Last news in Fakti

22 Март, 2014 09:00 40 214 76

Lada Niva срещу Pajero, Patrol и компания

  • lada-
  • niva-
  • off road

 

Неведнъж сме говорили за всъдеходните качества на руската Lada Niva. Безспорно те са много добри, но поколението на японските всъдеходи от близкото минало също се слави със завидни off road качества.
 
Едно видео, на което попаднахме случайно обаче, показва как руското чудо Niva се бори с болшинството от доказаните всъдеходи. Повече обяснения са излишни, а коментарите оставяме на вас. Приятно гледане.


Поставете оценка:
Оценка 1.5 от 4 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 триста итридесети

    3 4 Отговор
    Само с крадене не става, трябва и акъл
  • 2 Vasik Atanasova

    11 11 Отговор
    ВИДЯХТЕ ЛИ НИВИЧКАТА ВИЕ ДЕТО Е ПЛЮЕХТЕ ПРЕДИ МЕСЕЦ ЧЕ Е БОКЛУК ЕВТИНА И ПРАКТИЧНА ИСКЕФИХ СЕ НА МАКС
    НА ВИ СЕГА ЯПОНСКИ ДЖИП
  • 3 Дамян Христов

    13 4 Отговор
    нивата си е нива и това е !!!
  • 4 Vasik Atanasova

    15 6 Отговор
    ОТ ПЪРВИЯ ПЪТ СЕ КАЧИ И ХВЪРЛИ СЯНКА НА ОСТАНАЛИТЕ ДОЛУ
  • 5 Branco

    13 3 Отговор
    За 10години съм счупил 3 ниви, по настоящем имам Г-клас и нива. Добра машина е ладата, но отъпва на Г-класата по абсолютно всичко. Нивата има завидна проходимост, която много малко коли могат да я конкурират, но пък надежноста и практичноста и е 0
  • 6 Krasimir Somov

    8 9 Отговор
    TOZI KLIP NAPRAVO ME IZPALNI VSEDOKAZANI OFROD MA6INI A EDNA OBIKNOVENA LADA NIVA NRAVO GI ZAKOPA MNOGO HORA PLUAT POMARKATA NIVA ANA KRAq REZULTATA EqSEN
  • 7 Благовест Стефанов

    11 10 Отговор
    Клипа е с монтаж. Умишлено са подбрани непоследователно коли, които не преминават. Може да се види, че зад нивата има Фиат панда, който вероятно също е минал. Изобщо клипа е манипулиран, за да покаже, че само нива може да мине от там.

    Коментиран от #9

  • 8 Йордан Славов

    9 8 Отговор
    Истината е в тесните гуми на Нивата. Иначе 75 к.с. двигател и ръчен блокаж на диференциала едва ли са някакво техническо чудо!
  • 9 hienata

    7 11 Отговор

    До коментар #7 от "Благовест Стефанов":

    Абсолютно съм съгласен, участниците в подобни състезания са минимум 30,че и повече. Подбрани са ИЗБИРАТЕЛНО няколко неподготвени задкормилни устройства и хоп Нивата най-добра
  • 10 Vasik Atanasova

    11 6 Отговор
    И ПРИ УСЛОВИЕ ЧЕ НИВАТА Е С МОТОР 1.6 А ТЕЗИ ОСТАНАЛИТЕ СА С МОТОРИ МИНИМУМ 2.5
    НЕ СЛУЧАЙНО ЕДНА ОТ КОЛИТЕ НА ПУТИН Е НИВА
    И ТО КАКВА

    Коментиран от #18

  • 11 Nikolai Kartalov

    12 6 Отговор
    tova se vika ma6ina ne tiq qponski maslari kadeto samo kadat
  • 12 Симеон Тасев

    4 18 Отговор

    точно тая мърша нивата не става за нищо един съсед има такава и само виси под нея и я ремонтира и псува не става какво я хвалите само
  • 13 Веско Павлов

    10 4 Отговор
    Каквото и да говорите Нивата си е машина, а че е чуплива си е истина, но не случайно Генеръл Мотърс купиха лиценза за Нивата преди години. Мислите ли, че разбирате повече от коли от най-големия производител на автомобили в света.
  • 14 hienata

    10 8 Отговор
    Интересно,едни хора и жена исказват компетентно мнение за кола която са виждали,но никога не са карали или ремонтирали и пишат минуси на всеки исказал негативно мнение относно един посредствен и доста чуплив автомобил. Имам въпрос към тях и най-вече към Vasik Atanasova, знаят ли колко шарнира има Нива? Виждали ли са изваден шарнир, и знаят ли какво се случва когато се извади шарнир в движение? - Купчина старо желязо. Мога да им предложа снимков матерял.

