Папараци успяха да уловят в обективите си новото поколение на Volkswagen Passat. Автомобилът е засечен по време на пътни тестове в Испания, но за съжаление е добре скрит под тежък камуфлаж (долната снимка). По темата обаче се появиха и рендери (илюстрацията горе), които показват как евентуално ще изглежда следващата генерация на Passat.
Ясно е обаче, че и предните, и задните светлини ще станат диодни. Автомобилът ще се прави на новата модулна платформа на концерна MQB и ще разполага с междуосие, което ще е с 90 мм по-дълго от това на настоящия Passat. Естествено, тези изменения ще доведат до увеличаване на товарното пространство и до повишаване на простора в салона на колата.
Що се отнася до силовите агрегати в предстоящия Passat, на този етап е ясно, че под предния капак ще се монтират двигатели с мощност от 110 до 279 конски сили. Не е изключена и появата на хибридна версия, която ще включва 1.4-литров бензинов двигател с мощност 200 коня и електромотор.
По последни данни презентацията на Volkswagen Passat ще се състои през 2015 година и ще е в рамките на автомобилното изложение във Франкфурт. До този момент се спекулираше с информацията, че премиерата на новия Passat ще е на моторното шоу в Париж.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Дошo
Коментиран от #2, #24
11:10 04.04.2014
2 Име:
До коментар #1 от "Дошo":
Е тоя дето ще с 1.4 мотор ще пръска.12:02 04.04.2014
3 Димитър Стоянов
12:31 04.04.2014
4 Дошo
Та така.СОЦваген боядисва патас в синьо и го кръщава ЕКО.
Иначе ДВГ е същия 1.4TSI с 150 коня и разхода му е 5,6/100 - такъв разход има 2.0 атмосферен Акорд от 2008г и ще надживее недъгавото TSI няколко пъти
13:31 04.04.2014
5 Ivan Dimitrov
Коментиран от #6
13:50 04.04.2014
6 Дошo
До коментар #5 от "Ivan Dimitrov":
Сериозно да!Патас като се предлага с повече двигатели какво?По-надеждни и по-икономични ли са?Самите германци в техническите си прегледи казват, че в 100000километровия тест с Акорда не се случило нищо а Патас го кръстиха Вечния пациент дори след време пуснаха и статия Пациентът е мъртъв.Имаше и проблемите с TSI продължават.Аз на теб ли да вярвам или на германците?3 и трите страхотни, а като тръгнеш да купуваш германски кенеф се чудиш кое е най-малкото зло.А Хондите миналата година ги купиха 4 000 000 души не е като никой да не ги купува както ти си фантазираш.Интересно само ако не са китайците да купуват СОЦвагените какво ще стане с тия убитаци?
Коментиран от #17, #27
14:18 04.04.2014
7 Ivan Dimitrov
Относно статията - имаше такава. За Пасат 2006 година. Знам, че живееш и говориш като в 20 век (а и това е века в който Хонда за последно пуснаха нов двигател на пазара) но сега сме 2014 година, Passat B8 е моделна година 2015. Passat B6 имаше проблеми, особено прословутите дюзи на Сименс. Но говориш за стар модел.
Ето ти линк към резултатите от тестовете за надеждност на ADAC. http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-report-year-age/2013-2-3/309
Първата Хонда е на 29-то място. Първият Фолксваген - на Първо. Просто много говориш. И много хора, може би, те слушат. Но подкрепяй нещата си с факти, а не с извадени от контекста заглавия на статии от преди 8 години, които не са факти, а журналистическо творчество. Остани със здраве и приятен съботно-неделен хейт! ПС: Може да разгледаш данните на от линка на ADAC - ще откриеш интересни неща, които ще ти се иска да забравиш ;) Като цяло - Фолксваген подобрява качеството в последните години, а Хонда го влошава. Светло бъдеще за теб :)
Коментиран от #9, #35, #36
15:47 04.04.2014
8 M_SUX
Коментиран от #15
15:52 04.04.2014
9 Дошo
До коментар #7 от "Ivan Dimitrov":
Класациите на АДАК и ДЕКРА ги знам.Доста са забавниКоментиран от #10, #18
16:04 04.04.2014
10 Angelina Gutzova
До коментар #9 от "Дошo":
Статистиките също са забавни. Особено тези за Европа.Коментиран от #11
16:06 04.04.2014
11 Марин Маринов
До коментар #10 от "Angelina Gutzova":
