17 Април, 2014 11:40 24 454 104

Новото BMW X5 ще бъде и с два двигателя

  • bmw-
  • x5-
  • edrive

Хронологията на разработката на хибридно BMW X5 е изключително динамична. През есента на 2013-а баварците демонстрираха концепцията eDrive, а през февруари тази година беше одобрено производството на серийна версия. Сега, през април, от компанията показват на практика готов автомобил. Серийното производство ще започне в САЩ още през тази година.

Разработката на хибридната версия стана толкова бързо поради факта, че стандартната база на новото BMW X5 позволява интегрирането на два двигателя без особени изменения в конструкцията. С изключение на минимални козметични промени по външността, както и наличието на нови ефектни 21-цолови джанти, външно хибридната Х-петица не се различава от стандартната версия.

В интериорен план също няма промени, но основните разлики се откриват под капака на автомобила. Там е монтиран двулитров четирицилиндров бензинов агрегат, който благодарение на турбокомпресор разполага с мощност от 245 конски сили. Вторият двигател е електромотор с мощност 95 коня. Въртящият момент от двата мотора се предава на четирите колела през осемстепенна автоматична трансмисия.

Батериите за електромотора са йон-литиеви и са разположени под пода на багажното отделение и поради тази причина обемът на товарния отсек е намален. Иначе силовата установка от два двигателя има три режима на работа. Базовият е автоматизиран и при него електрониката сама разпределя потока на енергия, като целта е да се постигне своеобразен компромис между динамика и икономичност.

За да се постигне още по-голяма икономия на гориво, за X5 eDrive е предвиден и режим, който е наречен Max eDrive. При него дистанция от 30 километра може да бъде измината със скорост до 120 км/ч основно на ток. Теоретично този режим снижава разхода на бензин до 3.8 литра на 100 километра пробег. При третия режим електромоторът се изключва напълно с цел да се запази енергията от батериите.

Още нещо любопитно за BMW X5 eDrive е, че в сравнение с останалите алтернативи, започвайки от Volkswagen Touareg Hybrid и стигайки до Range Rover Sport, новото Х5 eDrive може да се зарежда и от електрическата мрежа. Баварците дори обещават на бъдещите собственици на еDrive специален домашен терминал за зареждане, който се захранва от фотоволтаици. Процесът на заряд от тази станция ще може да се контролира и дистанционно посредством мобилен телефон. 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 samo nemsko

    3 5 Отговор
  • 2 skier

    6 14 Отговор
    Най-добрите са баварците, просто. Това ще е огромен, мощен автомобил с никакъв разход на гориво. Няма други такива авто производители. Пак казвам, най-добрите са BMW, пък вие си говорете каквото си искате.

    Коментиран от #4, #7, #15

  • 3 Vasik Atanasova

    4 8 Отговор
    ДОБЪР Е
  • 4 ivaylo mihaylov

    10 6 Отговор

    До коментар #2 от "skier":

    Ниският им разход е много относителен. Нали направиха ActiveHybrid и го спряха понеже беше много по-скъп и даваше по-висок разход от стандартните двигатели. Сега кой реално ще повярва,че дори и да минеш 30 км на ток, другите 70км ще изразходиш само 3,8 л. с 2тона кола и огромни гуми. По тази логика само на бензин колата трябва да харчи 5л само на бензин. Някой вярва ли го това, понеже и най-малкото и леко бмв не може да падне на такъв разход. Това са повече вицове, отколкото сериозни разработки.

    Коментиран от #5

  • 5 alex xela

    7 7 Отговор

    До коментар #4 от "ivaylo mihaylov":

    Невееее, разработват втория двигател като резервен като се развали основния мухахааа....
  • 6 Дошo

    4 5 Отговор
    Егати невероятно тъпо написаното пропагандно заглавие.Помислих, че са направили нещо от рода на ТТ Bi-moto , а то се оказа, че става въпрос за хибрид.Ми то тогава следващия NSX ще бъде с 4 двигателя.Не съм сигурен ама май има и Лексус с 4 или поне с 3
  • 7 Дошo

    4 8 Отговор

    До коментар #2 от "skier":

    А така хвали ги, хвали ги.Не помните какво ви казах преди месец-два.Ще ви напомня.
    Беше нещо от рода.
    Сега плюете по японците ама като излезат хибридните БМВета благодарение на тях ще се скъсате да възхвалявате некадърните шваби.