    Коментиран от #15, #30

  • 15 Svilen Darganov

    10 2 Отговор

    До коментар #14 от "hienata":

    4 шарнира има нивата горните са напрактика вечни стига да не им изсъхне греста. За да се стигне до изваждане на шарнир трябва бая време да кара без грес. Колко струва шарнира на нивата около 14 лева moog около 20 lemforder

    Коментиран от #19

  • 16 Димитър Глутников

    1 6 Отговор
    Elementarno prepqdstvie nivata se kachi zashtoto e s neinite si gumi a te stavat za kal makar i malko zarazlika ot drugite koito se zamazvat ako slojish na dr te jipove gumi shte se kachat i te vse pak silata bez kontrol e nishto :)
  • 17 Maksito Mystafov

    0 5 Отговор
    Nivata се побърка
  • 18 Име:

    10 8 Отговор

    До коментар #10 от "Vasik Atanasova":

    Ти колко пъти си ходила на офроуд? Колко пъти си правила извадена задна пружина на нива, от нищо и никакво си усукване? Колко пъти ти се е късала полуоска, мотора не е палел, спирачки не си имала? Колко пъти си сменяла скоростната кутия на Нива? Момчетата от офроуд клуба цяла седмица ремонтираха и преправяха нивите за да ги карат 1 събота.... Проходима е, спор няма. В случая обаче това се дължи, че е по-лека от другите джипове в клипа. Да не говорим че возията и е ужасна, айде извън пътя - не е от голямо значение, но по асвалта се движи ужасно. И още 1 въпрос имам към теб г-ца/г-жа Атанасова. Налагало ли Ви се е, да изминете 400км с лада нива?
    Аз лично повече не искам и да виждам и да чувам за лада нива....

    Коментиран от #20, #31, #33

  • 19 hienata

    4 5 Отговор

    До коментар #15 от "Svilen Darganov":

    Въпроса ми беше до хората изказали мнение преди моето,а до някъде и риторичен, защото както писах имам нагледен пример за "здравото" окачване на Нива (купчина скрап). Точно горен шарнир (капсулован без гресьорка) се е разглобил в движение по обикновен черен път. Резултат счупени ръце,ребра и тотална щета за Нива-та.

    Коментиран от #34

  • 20 Монго

    5 3 Отговор

    До коментар #18 от "Име:":

    Май Vasik Atanasova е от мъжки род..., иначе за другото казано смятам , че си прав
  • 21 Атанас Димитров

    0 13 Отговор
    faslshiva rabota toia klip e montiran nivata e pulen kenef
  • 22 Диян Георгиев

    10 2 Отговор
    Лека и къса +тесни гуми
  • 23 Диян Георгиев

    6 2 Отговор
    Лека и къса +тесни гуми
  • 24 Bobi

    5 6 Отговор
    Преди точно 20 години се ударих с нова лада в един спрял автобус ( от градския транспорт ) заради блокирал диференциал . "кола" на четири месеца и 33000 км. В гаранция естественно . В сервиза ми казаха : Е , па , ти много си минал с този диференциал , те карат по 10-15000 км . Я дай да ти сложим един от жигула , повече ще изкара ...... След три години се отървах от "колата" , защото почна много да гние ...... на нивата не съм я пробвал , че имаше много дупки там (в нивата)
  • 25 galaxy

    7 3 Отговор
    Браво на Нивата!!! Разби ги всичките.
  • 26 Dimitar Dochev

    8 4 Отговор
    bre mnogo razbirate ot niva 6arniri prugini 6ot tez drugite var6a4ki nese tro6at kat neia hi4

    Коментиран от #32

  • 27 Slavcho Trambev

    8 3 Отговор
    Bravo,az sushto imam Niva i sum dovolen ot neq
  • 28 Ivan Krivorov

    5 4 Отговор
    Tochnoto opredelenie e na Dian,leka-1230kg,kusa-3740mm,+mnogoto tesni gumi,drugite sa s 500kg po tezhki.
  • 29 скар фейс

