След като баварският автомобилен производител беше принуден да върне в сервизите над 200 000 свои автомобила на китайския пазар, сега от BMW обявиха и за нова сервизна акция. Този път обаче става дума за автомобили от марката по целия свят. Проблемът е свързан с дефектни крепежни болтове в газоразпределителния механизъм (ГРМ), които могат да доведат до сериозна повреда в двигателите на всички модели BMW.
Проблемът засяга шестцилиндрови двигатели от всички модели на баварците, произведени през периода 2009 - 2011 година. Освен всички седани, хечбекове и комбита, в сервизната акция попадат и автомобилите с повишена проходимост с индекс Х, както и кабриолетите Z4. Съгласно официалното изявление на BMW, разпространено от агенция DPA, при наличие на гореспоменатия дефект на таблото се появява предупредителен сигнал.
Предназначението на газоразпределителния механизъм е да пропуска горивна смес в цилиндрите на двигателя и да изпуска обработените газове. Процесите на газообмена се осъществяват чрез всмукателните и изпускателните отвори, които се отварят и затварят херметически от газоразпределителния механизъм в съответствие с приетия ред на работа на цилиндрите. По този начин цилиндровото пространство се свързва първо с всмукателния, а след това и с изпускателния колектор.
Вследствие на този евентуален дефект трябва да се има предвид, че ако на BMW, произведено през периода 2009 - 2011-а, светне сигналният знак Check Engine, е необходимо двигателят веднага да се приведе в покой и да се потърси помощ от най-близкия сервиз на марката. Ще припомним, че проблеми с надеждността на газоразпределителния механизъм имаше и при по-старите четирицилиндрови мотори на BMW - N42 и N46. В Китай пък проблемът беше свързан с дефект в електронния блок на двигателя.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Румен Янев
10:52 14.04.2014
2 BRABUS
Коментиран от #5, #15
11:04 14.04.2014
3 Име:
11:10 14.04.2014
4 Николай Стоянов
11:16 14.04.2014
5 Антон Дачев
До коментар #2 от "BRABUS":
Не знам как един пубер ще си купи BMW за 150 000лв. Ти как го виждаш?11:29 14.04.2014
6 Дошo
11:37 14.04.2014
7 Николай Попов
11:44 14.04.2014
8 Веско Павлов
11:48 14.04.2014
9 триста итридесети
Ясно е че търсите посещаемост щото нали от идва и сухото, ама не посягайте на шестаците - те са маята в автомобилостроенето - еле пък на БМВ
Коментиран от #11, #12
11:56 14.04.2014
10 Vasik Atanasova
12:14 14.04.2014
11 Благовест Стефанов
До коментар #9 от "триста итридесети":
Щом е за БМВ не може, а ако е за японско може, нали така?12:25 14.04.2014
12 триста итридесети
До коментар #9 от "триста итридесети":
"Изядах" една дума в предния ми коментар и не се разбира,Не казвам че щом е БМВ не може, а за японско може,
Искам да кажа че заглавието ще изкърти посещаемост, и от там - ще му дойде сухото на редактора, което си е целта на статията, демек проблема е никъв, ама я да прасна аз едно заглавие, и да потекат паричките.
Коментиран от #16
12:36 14.04.2014
13 Бай Иван
12:38 14.04.2014
14 samo nemsko
Коментиран от #19
12:38 14.04.2014
15 samo nemsko
До коментар #2 от "BRABUS":
Поне не са пенсионерски фенове като на мерседес12:41 14.04.2014
16 Горан Пенев
До коментар #12 от "триста итридесети":
http://www.abendzeitung-muenchen.de/inhalt.bei-sechszilinder-motoren-motorschaeden-bmw-ruft-halbe-million-autos-zurueck.dedf8f85-fddb-4fcb-b3d9-4dabded336c4.html13:10 14.04.2014
17 СамоСелянитеКаратБМВ МустангаЕномерЕдно
13:11 14.04.2014
18 Ники Николов
13:35 14.04.2014
19 skier
До коментар #14 от "samo nemsko":
Неграмотнико, първо се научи да пишеш и тогава казвай кои информациЙ са достоверни и кои не. Относно самата статия - това е новина, която я има по всички световни сайтове, абсолютно достоверна е, а заглавието е коректно. Да не би да нямат проблем въпросните шестаци, а?Коментиран от #25
13:36 14.04.2014
20 Стефан Николов
Коментиран от #22
13:38 14.04.2014
21 Shmeker
13:45 14.04.2014
22 Веско Павлов
До коментар #20 от "Стефан Николов":
Това е най-важното в живота, бараката да пали гуми. Повечето като тебе ги пишат по вестниците и по сайтовете как са отсекли някое дърво и/или главата си, защото знаят само педала на газта, а спирачката-никаква идея кога и защо се ползва.Коментиран от #26
14:19 14.04.2014
23 БМВ БЪЛГАРИЯ
14:37 14.04.2014
24 Shmeker
14:51 14.04.2014
25 samo nemsko
До коментар #19 от "skier":
Ха неграмотник ти налиси много умен шестака е веченКоментиран от #27, #28
14:53 14.04.2014
26 Стефан Николов
До коментар #22 от "Веско Павлов":
Ти пък от къде знаеш какво мога аз? Може да съм шампион на дрифт? Говориме за двигатели и колко могат те а ти колко можеш.15:35 14.04.2014
27 Име:
До коментар #25 от "samo nemsko":
Да съгласен съм, шестака на БМВ е вечен..............проблем.Коментиран от #35, #40
15:37 14.04.2014
28 Име:
До коментар #25 от "samo nemsko":
Очевидно, драги Беемвисти всички съвременни коли имат тук там дефекти и това си е в реда на нещата. Май по-скоро не става дума за лошо инженерство, а за спестяване от материали. Пък и колкото повече сложни стават автомобилите = > толкова повече компоненти, които да се чупят...Иначе дори и да са дефектни, се радвам че БМВ се върна към шестаците, че не му отива М3 да е със v-образен осмак.
