Last news in Fakti

4 Април, 2014 09:31 26 836 37

Новият Passat излезе на пътя

  • volkswagen-
  • passat

Автомобилът е засечен по време на пътни тестове в Испания, но за съжаление е добре скрит под тежък камуфлаж

Папараци успяха да уловят в обективите си новото поколение на Volkswagen Passat. Автомобилът е засечен по време на пътни тестове в Испания, но за съжаление е добре скрит под тежък камуфлаж (долната снимка). По темата обаче се появиха и рендери (илюстрацията горе), които показват как евентуално ще изглежда следващата генерация на Passat.
 
Ясно е обаче, че и предните, и задните светлини ще станат диодни. Автомобилът ще се прави на новата модулна платформа на концерна MQB и ще разполага с междуосие, което ще е с 90 мм по-дълго от това на настоящия Passat. Естествено, тези изменения ще доведат до увеличаване на товарното пространство и до повишаване на простора в салона на колата.
 
Що се отнася до силовите агрегати в предстоящия Passat, на този етап е ясно, че под предния капак ще се монтират двигатели с мощност от 110 до 279 конски сили. Не е изключена и появата на хибридна версия, която ще включва 1.4-литров бензинов двигател с мощност 200 коня и електромотор.
 
По последни данни презентацията на Volkswagen Passat ще се състои през 2015 година и ще е в рамките на автомобилното изложение във Франкфурт. До този момент се спекулираше с информацията, че премиерата на новия Passat ще е на моторното шоу в Париж.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дошo

    12 12 Отговор
    Патаса излязал на пътя?Ааааа сигурно е искал да види живота извън сервиза

    Коментиран от #2, #24

  • 2 Име:

    9 3 Отговор

    До коментар #1 от "Дошo":

    Е тоя дето ще с 1.4 мотор ще пръска.
  • 3 Димитър Стоянов

    9 8 Отговор
    Дошо ти първо се качи на някой Пасат след 2008 и тогава говори, даже не само пасат а кват и да е след 2008, като караш 30 годишни кенефи нормално да си избиваш комплексите тук, пубери бол
  • 4 Дошo

    5 10 Отговор
    Чакай, сега да ти кажа нещо още по-смешно.СОЦваген Патас има супер екологична версия която се отличава по обикновената със своя син цвят Reef Blue Metallic, преработена решетка на радиатора и нов заден спойлер. За интериора пък са избрани два цвята, а седалките са обшити с кожа. Повърхностите в салона са покрити с черен гланц и елементи от карбон.
    Та така.СОЦваген боядисва патас в синьо и го кръщава ЕКО.
    Иначе ДВГ е същия 1.4TSI с 150 коня и разхода му е 5,6/100 - такъв разход има 2.0 атмосферен Акорд от 2008г и ще надживее недъгавото TSI няколко пъти
  • 5 Ivan Dimitrov

    9 8 Отговор
    Дошо - разходите на гориво в Европа и в Азия се мерят по различен начин. Европейските производители (изключвам БМВ) дават значително по-малки отклонения от заводския разход на гориво. И вече на никого не си забавен с тези измислени имена Соцваген, Патас и т.н. И аз съм бил в седми клас - и аз съм измислял такива неща. Разбирам, че те е яд, че никой не купува чудесните Хонди на които си фен и няма как да ги видиш по пътищата за да се радваш като малко дете, но се опитай да бъдеш по-позитивен - вместо да хвърляш необосновани нападки срещу статиите за конкурентните марки, си чети статиите за Хонда (когато и тях ги споменат някъде) и цъкай хвалебствени коментари...даже ти разрешавам да се пипаш тайничко в голямото междучасие :) И още нещо - Хонда Акорд се предлага с 3 (три!) двигателя. Ти сериозно ли я поставяш в един абзац с Фолксваген Пасат???

