14 Април, 2014 10:44 50 259 148

Проблем с редовите "шестаци" на BMW

  • bmw-
  • проблем-
  • двигател

След като баварският автомобилен производител беше принуден да върне в сервизите над 200 000 свои автомобила на китайския пазар, сега от BMW обявиха и за нова сервизна акция. Този път обаче става дума за автомобили от марката по целия свят. Проблемът е свързан с дефектни крепежни болтове в газоразпределителния механизъм (ГРМ), които могат да доведат до сериозна повреда в двигателите на всички модели BMW.

Проблемът засяга шестцилиндрови двигатели от всички модели на баварците, произведени през периода 2009 - 2011 година. Освен всички седани, хечбекове и комбита, в сервизната акция попадат и автомобилите с повишена проходимост с индекс Х, както и кабриолетите Z4. Съгласно официалното изявление на BMW, разпространено от агенция DPA, при наличие на гореспоменатия дефект на таблото се появява предупредителен сигнал.

Предназначението на газоразпределителния механизъм е да пропуска горивна смес в цилиндрите на двигателя и да изпуска обработените газове. Процесите на газообмена се осъществяват чрез всмукателните и изпускателните отвори, които се отварят и затварят херметически от газоразпределителния механизъм в съответствие с приетия ред на работа на цилиндрите. По този начин цилиндровото пространство се свързва първо с всмукателния, а след това и с изпускателния колектор.

Вследствие на този евентуален дефект трябва да се има предвид, че ако на BMW, произведено през периода 2009 - 2011-а, светне сигналният знак Check Engine, е необходимо двигателят веднага да се приведе в покой и да се потърси помощ от най-близкия сервиз на марката. Ще припомним, че проблеми с надеждността на газоразпределителния механизъм имаше и при по-старите четирицилиндрови мотори на BMW - N42 и N46. В Китай пък проблемът беше свързан с дефект в електронния блок на двигателя.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Румен Янев

    8 8 Отговор
    Почти всички автомобили произведени през новия век са пълен боклук !
  • 2 BRABUS

    13 15 Отговор
    От тази марка винаги са били фабрично дефектни и недомислени,но пуберите (основните им клиенти) трудно го проумяват!

    Коментиран от #5, #15

  • 3 Име:

    6 7 Отговор
    Ами сега?
  • 4 Николай Стоянов

    6 7 Отговор
    Сега ... ще има масово посещение на сервизите.
  • 5 Антон Дачев

    12 7 Отговор

    До коментар #2 от "BRABUS":

    Не знам как един пубер ще си купи BMW за 150 000лв. Ти как го виждаш?
  • 6 Дошo

    0 13 Отговор
    Германо-китайски боклуци
  • 7 Николай Попов

    10 5 Отговор
    старите шестаци на бмв са железни, нямат грешка !
  • 8 Веско Павлов

    11 6 Отговор
    BMW винаги са имали проблеми с тези шестаци. Едно време прегряваха яко тия кошници и кривеха глави, пукаха блокове, така че не им е за сефте.
  • 9 триста итридесети

    5 10 Отговор
    Не може заради дефектни (може би) болтове на разпределителните валове в 2-3 годишен период, да извадиш гръмкото заглавие "Проблем с редовите шестаци на БМВ"
    Ясно е че търсите посещаемост щото нали от идва и сухото, ама не посягайте на шестаците - те са маята в автомобилостроенето - еле пък на БМВ

    Коментиран от #11, #12

  • 10 Vasik Atanasova

    8 7 Отговор
    ТАКА Е БИЛО И ЩЕ БЪДЕ С БМВ
  • 11 Благовест Стефанов

    9 6 Отговор

    До коментар #9 от "триста итридесети":

    Щом е за БМВ не може, а ако е за японско може, нали така?
  • 12 триста итридесети

    6 5 Отговор

    До коментар #9 от "триста итридесети":

    "Изядах" една дума в предния ми коментар и не се разбира,
    Не казвам че щом е БМВ не може, а за японско може,
    Искам да кажа че заглавието ще изкърти посещаемост, и от там - ще му дойде сухото на редактора, което си е целта на статията, демек проблема е никъв, ама я да прасна аз едно заглавие, и да потекат паричките.

    Коментиран от #16

  • 13 Бай Иван

    2 5 Отговор
    Така е за съжаление сьс всички нови кошници ,вече! Страдат от некачествена изработка.
  • 14 samo nemsko

    2 7 Отговор
    Глупости тва са недостоверни информаций

    Коментиран от #19

  • 15 samo nemsko

    5 3 Отговор

    До коментар #2 от "BRABUS":

    Поне не са пенсионерски фенове като на мерседес
  • 16 Горан Пенев

    2 3 Отговор

    До коментар #12 от "триста итридесети":

    http://www.abendzeitung-muenchen.de/inhalt.bei-sechszilinder-motoren-motorschaeden-bmw-ruft-halbe-million-autos-zurueck.dedf8f85-fddb-4fcb-b3d9-4dabded336c4.html
  • 17 СамоСелянитеКаратБМВ МустангаЕномерЕдно

    4 6 Отговор
    Кошници ! Грозни КОНШНИЦИ !
  • 18 Ники Николов

    6 3 Отговор
    то не бяха пукнати глави, то паднали пеперудки
  • 19 skier

    3 3 Отговор

    До коментар #14 от "samo nemsko":

    Неграмотнико, първо се научи да пишеш и тогава казвай кои информациЙ са достоверни и кои не. Относно самата статия - това е новина, която я има по всички световни сайтове, абсолютно достоверна е, а заглавието е коректно. Да не би да нямат проблем въпросните шестаци, а?

    Коментиран от #25

  • 20 Стефан Николов

    4 8 Отговор
    Аз имам 2.8 M52B28 шестак на 350 хил. км. които пали гуми по всяко време...

    Коментиран от #22

  • 21 Shmeker

    3 4 Отговор
    Тва като гледам е някаква екологична система. Начи тука като я вземем, ги махаме тия неща и не виждам в България кви ни засяга... само които са купувани нови могат да се притесняват
  • 22 Веско Павлов

    2 5 Отговор

    До коментар #20 от "Стефан Николов":

    Това е най-важното в живота, бараката да пали гуми. Повечето като тебе ги пишат по вестниците и по сайтовете как са отсекли някое дърво и/или главата си, защото знаят само педала на газта, а спирачката-никаква идея кога и защо се ползва.