15:46 14.04.2014
29 Стефан Николов
Коментиран от #31, #33
15:48 14.04.2014
30 Радой Мянков
Коментиран от #34
16:19 14.04.2014
31 Веско Павлов
До коментар #29 от "Стефан Николов":
Айде бе голям си разбирач, пък и състезател даже.16:30 14.04.2014
32 Viktor Stoimenov
16:37 14.04.2014
33 Име:
До коментар #29 от "Стефан Николов":
То понеже хората, които са виждали БМВ-тата "отвътре" са останали изумени от гениалната изработка и инженерно съвършенство. Една такава гениална идея е никасиловото покритие....Пожелавам ти да не ти се разруши никасиловото покритие на цилиндрите на БМВ-цето (ако е с такъв мотор), че после и на църква ще ходиш да се молиш за компресия....16:43 14.04.2014
34 Стефан Николов
До коментар #30 от "Радой Мянков":
Браво, това е истината. Има много видове коли и всеки си харесва по нещо, но няма причина да плюеш по другите видове само защото не ти харесват, това се нарича уважение, възпитание и т.н. Това обаче липсва в българите от много време.Коментиран от #36
16:46 14.04.2014
35 Jamaika Angel
До коментар #27 от "Име:":
аз съм с 6тарка от 2005 година 3литра и да чукна на дърво за 250к километра които съм й навъртяла освен смяна на масло друго не съм пипала :))17:01 14.04.2014
36 Веско Павлов
До коментар #34 от "Стефан Николов":
Сега пък и компетентен относно целият български народ. Не съм казал, че не харесвам БМВ, напротив харесвам ги, ремонтирал съм десетки такива и са ми донесли добри пари. Както пише колегата по-долу, собствениците направо свещи палят по църквите.Коментиран от #37
17:02 14.04.2014
37 Стефан Николов
До коментар #36 от "Веско Павлов":
Предполагам, че е до късмет, аз карам E38 96' от 3 години и освен дребни работи и някои разбит носач други проблеми не съм имал и съм много доволен. Ако всички са така проблем няма.Коментиран от #38
17:08 14.04.2014
38 Веско Павлов
До коментар #37 от "Стефан Николов":
Добра е колата, успех и дано да нямаш ядове, защото не е от евтините.17:24 14.04.2014
39 Georgi Enchev
17:31 14.04.2014
40 samo nemsko
До коментар #27 от "Име:":
Ти карал ли си БМВ тйа мотори недават никви дефекти да не говорим колко са издръжливи а и на БМВ 6 селиндровия мотор е признат много преди ти да почнеш да плямпаш мармотКоментиран от #41
17:31 14.04.2014
41 Име:
До коментар #40 от "samo nemsko":
Е така като кажете признат и прихвам да се хиля. Покажи кой го е признал? Къде? Как? В интервю ли? Какво?Не съм имал, не искам и да имам, карал съм. И като се замисля най-много "опрасени мотори" съм виждал на БМВ, щото всичките си мислите, че карате състезателни автомобили... А ти някаква кола карал ли си? На училище ходил ли си? Отиди, може пък да се научиш да пишеш правилно, че по-лесно да ти повярваме на глупостите.
Да не би БМВ да са измислили 6 "селиндровия" - ХАХА, мотор?