    Коментиран от #8, #25

  • 8 Монго

    4 4 Отговор

    До коментар #7 от "Дошo":

    Тука не видях някой да плюе японките /с цялата си уважение към тях, ели пък как ми харесва Мазда 6/. БМВ си е марка /изключая "привържениците" на БМВ 94-ти набор/. БМВ си е марка, японските двигатели са здрави. И защо трябва да се "дракаме"...
  • 9 samo nemsko

    5 8 Отговор
    Уникален абтомобил нямат аналог просто а как ме кефят тия дето завиждат на баварката не истина ама се пак винаги най- добрите биват мразени
  • 10 BRABUS

    5 6 Отговор
    Стахотен дизайн-няма как да подминем приликата на аквариум с тези високи странични стъкла,наистина е уникален...варел

    Коментиран от #18

  • 11 samo nemsko

    4 6 Отговор

    Коментиран от #12

  • 12 samo nemsko

    5 4 Отговор

    До коментар #11 от "samo nemsko":

  • 13 galaxy

    6 4 Отговор
    BMW
  • 14 Valentin Penkov

    2 6 Отговор
    Mazda postigat 5l na 100km s benzinov skyactive bez hibridna tehnologiq interesno e dali bmw shte uspeqt da postignat podoben razhod s hibrodna tehnologiq qponcite ot mazda bqha kategorichni che nqma da si gubqt vremeto s hibridi a shte postignat po dobri rezultatati s inovatavnata tehnologiq skyactive koqto zabelejete e nachalna razrabotka na bmw i zavurshen proekt na Mazda tova dokazva che tam kudeto nemcite se otkazvat qponcite uspqvat i dori pechelqt svetovni nagradi
  • 15 Споок Армин

    2 5 Отговор

    До коментар #2 от "skier":

    Skier приятелю искам да ти кажа нещо, но преди да го отречеш или да ме напсуваш , помисли дали съм прав. По професия съм инжинер със специалност ДВГ.От всичко което съм научил и от опита който имам през последните 13 години , мога да те уверя че няма по ефикасен начин на задвижване на което и да е превозно средство от ДВИГАТЕЛЯ С ВЪТРЕШНО ГОРЕНЕ.Нито ел.мотори , нито слънчевата енергия са достатъчно ефикасни и с висок КПД , за да бъдат използвани за задвижването на прехваленото БМВ.Със създаването на хибридна версия , всяка компания цели да си направи реклама че е напред във високите технологии.Това е единствената задача на хибридните модели.БМВ е премиум марка , която е световно известна.Тя обаче съвсем не е най-добрата във високите технологии.Ако искаш да се прехласваш по хибриди, ти препоръчвам да прочетеш за Тесла.Там автомобилите са изцяло на батерии.Имат най – дългия пробег от зареждане до зареждане и са признати от всички за номер 1.
  • 16 Споок Армин

    2 5 Отговор
    За самата X5 от снимката искам да кажа , че съм я виждал на живо.Много съм разочарован от две неща.Първо тези фарове за мъгла са толкова глупаво сложени отпред , че имам чуството че автомобила е направен за пенсионери.Загубили са хищното излъчване на уличния хулиган. Това го направиха с цел да се харесва повече и на жените и на по възрастните клиенти.Естествено заради алчноста за по големи печалби направиха компромис.Второто нещо което не ми харесва е навигацията.Толкова неудобна и толкова лошо и не на място сложена.Третото което не ми харесва са двете глупави врътки на климатика.Не можаха ли след толкова години от 2007 насам да измислят нещо по приятно за окото.Все едно ВЕФА на баба ми отпреди 40 години.Всичко друго ми харесва.

    Коментиран от #17

  • 17 bmw m5

    4 2 Отговор

    До коментар #16 от "Споок Армин":

    Браво професоре другия път завода до теб штесе допита за визията и за двигателите може да ги научиш на нешто следваштия път за новото Х5.

    Коментиран от #31

  • 18 samo nemsko

    2 0 Отговор

    До коментар #10 от "BRABUS":

    Ти какво караш ?
  • 19 Valentin Penkov

    3 4 Отговор
    Така да изясня ситуацията в реалния свят на тия които виждат само позитиви когато се спомене марката BMW тази марка никога не е била и няма да бъде на първо място в автомобилостроенето това място е отредено за Mercedes колкото и да ми е трудно да го кажа понеже съм фен на японците но все пак ако трябва да бъда обективен BMW последните години изостават дори след AUDI и а след тях плътно вървят INFINITI и MAZDA така че според мен BMW трябва да се постараят малко повече а не да минават метър с един електромотор и малко променен дизайн понеже това не е новаторско и ако не се лъжа това с хибридната технология го наложиха TOYOTA така че съгласете се с мен големи фенове на BMW че в момента тази марка се лута в един лабиринт и не знае по кой път да поеме

    Коментиран от #21, #22

  • 20 Stone Kold

    2 5 Отговор
    ама с 2 скоросни кутий ли е аххахахаха
  • 21 bmw m5

    3 3 Отговор

    До коментар #19 от "Valentin Penkov":