    Коментиран от #6

  • 6 Дошo

    2 10 Отговор

    До коментар #5 от "Ivan Dimitrov":

    Сериозно да!Патас като се предлага с повече двигатели какво?По-надеждни и по-икономични ли са?Самите германци в техническите си прегледи казват, че в 100000километровия тест с Акорда не се случило нищо а Патас го кръстиха Вечния пациент дори след време пуснаха и статия Пациентът е мъртъв.Имаше и проблемите с TSI продължават.Аз на теб ли да вярвам или на германците?
    3 и трите страхотни, а като тръгнеш да купуваш германски кенеф се чудиш кое е най-малкото зло.А Хондите миналата година ги купиха 4 000 000 души не е като никой да не ги купува както ти си фантазираш.Интересно само ако не са китайците да купуват СОЦвагените какво ще стане с тия убитаци?

    Коментиран от #17, #27

  • 7 Ivan Dimitrov

    5 5 Отговор
    http://fakti.bg/avto/90283-smazvashta-prednina-za-vw-v-evropa Прочети тази статия. После емигрирай на пазар, на който Хонда се купува повече от Фолксваген. Европейският не е такъв.
    Относно статията - имаше такава. За Пасат 2006 година. Знам, че живееш и говориш като в 20 век (а и това е века в който Хонда за последно пуснаха нов двигател на пазара) но сега сме 2014 година, Passat B8 е моделна година 2015. Passat B6 имаше проблеми, особено прословутите дюзи на Сименс. Но говориш за стар модел.
    Ето ти линк към резултатите от тестовете за надеждност на ADAC. http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-report-year-age/2013-2-3/309
    Първата Хонда е на 29-то място. Първият Фолксваген - на Първо. Просто много говориш. И много хора, може би, те слушат. Но подкрепяй нещата си с факти, а не с извадени от контекста заглавия на статии от преди 8 години, които не са факти, а журналистическо творчество. Остани със здраве и приятен съботно-неделен хейт! ПС: Може да разгледаш данните на от линка на ADAC - ще откриеш интересни неща, които ще ти се иска да забравиш ;) Като цяло - Фолксваген подобрява качеството в последните години, а Хонда го влошава. Светло бъдеще за теб :)

    Коментиран от #9, #35, #36

  • 8 M_SUX

    6 4 Отговор
    Няма значение дали е с тежък камуфлаж, всички ние знаем как ще изглежда - като стария, аз вече не мога да разбера нов модел ли имат, фейслифт ли имат. Вчера влизам във vw България и пише " вижте новото поло" мен ми е интересно някоя марка като изкара нов модел да го разгледам обстойно. Цъквам си на новото поло и виждам стария модел, разликата беше в двете крушки дето светят във фаровете. НЕ нови фарове, а само крушките светеха като квадрати и пичовете викат нов модел !

    Коментиран от #15

  • 9 Дошo

    2 8 Отговор

    До коментар #7 от "Ivan Dimitrov":

    Класациите на АДАК и ДЕКРА ги знам.Доста са забавни

    Коментиран от #10, #18

  • 10 Angelina Gutzova

    4 2 Отговор

    До коментар #9 от "Дошo":

    Статистиките също са забавни. Особено тези за Европа.

    Коментиран от #11

  • 11 Марин Маринов

    4 6 Отговор

    До коментар #10 от "Angelina Gutzova":

    А още по-забавното е, че ВФ е кола на годината в Япония.
  • 12 Монго

    5 7 Отговор
    нищо ново във...VAG...
  • 13 Владислав Димитров

    3 2 Отговор
    Е така да го пуснат камуфлиран, ще бъде голям оригинал .
  • 14 Xterminatorable .