Коментиран от #44, #46, #47
17:43 14.04.2014
42 Бхд БхД
Коментиран от #43
17:45 14.04.2014
43 Име:
До коментар #42 от "Бхд БхД":
Подръжката и експлоатацията са най-важни в случая. Много хора викат аз карам вече 300 000 км и само масло съм сменял, а всъщност тоя автомобил може да е пред разпад. Всеки има различно разбиране за това какво е здрав автомобил. Едни от нас си поддържат колите в перфектно с-е, други си мислят, че здрав означава да пали и да се движи.... а как се движи е друг въпрос....17:50 14.04.2014
44 samo nemsko
До коментар #41 от "Име:":
Гледам че ти си някъф хетър който явно е карал само японски кочини та зел тук да се прави на умен явно никъде другаде не ти обръштат внимание тук коментираш ти и оште 10 като теб на всяка една статия и си вярвяте взаимно карам БМВ от 5 години такаче само плямпаш коментари и си много назад с колите хаКоментиран от #48, #92
18:35 14.04.2014
45 Йордан Дончев
18:37 14.04.2014
46 bmw m5
До коментар #41 от "Име:":
Егати хейтър ти в кой-клас си бе18:45 14.04.2014
47 bmw m5
До коментар #41 от "Име:":
Ха немога да спара да ти се хила на коментарите ти си уникален индивид ха палякКоментиран от #49
18:50 14.04.2014
48 Име:
До коментар #44 от "samo nemsko":
О иронията... Можеш да си прочетеш коментарите, да видиш какви думи използваш. Аз ако съм хейтър, то тогава ти си хейтър нa квадрат. За разлика от тебе даже казах, че се радвам че върнаха шестаците, ама кой да прочете... Даже се опитваш да обиждаш нещо..ама то това от комплексите идва споко. Кфо се косиш толкова, нали имаш от 5 години БМВ и като се качиш в него си царя на пътя, а аз си карам японската кочина.PS: ограмоти се, че чак смешно...
Коментиран от #51, #52, #53
18:56 14.04.2014
49 Име:
До коментар #47 от "bmw m5":
В 4ти клас съм, радвам се че те забавлявам. Кажи нещо сега за БМВ, че досега нищо не казахте, само плюене...Коментиран от #50, #54
19:04 14.04.2014
50 Xterminatorable .
До коментар #49 от "Име:":
Знаеш ли поговорката на Марк Твен: Никога не спори с глупав човек. Той ще те свали до неговото ниво и ще те победи с опит.В момента биваш победен.
Аз съм фен на БМВ и на много други коли. Както има сляпи фенове на БМВ, така и на японското автомобилостроене. Положението е еднакво трагично и в двата случая. И аз не го одобрявам. Ама да спориш с очевиден retard е смешно...
19:25 14.04.2014
51 samo nemsko
До коментар #48 от "Име:":
Виж сега никой не обиждам второ единствения мотор на БМВ от 6 целиндрови е дизела 325тдс той пука глава на 6 целиндар и то зависи от зад кормилната оредба зад волана но да ми казваш 4е бензиновия 6 целиндров е калпав не съм съгласен за 5години никъв проблем19:34 14.04.2014
52 samo nemsko
До коментар #48 от "Име:":
А и БМВ и хонда са две различни марки които немогат да се сравняват никой нормален няма да си земи хонда да не говорим че нямат аналози на БМВ незнам колко си запознат с тия работи19:38 14.04.2014
53 Easy ryder
До коментар #48 от "Име:":
За пореден път се убедих,че БМВ е олицетворение на тъпотия и простотия у хората.Как да си купиш такава кола и после да си в един клуб с такива "ерудити".
А за качеството на БМВ няма какво да говорим всеки който разбира наистина от коли знае какви трошки са и колко им струват ремонтите.
Колега просто не се хаби да обясняваш на прасета какво е изворна вода.За тях калната локва е върха на кефа и всичко извън това не струва.
Коментиран от #56, #79
19:57 14.04.2014
54 Този коментар е премахнат от модератор.
55 Златин Славчев
Коментиран от #78
20:05 14.04.2014
56 bmw m5
До коментар #53 от "Easy ryder":
Професора се обади ако не беше той няма6аше да е интересно хаиде лека и да не забраваш да гледаш задните стопове на БМВ като спреш с бързата хонда на някой сфетофарКоментиран от #58
20:13 14.04.2014
57 Ford
20:41 14.04.2014
58 samo nemsko
До коментар #56 от "bmw m5":
21:20 14.04.2014
59 Viktor Stoimenov
21:51 14.04.2014
60 Heinrich
21:59 14.04.2014
61 Николай Николов
22:00 14.04.2014
62 Viktor Stoimenov
22:05 14.04.2014
63 Milen Vasilev
Коментиран от #64
22:12 14.04.2014
64 Milen Vasilev
До коментар #63 от "Milen Vasilev":
Забравих да спомена, че съм от онези които притежават трошка за 2-3 хиляди лева, което определено не е нарицателно, затова как трябва да се изказваш към нещо, което не ти харесва ...БМВ не е моята марка и определено, не ми харесва (може би се дължи и на голяма част от феновете на марката) ...
Коментиран от #66
22:15 14.04.2014
65 Viktor Stoimenov
22:19 14.04.2014
66 Shmeker
До коментар #64 от "Milen Vasilev":
не ти харесва щото не си карал добро БМВ. Феновете са си фенове - доста стойнстни момчета има в клуба им, доста са ми помагали при това без да се познаваме лично22:52 14.04.2014
67 Shmeker
22:57 14.04.2014
68 Veselin Hristev
АУДИ ли направиха по здрав мотор примерно 2,5ТДИ на който обслужването струва колкото цял двигател на БМВ и то на секи 10000 км.
Мерцедес ли на които 2,7ЦДИ мотора му една дюза е нормалните за всеки Българин 3 работни заплати 950лв и го прави поне веднъж на 3 години с БГ нафта потчти всяка година.
Фолксваген 1,9ТДИ моторат на които за 200 000км му трябват една автоморга турбини.