    Земи малко се образовай за БМВ па тогава пиши в момента пишеш пълни глупости 1 бмв тази година е на първо място по продажби след тва е мерцедес ауди та и прочие 2 BMW начело в луксозния сегмент 9-а поредна година 3 е избран за най-авторитетен абтомобил навсякъде.
  • 22 Име:

    1 2 Отговор

    До коментар #19 от "Valentin Penkov":

    За мен пък Ферари е най-великата марка. Мерцедес ли? Нали се сещаш че всеки човек си определя нещата които тъси в една кола сам. Следователно за тебе най-добра е Мерцедес ама аз примерно харесвам само 1 мерцедес - 123. Въпрос на вкус е всичко. Това кой колко продава нищо не означава.
    Все разни фенчета на БМВ, Мерцедес и Ауди, как пък не се появи някой фен на най-готината немска марка - Порше????????????????????????????????????????????

    Коментиран от #23, #24

  • 23 galaxy

    1 1 Отговор

    До коментар #22 от "Име:":

    Аз съм фен на БМВ и Порше. И двете марки са страхотни и го знам от личен опит и каране на всякакви автомобили. По-рядко има статии за Порше , а и според мен по-малко хора познават марката от личен опит, затова е по-малко коментирана темата. Порше е превъзходен автомобил, чувството е че е продължение на ръцете и краката ти, спортен, луксозен, превъзходно се управлява и има впечатляващи спирачки.
  • 24 Valentin Penkov

    2 3 Отговор

    До коментар #22 от "Име:":

    уважавам ферари ,мазерати ,порше това са велики марки и в частност нисан GTR и ако сте чели по внимателно и то по точно този с псевдоним bmw m5 щяхте да разберете че уважавам японските автомобили повече от останалите но пред Мерцедес всеки се прекланя БМВ може да са продали повече коли последните няколко години но Мерцедес е велика марка още от създаването си и когато правят нещо те го правят ненадминато точно затова са на първо място ако искаш факти прочети малко и ще се убедиш

    Коментиран от #26, #52

  • 25 триста итридесети

    1 4 Отговор

    До коментар #7 от "Дошo":

    Дошеее да си чувал за "гузен, негонен бяга"
    Жълтите да вадят тефтера и да почват да пишат.
    Че качеството няма да го постигнат е ясно, но поне идеята да краднат, че нещо хич ги няма напоследък.

    Коментиран от #27

  • 26 bmw m5

    2 2 Отговор

    До коментар #24 от "Valentin Penkov":

    Искам един отговор от теб зашто не избраха мерцедес за най-авторитетен автомобил а БМВ
  • 27 Valentin Penkov

    2 4 Отговор

    До коментар #25 от "триста итридесети":

    хехехе ти май не знаеш кой е създал хибридната технология те май били тойота че май са и японци ако не греша а за качество при тойота и инфинити няма да говоря който разбира от коли го знае сам си отговори на въпроса кой от кого краде

    Коментиран от #28, #30

  • 28 M_SUX

    0 5 Отговор

    До коментар #27 от "Valentin Penkov":

    Аз имам един въпрос към теб, кога ще направите 7ца която да конкурира S класа?

    По въпроса с джипките, всички знаем, че Рейндж Роувър са най-добрите с този сегмент.
  • 29 Valentin Penkov

    1 4 Отговор
    че кой е казал че 7 серия е по добра от S класата точно в обратното се опитвам да ги обедя а иначе за най добър джип ленд ровър дифендър следван от ленкрузер и тн .....

  • 30 bmw m5

    2 2 Отговор

    До коментар #27 от "Valentin Penkov":

    Така и не ми отговори на въпроса но както и да е другото което какво ги фалиш тия инфинити и там подобни японски недосмислици та нали инфинити е копирало почти цялата 7серия на БМВ както и сега пак са копирали на БМВ 4серия да направат новото Infiniti Q50 .

    Коментиран от #32

  • 31 Споок Армин

    1 3 Отговор

    До коментар #17 от "bmw m5":

    Марката си има достатъчно добри инжинери , но теб със сигурност мога да те науча на правопис.

    Коментиран от #33

  • 32 M_SUX

    1 1 Отговор

    До коментар #30 от "bmw m5":

    Въпроса ми беше до теб, кога Бмв ще изкарат по-добра 7ца от S класата, точно никога, винаги бмв са изоставащи във всеки един аспект. Пожелавам ти много километри с бмв-то, но си имай едно на ум, че като Мергела второ няма. Проблема на Инфинитата и лексусите е, че това са все още "нови" марки и не са толкова популярни, примерно не може да си вземеш инфинти за 1500 лева като Е36 примерно.