    2 4 Отговор
    Как още не е писал златко ладата от Люлин, незнам!
  • 30 Vasik Atanasova

    7 4 Отговор

    До коментар #14 от "hienata":

    ЗА ШАРНИРНИТЕ ЩЕ ПИТАМЕ МОНТЬОРИТЕ
    НА МЕН МИ ХАРЕСВА ЧЕ КОЛАТА Е ПО НАДЕЖДНА ОТ ОСТАНАЛИТЕ ДЖИПОВЕ В ДАДЕНАТА СИТУАЦИЯ КОИТО СА В ПЪТИ ПО СКЪПИ И КАТО ЦЕНА И КАТО ПОДРЪЖКА И НЯМА ДА МИ СЕ НАЛАГА ДА СЕ ОБАЖДАМ ДА ИДВАТ ДА МЕ ДЪРПАТ ОТ ДЕРЕТО
  • 31 Vasik Atanasova

    7 3 Отговор

    До коментар #18 от "Име:":

    ВСЯКА МАШИНА СИ ИМА ПОДРЪЖКА НЕ МОЖЕ САМО ДА КАРАШ
    И МИСЛЯ ЧЕ НА НИВАТА Е ПО ЕВТИНА ОТ ОСТАНАЛИТЕ И ПО ОПРОСТЕНА
    И ИМА ХОРА КОИТО И РАЗБИРАТ
    А НЕ Е КАТО НА ЗАПАДНИ КОЛИ ХОДЯ В ТРИ СЕРВИЗА И НЕ РАЗБИРАТ
    ПЪЛНИ НЕКАДЪРНИЦИ ТО КОМПЮТЪРНА ДИАГНОСТИКИ И НЕЗНАМ ОЩЕ КВИ ВЗИМАТ ТИ ПАРИТЕ ИЛИ КАЗВА ДА ЧУВАМ ЧЕ ТРАКА АМА НЕ ЗНАМ ОТ КЪДЕ Е КАРАЙ ДОКАТО СЕ СЧУПИ И ЩЕ РАЗБЕРЕМ ОТ КЪДЕ Е

    Коментиран от #41

  • 32 Vasik Atanasova

    3 2 Отговор

    До коментар #26 от "Dimitar Dochev":

    КЕФИШ
  • 33 ikem

    7 1 Отговор

    До коментар #18 от "Име:":

    Хората се опитват да кажат,че "Нивата" е добра за цената си. Вярно - не е технологичен връх в автоиндустрията,но за хора с по-ограничен бюджет си е едно много добро решение,а ти и още няколко "разбирачи" като теб тук се правите на интересни."Колко пъти това,колко пъти онова?" Вярно,чупят се понякога,но специално "Нивите" ги смазват от офроуд.Така че - радвай се на 20 годишното си "Субару" и недей да виждаш повече "Лада - Нива".

    Коментиран от #40

  • 34 ikem

    7 2 Отговор

    До коментар #19 от "hienata":

    "Димитър Върбанов управлявал личния си автомобил "Ауди А 6", но край свищовското село Козловец се скъсал задният мост на возилото. Детайлът се откачил целия заедно с двете колела и ударил друга кола.
    Аудито на търновеца пък станало неуправляемо и се оказало в близката нива."
    Аз пък да те питам риторично: Колко струва "Нивата" и колко струва "А6 " Това "Audi " било ли е смазвано от офроуд - като Нивата,за да му се скъса задния мост ? А ?
  • 35 Инж. Георги Арнаудов

    7 6 Отговор
    Така, до всички разбирачи! Аз карах 3 години служебна НИВА, като я използвах за работа при строежа на магистрала Тракия! Да вярно, че се чупеше през седмица, но обикновено леки ремонтчета за по 10-20 лв и за по час работа! Но колко офроуд изживявания съм имал си нямате на представа! Пътувал съм си с нея 2 пъти в месеца до града в който живея на 450 км. Когато свикнеш с нея колата си е супер и няма проблеми да минеш и 1000 км! Някой вдигал ли е 160 км/ч с НИВА !?!? Е аз съм вдигал и то не веднъж! След 120 км/ч автомобила става друг автомобил! След 140 ляга ниско, няма бръмчене, няма бучене и няма дрънчене - става като мерцедес и се чува само мъркането на двигателя! :)
  • 36 Папур Шпеков