Форд който след 5-тата година задната врата не се затваря защото се е пречупил от гниене
Тойота 2,2 ВВТИ ако случайно ти падне акумулатора и подадеш ток да е запалиш и умира компютъра
Мерцедес А-клас кой по дяволите измисли кола на която при всяка смяна на ремък мотора се сваля от коша ?????
Форд транзит след 2003 като си караш и като земат да изчезват едни скорости едно чудо и като легнеш отдолу и като земеш да опъваш едни жила едно нещо то страшна работа.
Рено 19 , 21, абе всички с 1,7 бензин всеки 500 километра и жило на съединителя.
Кво викахте за гайката на БМВ-то
23:00 14.04.2014
69 Споок Армин
Коментиран от #75
23:15 14.04.2014
70 Споок Армин
23:17 14.04.2014
71 Veselin Hristev
Лична страница: www.autohristev.blogspot.bg
23:48 14.04.2014
72 Veselin Hristev
www.autohristev.blogspot.com
Коментиран от #74
23:50 14.04.2014
73 скар фейс
00:42 15.04.2014
74 Споок Армин
До коментар #72 от "Veselin Hristev":
Да това също е добра идея да публикуваме адрес на блог страница си , ако разбира се някой има такава.
01:06 15.04.2014
75 Xterminatorable .
До коментар #69 от "Споок Армин":
+1Искам да ти кажа, че ако това стане ше се срина от смех да чета коментари на философи със талиги и гробници на по 25 години, които са се качвали на 1-2 коли и дават оценка на М5 да речем или S500
Коментиран от #76
01:16 15.04.2014
76 скар фейс
До коментар #75 от "Xterminatorable .":
И какво трябва да показва това? Че някой, който кара S класа или Х5 го прави патрон ли? Познавам не малко каращи скъпи возила, а в същото време живеят в една стаичка или слагат по 20 лв. безнин на 3.0 - 4.0 литрови двигатели. Аз например имам W210 но жилището ми е от висока категория. Мога да си позволя доста по-скъп автомобил, но не считам, че в момента това ми е приоритет.01:47 15.04.2014
77 Magriot Kostadinov
05:27 15.04.2014
78 Симеон Тасев
До коментар #55 от "Златин Славчев":
ти изобщо знаеш ли че бмв е марка колаКоментиран от #82
05:38 15.04.2014
79 Симеон Тасев
До коментар #53 от "Easy ryder":
а и ти си знаел разбираш ли какво е изворна вода та ти си някое дете на 12,13 г макс сигурно за коли ми лафиш първо се качи в старо бмв и тогава говори но надали и старо можеш да си позволиш да караш само ръсиш мозък05:39 15.04.2014
80 СамоСелянитеКаратБМВ МустангаЕномерЕдно
08:31 15.04.2014
81 триста итридесети
"БМВ привиква собствениците на коли от 2009-2011 с редови шестаци - за смяна на болтове" -- звучи като "Минах годишен преглед"
Абе има ли други шестаци, освен редови, от БМВ. Мисля че няма.
09:41 15.04.2014
82 СамоСелянитеКаратБМВ МустангаЕномерЕдно
До коментар #78 от "Симеон Тасев":
Тия от кога произвеждат автомобили ? До сега само някви трактороподобни кошници съм виждал да се пръкват от там :)Коментиран от #84
09:51 15.04.2014
83 zendera
Коментиран от #86, #87, #91
09:58 15.04.2014
84 samo nemsko
До коментар #82 от "СамоСелянитеКаратБМВ МустангаЕномерЕдно":
Селянин карай си мустанга и си ходи на село да си караш храна за прасетата с мустангаКоментиран от #85, #121
09:58 15.04.2014
85 СамоСелянитеКаратБМВ МустангаЕномерЕдно
До коментар #84 от "samo nemsko":
За разлика от баварските трошки мустанга и офроуд се справя отлично. Искам да видя някой "редово шестак" как му падат болтовете по пътя, докато аз си правя кефа да карам истинския автомобил :) :) :)10:08 15.04.2014
86 bmw m5
До коментар #83 от "zendera":
Първо зависливи селяни който немат и абер от БМВ второ ниска култура и образование. Тук са уникални просто едни и съшти, как да и обясниш че БМВ е избран за най-авторитетен автобил в цял свят че шестака е вечен и твоя мотор ште затрие не една 10 хонди по километри.10:26 15.04.2014
87 bmw m5
До коментар #83 от "zendera":
Винаги на най-добрия са му завиждали в случея БМВ и за тва и коментарите нямя да спират когато си първи секи иска да е като теб а тези който немога само плуят от яд и завис.Коментиран от #88, #89
10:43 15.04.2014
88 Монго
До коментар #87 от "bmw m5":
Оправи си правописа, за да не влизаш в написаната от теб категория-"...зависливи селяни..."10:46 15.04.2014
89 Златин Славчев
До коментар #87 от "bmw m5":
imal sam BMW 5 ot 2005 mnogo nestabilna i ne siguna kola predpochitam opel vw neshto s prednoКоментиран от #90
11:42 15.04.2014
90 samo nemsko
До коментар #89 от "Златин Славчев":
Май си нямал ништо така ми се струва аман от хейтари и филмариКоментиран от #113, #115, #116
12:19 15.04.2014
91 Име:
До коментар #83 от "zendera":
Значи:Първо: не са само японски фенове. Феновете на Мерцедес и Ауди също много плюят по БМВ. (не съм виждал тойотаджий и хондаджий да се джафкат така ама както и да е). Гледам че има фенове на американските автомобили които също плюят, а може да има и други. В света има и други автомобили освен немските и японските!!