    Коментиран от #34, #35, #36, #94

  • 33 bmw m5

    1 1 Отговор

    До коментар #31 от "Споок Армин":

    Като гледаш толкова много за правописни грешки земи стани некой даскал
  • 34 bmw m5

    1 2 Отговор

    До коментар #32 от "M_SUX":

    Когато решат и да не забраваме че и те копираха купето на БМВ да направат новото купе на мерцедес а и бмв е36 почват от 1000 и стигат 20хиляди и горница зависи от двигатела и екстрите на бумера
  • 35 bmw m5

    2 1 Отговор

    До коментар #32 от "M_SUX":

  • 36 Valentin Penkov

    0 1 Отговор

    До коментар #32 от "M_SUX":

    не го отричам точно затова признавам мерцедес за флагман те са написали историята на автомобилостроенето за да достигнат нивото на мерцедес японците имат още години да учат но така като гледам останалите големи производители като БМВ японците почти са ги изпреварили

    Коментиран от #37

  • 37 bmw m5

    0 2 Отговор

    До коментар #36 от "Valentin Penkov":

    Я ми покажи японска марка пряк конкорент да речем на 7 серия на БМВ

    Коментиран от #38, #39

  • 38 Valentin Penkov

    0 1 Отговор

    До коментар #37 от "bmw m5":

    Коментиран от #40, #41, #42

  • 39 Valentin Penkov

    0 1 Отговор

    До коментар #37 от "bmw m5":

  • 40 bmw m5

    2 1 Отговор

    До коментар #38 от "Valentin Penkov":

    Нешто май- неможа да намериш
  • 41 bmw m5

    3 1 Отговор

    До коментар #38 от "Valentin Penkov":

    Коментиран от #43, #44, #45, #46, #47, #48, #49, #50

  • 42 bmw m5

    2 1 Отговор

    До коментар #38 от "Valentin Penkov":

    Дай един хюндай или една хонда да се мери тая седмица
  • 43 триста итридесети

    1 1 Отговор

    До коментар #41 от "bmw m5":

    Ето го Отговора на серия 7 от Япония:
    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=YA8a-dTRHDw[/youtube]
  • 44 Valentin Penkov

    0 3 Отговор

    До коментар #41 от "bmw m5":

    eto ti edni hubava reklama
    https://www.youtube.com/watch?v=1z8UoRRnK1Q
  • 45 Valentin Penkov

    0 2 Отговор

    До коментар #41 от "bmw m5":

    https://www.youtube.com/watch?v=1z8UoRRnK1Q
  • 46 Valentin Penkov

    0 3 Отговор

    До коментар #41 от "bmw m5":

    Коментиран от #51, #54

  • 47 Valentin Penkov

    0 3 Отговор

    До коментар #41 от "bmw m5":

    https://www.youtube.com/watch?v=LL-UHUg0tf8
  • 48 Valentin Penkov

    0 3 Отговор

    До коментар #41 от "bmw m5":

    Коментиран от #53

  • 49 Valentin Penkov

    0 3 Отговор

    До коментар #41 от "bmw m5":

    mai stanaha mnogo i vsichki sa po dobri ot bmw osobenno infiniti s tova nezavisimo upravlenie taq sistema mojem da q chakame pri bmw sled okolo 3 do 5 godini

    Коментиран от #77

  • 50 Valentin Penkov

    0 3 Отговор

    До коментар #41 от "bmw m5":

    tvoq problem bratle e che si se vglabil v edna marka i ne vijdash po dobrite kachestva na ostanalite vsushnost kakuvto e problema na povecheto bmw maniaci

    Коментиран от #55

  • 51 bmw m5

    2 0 Отговор

    До коментар #46 от "Valentin Penkov":

    Да ти кажа ама тва няма ништо общто с БМВ ти май-не виждаш се едно да сравняващ сиромах с милярдер а както ми прочети предишния коментар споменах че този модел на инфинити има копирани детайли от БМВ 4 сериа

    Коментиран от #56

  • 52 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #24 от "Valentin Penkov":

    Какво означава че всеки се прекланя????? Аз примерно искам спортно купе до 1000кг задно и малък бързооборотен мотор около 150к.с - 200к.с (AE86, datsun 510, MX-5, MR-2) или 1200кг - 250-300кс (s2000, rx7, 200sx) А такъв мерцедес няма!
    Mercedes правят луксозни автомобили с много екстри с огромни мотори, с цел комфорт (круйзъри) и GT. Ако трябва да изминеш 1000км по магистрали - супер, обаче аз не харесвам такъв тип автомобили.
    Това исках да ти кажа че всеки има различен вкус и разбирания и не може да определиш 1 марка като най-велика или поне не във всяко едно отношение. Аз примерно харесвам колите да са максимално близки до моторите (всичко необходимо за да се движиш и никакви излишни екстри и системи - човекът и машината)... Ferrari f40 - няма и мокет.....
  • 53 bmw m5

    3 0 Отговор

    До коментар #48 от "Valentin Penkov":