    Коментиран от #26

  • 23 БМВ БЪЛГАРИЯ

    7 5 Отговор
    А значи като тойота отзовават милиони коли е грижа за клиентите, а когато бмв имат дефектни болтове е некадърност ? Нещо няма логика много.
  • 24 Shmeker

    3 3 Отговор
    Аре ся, тойотите ги знаем. То няма модел дето не е засегнат там от поне едно нещо
  • 25 samo nemsko

    4 4 Отговор

    До коментар #19 от "skier":

    Ха неграмотник ти налиси много умен шестака е вечен

    Коментиран от #27, #28

  • 26 Стефан Николов

    4 2 Отговор

    До коментар #22 от "Веско Павлов":

    Ти пък от къде знаеш какво мога аз? Може да съм шампион на дрифт? Говориме за двигатели и колко могат те а ти колко можеш.
  • 27 Име:

    4 5 Отговор

    До коментар #25 от "samo nemsko":

    Да съгласен съм, шестака на БМВ е вечен..............проблем.

    Коментиран от #35, #40

  • 28 Име:

    3 4 Отговор

    До коментар #25 от "samo nemsko":

    Очевидно, драги Беемвисти всички съвременни коли имат тук там дефекти и това си е в реда на нещата. Май по-скоро не става дума за лошо инженерство, а за спестяване от материали. Пък и колкото повече сложни стават автомобилите = > толкова повече компоненти, които да се чупят...
    Иначе дори и да са дефектни, се радвам че БМВ се върна към шестаците, че не му отива М3 да е със v-образен осмак.
  • 29 Стефан Николов

    6 7 Отговор
    Нека всички които нямат BMW не са имали и прото си нямат работи и се чудят по какво да плият само да не пишат. Не мога да разбера защо има хора които са виждали BMW само отвън и нямат нищо общо в живота си сядат и пишат неща които нямат нищо общо с реалността само от злоба и си карат техните си коли които са супер по-зле и винаги са били кочини. BMW не е кола за всеки, нито всеки може да си я позволи нито всеки знае как се кара кола със задно (че повечето хора и с предно..)

    Коментиран от #31, #33

  • 30 Радой Мянков

    6 2 Отговор
    На мен пък ми е много интересно, как всички сектанти от "бНв" започват здраво плюене при дефектни бройки на други марки автомобили, но когато стане въпрос за тяхната си кочинка - от 9 кладенеца вода започват да носят. Научете се, че автомобилите имат дефекти и недомислици в 99% от случаите. Който не е създавал нищо от белия лист, няма да разбере какво казвам вмомента.

    Коментиран от #34

  • 31 Веско Павлов

    4 6 Отговор

    До коментар #29 от "Стефан Николов":

    Айде бе голям си разбирач, пък и състезател даже. Образованието ми е със специалност по автомобили и имам повече от 12 години опит, даже като ученик съм бил на стаж в Дару Кар, така че не ми дрънкай глупости, защото тия кошници са ми до болка познати.
  • 32 Viktor Stoimenov

    4 4 Отговор
    Аз карам Х6 2009 3.0д още не ми е показало това добре,че е още в гаранция...
  • 33 Име:

    4 5 Отговор

    До коментар #29 от "Стефан Николов":

    То понеже хората, които са виждали БМВ-тата "отвътре" са останали изумени от гениалната изработка и инженерно съвършенство. Една такава гениална идея е никасиловото покритие....Пожелавам ти да не ти се разруши никасиловото покритие на цилиндрите на БМВ-цето (ако е с такъв мотор), че после и на църква ще ходиш да се молиш за компресия....
  • 34 Стефан Николов

    2 3 Отговор

    До коментар #30 от "Радой Мянков":

    Браво, това е истината. Има много видове коли и всеки си харесва по нещо, но няма причина да плюеш по другите видове само защото не ти харесват, това се нарича уважение, възпитание и т.н. Това обаче липсва в българите от много време.

    Коментиран от #36

  • 35 Jamaika Angel

    6 3 Отговор

    До коментар #27 от "Име:":

    аз съм с 6тарка от 2005 година 3литра и да чукна на дърво за 250к километра които съм й навъртяла освен смяна на масло друго не съм пипала :))
  • 36 Веско Павлов

    4 2 Отговор

    До коментар #34 от "Стефан Николов":

    Сега пък и компетентен относно целият български народ. Не съм казал, че не харесвам БМВ, напротив харесвам ги, ремонтирал съм десетки такива и са ми донесли добри пари. Както пише колегата по-долу, собствениците направо свещи палят по църквите.

    Коментиран от #37

  • 37 Стефан Николов

    4 1 Отговор

    До коментар #36 от "Веско Павлов":

    Предполагам, че е до късмет, аз карам E38 96' от 3 години и освен дребни работи и някои разбит носач други проблеми не съм имал и съм много доволен. Ако всички са така проблем няма.

    Коментиран от #38

  • 38 Веско Павлов

    2 0 Отговор

    До коментар #37 от "Стефан Николов":

    Добра е колата, успех и дано да нямаш ядове, защото не е от евтините.
  • 39 Georgi Enchev

    4 4 Отговор
    На мен БМВ-то ми харесва само външно ей вътре са ужасни дървета,едно табло като хората не направеха.
  • 40 samo nemsko

    4 9 Отговор

    До коментар #27 от "Име:":

    Ти карал ли си БМВ тйа мотори недават никви дефекти да не говорим колко са издръжливи а и на БМВ 6 селиндровия мотор е признат много преди ти да почнеш да плямпаш мармот

    Коментиран от #41

  • 41 Име:

    6 4 Отговор

    До коментар #40 от "samo nemsko":

    Е така като кажете признат и прихвам да се хиля. Покажи кой го е признал? Къде? Как? В интервю ли? Какво?
    Не съм имал, не искам и да имам, карал съм. И като се замисля най-много "опрасени мотори" съм виждал на БМВ, щото всичките си мислите, че карате състезателни автомобили... А ти някаква кола карал ли си? На училище ходил ли си? Отиди, може пък да се научиш да пишеш правилно, че по-лесно да ти повярваме на глупостите.
    Да не би БМВ да са измислили 6 "селиндровия" - ХАХА, мотор?