Второ: не заклеймявай хората против БМВ като японски фенове. Аз примерно харесвам много и италиански коли и някой френски дори.
Трето: Именно фен на БМВ незнайно откъде намеси Хонда в коментарите под тази статия. Преди това се коментираше само и единствено БМВ. Защо точно хонда си избра не се знае.
Четвърто: Малко се пише в японските статии защото както ти казах това са най-скучните статии за японски автомобили в целия интернет....и лично предпочитам други сайтове
Ходи виж какво се случва в статията за Тойота, ама тука понеже е свещенна земя и дефект в двигателя са нищо и никакви си болтове. Който според тристаитридесети му звучало като "минах годишен преглед" - това даже няма да го коментирам.
Нищо против фанатизираната ти фенщина нямам, но това е прекалено....
Коментиран от #93
13:56 15.04.2014
92 Йордан Дончев
До коментар #44 от "samo nemsko":
priqtelu оште се пише -> още НЕ оште ами ОЩЕ.14:08 15.04.2014
93 zendera
До коментар #91 от "Име:":
Първо,японските фенове преобладават-доминират.Второ,никого не заклеймявам.То по техните писания си проличава какви фенове са.Трето,има тенденция да се пише малко за азиатски коли-вярно е но вината не е моя.Четвърто,в темата за Тойота спорът е разгорещен но тук коментарите са повече.Пето,за в бъдеще,ще се постарая да коментирам само БМВ,освен ако не съм провокиран да се намесвам в други теми.Шесто,надявам се че нямаш нищо предвид да изразявам пристрастията си към БМВ след като темата е за БМВ...............Коментиран от #94
14:17 15.04.2014
94 Име:
До коментар #93 от "zendera":
Защо да коментираш само БМВ? Коментирай всички автомобили.....Ама разбира се че нямам нищо против пристрастията ти към БМВ.Сега по темата: Ако трябва да избирам БМВ, то предпочитам да е със редови 6 цилиндъра бензин, отколкото какъвто и да е друг двигател. (освен ако не става дума за е30 М3
Коментиран от #95
14:22 15.04.2014
95 zendera
До коментар #94 от "Име:":
Нека се изясним.Не твърдя че БМВ е най-качествената кола.Никога не съм го твърдял.След зендера си взех Е39-тка на 390 000км.Дизел,шестак.За изминати от мен 134 000км смених две турбини...и все пак мисля че е нормално при все че колата със чип имаше 227кс.....имал съм и много други ядове,но не ми се пише сега.И въпреки това колата беше гледана като писано яйце дето се казва и я продадох на добра цена,макар и с извесна загуба но това е неизбежно....14:38 15.04.2014
96 триста итридесети
Та говорим за шестака, ама редовия -- най-естествения двигател на тая планета е точно той, 4 цилиндъра са малко, и свен това има още място под капака, осем са малко в повече и вероятно ще е V. Точната цифра е редови 6, супер опростен, предпочитам го с по-голям кубик отколкото с турбо.
Колкото до японските коли, не отричам че някои ми харесват като НСХ и 3000GT, както ми харесва мустанг, порше, ферари и др, не съм кон с капаци, просто за тия пари които имах за кола - 330i мачкаше всяква конкуренция отвсякъде, като не говоря само за вървеж, а и за разход, за салон, за задно, за което много пъти сме спорили тука.
И да ви кажа така му свикнах, че не ми се сменя.