    4 4 Отговор
    Арнаудов, значи казмаш, че при машината с аеродинамика на тухла четворка и максимална скорост по тт данни от 137км/ч при скорости над 140 се проявява прилепващ ефект и утихване на раздатката? Че и 160 вдига без проблем.
    Един съвет от мен. Като крадеш бензин и бараш по километража не го превъртай с дрелка, че скоро може и със 180 да караш по магистралата, а отляво изненадващо да те изпревари москвич с пенсионер в него.
  • 37 ярослав станчев

    6 3 Отговор
    Не мога да разбера за какво изобщо спорите.Нива-та била боклук,била чуплива,била ала-бала.Била,ама един руски дънер за 3000-3500 лв. ... мамата на маса "офроуд" машини за по и над 10-15000 лв. Май само Нива качи баира,а?Другите дараци си седяха долу и се мъчиха да гледат от високо,а?Смеееех,смех.Хората са казали,пичове,там от където е минала руската техника,никой не може да мине.Ама вие си плюйте по Нивите,има хора дето знаят за какво става дума.

    Коментиран от #49

  • 38 running wild

    6 2 Отговор
    К'во стана бе, самураите...
  • 39 running wild

    3 3 Отговор
    Не било климатик, а кола, а пък колата била "Нива"... ха-ха, хи-хи! Ама" клонираните" обърнаха спора на здравината на шарнирите! Аз ви казвах в един мой по-стар пост, че с тях спор, е като "разговор" с радиото!
  • 40 Име:

    4 1 Отговор

    До коментар #33 от "ikem":

    Бъди сигурен, радвам си му се и то много. Пожелавам ти един ден и ти така да се порадваш на кола.
    До №35 Нали се сещаш че тич мънички ремонти за по 10-20лв, в гората може и да можеш да си направиш и там си оставаш. След 120 било по-добре, след 140 - още повече??? Честно да ти кажа никога не съм ги стигал тия скорости с нива щото още при 100 ми се струва опасно. А дори и да се оправя, ти кога и къде и колко често ще имаш възможността да караш нива с над 140??????????
    До №38/39 Сега какво искаш? Да си говориш с радиото за японски джипове и Г класа (щото Г-класата и то тази от преди 90та е единствения немски джип подходящ за офроуд, безспорно много добър в това)

    Коментиран от #42

  • 41 Име:

    6 2 Отговор

    До коментар #31 от "Vasik Atanasova":

    Проблема на Нивата е че с нея ставаш майстор. Сменяш части, правиш подобрения. Един приятел първо реши проблема с задните пружини като върза въже за теглене, да ама като се усуче пък имаше по-малко сцепление, после измисли да завари метална тръба от която да не излизат пружините. И още куп други такива глупости. Та нивата, за мен, не е кола за работа (какъвто трябва да е един добър джип), а хоби. Факт: старите ниви 1.6 със хоризонталните стопове, са по-здрави от новите 1.7..

    Коментиран от #44

  • 42 Владислав Димитров

    4 0 Отговор

    До коментар #40 от "Име:":

    Наистина, понякога и в гората се налага да лягаш под нея....
    http://s.drom.ru/4/reviews/photos/lada/2121_4x4_niva/big_81839_3.jpeg?u=181839
  • 43 Владислав Димитров

    3 1 Отговор
    Иначе, ето какъв "бонбон" става от нивата само след един лек тюнинг, като грамотно изрязване на калниците и правилен избор на оф- роуд гуми :http://s.drom.ru/3/reviews/photos/lada/2121_4x4_niva/75967_1.jpeg?u=1395791
    Но и ето какво става със същата тази нива, само след един не много силан удар с Форд-Транзит :http://s.drom.ru/2/reviews/photos/lada/2121_4x4_niva/big_75967_2.jpeg?u=175967
  • 44 ярослав станчев

    5 0 Отговор

    До коментар #41 от "Име:":

    Е то с всички руски коли ставаш майстор.На времето карах една самара.Я бушонче изгоряло,я жило се скъсало,я датчик на Хол изпушил,я комутатора спрял.Абе все работи за по 5-10 лева.Сам си ги сменях,елементарно беше за поддръжка,ама дразнещо.Инак от към двигател бях доволен,1,3,62 коня,икономична,вървеше доволно и беше много проходима в сравнение със западен автомобил от същия клас.Ама верно се чупеше всеки месец по някоя дреболия.
  • 45 running wild

    3 5 Отговор
    Момчета (евентуално и момичета) стига с тези ремонти. Условието в "задачата" от клипа е висока проходимост. "Нива" - та спечели повече от убедително! Както се казва "казах, точка, край". Копир-машините от далечния изток трябва да сведат глава!