    И двете коли който си ми пуснал за сравнение не стават 1 не са толкова големи 2 визията е няма 3 конфорта не съштия в едната има детаили копирани от бмв 4 серия ми хондите къде ги забрай нали и за тях те питах за конкорентни модели и за хюдай съшто
  • 54 bmw m5

    3 0 Отговор

    До коментар #46 от "Valentin Penkov":

    Коментиран от #57, #60, #61, #62

  • 55 bmw m5

    1 1 Отговор

    До коментар #50 от "Valentin Penkov":

    Изгледай клипа дори и те го казаха БМВ М5 най-добрата кола в сфета
  • 56 Valentin Penkov

    1 3 Отговор

    До коментар #51 от "bmw m5":

    stavash smeshen spara zapochan ot sravnenie na bmw s mercedes kolkoto do tova che ne razbirash ot koli ti si go pokazvash mai zabravqsh che mazda vzeha ot bmw skyactive i suzdadoha revoliuciq pri dvigatelite s vutreshno gorene a infiniti promeniha izcqlo useshtaneto pri shofirane s novata tehnologiq na upravlenie bez reika koe e vzaimstvano tochno ot bmw che ne razbrah skyactive e tehnologia koqto bmw sa razrabotvali s godini i ne uspqvat da realizirat neznaino zashto a infiniti pravi revoliuciq v upravlenieto s (by wire) bmw ne si struva parite vij im vutreshniq dizai ne e smenqn ot 10 godini vunshniq dizain leko podobren tova li struva 130000 lv nqma inovacii predi bqha razlichni no sega sa v zastoi zashto nqkoi koito pravi inovacii da kopira ot nqkoi koito leji na stari lavri

    Коментиран от #58, #59

  • 57 Valentin Penkov

    0 2 Отговор

    До коментар #54 от "bmw m5":


    eto ti q nai dobrata kola bmw vij kak nissan gtr 2012 go izlapa za zakuska tova m5 2014

    [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=_YPpjvXbfqg[/youtube]


    Коментиран от #75, #76

  • 58 bmw m5

    3 0 Отговор

    До коментар #56 от "Valentin Penkov":

    1 едва ти разбрах кво си написал.2 Ако беше изгледал клипа на М5 щтеше да разбереш че нарочно несъ му сложели еликтрическо упраление и са запазели хидравликата че е по добре за самото управление за самия петак 3 дизаина няма нищто общто с стара 5 е60 и 4 струва малко над 100 хиляди евро .кат не си в тия работи поне не пиши глупости че ме разсмиваш
  • 59 bmw m5

    2 0 Отговор

    До коментар #56 от "Valentin Penkov":

  • 60 Valentin Penkov

    0 2 Отговор

    До коментар #54 от "bmw m5":

    Коментиран от #96, #97

  • 61 Valentin Penkov

    1 1 Отговор

    До коментар #54 от "bmw m5":

    Коментиран от #67, #68

  • 62 Valentin Penkov

    0 0 Отговор

    До коментар #54 от "bmw m5":

    iskash li oshte dokazatelstva

    Коментиран от #63

  • 63 bmw m5

    2 1 Отговор

    До коментар #62 от "Valentin Penkov":

    Коментиран от #64, #65, #66

  • 64 bmw m5

    2 1 Отговор

    До коментар #63 от "bmw m5":

    БМВ М5 сток сре6ту НИСАН сток макар че БМВ е в пъти по тежко и пак го бие
  • 65 bmw m5

    1 1 Отговор

    До коментар #63 от "bmw m5":

  • 66 bmw m5

    0 1 Отговор

    До коментар #63 от "bmw m5":

    BMW в пъти по тежко не забравай
  • 67 bmw m5

    0 1 Отговор

    До коментар #61 от "Valentin Penkov":

    ето и по стара М5 е60[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=hF01BlsZl6E[/youtube]
  • 68 bmw m5

    1 1 Отговор

    До коментар #61 от "Valentin Penkov":

    Коментиран от #69

  • 69 bmw m5

    0 1 Отговор

    До коментар #68 от "bmw m5":

    пак по стария модел е60 нисана го има само в старта после изостава

    Коментиран от #70

  • 70 M_SUX

    0 1 Отговор

    До коментар #69 от "bmw m5":

    Само ще ти кажа едно, ако е джип да е Range Rover, ако е лимузина да е S класа, ако е спортна кола да е Порше/Нисан.

    Коментиран от #71, #72, #73, #74, #87

  • 71 bmw m5

    1 1 Отговор

    До коментар #70 от "M_SUX":

  • 72 bmw m5

    1 1 Отговор

    До коментар #70 от "M_SUX":

    Я
  • 73 bmw m5

    2 1 Отговор

    До коментар #70 от "M_SUX":

    Я ми кажи нешто за това
  • 74 bmw m5

    2 1 Отговор

    До коментар #70 от "M_SUX":

  • 75 bmw m5

    2 1 Отговор

    До коментар #57 от "Valentin Penkov":

    Тук са закуските
  • 76 bmw m5

    1 2 Отговор

    До коментар #57 от "Valentin Penkov":

    Гледай G-POWAR kak леко се е.ава с пор6ето ОООО - ПОРШЕ

    Коментиран от #79, #80

  • 77 Xterminatorable .