    Коментиран от #44, #46, #47

  • 42 Бхд БхД

    5 5 Отговор
    Като гледам почти никой от вас не е карал БМВ до сега и говорите чули недочули но в крайна сметка няма да убеждавам никой в нищо то си има форуми за това и се вижда слабостите на всички марки

    Коментиран от #43

  • 43 Име:

    6 4 Отговор

    До коментар #42 от "Бхд БхД":

    Подръжката и експлоатацията са най-важни в случая. Много хора викат аз карам вече 300 000 км и само масло съм сменял, а всъщност тоя автомобил може да е пред разпад. Всеки има различно разбиране за това какво е здрав автомобил. Едни от нас си поддържат колите в перфектно с-е, други си мислят, че здрав означава да пали и да се движи.... а как се движи е друг въпрос....
  • 44 samo nemsko

    5 6 Отговор

    До коментар #41 от "Име:":

    Гледам че ти си някъф хетър който явно е карал само японски кочини та зел тук да се прави на умен явно никъде другаде не ти обръштат внимание тук коментираш ти и оште 10 като теб на всяка една статия и си вярвяте взаимно карам БМВ от 5 години такаче само плямпаш коментари и си много назад с колите ха

    Коментиран от #48, #92

  • 45 Йордан Дончев

    5 3 Отговор
    e kakvo shte kajem sega z qponskite avtomobili, vidqhme kolko struvat nemskite kolibi prodaljavaite da pluete qponskoto dokato neusetno go podmenite s nqkoi toyota nissan ili honda aide leka
  • 46 bmw m5

    2 6 Отговор

    До коментар #41 от "Име:":

    Егати хейтър ти в кой-клас си бе
  • 47 bmw m5

    3 6 Отговор

    До коментар #41 от "Име:":

    Ха немога да спара да ти се хила на коментарите ти си уникален индивид ха паляк

    Коментиран от #49

  • 48 Име:

    6 4 Отговор

    До коментар #44 от "samo nemsko":

    О иронията... Можеш да си прочетеш коментарите, да видиш какви думи използваш. Аз ако съм хейтър, то тогава ти си хейтър нa квадрат. За разлика от тебе даже казах, че се радвам че върнаха шестаците, ама кой да прочете... Даже се опитваш да обиждаш нещо..ама то това от комплексите идва споко. Кфо се косиш толкова, нали имаш от 5 години БМВ и като се качиш в него си царя на пътя, а аз си карам японската кочина.
    PS: ограмоти се, че чак смешно...

    Коментиран от #51, #52, #53

  • 49 Име:

    6 5 Отговор

    До коментар #47 от "bmw m5":

    В 4ти клас съм, радвам се че те забавлявам. Кажи нещо сега за БМВ, че досега нищо не казахте, само плюене...

    Коментиран от #50, #54

  • 50 Xterminatorable .

    4 4 Отговор

    До коментар #49 от "Име:":

    Знаеш ли поговорката на Марк Твен: Никога не спори с глупав човек. Той ще те свали до неговото ниво и ще те победи с опит.
    В момента биваш победен.
    Аз съм фен на БМВ и на много други коли. Както има сляпи фенове на БМВ, така и на японското автомобилостроене. Положението е еднакво трагично и в двата случая. И аз не го одобрявам. Ама да спориш с очевиден retard е смешно...
  • 51 samo nemsko

    1 8 Отговор

    До коментар #48 от "Име:":

    Виж сега никой не обиждам второ единствения мотор на БМВ от 6 целиндрови е дизела 325тдс той пука глава на 6 целиндар и то зависи от зад кормилната оредба зад волана но да ми казваш 4е бензиновия 6 целиндров е калпав не съм съгласен за 5години никъв проблем
  • 52 samo nemsko

    1 6 Отговор

    До коментар #48 от "Име:":

    А и БМВ и хонда са две различни марки които немогат да се сравняват никой нормален няма да си земи хонда да не говорим че нямат аналози на БМВ незнам колко си запознат с тия работи
  • 53 Easy ryder

    9 7 Отговор

    До коментар #48 от "Име:":

    За пореден път се убедих,че БМВ е олицетворение на тъпотия и простотия у хората.
    Как да си купиш такава кола и после да си в един клуб с такива "ерудити".

    А за качеството на БМВ няма какво да говорим всеки който разбира наистина от коли знае какви трошки са и колко им струват ремонтите.

    Колега просто не се хаби да обясняваш на прасета какво е изворна вода.За тях калната локва е върха на кефа и всичко извън това не струва.

    Коментиран от #56, #79

  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 Златин Славчев

    8 8 Отговор
    to ima li BMW bez problem ?

    Коментиран от #78

  • 56 bmw m5

    2 7 Отговор

    До коментар #53 от "Easy ryder":

    Професора се обади ако не беше той няма6аше да е интересно хаиде лека и да не забраваш да гледаш задните стопове на БМВ като спреш с бързата хонда на някой сфетофар

    Коментиран от #58

  • 57 Ford

    7 4 Отговор
    Начи и БМВ връщат коли в сервизите- казвам го ,щото много хора тук лаят срещу Тойота,че връщали коли. Ей го ,че и извънземните БМВ допускат грешки.Медала винаги има 2 страни. Нема нужда да се плюнчите толкоз.
  • 58 samo nemsko

    1 3 Отговор

    До коментар #56 от "bmw m5":

  • 59 Viktor Stoimenov

    4 5 Отговор
    Според мен тези дето плюят само БМВ не са се и качвали повечето в скъпо бмв.. И си карат кочинките по 2 3 хиляди и тука хейтват яко. Не съм сектант бмв въпреки,че карам такова 2009та година.И всички знаем кой са истинските марки МЕРЦЕДЕС АУДИ И БМВ ВСИЧКО ДРУГО Е КОМПРОМИС!!!
  • 60 Heinrich

    3 3 Отговор
    то само това да беше проблема..
  • 61 Николай Николов

    2 2 Отговор
    Пффф всички тука от ракетни инжинери нагоре,всичките много знаят и разбират.
  • 62 Viktor Stoimenov

    2 3 Отговор
    Моята Х6 е взета на 0 км сега е на 95 000км и освен обслужване друго не и е правено не знам какви са тези глупости.
  • 63 Milen Vasilev

    4 2 Отговор
    Викторе карал съм точно 09 модел и честно да ти кажа, не останах с добри впечатления, може би защото преди това съм шофирал на Мерцедес W212 и W204 ... БМВ-то изглеждаше постно вътре, а за комфорта просто да не говорим ... Все пак говорим за автомобили с флагман на скъпа марка и струващи скромните 60-80-100 хиляди лева ... Меко казано е смешно да се сравняват с Мерцедес ... Дори Ауди за мен е по-добрия избор, независимо по-ниския брой продажби, в момента вадят извънземен екстериор, за разлика от другите две водещи немски марки ...