А още по-забавното е, че ВФ е кола на годината в Япония.16:09 04.04.2014
12 Монго
16:19 04.04.2014
13 Владислав Димитров
17:00 04.04.2014
14 Xterminatorable .
Коя е тая 2.0 Хонда, кояти харчи 5.6 / 100?! Ясно ми става колко си на ти с колитеТекст към връзката
Коментиран от #34
17:04 04.04.2014
15 Стоян Стоянов
До коментар #8 от "M_SUX":
като цяло по-голямата част от продукцията на ВАГ е така - и аз се чудя нов модел ли е, фейслифт ли? Като прибавим и Шкода - и там няма кой знае какво разлики. Мислех, че само на мен така ми изглежда, но очевидно има и други M_SUX.Преди години (90-те например) имаше доста разлики, дори и между един голф 2-ра и 3-та серии, при Пасат също. Сега само фейслифт - направо се чудя каква е тази фирмена политика. Но очевидно е успешна - като погледнем статистиките за продажбите. Хората са свикнали с нещо (дори и скучновато да е, като някое Поло например) и след фейслифта (новото поколение) пак ще отидат и ще го купят.
17:11 04.04.2014
16 Maksito Mystafov
17:13 04.04.2014
17 ярослав станчев
До коментар #6 от "Дошo":
Пак вадиш вода от 9 кладенеца,Дошо.Само и само да излезе,че фауве са най-големите боклуци,а Хонда най-коравите.Ми прав си го ева,ей на,вчера Хонда счупи рекорда за скорост на косачки,цели 188 км/ч.
А фауве,какво правят,от 10 години държат рекорда за най-бърза серийна кола,"само" 431 км/ч.
ВАГ що не направят косачка,а?Щото там Хонда държат пауъра.
Коментиран от #26
17:25 04.04.2014
18 Ivan Dimitrov
До коментар #9 от "Дошo":
Надявам се си почнал да ги четеш, като са ти толкова забавни, щото и ти си забавен, не за друго .Обърни внимание на един любопитен факт. 6,4% от Пасатите дават дефекти, при среден пробег от 85000км. Акордите дават 5,9% при 47000км среден пробег. Не ги карат нещо много тези Хонди. А дали щеше да е така, ако наистина бяха толкова икономични, колкото ти си мислиш
18:31 04.04.2014
19 Иван Господинов
Коментиран от #21
19:43 04.04.2014
20 dhcp
21:53 04.04.2014
21 Благовест Стефанов
До коментар #19 от "Иван Господинов":
Имаш в предвид Пасат 2/3 нали?Ставаха да си държиш лопатите или да мъкнат касетките със плод-зеленчук.
Новите Пасати са с претенции да са дори повече от BMW 3 и C class. Поне така пишат в АудиБилд.