Коментиран от #97
14:57 15.04.2014
97 zendera
До коментар #96 от "триста итридесети":
От тия дето си ги изброил 330i е най-изгодния избор,спор не би трябвало да има.А и не мисля че преките конкуренти са толкова добър избор.Визирам бенц и четирите кръга...Коментиран от #98, #99
15:04 15.04.2014
98 триста итридесети
До коментар #97 от "zendera":
Кола на предно с V мотор не може да ми е конкуренция - според мен, колата се дисбалансира - голям минус е това, по голям разход, по-слаб вървеж.Коментиран от #100
15:21 15.04.2014
99 Име:
До коментар #97 от "zendera":
Ако говорим за чисто нови автомобили, от класа на 330i eЛексус IS 250 - 2.5l v6 208 кс разход 11.9 / 6.7 / 8.6
или още по-добре:
Лексус IS 300h хибрид 223к.с и разход 4.3 на 100 (бензин). Мисля че в премиум сегмента няма друг автомобил с такъв разход (клас: 3та серия седан)
Коментиран от #101, #102
15:24 15.04.2014
100 zendera
До коментар #98 от "триста итридесети":
ИС-250, е със 208кс.ГС-300 е със 213кс.Незнам с какво си се гонил,но те повечето са автомат.При всички положения 330и е по-добрия избор от гледна точка на вървеж.Лично мнение,но то беемвиста това го вълнува.Коментиран от #114
15:25 15.04.2014
101 zendera
До коментар #99 от "Име:":
Втория модел отпада ако ще сравняваме-бавареца не е хибрид...Коментиран от #105
15:28 15.04.2014
102 zendera
До коментар #99 от "Име:":
Ето данните на 330и което вече е на над 10 години 231кс,300Нм,0-100 за 6.5 сек.Градско-12.8,извънградско-6.9,средно-9.1 при тегло около 1400кг.Не мисля че това са лоши стойности.Данните са 330i ci coupeКоментиран от #103
15:37 15.04.2014
103 триста итридесети
До коментар #102 от "zendera":
Зенедер колата ми е почти 14 години .... за съжаление ... или не15:40 15.04.2014
104 Светослав Попов
15:45 15.04.2014
105 Име:
До коментар #101 от "zendera":
Така е но това са автомобилите в този клас които предлагат БМВ и Лексус. Сега това че БМВ нямат хибриди какво значение има. Ако търсиш разход на гориво, комфорт и лукс хибрида е по-добрия вариант! Точно 223 е комбинираната мощност на най-новия is300.Lexus IS (2006-2013) има 2.2 4 цилиндъра, а другите са 2.5, 3.0, 3.5, все V6 мотори и 5.0 v8.
IS (1998 - 2005) са 2.0 160кс и 3.0 220к.с и двата редови 6, като има и 2.0 4 цилиндъра 210к.с само за Япония...
Коментиран от #106, #107
15:48 15.04.2014
106 zendera
До коментар #105 от "Име:":
Имах предвид ако се сравнява със Е46-по повод случката на 330-десети.Виж,безспорно Лекса е много добра кола.Аз преди години покарах малко ис-ка,хареса ми,премиум е.И държи цена,не се чупи,добър дизаин има,но за вървеж моят избор е БМВ.Коментиран от #109
15:55 15.04.2014
107 zendera
До коментар #105 от "Име:":
Ако 200ис го сравняваме със е46 330 ,разхода е почти идентичен,но при 70кс разлика в повече при бумера.Няма как някой да ме убеди,че бмв има лоши двигатели.16:01 15.04.2014
108 samo nemsko
16:09 15.04.2014
109 Xterminatorable .
До коментар #106 от "zendera":
Лексъс не се чупи ли? Ела да видиш как на най-безсмисления джиБ в света (защото освен, че е паркетник, ами харчи и не върви, другите паркетници поне вървят) RX300 (служебен) лагера на предно дясно колело струваше 692 лв. След това и другите... То е достатъчно да има такива дреболии, които струват колкото два основни ремонта на Опел16:18 15.04.2014
110 Име:
Но по-бих карал IS 350 3.5 306 к.с 5.6 секунди до 100. Има и вариант F-sport, който е със спортно окачване и по добър throttle response. А 8 степенната трансмисия със лопадки е много бърза. И дигиталните уреди като на LF-A са страхотни....
http://www.lexus.com/models/IS/explore/
Коментиран от #111, #112
16:19 15.04.2014
111 zendera
До коментар #110 от "Име:":
Сравнението ми беше за е46.А ако ще сравняваме ИС 350...да го сравняваме с аналога му-335и-306кс16:27 15.04.2014
112 zendera
До коментар #110 от "Име:":
Хайде ще приключвам че ще ходя да огледам една Е61-ца..А пък лекса...добра кола си е за мене.....Коментиран от #117
16:34 15.04.2014
113 Златин Славчев
До коментар #90 от "samo nemsko":
poznavash li me che taka da mi govorish16:35 15.04.2014
114 триста итридесети
До коментар #100 от "zendera":
Не знам кой модел точно беше, не видях обозначения и не съм гледал особено, гонеше, изпревари ме, нямах намерение да се връзвам, докато не видях двата ауспуха, пък и изчаквахме да мине насрещната кола, за да задминем тази в нашата лента, става въпрос за извънградски път, скороста е някъде около 100, та бях на трета и ... така16:36 15.04.2014
115 Златин Славчев
До коментар #90 от "samo nemsko":
kakvo govorite za biagane vsicki biagat i 65 konq sam imal i tq biagashe bmw to ne e kolata za biagane kolite za biagane sa lotos ferarri mazarati lamborgini porsheКоментиран от #118, #119
16:45 15.04.2014
116 Златин Славчев
До коментар #90 от "samo nemsko":