    4 1 Отговор

    До коментар #49 от "Valentin Penkov":

    Активно управление на шасито и интегрално активно кормилно управление в БМВ отдавна има... Преди да критикуваш нещо е добре да се запознаеш с него... ама ти на български не си се научил да пишеш, пък какво остава с автомобилите да си по-запознат...

    Коментиран от #78, #81

  • 78 Valentin Penkov

    1 2 Отговор

    До коментар #77 от "Xterminatorable .":

    bratle mai ne me razbra pri infiniti q50 nqma reika
    kakto pri bmw
  • 79 Име:

    1 2 Отговор

    До коментар #76 от "bmw m5":

    Тръгнал да пуска тунинг г-пауъри не знам си какво..... Братле май не си чувал за нисан скайлайн rb26 - 2.6 литра а вадят над 1000к.с и им една камара такива нисани, колко G-power BMW с 800к.с има????????????????????????????
    Освен това сравнявайте сток коли, защото няма смисъл. В япония има най-много тунинг ателиета и са най-големите фенове на тунинга, просто е толкова несравнимо че няма накъде.....
    М5 е страхотна кола, но не се доближава изобщо до Нисан GTR, който е изцяло спортно ориентиран. Нисмо е както е М дивизията за БМВ. Гледам оправяш се с youtube => потърси си Nismo GT-R nurburgring. Да не говорим че НЯМА БМВ което да се доближава до първия R35. 7:38, камо ли за нисмото - 7:08 !!!!
    От Порше много ме разочароваха като си направиха собствен тест и дадоха 7:54 със R35, което е 1 секунда по-бързо от Импреза 300кс - не знам кой го вярва това изобщо :D :D :D :D . Много ми паднаха в очите с жалкия си опит.
    ПС: Не в важно колко конски сили имаш, а колко от тях можеш да използваш.
    Относно Топ Гиър: ами че те и за 25 годишна ръждясала Алфа Ромео 75 със счупен съединител казаха че е най-добрата кола на света. Безспорно М5 няма аналог, но и GT-R също. Така че спорът ви е напълно безсмислен!

    Коментиран от #83, #84, #85, #86

  • 80 M_SUX

    0 2 Отговор

    До коментар #76 от "bmw m5":

    ХА-ха Моля те, ставаш смешен, та топ гиър ли ще слушаш за избора на кола? Това си е чиста реклама на БМВ, чукни в мобиле.бг новата S класа и ще разбереш колко назад са бмв, все още не се е родило бмв което да бие "пурата", W140, W220, W221, W222. Можеш да погледнеш продажбите на S клас и да събереш продажбите на 7сер,А8 и пак нямат стигне. В най-високия сегмент S klasata е без конкуренция. Такива клипове в интернета бол, дето са нагласени... има едни клипове на SL55amg дето мачка М6, но реално това няма как да стане. Също не е важно колата ти да вдига 600км и да има 1500 коня. Както казах обаче децата какво друго да гледат, нали си цъкат NFS и най-важно е топ спийд. Мен кола с повече от 300 коня не ми трябва, независимо дали е проше или рейндж роувър. Май на теб ти плащат да дигаш 300км в час ::). Когато станеш на 18 и си купиш кола и почнеш да караш различни модели, ще разбереш, че бмв е една пуберска кола, която главно е в устите на 20 годишните. Като усещане бмв-то е като всяка друга кола, карал съм доста модели коли макар и по-стари. А наточените бмвта са едни обикновени коли с повече коне.... Когато си купиш Мерцедес и се повозиш, ще разбереш, че няма аналог със всичките други коли които си карал. Тази возия и управление още си я спомням на Ц класата и чакам един ден отново да почувствам това удоволствие. Няма повече да ти отговарям, защото ми показваш нереални неща. Имаш пари за 316ка а ми показваш някакви Г-пауъри, забравих, че тия с 316ките си мисл

    Коментиран от #82, #93

  • 81 Valentin Penkov

    1 3 Отговор

    До коментар #77 от "Xterminatorable .":

    аз на български мога да пиша ама ти според мен трябва да се научиш да мислиш и да четеш преди пишеш глупости хайде виж какво пише тук
    (http://www.auto-press.net/a:Nissan-%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D0%B2%D0%B0-%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B8%D0%BB%D0%BD%D0%BE-%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5-%D1%82%D0%B8%D0%BF-Steer-By-Wire) после виж какво ползват БМВ и тогава може да напишеш нещо умно