    5 4 Отговор
    Някои хора са такива хейтъри, че си отделят от времето да покажат колко мразят нещо и да го оплюят. Доста комплексараска работа.
    Коя е тая 2.0 Хонда, кояти харчи 5.6 / 100?! Ясно ми става колко си на ти с колитеТекст към връзката

    Коментиран от #34

  • 15 Стоян Стоянов

    1 2 Отговор

    До коментар #8 от "M_SUX":

    като цяло по-голямата част от продукцията на ВАГ е така - и аз се чудя нов модел ли е, фейслифт ли? Като прибавим и Шкода - и там няма кой знае какво разлики. Мислех, че само на мен така ми изглежда, но очевидно има и други M_SUX.
    Преди години (90-те например) имаше доста разлики, дори и между един голф 2-ра и 3-та серии, при Пасат също. Сега само фейслифт - направо се чудя каква е тази фирмена политика. Но очевидно е успешна - като погледнем статистиките за продажбите. Хората са свикнали с нещо (дори и скучновато да е, като някое Поло например) и след фейслифта (новото поколение) пак ще отидат и ще го купят.
  • 16 Maksito Mystafov

    4 5 Отговор
    Volkswagen-Das Auto
  • 17 ярослав станчев

    9 7 Отговор

    До коментар #6 от "Дошo":

    Пак вадиш вода от 9 кладенеца,Дошо.Само и само да излезе,че фауве са най-големите боклуци,а Хонда най-коравите.
    Ми прав си го ева,ей на,вчера Хонда счупи рекорда за скорост на косачки,цели 188 км/ч.

    А фауве,какво правят,от 10 години държат рекорда за най-бърза серийна кола,"само" 431 км/ч.
    ВАГ що не направят косачка,а?Щото там Хонда държат пауъра.

    Коментиран от #26

  • 18 Ivan Dimitrov

    6 7 Отговор

    До коментар #9 от "Дошo":

    Надявам се си почнал да ги четеш, като са ти толкова забавни, щото и ти си забавен, не за друго .
    Обърни внимание на един любопитен факт. 6,4% от Пасатите дават дефекти, при среден пробег от 85000км. Акордите дават 5,9% при 47000км среден пробег. Не ги карат нещо много тези Хонди. А дали щеше да е така, ако наистина бяха толкова икономични, колкото ти си мислиш
  • 19 Иван Господинов

    4 3 Отговор
    Pasat винаги е бил един непретенциозен работен автомобил не знам какви чудеса очаквате от него.

    Коментиран от #21

  • 20 dhcp

    5 5 Отговор
    Момци нали не си мислите, че са променили фаровете и стоповете и са казали, че пускат нов модел. От vw си знаят работата! Бас хващам, че ако изнамерите някаква техническа документация с подобренията ще останете схванати! За дошо хондата... ко да каже човек. И аз съм карал хонда... нека сега я кара той
  • 21 Благовест Стефанов

    5 3 Отговор

    До коментар #19 от "Иван Господинов":

    Имаш в предвид Пасат 2/3 нали?
    Ставаха да си държиш лопатите или да мъкнат касетките със плод-зеленчук.
    Новите Пасати са с претенции да са дори повече от BMW 3 и C class. Поне така пишат в АудиБилд.

    Коментиран от #33

  • 22 Vasik Atanasova

    3 5 Отговор
    УМИШЛЕНО НЕ МУ ПРАВЯТ ДОБЪР ДИЗАЙ
    ЗАЩОТО ТРЯБВА ДА СЕ ПРОДАВА АУДИ
    КОЙТО ИСКА ДИЗАЙ СИ КУПУВА АУДИ

    Коментиран от #23, #31

  • 23 Jivko Todorov

    2 3 Отговор

    До коментар #22 от "Vasik Atanasova":

    ДИЗАЙ you made my day
  • 24 Alexander Alexandrov

    2 3 Отговор

    До коментар #1 от "Дошo":

  • 25 Stefan Stefanov

    3 4 Отговор
    КОИТО РАЗБИРА VW ИЗБИРА
  • 26 DlRTY HARRY

    3 3 Отговор

    До коментар #17 от "ярослав станчев":

    http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_HA-420_HondaJet

    Коментиран от #29

  • 27 zendera

    3 4 Отговор

    До коментар #6 от "Дошo":

    Дори и германците си признават,че Хюндай-Киа са по-добри от ФВ.Справка -Ауто Билд.За мен лично моделите са им необосновано скъпи.
  • 28 samo nemsko