    Коментиран от #64

  • 64 Milen Vasilev

    3 2 Отговор

    До коментар #63 от "Milen Vasilev":

    Забравих да спомена, че съм от онези които притежават трошка за 2-3 хиляди лева, което определено не е нарицателно, затова как трябва да се изказваш към нещо, което не ти харесва ...
    БМВ не е моята марка и определено, не ми харесва (може би се дължи и на голяма част от феновете на марката) ...

    Коментиран от #66

  • 65 Viktor Stoimenov

    1 2 Отговор
    Аз не ги сравнявам имам и мерцедес Е класа казвам само,че съм доволен и не съм имал проблеми.
  • 66 Shmeker

    2 3 Отговор

    До коментар #64 от "Milen Vasilev":

    не ти харесва щото не си карал добро БМВ. Феновете са си фенове - доста стойнстни момчета има в клуба им, доста са ми помагали при това без да се познаваме лично
  • 67 Shmeker

    0 3 Отговор
    Абе такива акции има винаги и ще има. Хората си държат на реномето.
  • 68 Veselin Hristev

    7 2 Отговор
    Чета и не вярвам на УШИТЕ СИ. Кви криви глави кви пукнати блокове ви гонят бе хора. Проблем от една гайка и голям хаос. Явно никои от пишещите тук няма идея какво е ДВГ.
    АУДИ ли направиха по здрав мотор примерно 2,5ТДИ на който обслужването струва колкото цял двигател на БМВ и то на секи 10000 км.
    Мерцедес ли на които 2,7ЦДИ мотора му една дюза е нормалните за всеки Българин 3 работни заплати 950лв и го прави поне веднъж на 3 години с БГ нафта потчти всяка година.
    Фолксваген 1,9ТДИ моторат на които за 200 000км му трябват една автоморга турбини.
    Форд който след 5-тата година задната врата не се затваря защото се е пречупил от гниене
    Тойота 2,2 ВВТИ ако случайно ти падне акумулатора и подадеш ток да е запалиш и умира компютъра
    Мерцедес А-клас кой по дяволите измисли кола на която при всяка смяна на ремък мотора се сваля от коша ?????
    Форд транзит след 2003 като си караш и като земат да изчезват едни скорости едно чудо и като легнеш отдолу и като земеш да опъваш едни жила едно нещо то страшна работа.
    Рено 19 , 21, абе всички с 1,7 бензин всеки 500 километра и жило на съединителя.
    Кво викахте за гайката на БМВ-то
  • 69 Споок Армин

    3 3 Отговор
    Предлагам ,всички които имат самочуствието че разбират от автомобили , и всички които имат смелоста да коментират премиум марки и модели да си публикуват снимките на автомобилите ,които карат в момента.Така ще се види кой какъв опит има , и на базата на този опит какви коментари прави.Моля faкti.bg да направи една страница към този форум където да бъде възможно да се публикуват тези снимки.Не е нужно да се показват целите номера на колите, а само първите две цифри.Най – голямо признание ще е за този който публикува снимка с лицето си.Така вече ще се знае че няма измама.Ако сте „ЗА” тази идея , моля гласувайте с „+” (плюсче).

    Коментиран от #75

  • 70 Споок Армин

    2 4 Отговор
    Искам да благодаря на сайта , за тези статии , където човек може да се посмее безплатно на последващите коментари.
  • 71 Veselin Hristev

    1 1 Отговор
    Ето ме на снимката с Е30-ката ми и аз се виждам. Карам и Е46
    Лична страница: www.autohristev.blogspot.bg
  • 72 Veselin Hristev

    1 1 Отговор
    Оп грешка на КОМ завършва
    www.autohristev.blogspot.com

    Коментиран от #74

  • 73 скар фейс

    2 1 Отговор
    БМВ безпорно притежа чар и удоволстие от шофирането, но мисля, че е прехвалена марка. Нито са най-качествените, нито най-надеждните, нито най-динамичните в премиум сегмента, а поддръжката им е доста скъпичка.
  • 74 Споок Армин

    1 1 Отговор

    До коментар #72 от "Veselin Hristev":


    Да това също е добра идея да публикуваме адрес на блог страница си , ако разбира се някой има такава.
  • 75 Xterminatorable .

    1 1 Отговор

    До коментар #69 от "Споок Армин":

    +1
    Искам да ти кажа, че ако това стане ше се срина от смех да чета коментари на философи със талиги и гробници на по 25 години, които са се качвали на 1-2 коли и дават оценка на М5 да речем или S500

    Коментиран от #76

  • 76 скар фейс

    3 0 Отговор

    До коментар #75 от "Xterminatorable .":

    И какво трябва да показва това? Че някой, който кара S класа или Х5 го прави патрон ли? Познавам не малко каращи скъпи возила, а в същото време живеят в една стаичка или слагат по 20 лв. безнин на 3.0 - 4.0 литрови двигатели. Аз например имам W210 но жилището ми е от висока категория. Мога да си позволя доста по-скъп автомобил, но не считам, че в момента това ми е приоритет.
  • 77 Magriot Kostadinov

    1 3 Отговор
    Ей тамън мислех да си купя едно BMW NAZCA и ме разубедихте . Еми ще си карам Сафранчето.
  • 78 Симеон Тасев

    2 2 Отговор

    До коментар #55 от "Златин Славчев":

    ти изобщо знаеш ли че бмв е марка кола

    Коментиран от #82

  • 79 Симеон Тасев

    2 2 Отговор

    До коментар #53 от "Easy ryder":

    а и ти си знаел разбираш ли какво е изворна вода та ти си някое дете на 12,13 г макс сигурно за коли ми лафиш първо се качи в старо бмв и тогава говори но надали и старо можеш да си позволиш да караш само ръсиш мозък
  • 80 СамоСелянитеКаратБМВ МустангаЕномерЕдно

    3 2 Отговор
    немски кошници, грозни и непотребни :) САМО ЗА СКРАП СТАВАТ ! :)
  • 81 триста итридесети

    3 2 Отговор
    "Проблем с редовите шестаци на БМВ" - звучи като "Открихме извънземни"

    "БМВ привиква собствениците на коли от 2009-2011 с редови шестаци - за смяна на болтове" -- звучи като "Минах годишен преглед"

    Абе има ли други шестаци, освен редови, от БМВ. Мисля че няма.
  • 82 СамоСелянитеКаратБМВ МустангаЕномерЕдно

    3 4 Отговор

    До коментар #78 от "Симеон Тасев":

    Тия от кога произвеждат автомобили ? До сега само някви трактороподобни кошници съм виждал да се пръкват от там :)

    Коментиран от #84

  • 83 zendera

    4 1 Отговор
    Я виж ти колко коментари за на-скапаната марка на света.Прави ми впечатление,и то от много време насам,че японските фенове изобщо не коментират азиатските коли,но дойде ли тема за БМВ,ще се скъсат да пишат и в повечето случаи да хейтърстват.Изчел съм всички коментари,за пореден път се убеждавам,че много от тези дето са писали изобщо не притежавали БМВ,не говоря да са карали там някакви си 20-60км а изобщо не са притежавали такъв автомобил.Много ми интересено само едно.Защо след като се твърди че БМВ е марката на ниско интелектуалните,защо я коментирате толкова много?Защо подяволите?Вие сте по-умни,не си струва да се занимавате с нас беемвистите особенно със сектанти като мен и 330-ти.........