    Коментиран от #95

  • 82 bmw m5

    2 0 Отговор

    До коментар #80 от "M_SUX":

    Ха незнам кой е смешен в случея аз ти показвам как БМВ 7как разкъти буквалния смисал на думата мерцедеса той веднага лукуми ми разтяга да ти кажа возил съм на мерцедес вози хубво а ма до там 1 пенсионерски вид в повечето случай 2 става само за возене не за изпълнения 3 една е36 пръска от сякъде Е КЛАСА говорим си за един набор коли че гледам подхвашташ темата за е36 да не говорим визолно че е36 най-келешкия автомобил за момента имаша на скоро едно проучване по тая тема
  • 83 bmw m5

    1 1 Отговор

    До коментар #79 от "Име:":

    Да ти кажа има G-POWER не масово но ги има не и в българия де поне не съм виждал но нисана е орентиран към само спортно каране да речем само за драг да го кажем но БМВ М5 е най-бързия най-луксозния седан в класа си да не говорим че Е класата амг неможе да и стъпи на малкия пръст е нисана бие М5 с половин предница а по някой път почти са наравно и да ми говориш че сток нисан прескача М5 малко не върви А в М5 имам ем лукс ем спорт

    Коментиран от #88

  • 84 bmw m5

    1 1 Отговор

    До коментар #79 от "Име:":

  • 85 bmw m5

    1 0 Отговор

    До коментар #79 от "Име:":

    Тука и двете са сток
  • 86 bmw m5

    2 0 Отговор

    До коментар #79 от "Име:":

    Но все пак не мисла че имал смисал да се спори за коли които нямаме и струват една камара с пари

    Коментиран от #90

  • 87 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #70 от "M_SUX":

    А ако искам кола, която чувствам на пътя все едно е продължение на мен, която ми дава възможност всеки ден да изпитвам удоволствие от това да я притежавам, да я наблюдавам, да ме залепя за седалката, с разход на смешни пари за мощността която ми дава, да не ми се слиза от нея, тогава коя е марката?

    Коментиран от #89

  • 88 hienata

    0 0 Отговор

    До коментар #83 от "bmw m5":

    Има G-POWER в София ,сребристо-бежово , на задния капак пише HURRICANE M5. Относно Х5 - та - добра е, а като се вземат в предвид последните изречения от статията ще, е икономически изгодно.
  • 89 M_SUX

    0 2 Отговор

    До коментар #87 от "триста итридесети":

    Със сигурност не е бмв, защото съм карал не малко Е36 и там кеф няма ;0 возията драги, возията и лукса са това което се променя от първият автомобил насам.

    Коментиран от #98

  • 90 Име:

    2 3 Отговор

    До коментар #86 от "bmw m5":

    Значи със сигурност М5 F10 е 560кс - задно.
    Ако го сравняваш със първия R35 който е 460к.с AWD и то от лятящ старт е ясно че БМВ-то ще е по-бързо. Ноооо ускорението на нисана до 100 е много по-бързо и при старт от място ще е друга приказката! Виж времената до 402м (драг дисциплина) и ще видиш за какво става дума. Освен това последния вариант е 560кс а Нисмо е 600кс!!! С тях е по-правдоподобно сравнението.
    М5 е60 дава време 7:52 на ринга и то с премахнат ограничител на скоростта и 1.26 на пистата на Топ Гиър.
    GTR на ринга е мнооого по-бърз а на пистата на ТГ е 1.18!!
    Освен това дори да имаш чували с пари не виждам смисъла да си купуваш Г-пауър. Много по-готина е стандартната 5ца. Въпреки че са я направили 800кс според мен G-power са съсипали колата както визуално, така и като пътно поведение, защото са нарушили баланса.
    Не винаги увеличаването на мощността прави колата по-бърза, трябва да може и да се кара!!! (с тия 800к.с на задно..... тоя вървеж по права линия на много малко места можеш да го постигнеш.... по нашите пътища с над 150км е мега опасно, какво да говорим за 300)

    Коментиран от #92

  • 91 Име:

    0 2 Отговор
    M6 2014
    accelerations 0- 60 mph 4 s, 0- 100 km/h 4.2 s (declared by factory), 1/4 mile drag time (402 m) 11.9 s

    GT-R 2013 0-60 mph 2.9 s, 1/4 mile drag time (402 m) 10.9 s
    top speed 3
    разликата в максималната скорост е 315 км/ч с 3км в полза за БМВ-то (когато е без ограничител)

    Нисана е с 3.8 v6 мотор БМВ-то 4.4 v8 (но пък е по-тежко).
  • 92 bmw m5

    2 1 Отговор

    До коментар #90 от "Име:":

    Нали ти казах че нисана е по бърз от нула до 100 само. След това от 100 до 200 и от 200до 300 БМВ бие макар че тези скорости са нереални освен на писта или на алтобана в германия тук по наште красиви пътишта няма как да се пробват такиви коли.
  • 93 bmw m5

