.2014
20 Петко
Коментиран от #23
13:06 08.03.2014
21 Петко
До коментар #6 от "The Bear":
Октавия 1 е на платформата на Голф 4 до 2004 а супърб на Пасат . От тогава насам Октавия 2 е на платформата на Пасат както и А4 .Коментиран от #22
13:10 08.03.2014
22 Troll
До коментар #21 от "Петко":
Неразбрал Петко да не се обажда.Пасат Б5 и Б5.5 заедно със първия Супърб са на удължени платформи на Ауди А4 Б5. Следващите поколения Пасат и Супърб са на една обща платформа, като двигателите вече са напречно разположени. Тази новата платформа може да се смята като леко уголемена и еволюирала платформа на Голф 5. Ауди А4 си остава на платформа с надлъжен двигател, за да може да използва Quatto с торсен диференциал. Октавия винаги си е била и ще бъде на платформата на Голф.
15:06 08.03.2014
23 Iaroslav Stanchev
До коментар #20 от "Петко":
( кога си виждал Алуди да става последно ""През 2005 г. Ауди А6 става кола на годината.
17:47 08.03.2014
24 Е46 330XI
Октавия Скаут 2.0 TDI 170 коня 4х4 с кожен салон и навигация - 56 000 лв!
Отмина времето на достъпните за почи всички 4цл. Шкоди!
4 цл. 2.0 литра Комби 4х4 на цената на Каптива 2.2 комън рейл 184 коня. и то Каптива с ддс - а без ддс пада на 45 бона Каптива 2.2!
Еми лудост е ценообразуването на Шкода!
20:41 08.03.2014
25 йордан иванов
21:55 08.03.2014
26 Zari
20:41 12.03.2014
27 Иван Иванов
15:11 13.03.2014