imal sam BMW 5 3000 kubika dizele 218 konq biagashe ama mn kalpava v piasak na sniag v dajd na chakal mn e nestabilnaКоментиран от #138
16:48 15.04.2014
117 скар фейс
До коментар #112 от "zendera":
Супер. Пиши след огледа впечатленията си. Ще се радвам. :)Коментиран от #120
17:13 15.04.2014
118 samo nemsko
До коментар #115 от "Златин Славчев":
http://www.youtube.com/watch?v=3zsApdoO-IU дали не е за бягане минава всички в неговиа клас най-новите модели всички на едно и се видя кое най-добрияКоментиран от #125, #126
20:44 15.04.2014
119 samo nemsko
До коментар #115 от "Златин Славчев":
http://www.youtube.com/watch?v=hpk0jcjC2SI ето и друг клип20:46 15.04.2014
120 zendera
До коментар #117 от "скар фейс":
Това комби се оказа един голям кютюк-не си заслужава да го коментирам.Но попаднах на Е39 525Д от последните произвеждани.Даже и това не е вярно.Всъщност,Е39тката е спряна в края на 2003та година.Просто на тази която попаднах е регистрирана януари 2004та година.В уникално състояние е.Просто неможах да намеря кусур.Колата е комби и ще ми върши идеална работа.Утре ще правя бартера.Мечтата ми беше Е61,даже мечтаех преди за 535д,реалните ми възможности са други.Коментиран от #124, #137
21:58 15.04.2014
121 Vladi Stefanov
До коментар #84 от "samo nemsko":
Karam v momenta 2008 E90 328i redovi 6tak, stick shift; pyrvoto mi BMW, karam I 2014 Honda accord 4cyl automat; prodadoh Toyota camry hybrid na 100 000 mi sys $ 260 razhodi za poddryjka za 7 godini(tova biaha vsyshtnost za zadni nakladki I rotori), prednite oste ne biaha smeniani(smiana na masla, gumi ne vlizat v cenata po gore); Hondata I toyotata imam legendarni dvigateli tova e bez symnenie; nito 1 druga marka oba4e ne stoi na pytia kakto BMW, pone sprored moia opit zad volana, govoria za suh pyt; taka 4e dinamikata na karane na vseki drug avtomobil e razli4na ot tazi na bmw-to, vkliu4itelno I na lexus. BMW 3ta seria e "the best daily driver" spored "Motortrend" I e pyrvenec prez poslednite 20 godini(I edinstven avtomobil s tazi titla) za midsize sedan; vsi4ko ostanalo se sravniava s BMW-to I se starae da napravi po dobyr avtomobil-neuspeshno vse oste; na moeto BMW imam 160 000km I sym smenial samo dat4ik koito regulira vyzdushnia intake; redoviat 6tak na BMW izdyrja bez osobeni problem 500 000 km kakto benzinovia taka I diselovia, pri razbira se pravilna poddryjka; Lexus/Toyota polzvat niakoi ot dieselovite dvigateli na BMW, mislia 4e niama kakvo pove4e da govorim; tova 4e praviat recall da opraviat niakoia izdynka ne e koi znae kakyv problem, praviat go absoliutno vsi4ki marki, vkliu4itelno, Honda, Toyota, audi, vw, Mercedes, Chevrolet, ford I t.n.; dosega, az li4no ne sym karal avtomobil koito pove4e da si zaslujava da gori benzina ot BMW-to, imaikiКоментиран от #122, #128, #130
22:13 15.04.2014
122 Shmeker
До коментар #121 от "Vladi Stefanov":
Много си прав! БМВ се правят в името на шофирането. Имат нещо от суперкарите в себе си, говоря за технологии, баланс, а са на нормална цена.00:03 16.04.2014
123 Депутат Зандъров
Коментиран от #139
04:33 16.04.2014
124 триста итридесети
До коментар #120 от "zendera":
Честито, лошото е че сваляш гарда, но пък ако е читава ?? Ти си знаеш най-добре, но след 530д с чип тази ще ти стори меко казано тромава.Коментиран от #134
10:35 16.04.2014
125 Златин Славчев
До коментар #118 от "samo nemsko":
shofiora na BMWКоментиран от #127
12:29 16.04.2014
126 Златин Славчев
До коментар #118 от "samo nemsko":
ama za kakvo ti e edna kola da biaga ?12:30 16.04.2014
127 samo nemsko
До коментар #125 от "Златин Славчев":
какво за негоКоментиран от #129
14:28 16.04.2014
128 samo nemsko
До коментар #121 от "Vladi Stefanov":
14:28 16.04.2014
129 Златин Славчев
До коментар #127 от "samo nemsko":
shofiora ot klipa sas BMW to beshe po dobar ne e vajna kolata vajno e koi e zad volanaКоментиран от #131, #132
15:05 16.04.2014
130 триста итридесети
До коментар #121 от "Vladi Stefanov":
Ей голяма мъка с таз латиница, добре че ти дадоха много минуси, та да прочета,+ и от мен
15:05 16.04.2014
131 samo nemsko
До коментар #129 от "Златин Славчев":
Да ти кажа не си прав тука всички са със автомати и една права нетрябва да имаш кой-знай кви умения да натиснеш газста до долу просто БМВ е по як мотор и на старт и на дългоКоментиран от #133
16:54 16.04.2014
132 samo nemsko
До коментар #129 от "Златин Славчев":
БМВ16:55 16.04.2014
133 Име:
До коментар #131 от "samo nemsko":
и в гаража17:22 16.04.2014
134 zendera
До коментар #124 от "триста итридесети":
Пич,колата си заслужава.Двигатела е 163кс,но ще търся чипосване.Би трябвало да достигна 195-200кс но не сега.Трябват ми пари сега.Ето,днес има добри мачове,може да се направи добра пара..Коментиран от #136
18:17 16.04.2014
135 Златин Славчев
19:37 16.04.2014
136 триста итридесети
До коментар #134 от "zendera":
Успех, от сърце ти желая.Жалко, че разчиташ на мачове, или не!