    Коментиран от #86, #87, #91

  • 84 samo nemsko

    5 4 Отговор

    До коментар #82 от "СамоСелянитеКаратБМВ МустангаЕномерЕдно":

    Селянин карай си мустанга и си ходи на село да си караш храна за прасетата с мустанга

    Коментиран от #85, #121

  • 85 СамоСелянитеКаратБМВ МустангаЕномерЕдно

    2 3 Отговор

    До коментар #84 от "samo nemsko":

    За разлика от баварските трошки мустанга и офроуд се справя отлично. Искам да видя някой "редово шестак" как му падат болтовете по пътя, докато аз си правя кефа да карам истинския автомобил :) :) :). Даже Лада "Нива" е по-издържлива от баварските трошки
  • 86 bmw m5

    1 4 Отговор

    До коментар #83 от "zendera":

    Първо зависливи селяни който немат и абер от БМВ второ ниска култура и образование. Тук са уникални просто едни и съшти, как да и обясниш че БМВ е избран за най-авторитетен автобил в цял свят че шестака е вечен и твоя мотор ште затрие не една 10 хонди по километри.
  • 87 bmw m5

    1 3 Отговор

    До коментар #83 от "zendera":

    Винаги на най-добрия са му завиждали в случея БМВ и за тва и коментарите нямя да спират когато си първи секи иска да е като теб а тези който немога само плуят от яд и завис.

    Коментиран от #88, #89

  • 88 Монго

    4 0 Отговор

    До коментар #87 от "bmw m5":

    Оправи си правописа, за да не влизаш в написаната от теб категория-"...зависливи селяни..."
  • 89 Златин Славчев

    1 2 Отговор

    До коментар #87 от "bmw m5":

    imal sam BMW 5 ot 2005 mnogo nestabilna i ne siguna kola predpochitam opel vw neshto s predno

    Коментиран от #90

  • 90 samo nemsko

    1 1 Отговор

    До коментар #89 от "Златин Славчев":

    Май си нямал ништо така ми се струва аман от хейтари и филмари

    Коментиран от #113, #115, #116

  • 91 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #83 от "zendera":

    Значи:
    Първо: не са само японски фенове. Феновете на Мерцедес и Ауди също много плюят по БМВ. (не съм виждал тойотаджий и хондаджий да се джафкат така ама както и да е). Гледам че има фенове на американските автомобили които също плюят, а може да има и други. В света има и други автомобили освен немските и японските!!
    Второ: не заклеймявай хората против БМВ като японски фенове. Аз примерно харесвам много и италиански коли и някой френски дори.
    Трето: Именно фен на БМВ незнайно откъде намеси Хонда в коментарите под тази статия. Преди това се коментираше само и единствено БМВ. Защо точно хонда си избра не се знае.
    Четвърто: Малко се пише в японските статии защото както ти казах това са най-скучните статии за японски автомобили в целия интернет....и лично предпочитам други сайтове
    Ходи виж какво се случва в статията за Тойота, ама тука понеже е свещенна земя и дефект в двигателя са нищо и никакви си болтове. Който според тристаитридесети му звучало като "минах годишен преглед" - това даже няма да го коментирам.
    Нищо против фанатизираната ти фенщина нямам, но това е прекалено....

    Коментиран от #93

  • 92 Йордан Дончев

    1 1 Отговор

    До коментар #44 от "samo nemsko":

    priqtelu оште се пише -> още НЕ оште ами ОЩЕ.
  • 93 zendera

    0 1 Отговор

    До коментар #91 от "Име:":

    Първо,японските фенове преобладават-доминират.Второ,никого не заклеймявам.То по техните писания си проличава какви фенове са.Трето,има тенденция да се пише малко за азиатски коли-вярно е но вината не е моя.Четвърто,в темата за Тойота спорът е разгорещен но тук коментарите са повече.Пето,за в бъдеще,ще се постарая да коментирам само БМВ,освен ако не съм провокиран да се намесвам в други теми.Шесто,надявам се че нямаш нищо предвид да изразявам пристрастията си към БМВ след като темата е за БМВ...............

    Коментиран от #94

  • 94 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #93 от "zendera":

    Защо да коментираш само БМВ? Коментирай всички автомобили.....Ама разбира се че нямам нищо против пристрастията ти към БМВ.
    Сега по темата: Ако трябва да избирам БМВ, то предпочитам да е със редови 6 цилиндъра бензин, отколкото какъвто и да е друг двигател. (освен ако не става дума за е30 М3 )

    Коментиран от #95

  • 95 zendera

    0 1 Отговор

    До коментар #94 от "Име:":

    Нека се изясним.Не твърдя че БМВ е най-качествената кола.Никога не съм го твърдял.След зендера си взех Е39-тка на 390 000км.Дизел,шестак.За изминати от мен 134 000км смених две турбини...и все пак мисля че е нормално при все че колата със чип имаше 227кс.....имал съм и много други ядове,но не ми се пише сега.И въпреки това колата беше гледана като писано яйце дето се казва и я продадох на добра цена,макар и с извесна загуба но това е неизбежно....
  • 96 триста итридесети

    0 1 Отговор
    Един лексус новеничък не ми издържа на третата днес ... а беше с два ауспуха отляво и дясно. Сигурно е бил веобразен ноф модел премиум двигател от луксозния клас на тойота, но още не му е махнат ограничителя и затова така се получи.
    Та говорим за шестака, ама редовия -- най-естествения двигател на тая планета е точно той, 4 цилиндъра са малко, и свен това има още място под капака, осем са малко в повече и вероятно ще е V. Точната цифра е редови 6, супер опростен, предпочитам го с по-голям кубик отколкото с турбо.
    Колкото до японските коли, не отричам че някои ми харесват като НСХ и 3000GT, както ми харесва мустанг, порше, ферари и др, не съм кон с капаци, просто за тия пари които имах за кола - 330i мачкаше всяква конкуренция отвсякъде, като не говоря само за вървеж, а и за разход, за салон, за задно, за което много пъти сме спорили тука.
    И да ви кажа така му свикнах, че не ми се сменя.