    Коментиран от #47

  • 46 running wild

    6 3 Отговор
    За успокоение на клонираните (феновете на всичко японско) и повечето европейски и Хамерикански машини ще дадат фира на фона на "Нива" - та!
  • 47 Vasik Atanasova

    5 6 Отговор

    До коментар #45 от "running wild":

    МНОГО СИ ПРАВ
    ГЛЕДАТ И НЕ ВЯРВАТ НА ОЧИТЕ СИ
    НО НИВАТА ГИ БИ ПО ПРОХОДИМОСТ НИТО ЕДИН ДРУГ НЕ МОЖА ДА СЕ ИЗКАЧИ А НИВАТА ОТ ПЪРВИЯ ПЪТ И ТО ПО ИНЕРЦИЯ БЕЗ ЗОР ХОП ГОРЕ
    НИТО ЕДНИ ДЖИП НЕ МИНА ОТ ТАМ ОТ КЪДЕТО МИНА НИВАТА
    А ПАК НЕГАТИВИ
    А ТЕ СЕДНАЛИ ДА МИ ОБЯСНЯВАТ НА МЕН ЗА ШАРНИРИТЕ НЕКА НЯКОЙ КОЙТО РАЗБИРА ОТ ШАРНИРИ ДА ОТГОВОРИ АЗ НЕ РАЗБИРАМ

    Коментиран от #48

  • 48 hienata

    5 1 Отговор

    До коментар #47 от "Vasik Atanasova":

    Проблема е, че и от коли не разбираш, но ръсиш мнение след мнение (няма лошо ,маабет да става) .
    Въпроса ми към "running wild " е колко Ниви участват в българския off road шампионат. Колко пъти Нива го е печелила. Колко Ниви са започвали и колко от тях са финиширали.Като си отговориш на тези въпроси ще дойдеш на моето мнение, а между другото ползвам Мерцедес G дизел модел 1987г, по който ремонтите са основно изпраяне на ламарини и борба с ръждата. Добре че мога сам да го ремонтирам. Основно опита ми в ремонтите е от 3-те Ниви на колегите (и ловец съм и рибар съм) и някой и друг проект в който съм участвал (хоби ).
    Ако човека писал се инж. е автомобилен такъв, му предлагам да си изгори дипломата.

    Коментиран от #52, #54

  • 49 hienata

    3 2 Отговор

    До коментар #37 от "ярослав станчев":

    "има хора дето знаят за какво става дума."
    Точно,защото знам за какво става въпрос, за това пиша. Има хора които не са се докосвали до Нива, но спорят просто за спорта (лошо няма) Щях да ти пиша повече,но Барса вкара в 5-та мин. и ...
  • 50 Бхд БхД

    2 1 Отговор
    Пф зависи най вече от гумите дали ще се катери от тука
  • 51 Нема Бира

    8 1 Отговор
    Според мен не е честно!!! Ладата има абсолютно предимство!!! Трябва да намалят наклона на останалите поне с 30%...

    Коментиран от #56

  • 52 The Bear

    3 1 Отговор

    До коментар #48 от "hienata":

    :)) Тая е някакво хлапе (13-14 годишно), уникално г.упаво, още не се е научила да пише - не ти трябва да се хабиш с нея - по цял ден е във форумите и се вре във всички теми!:)) Вземи отвори която и да е тема - има неин коментар. И не се хаби - опитвал съм се да й наливам акъл по други теми, но за жалост акъла по-трудно влиза!:))

    Коментиран от #55

  • 53 to6ko

    3 1 Отговор
    Чудя се защо прескочиха опитът на land rover-ра.
  • 54 Vasik Atanasova

    0 5 Отговор

    До коментар #48 от "hienata":

    БЪДИ ЩАСТЛИВ НЕ РАЗБИРАМ НО КАРАМ А5 А ТИ СИ КАРАЙ МЕРЦЕДЕС ОТ 1987Г

    Коментиран от #62

  • 55 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 56 Vasik Atanasova

    2 4 Отговор

    До коментар #51 от "Нема Бира":