    0 2 Отговор
  • 29 Владислав Димитров

    1 3 Отговор

    До коментар #26 от "DlRTY HARRY":

    http://auto.dmir.ru/handlers/msgimg.ashx?pid=431&m=2
  • 30 Кобрата

    4 5 Отговор
    Volkswagen си е Volkswagen...за пореден път немците са се постарали
  • 31 dhcp

    3 4 Отговор

    До коментар #22 от "Vasik Atanasova":

    Именно затова спряха да правят и пасати на платформата на която е премиум класа на ауди (пасат б5 и б5.5 бяха на тази платформа). Варианта 4х4 на посочените от мен пасати реално беше куатро с торсен... Разбира се инженерите осъзнаха грешката си и насочиха пасатите в по-нисък клас.

    Коментиран от #32

  • 32 Vasik Atanasova

    0 4 Отговор

    До коментар #31 от "dhcp ":

    ТОЧНО И АЗ ТОВА КАЗВАМ
    РАДВАМ СЕ ОТ ФАКТА ЧЕ ИМА ЧОВЕК КОЙТО РАЗБИРА ОТ КОЛИ
  • 33 Иван Господинов

    3 1 Отговор

    До коментар #21 от "Благовест Стефанов":

    Да точно така - класа на служебните автомобили. Непретенциозни автомобили които са създадени да извършват ежедневните си задължения без да създават много и скъпи проблеми. Обикновено фирмите се отървават от тях до четвъртата година или до 140000км което настъпи първо. След това ремонтите зачестяват и поддръжката става нерентабилна . Автомобилите се продават или на служителя който ги е карал или се оставят при някой дилър. Обикновено тия с повече екстри се купуват от частни лица за лични автомобили но целите са същите.
  • 34 Easy ryder

    1 3 Отговор

    До коментар #14 от "Xterminatorable .":

    http://accord.honda.com.au/specifications.aspx

    http://www.honda.bg/%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%B8/honda/accord-sedan/%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D0%B8/2.0-i-vtec/2/174/

  • 35 Easy ryder

    1 3 Отговор

    До коментар #7 от "Ivan Dimitrov":

    http://www.jdpower.com/press-releases/2013-germany-vehicle-ownership-satisfaction-study-voss

    http://www.reliabilityindex.com/manufacturer
  • 36 Easy ryder

    1 4 Отговор

    До коментар #7 от "Ivan Dimitrov":

    Honda Accord е лидер по продажби към частни клиенти на пазара в САЩ през 2013 година, като изпреварва по този показател първенецa през предходните 12 години Toyota Camry, съобщава Bloomberg, базирайки се na данни на агенция Polk.

    Honda Accord е била закупена от общо 360 089 клиента в САЩ през 2013 година, докато резултатът на Toyota Camry е 342 007 продажби към частни лица. Общите продажби на Camry към частни и корпоративни клиенти са 408 484. При Accord този показател не се посочва.

    Увеличените продажби на Accord са в резултат от плана на Honda да се съсредоточи върху сделките с частни лица, които обикновено носят по-добри печалби за компаниите. Цели 98% от продажбите на Honda Accord през 2013 година са били към частни лица. При Toyota Camry това са били 84 на сто от всички регистрации. Американските автомобилни производители обикновено реализират около една четвърт от продажбите на свои модели в сделки с корпоративни клиенти, посочва Bloomberg.

    Honda Motor Co. и Toyota Motor Corp. се съревновават за вниманието на клиентите в САЩ през последните 20 години. Като причина за по-добрите резултатите на Accord през миналата година се посочват и отличията, които получи модела - "Автомобил от среден клас с най-висока остатъчна стойност" от компанията ALG и "Автомобил от среден клас с най-висока стойност при препродажба" от компанията Kelley Blue Book. Моделът на Toyota не успя да попадне в топ 3 на нито една от тези класации.
  • 37 samo nemsko

    0 3 Отговор