    Коментиран от #97

  • 97 zendera

    0 1 Отговор

    До коментар #96 от "триста итридесети":

    От тия дето си ги изброил 330i е най-изгодния избор,спор не би трябвало да има.А и не мисля че преките конкуренти са толкова добър избор.Визирам бенц и четирите кръга...

    Коментиран от #98, #99

  • 98 триста итридесети

    0 3 Отговор

    До коментар #97 от "zendera":

    Кола на предно с V мотор не може да ми е конкуренция - според мен, колата се дисбалансира - голям минус е това, по голям разход, по-слаб вървеж.

    Коментиран от #100

  • 99 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #97 от "zendera":

    Ако говорим за чисто нови автомобили, от класа на 330i e
    Лексус IS 250 - 2.5l v6 208 кс разход 11.9 / 6.7 / 8.6
    или още по-добре:
    Лексус IS 300h хибрид 223к.с и разход 4.3 на 100 (бензин). Мисля че в премиум сегмента няма друг автомобил с такъв разход (клас: 3та серия седан)

    Коментиран от #101, #102

  • 100 zendera

    1 1 Отговор

    До коментар #98 от "триста итридесети":

    ИС-250, е със 208кс.ГС-300 е със 213кс.Незнам с какво си се гонил,но те повечето са автомат.При всички положения 330и е по-добрия избор от гледна точка на вървеж.Лично мнение,но то беемвиста това го вълнува.

    Коментиран от #114

  • 101 zendera

    0 0 Отговор

    До коментар #99 от "Име:":

    Втория модел отпада ако ще сравняваме-бавареца не е хибрид...

    Коментиран от #105

  • 102 zendera

    2 1 Отговор

    До коментар #99 от "Име:":

    Ето данните на 330и което вече е на над 10 години 231кс,300Нм,0-100 за 6.5 сек.Градско-12.8,извънградско-6.9,средно-9.1 при тегло около 1400кг.Не мисля че това са лоши стойности.Данните са 330i ci coupe

    Коментиран от #103

  • 103 триста итридесети

    1 0 Отговор

    До коментар #102 от "zendera":

    Зенедер колата ми е почти 14 години .... за съжаление ... или не
  • 104 Светослав Попов

    2 2 Отговор
    Всички коли са хубави ама до 4 години ха хаха докато са гаранционни и имат ресурс след това е тото лото БМВ- то е много пари за нищо кой знай кво! Кво си милсят тия като се уръсят двойно само заради емблемата, че ще карат космически кораб ли ха ха?
  • 105 Име:

    1 1 Отговор

    До коментар #101 от "zendera":

    Така е но това са автомобилите в този клас които предлагат БМВ и Лексус. Сега това че БМВ нямат хибриди какво значение има. Ако търсиш разход на гориво, комфорт и лукс хибрида е по-добрия вариант! Точно 223 е комбинираната мощност на най-новия is300.
    Lexus IS (2006-2013) има 2.2 4 цилиндъра, а другите са 2.5, 3.0, 3.5, все V6 мотори и 5.0 v8.
    IS (1998 - 2005) са 2.0 160кс и 3.0 220к.с и двата редови 6, като има и 2.0 4 цилиндъра 210к.с само за Япония...

    Коментиран от #106, #107

  • 106 zendera

    1 2 Отговор

    До коментар #105 от "Име:":

    Имах предвид ако се сравнява със Е46-по повод случката на 330-десети.Виж,безспорно Лекса е много добра кола.Аз преди години покарах малко ис-ка,хареса ми,премиум е.И държи цена,не се чупи,добър дизаин има,но за вървеж моят избор е БМВ.

    Коментиран от #109

  • 107 zendera

    1 1 Отговор

    До коментар #105 от "Име:":

    Ако 200ис го сравняваме със е46 330 ,разхода е почти идентичен,но при 70кс разлика в повече при бумера.Няма как някой да ме убеди,че бмв има лоши двигатели.
  • 108 samo nemsko

    0 4 Отговор
    http://profit.bg/news/BMW-e-lider-pri-luksoznite-avtomobili-za-deveta-poredna-godina/nid-117649.html Поздрави за всички и да си знаете кой е най-добрия ПА ХОРАТА НЕКА СИ ГОВОРЯТ МНОГО ДА ГОВОРЯТ
  • 109 Xterminatorable .

    1 0 Отговор

    До коментар #106 от "zendera":

    Лексъс не се чупи ли? Ела да видиш как на най-безсмисления джиБ в света (защото освен, че е паркетник, ами харчи и не върви, другите паркетници поне вървят) RX300 (служебен) лагера на предно дясно колело струваше 692 лв. След това и другите... То е достатъчно да има такива дреболии, които струват колкото два основни ремонта на Опел
  • 110 Име:

    1 1 Отговор
    IS 250 204 коньовия ускорява за 7.7 до 100
    Но по-бих карал IS 350 3.5 306 к.с 5.6 секунди до 100. Има и вариант F-sport, който е със спортно окачване и по добър throttle response. А 8 степенната трансмисия със лопадки е много бърза. И дигиталните уреди като на LF-A са страхотни....
    http://www.lexus.com/models/IS/explore/

    Коментиран от #111, #112

  • 111 zendera

    2 1 Отговор

    До коментар #110 от "Име:":

    Сравнението ми беше за е46.А ако ще сравняваме ИС 350...да го сравняваме с аналога му-335и-306кс
  • 112 zendera

    1 0 Отговор

    До коментар #110 от "Име:":

    Хайде ще приключвам че ще ходя да огледам една Е61-ца..А пък лекса...добра кола си е за мене.....