    ТОЧНО
  • 57 Споок Армин

    4 2 Отговор
    Падам от смях.Нивата била еди каква си ???? Кажете за другите джипове дали са хубави.Разкажете за плюсовете на Паджерото и Патрула и тогава ще се види колко е "хубава " Нивата.
  • 58 Иво Чанков

    6 1 Отговор
    За плюсовете на Паджерото според мен няма смисъл да си говорим, 12-те победи на едно от най-суровите и тежки ралита говорят достатъчно .
  • 59 Иво Чанков

    3 2 Отговор
    Между другото, знаете ли защо в Испания се карат само Мицубиши Монтеро, вижте какво означава Pajero на испански на Google преводач и ще разберете .
  • 60 Хрисофор Карамфилов

    3 2 Отговор
    Отново се започна ,тази кола е най добрата,а другите за ништо не стават. Оставам настрана джиповете специално подготвени за състезания ,те са друга бира.Малките джипки катерят по лесно стръмни изкачвания ,и са като козички ,както вървят добре и в рядка ,не особено дълбока кал ,драскат на нокти и излизат.Това семейство Саморай ,Нива Витара ,да не изброявам всички.Големите тежки джипове ,по дълбок сняг и кал ,но и без да се губи някаква што годе твърда основа ,штот и много по трудно се вадят ,трябва си трактор.Тези условия дават на нивата някакво предимство.
  • 61 Име:

    1 1 Отговор
  • 62 Владислав Димитров

    5 2 Отговор

    До коментар #54 от "Vasik Atanasova":

    Дори А-15 да караш все същата тролка ще си останеш..... и вземи най-после натисни си капс-лока, че да ти стане нормален шрифта !

    Коментиран от #63, #64

  • 63 Vasik Atanasova

    3 3 Отговор

    До коментар #62 от "Владислав Димитров":

    ЗАВИЖДАШ КАТО СТАНЕ НА 15Г ЩЕ СИ ВЗЕМЕШ И ТИ

  • 64 Vasik Atanasova

    2 3 Отговор

    До коментар #62 от "Владислав Димитров":

    ИМА ХОРА ЗАВИЖДАТ НО НЕ ГО ПОКАЗВАТ
    А ТИ СИ ГО ПОКАЗВАШ ЯВНО

    Коментиран от #65, #105

  • 65 Споок Армин

    3 2 Отговор

    До коментар #64 от "Vasik Atanasova":

    Vasik , когато някой пише с големи букви , все едно крещи във форума.
  • 104 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 105 Владислав Димитров

    3 2 Отговор

    До коментар #64 от "Vasik Atanasova":

    На теб просто няма за какво да ти завижда човек !

    Коментиран от #117, #122

  • 117 Vasik Atanasova

    1 3 Отговор

    До коментар #105 от "Владислав Димитров":

    НЕ МЕ ПОЗНАВАШ ВЕ ВЛАДКО
  • 118 Easy ryder

    1 1 Отговор
  • 119 Easy ryder

    0 1 Отговор
  • 120 Име:

    0 1 Отговор
  • 121 Easy ryder

    0 1 Отговор
  • 122 Владислав Димитров

    1 1 Отговор

    До коментар #105 от "Владислав Димитров":

    Не ми и трябва да те знам ве, Васик !
  • 123 Vasik Atanasova

    1 1 Отговор
    ТОГАВА НЯМАШ ПРАВО ДА МЕ КОМЕНТИРАШ
    ГЛЕДАЙ СЕБЕ СИ И ДА СИ ЖИВ И ЗДРАВ
  • 124 Владислав Димитров

    1 2 Отговор
    Не си ти човека, които ще ми каже какво да коментирам и какво не, а и свободата на словото и печата още не са отменени . Ти също се грижи за себе си и гледай да се не разболяваш !
  • 125 Vasik Atanasova

    1 1 Отговор
    ЩОМ МЕ КОМЕНТИРАШ ЯВНО СЪМ ТИ ИНТЕРЕСНА И ТОВА МЕ РАДВА
    НО АЗ НЕ СЪМ НАПИСАЛА НИЩО ЗА ТЕБ
    КОМЕНТИРАЙ НА НИКОГО НЕ ПРЕЧИШ
    БЛАГОДАРЯ ЧЕ МИСЛИШ И ЗА МОЕТО ЗДРАВЕ