23:05 16.04.2014
137 Владислав Димитров
До коментар #120 от "zendera":
Спомних си за един тост от филма "Кавказката пленница"... Да пием за това, нашите желания винаги да съвпадат с нашите възможности19:58 17.04.2014
138 Veselin Hristev
До коментар #116 от "Златин Славчев":
Колега не мисля че разбирам много от тези работи ама за сняг, пясък и чакъл мисля че трябва да има преди 5 обозначение Х. Няма как да караш 3000 кубика кола със задно предаване и 218 коня на колелата и да е стабилна на къра. Има долу до пепелника едно копче след натискането на което ти святка внимание опасност от пребоксуване ако ти е включено може и на асфалт да не е стабилна.п.п. Абе хора какво правите във този форум тука всеки кара кола за над 15000 - 20000лв. Ми то криза няма. Мога да се обзаложа на 100лв че 85% от пишещите тук не са виждали Ламборджини или Ферарри на живо ама ги споминат слезте на земята отидохме във Moskow Unlim 500+
ПОЗДРАВИ ОТ ЧОВЕКА С 318И И НА ДВЕТЕ КОЛИ
00:40 19.04.2014
139 Veselin Hristev
До коментар #123 от "Депутат Зандъров":
Гледам да не дрънкам много ама не мога да се сдържа да си пишете по енерция. Мога да ти повярвам за Хондата 1,6 невинтилирана, че си минал Ауди А4, А3 и Леон с по 1,8 мотори ако нямат Т отзаде но пак ми е трудно но за останалите коли ми е невъзможно да се съглася. Да кажем че аз съм СЕКТАНТ ОТ СЕКТАТА НА БМВ. За Мерцедеса с 2,7 ЦДИ дори на Е класа тежко да е Трудна ама много трудна работа да го вземеш щото този мотор дърпа новият Спринтер който е с двойно тегло и движи с 200 на спринтера. Значи за БМВ на Е36 М50Б20 или М52Б20 шансът ти е точно 0,000,0% да го минеш горим с единичен ванус 150коня срещу 130коня с двоен ванус 170 коня срещу 130 и като сложем тва че старта ти го взима защото натиска задницата ми е още по трудно да повярвам да ти се получи. За Пежо 206 ГТИ няма да говоря че ще засегна ако има състезатели във форума тази кола се кара на ралли България и ти е дърпаш със супер семейната си хонда. Ако беше със ЦРХ и мотора със 160коня В-тек май са викаше нямаше да споря или колите дето си минал вече отдавна са претопени.п.п. Ако искаш да е свериш колко върви за 130 коня аз съм със 118коня пластмасовият мотор на БМВ със 4 цилиндъра званни и ще ги свериме щом биеш 320 значи аз съм лесен. Поздрави и нищо лично.
01:09 19.04.2014
140 Златин Славчев
16:43 19.04.2014
141 Veselin Hristev
Коментиран от #142
10:50 20.04.2014
142 Златин Славчев
До коментар #141 от "Veselin Hristev":
veche ne karam BMW nito pak daihatsu a FIAT 2009 godina grand de punto sas predno po ikonomichna dovole samКоментиран от #143
19:29 21.04.2014
143 Златин Славчев
До коментар #142 от "Златин Славчев":
sashto taka e s 65 konq i si varvi mnogo dobreКоментиран от #144
00:27 22.04.2014
144 zendera
До коментар #143 от "Златин Славчев":
И колко добре върви бе пич-5 човека като се качат в това ,кво става-може ли да се отлепи от старта?Питам те не случайно-и аз на времето съм карал малолитражки и знам за кво става на въпрос.Хайде,късно е,не ми се спори сега пунтото ли е по-добро от бумера или там каквото си избереш.Важното е на теб какво ти върши работа,другото е клавиатурна заигравка.................................Коментиран от #145, #146
00:43 22.04.2014
145 Златин Славчев
До коментар #144 от "zendera":
s 5 choveka si varvi normalno ne sam sastezatel 100 mi stiga13:16 23.04.2014
146 Златин Славчев
До коментар #144 от "zendera":
i fiat grand de punto ne e malka kola kakva malolitrajka ti se barkash sas po starite puntaci13:21 23.04.2014
147 Veselin Hristev
Хора не се опитвам да ви обедя купете си БМВ ако ще и Е21 качете се поаайте и пишете няма как да ме обедиш че си сменил Е39 с Пунто и си доволен ако някой ти каже че ако сега си купиш панда ще е по добре ще му повярваш ЛИ ???
23:25 28.04.2014
148 Stoyan Naydenov
Не всички БМВ-та са с никасилово покритие. Моето е м50 без ванос, с чугунен блок.
Да отивм ли да паля свещи?!
18:42 30.12.2018