    Коментиран от #117

  • 113 Златин Славчев

    0 2 Отговор

    До коментар #90 от "samo nemsko":

    poznavash li me che taka da mi govorish
  • 114 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #100 от "zendera":

    Не знам кой модел точно беше, не видях обозначения и не съм гледал особено, гонеше, изпревари ме, нямах намерение да се връзвам, докато не видях двата ауспуха, пък и изчаквахме да мине насрещната кола, за да задминем тази в нашата лента, става въпрос за извънградски път, скороста е някъде около 100, та бях на трета и ... така
  • 115 Златин Славчев

    0 4 Отговор

    До коментар #90 от "samo nemsko":

    kakvo govorite za biagane vsicki biagat i 65 konq sam imal i tq biagashe bmw to ne e kolata za biagane kolite za biagane sa lotos ferarri mazarati lamborgini porshe

    Коментиран от #118, #119

  • 116 Златин Славчев

    1 2 Отговор

    До коментар #90 от "samo nemsko":

    imal sam BMW 5 3000 kubika dizele 218 konq biagashe ama mn kalpava v piasak na sniag v dajd na chakal mn e nestabilna

    Коментиран от #138

  • 117 скар фейс

    1 0 Отговор

    До коментар #112 от "zendera":

    Супер. Пиши след огледа впечатленията си. Ще се радвам. :)

    Коментиран от #120

  • 118 samo nemsko

    2 1 Отговор

    До коментар #115 от "Златин Славчев":

    http://www.youtube.com/watch?v=3zsApdoO-IU дали не е за бягане минава всички в неговиа клас най-новите модели всички на едно и се видя кое най-добрия

    Коментиран от #125, #126

  • 119 samo nemsko

    2 1 Отговор

    До коментар #115 от "Златин Славчев":

    http://www.youtube.com/watch?v=hpk0jcjC2SI ето и друг клип
  • 120 zendera

    3 1 Отговор

    До коментар #117 от "скар фейс":

    Това комби се оказа един голям кютюк-не си заслужава да го коментирам.Но попаднах на Е39 525Д от последните произвеждани.Даже и това не е вярно.Всъщност,Е39тката е спряна в края на 2003та година.Просто на тази която попаднах е регистрирана януари 2004та година.В уникално състояние е.Просто неможах да намеря кусур.Колата е комби и ще ми върши идеална работа.Утре ще правя бартера.Мечтата ми беше Е61,даже мечтаех преди за 535д,реалните ми възможности са други.

    Коментиран от #124, #137

  • 121 Vladi Stefanov

    5 3 Отговор

    До коментар #84 от "samo nemsko":

    Karam v momenta 2008 E90 328i redovi 6tak, stick shift; pyrvoto mi BMW, karam I 2014 Honda accord 4cyl automat; prodadoh Toyota camry hybrid na 100 000 mi sys $ 260 razhodi za poddryjka za 7 godini(tova biaha vsyshtnost za zadni nakladki I rotori), prednite oste ne biaha smeniani(smiana na masla, gumi ne vlizat v cenata po gore); Hondata I toyotata imam legendarni dvigateli tova e bez symnenie; nito 1 druga marka oba4e ne stoi na pytia kakto BMW, pone sprored moia opit zad volana, govoria za suh pyt; taka 4e dinamikata na karane na vseki drug avtomobil e razli4na ot tazi na bmw-to, vkliu4itelno I na lexus. BMW 3ta seria e "the best daily driver" spored "Motortrend" I e pyrvenec prez poslednite 20 godini(I edinstven avtomobil s tazi titla) za midsize sedan; vsi4ko ostanalo se sravniava s BMW-to I se starae da napravi po dobyr avtomobil-neuspeshno vse oste; na moeto BMW imam 160 000km I sym smenial samo dat4ik koito regulira vyzdushnia intake; redoviat 6tak na BMW izdyrja bez osobeni problem 500 000 km kakto benzinovia taka I diselovia, pri razbira se pravilna poddryjka; Lexus/Toyota polzvat niakoi ot dieselovite dvigateli na BMW, mislia 4e niama kakvo pove4e da govorim; tova 4e praviat recall da opraviat niakoia izdynka ne e koi znae kakyv problem, praviat go absoliutno vsi4ki marki, vkliu4itelno, Honda, Toyota, audi, vw, Mercedes, Chevrolet, ford I t.n.; dosega, az li4no ne sym karal avtomobil koito pove4e da si zaslujava da gori benzina ot BMW-to, imaiki

    Коментиран от #122, #128, #130

  • 122 Shmeker

    2 4 Отговор

    До коментар #121 от "Vladi Stefanov":

    Много си прав! БМВ се правят в името на шофирането. Имат нещо от суперкарите в себе си, говоря за технологии, баланс, а са на нормална цена.
  • 123 Депутат Зандъров

    3 3 Отговор
    не знам нямам възможност за повече но в момента карам хонда concerto 1.6i16 motor d16a9 130hp 96kw същия като на crx колата тежи 1060kg еми брато тва ти казвам е такъв резак за стартове и не само на 5та предавка дръпа като на 3та 230 маркирано 230 постигнато колкото газ даваш толкова поема на 5та предавка докато не удари прекъсвача купих я на 80000 реални от първи собственик сега е на 106000 засрамвал съм а4 1.8 бензин а3 1.8 бензин леон 1.8 бензин 320 е36 мерцедес Е270 cdi 206GTI Saxo cup., много бяга за 1.6 седан не че е най силната кола на света и че няма кой да я бие просто за кола която не е толкова популярна като някои други от списъка които изброих е доста палава

    Коментиран от #139

  • 124 триста итридесети

    1 0 Отговор

    До коментар #120 от "zendera":

    Честито, лошото е че сваляш гарда, но пък ако е читава ?? Ти си знаеш най-добре, но след 530д с чип тази ще ти стори меко казано тромава.

    Коментиран от #134

  • 125 Златин Славчев

    0 0 Отговор

    До коментар #118 от "samo nemsko":

    shofiora na BMW

    Коментиран от #127

  • 126 Златин Славчев

    0 0 Отговор

    До коментар #118 от "samo nemsko":

    ama za kakvo ti e edna kola da biaga ?
  • 127 samo nemsko

    0 0 Отговор

    До коментар #125 от "Златин Славчев":

    какво за него

    Коментиран от #129

  • 128 samo nemsko

    1 0 Отговор

    До коментар #121 от "Vladi Stefanov":

  • 129 Златин Славчев

    0 0 Отговор

    До коментар #127 от "samo nemsko":

    shofiora ot klipa sas BMW to beshe po dobar ne e vajna kolata vajno e koi e zad volana

    Коментиран от #131, #132

  • 130 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #121 от "Vladi Stefanov":

    Ей голяма мъка с таз латиница, добре че ти дадоха много минуси, та да прочета,
    + и от мен
  • 131 samo nemsko

    1 0 Отговор

    До коментар #129 от "Златин Славчев":

    Да ти кажа не си прав тука всички са със автомати и една права нетрябва да имаш кой-знай кви умения да натиснеш газста до долу просто БМВ е по як мотор и на старт и на дълго

    Коментиран от #133

  • 132 samo nemsko

    2 1 Отговор

    До коментар #129 от "Златин Славчев":

    БМВ
  • 133 Име:

    0 1 Отговор

    До коментар #131 от "samo nemsko":

    и в гаража
  • 134 zendera

    0 0 Отговор

    До коментар #124 от "триста итридесети":

    Пич,колата си заслужава.Двигатела е 163кс,но ще търся чипосване.Би трябвало да достигна 195-200кс но не сега.Трябват ми пари сега.Ето,днес има добри мачове,може да се направи добра пара..