Коментиран от #33
22:52 04.04.2014
22 Vasik Atanasova
ЗАЩОТО ТРЯБВА ДА СЕ ПРОДАВА АУДИ
КОЙТО ИСКА ДИЗАЙ СИ КУПУВА АУДИ
Коментиран от #23, #31
01:22 05.04.2014
23 Jivko Todorov
До коментар #22 от "Vasik Atanasova":
ДИЗАЙ you made my day13:33 05.04.2014
24 Alexander Alexandrov
До коментар #1 от "Дошo":
14:46 05.04.2014
25 Stefan Stefanov
15:14 05.04.2014
26 DlRTY HARRY
До коментар #17 от "ярослав станчев":
http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_HA-420_HondaJetКоментиран от #29
17:49 05.04.2014
27 zendera
До коментар #6 от "Дошo":
Дори и германците си признават,че Хюндай-Киа са по-добри от ФВ.Справка -Ауто Билд.За мен лично моделите са им необосновано скъпи.18:04 05.04.2014
28 samo nemsko
19:27 05.04.2014
29 Владислав Димитров
До коментар #26 от "DlRTY HARRY":
http://auto.dmir.ru/handlers/msgimg.ashx?pid=431&m=219:28 05.04.2014
30 Кобрата
20:12 05.04.2014
31 dhcp
До коментар #22 от "Vasik Atanasova":
Именно затова спряха да правят и пасати на платформата на която е премиум класа на ауди (пасат б5 и б5.5 бяха на тази платформа). Варианта 4х4 на посочените от мен пасати реално беше куатро с торсен... Разбира се инженерите осъзнаха грешката си и насочиха пасатите в по-нисък клас.Коментиран от #32
20:50 05.04.2014
32 Vasik Atanasova
До коментар #31 от "dhcp ":
ТОЧНО И АЗ ТОВА КАЗВАМРАДВАМ СЕ ОТ ФАКТА ЧЕ ИМА ЧОВЕК КОЙТО РАЗБИРА ОТ КОЛИ
00:00 06.04.2014
33 Иван Господинов
До коментар #21 от "Благовест Стефанов":
Да точно така - класа на служебните автомобили. Непретенциозни автомобили които са създадени да извършват ежедневните си задължения без да създават много и скъпи проблеми. Обикновено фирмите се отървават от тях до четвъртата година или до 140000км което настъпи първо. След това ремонтите зачестяват и поддръжката става нерентабилна . Автомобилите се продават или на служителя който ги е карал или се оставят при някой дилър. Обикновено тия с повече екстри се купуват от частни лица за лични автомобили но целите са същите.01:36 06.04.2014
34 Easy ryder
До коментар #14 от "Xterminatorable .":
http://accord.honda.com.au/specifications.aspxhttp://www.honda.bg/%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%B8/honda/accord-sedan/%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D0%B8/2.0-i-vtec/2/174/
09:20 06.04.2014
35 Easy ryder
До коментар #7 от "Ivan Dimitrov":
http://www.jdpower.com/press-releases/2013-germany-vehicle-ownership-satisfaction-study-vosshttp://www.reliabilityindex.com/manufacturer
09:42 06.04.2014
36 Easy ryder
До коментар #7 от "Ivan Dimitrov":
Honda Accord е лидер по продажби към частни клиенти на пазара в САЩ през 2013 година, като изпреварва по този показател първенецa през предходните 12 години Toyota Camry, съобщава Bloomberg, базирайки се na данни на агенция Polk.Honda Accord е била закупена от общо 360 089 клиента в САЩ през 2013 година, докато резултатът на Toyota Camry е 342 007 продажби към частни лица. Общите продажби на Camry към частни и корпоративни клиенти са 408 484. При Accord този показател не се посочва.
Увеличените продажби на Accord са в резултат от плана на Honda да се съсредоточи върху сделките с частни лица, които обикновено носят по-добри печалби за компаниите. Цели 98% от продажбите на Honda Accord през 2013 година са били към частни лица. При Toyota Camry това са били 84 на сто от всички регистрации. Американските автомобилни производители обикновено реализират около една четвърт от продажбите на свои модели в сделки с корпоративни клиенти, посочва Bloomberg.
Honda Motor Co. и Toyota Motor Corp. се съревновават за вниманието на клиентите в САЩ през последните 20 години. Като причина за по-добрите резултатите на Accord през миналата година се посочват и отличията, които получи модела - "Автомобил от среден клас с най-висока остатъчна стойност" от компанията ALG и "Автомобил от среден клас с най-висока стойност при препродажба" от компанията Kelley Blue Book. Моделът на Toyota не успя да попадне в топ 3 на нито една от тези класации.
09:43 06.04.2014
37 samo nemsko
19:43 07.04.2014