General Motors обяви, че изтегля от пазара на САЩ и други страни над 1,5 млн. коли, съобщава АП. Причината е открит дефект в сервото на волана.
Изтеглянето от пазара за отстраняване на появилия се дефект ще засегне моделите Malibu, Malibu Maxx, HHR, Cobalt, Saturn Aura и Ion и Pontiaс G6, произведени между 2004 и 2010 г. От тях 1,3 млн. са били продадени в САЩ, други 200 000 — на пазарите на други страни.
Концернът очаква, че загубите от изтеглянето на автомобили за първото тримесечие за 2014 г. ще възлязат на $750 млн.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Димитър Рупанов
09:46 02.04.2014
2 ярослав станчев
За пореден път се убеждавам,че никой вече не прави коли.Всички фирми гледат да правят все по-еднакви и по-скъпи имитации,които да си изкарат гаранцията от 5 години и после нова.
Печалбата е важна,а авторитет,качество,загриженост за клиента,кой ги е чувал тези думички,след 1995-та година.Младите меринджеиове лапат милионите,а ние спорим по форумите кой дарак е по-малко дарак.
Коментиран от #6
09:54 02.04.2014
3 Гешшът
Коментиран от #4, #5
10:08 02.04.2014
4 PROFESIONALISTA
До коментар #3 от "Гешшът":
Всичко това хората, които решават политиката на автомобилните производители, са го премислили и взели под внимание, повярвай ми. Просто в момента се изцеждат максимално средства от клиентите за да се изплати една остаряла вече концепция за понятието автомобил, и да се премине към нова, като при това се генерират максимално средства и се сведе до минимум възможността за експлоатация на един автомобил извън предвиденият ресурс.... Никой не го интересува какво ще правят бедните. Дори смятат, че е по-добре така по естествен начин да се ограничи броят автомобили на пътя, от колкото да се прилагат изкуствени мерки за това чрез вдигане на данъци, акцизи за гориво и т.н.10:31 02.04.2014
5 PROFESIONALISTA
До коментар #3 от "Гешшът":
А нашето единствено добро решение, което можем да вземем в случая е само едно- да поддържаме докато може старите си коли щом нямаме пари за нови. За целта трябва най-малкото да изберем кола, която има шансове за експлоатация след 10-та си година. Защото такива ще стават все по-малко....10:34 02.04.2014
6 Никой
До коментар #2 от "ярослав станчев":
В тазиграфа за колите правени със страст не печалба ще добавя Алфа Ромео, Ферари, Ламборджини и някои бмвта и аудита:)Коментиран от #7
11:30 02.04.2014
7 Стоян Стоянов
До коментар #6 от "Никой":
айде махни ауди от списъка - другото е ОК. Каква ти страст към автомобилостроенето, авторитет, качество и т.н. при Ауди в последните 10-15 години? Всичко е къмершъл , следвайки политиката на VW груп. Продават добре, но не това е темата.Ярослав Станчев го е казал най-добре под №2
13:23 02.04.2014
8 Maksito Mystafov
17:38 02.04.2014
9 Симеон Тасев
Коментиран от #13
19:07 02.04.2014
10 Тихомир Юрганджиев
Коментиран от #11, #12
20:31 02.04.2014
11 Виктор Христов
До коментар #10 от "Тихомир Юрганджиев":
защо?21:18 02.04.2014
12 Дошo
До коментар #10 от "Тихомир Юрганджиев":
СОЦваген да ги изпревариКоментиран от #14
15:33 03.04.2014
13 mentra
До коментар #9 от "Симеон Тасев":
18:54 03.04.2014
14 ярослав станчев
До коментар #12 от "Дошo":
Хехехехе,мечтииииииииии.10:43 05.04.2014