    Коментиран от #136

  • 135 Златин Славчев

    0 0 Отговор
    no nikoi ne mi obiasni zashto edna kola triabva da biaga
  • 136 триста итридесети

    0 0 Отговор

    До коментар #134 от "zendera":

    Успех, от сърце ти желая.
    Жалко, че разчиташ на мачове, или не!
  • 137 Владислав Димитров

    0 0 Отговор

    До коментар #120 от "zendera":

    Спомних си за един тост от филма "Кавказката пленница"... Да пием за това, нашите желания винаги да съвпадат с нашите възможности
  • 138 Veselin Hristev

    2 2 Отговор

    До коментар #116 от "Златин Славчев":

    Колега не мисля че разбирам много от тези работи ама за сняг, пясък и чакъл мисля че трябва да има преди 5 обозначение Х. Няма как да караш 3000 кубика кола със задно предаване и 218 коня на колелата и да е стабилна на къра. Има долу до пепелника едно копче след натискането на което ти святка внимание опасност от пребоксуване ако ти е включено може и на асфалт да не е стабилна.
    п.п. Абе хора какво правите във този форум тука всеки кара кола за над 15000 - 20000лв. Ми то криза няма. Мога да се обзаложа на 100лв че 85% от пишещите тук не са виждали Ламборджини или Ферарри на живо ама ги споминат слезте на земята отидохме във Moskow Unlim 500+
    ПОЗДРАВИ ОТ ЧОВЕКА С 318И И НА ДВЕТЕ КОЛИ
  • 139 Veselin Hristev

    3 1 Отговор

    До коментар #123 от "Депутат Зандъров":

    Гледам да не дрънкам много ама не мога да се сдържа да си пишете по енерция. Мога да ти повярвам за Хондата 1,6 невинтилирана, че си минал Ауди А4, А3 и Леон с по 1,8 мотори ако нямат Т отзаде но пак ми е трудно но за останалите коли ми е невъзможно да се съглася. Да кажем че аз съм СЕКТАНТ ОТ СЕКТАТА НА БМВ. За Мерцедеса с 2,7 ЦДИ дори на Е класа тежко да е Трудна ама много трудна работа да го вземеш щото този мотор дърпа новият Спринтер който е с двойно тегло и движи с 200 на спринтера. Значи за БМВ на Е36 М50Б20 или М52Б20 шансът ти е точно 0,000,0% да го минеш горим с единичен ванус 150коня срещу 130коня с двоен ванус 170 коня срещу 130 и като сложем тва че старта ти го взима защото натиска задницата ми е още по трудно да повярвам да ти се получи. За Пежо 206 ГТИ няма да говоря че ще засегна ако има състезатели във форума тази кола се кара на ралли България и ти е дърпаш със супер семейната си хонда. Ако беше със ЦРХ и мотора със 160коня В-тек май са викаше нямаше да споря или колите дето си минал вече отдавна са претопени.
    п.п. Ако искаш да е свериш колко върви за 130 коня аз съм със 118коня пластмасовият мотор на БМВ със 4 цилиндъра званни и ще ги свериме щом биеш 320 значи аз съм лесен. Поздрави и нищо лично.
  • 140 Златин Славчев

    0 0 Отговор
    i pak nikoi nemoja da mi otgovori na vaprosa a e tolkova prost ... zashto kolata triabva da e mn kone i da e m barza .. ?
  • 141 Veselin Hristev

    2 2 Отговор
    Сигурно защото ти сам си си отговорил ти защо караш БМВ ами не си купиш Дайхатсу

    Коментиран от #142

  • 142 Златин Славчев

    0 2 Отговор

    До коментар #141 от "Veselin Hristev":

    veche ne karam BMW nito pak daihatsu a FIAT 2009 godina grand de punto sas predno po ikonomichna dovole sam

    Коментиран от #143

  • 143 Златин Славчев

    0 2 Отговор

    До коментар #142 от "Златин Славчев":

    sashto taka e s 65 konq i si varvi mnogo dobre

    Коментиран от #144

  • 144 zendera

    0 0 Отговор

    До коментар #143 от "Златин Славчев":

    И колко добре върви бе пич-5 човека като се качат в това ,кво става-може ли да се отлепи от старта?Питам те не случайно-и аз на времето съм карал малолитражки и знам за кво става на въпрос.Хайде,късно е,не ми се спори сега пунтото ли е по-добро от бумера или там каквото си избереш.Важното е на теб какво ти върши работа,другото е клавиатурна заигравка.................................

    Коментиран от #145, #146

  • 145 Златин Славчев

    0 0 Отговор

    До коментар #144 от "zendera":

    s 5 choveka si varvi normalno ne sam sastezatel 100 mi stiga
  • 146 Златин Славчев

    0 0 Отговор

    До коментар #144 от "zendera":

    i fiat grand de punto ne e malka kola kakva malolitrajka ti se barkash sas po starite puntaci
  • 147 Veselin Hristev

    1 1 Отговор
    Да де то на италиански и испански ГРАНДЕ означава голямо нали е гранде пунто без майтап но широчината на най-малкият шестак на БМВ е по голяма от дължината на мотора на най-мощното пунто. Съответно според теб хората като копаят с багери ще взимат с по малка кофа че е по лесно и бързо. Да ме обедиш че е по икономично не споря но с 5 човека товар за вървене да сравняваме коли които имат скромната разлика от около тон мисля че се майтапиш.
    Хора не се опитвам да ви обедя купете си БМВ ако ще и Е21 качете се поаайте и пишете няма как да ме обедиш че си сменил Е39 с Пунто и си доволен ако някой ти каже че ако сега си купиш панда ще е по добре ще му повярваш ЛИ ???
  • 148 Stoyan Naydenov

    0 0 Отговор
    До коментар #33
    Не всички БМВ-та са с никасилово покритие. Моето е м50 без ванос, с чугунен блок.
    Да отивм ли да паля свещи?!