    1 1 Отговор

    До коментар #80 от "M_SUX":

    Аз не мисла че тези са побертети а са хора с милиони и както виждам си карат обикновените БМВ както ти казваш самоче видях един мерцедес заштоли едвали да нямат пари да си купат. И мерцедеса пак беше бит от Х6 въпреки че и двете да имаха доработки.
  • 94 БМВ БЪЛГАРИЯ

    1 1 Отговор

    До коментар #32 от "M_SUX":

    Не питай него, аз мога да ти кажа само че сегашната 7 серия е по-добра от S-class W221, освен по-малко по меко возене което се компенсира от по-добрата динамика на БМВ-и съм сигурен че следващата седмица ще е пак по-добра в някой неща.Абе няма как да кажеш за 2 коли че едната е по-добра освен ако не уточниш във какво.
  • 95 Xterminatorable .

    0 0 Отговор

    До коментар #81 от "Valentin Penkov":

    http://www.autonews.com/article/20131216/RETAIL05/131219890/nissan-recalls-some-infiniti-q50-sedans-with-steer-by-wire-software
    Разбира се всяко излишно усложняване води до проблематичност.
    А какво става с обратната връзка от волана?

    Коментиран от #99

  • 96 БМВ БЪЛГАРИЯ

    2 1 Отговор

    До коментар #60 от "Valentin Penkov":

    А защо никой който прави драг с БМВ не използва launch control,а нисана ползва и това никой не го забелязва никога да видиш тогава как на 400 м БМВ то щеше а го бие а това е адски срамно за нисана защото изобщо 2те коли нямат нищо общо и са във съвсем различен клас-седан да е наравно на 400м със суперкар.
  • 97 БМВ БЪЛГАРИЯ

    2 1 Отговор

    До коментар #60 от "Valentin Penkov":

    Ето както виждаш на клипа който си дал разликата е много малка в 400 м а това точно е срамното за нисана.
  • 98 триста итридесети

    1 1 Отговор

    До коментар #89 от "M_SUX":

    Твоя кеф не е като моя, вземи Е36 с 6-так пък да видиш няма ли кеф, да не говорим за М

    @97 - Хиляда пъти сме го водили спора, нисана дърпа на старт заради 4х4 и "ланч контрола" аз ако съм на БМВ ще взема една М6 и един ГТР, и ще започна с двама състезатели да ги пускам на драг да речем на 500 метра, щото там някъде М6 ще отпред (за да не могат после да кажат - да, ама той нисана по-бързо взима разтоянието, затова се счупи), и така - докато едната сдаде багажа, а сега познайте коя ще е?

    Коментиран от #102

  • 99 Valentin Penkov

    1 2 Отговор

    До коментар #95 от "Xterminatorable .":

    мда колега тук съм съгласен с теб точно това си мислих че ще стане когато чух за този система и начина по който работи понеже електрониката не е толкова надеждна колкото механиката но пък да сложиш БМВ М5 в клас седан тук не съм съгласен това според мен си е суперкар и то доста успешен но все пак нисан правят чудеса нали знаете че нисана може да се поръча с тунинг през низмо и да стане над 1000 коня
  • 100 Stone Kold

    1 1 Отговор
    бмв не е спортна кола,замисълът й не е такъв пък вие си говорете квото искате

    Коментиран от #103

  • 101 Pecata Ivanov

    0 2 Отговор
    Същия боклук като старите модели :D БМВ Х5 е пълна трагедия относно дъждовете... Наскоро видях поне 3 Х5-ци които изгасваха във локвите :D По - добре си вземете един Benz или Тоуарег или Q7...
  • 102 samo nemsko

    1 0 Отговор

    До коментар #98 от "триста итридесети":

  • 103 samo nemsko

    1 0 Отговор

    До коментар #100 от "Stone Kold":

    E kak твойта баничарка е по спортна
  • 104 zendera

    3 0 Отговор
    Мдааа..Все едни и същи спорове.Ако не е гтр то ще е нещо друго.М_SUX ,примерно не ще да кара Е36-ца.Ми не му харесвала.Не вървяла,нямало кеф с нея.Сигурно тогавашната Ц-класа е била по-вървежна.Можеби,но на сън.Тоз кютюк Е36 го слага в задния си джоб по всяко време.Нооо,отплеснах се.Говорим за Х5.Не обичам джипове,но само да вметна-за този модел базовия дизел е 2.0 битурбо дизел-218кс 450Нм.Среден ТЕСТОВИ разход на Xdrive-7.6 litra,на модела само със задно Sdrive-6.9 litra.Споменавам го не зада бъда досаден с моите дизели,а защото е по темата,но заедно с това искам отново да кажа кой прави по-дбрите дизелови двигатели.