Хронологията на разработката на хибридно BMW X5 е изключително динамична. През есента на 2013-а баварците демонстрираха концепцията eDrive, а през февруари тази година беше одобрено производството на серийна версия. Сега, през април, от компанията показват на практика готов автомобил. Серийното производство ще започне в САЩ още през тази година.
Разработката на хибридната версия стана толкова бързо поради факта, че стандартната база на новото BMW X5 позволява интегрирането на два двигателя без особени изменения в конструкцията. С изключение на минимални козметични промени по външността, както и наличието на нови ефектни 21-цолови джанти, външно хибридната Х-петица не се различава от стандартната версия.
В интериорен план също няма промени, но основните разлики се откриват под капака на автомобила. Там е монтиран двулитров четирицилиндров бензинов агрегат, който благодарение на турбокомпресор разполага с мощност от 245 конски сили. Вторият двигател е електромотор с мощност 95 коня. Въртящият момент от двата мотора се предава на четирите колела през осемстепенна автоматична трансмисия.
Батериите за електромотора са йон-литиеви и са разположени под пода на багажното отделение и поради тази причина обемът на товарния отсек е намален. Иначе силовата установка от два двигателя има три режима на работа. Базовият е автоматизиран и при него електрониката сама разпределя потока на енергия, като целта е да се постигне своеобразен компромис между динамика и икономичност.
За да се постигне още по-голяма икономия на гориво, за X5 eDrive е предвиден и режим, който е наречен Max eDrive. При него дистанция от 30 километра може да бъде измината със скорост до 120 км/ч основно на ток. Теоретично този режим снижава разхода на бензин до 3.8 литра на 100 километра пробег. При третия режим електромоторът се изключва напълно с цел да се запази енергията от батериите.
Още нещо любопитно за BMW X5 eDrive е, че в сравнение с останалите алтернативи, започвайки от Volkswagen Touareg Hybrid и стигайки до Range Rover Sport, новото Х5 eDrive може да се зарежда и от електрическата мрежа. Баварците дори обещават на бъдещите собственици на еDrive специален домашен терминал за зареждане, който се захранва от фотоволтаици. Процесът на заряд от тази станция ще може да се контролира и дистанционно посредством мобилен телефон.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 samo nemsko
12:29 17.04.2014
2 skier
Коментиран от #4, #7, #15
12:46 17.04.2014
3 Vasik Atanasova
12:57 17.04.2014
4 ivaylo mihaylov
До коментар #2 от "skier":
Ниският им разход е много относителен. Нали направиха ActiveHybrid и го спряха понеже беше много по-скъп и даваше по-висок разход от стандартните двигатели. Сега кой реално ще повярва,че дори и да минеш 30 км на ток, другите 70км ще изразходиш само 3,8 л. с 2тона кола и огромни гуми. По тази логика само на бензин колата трябва да харчи 5л само на бензин. Някой вярва ли го това, понеже и най-малкото и леко бмв не може да падне на такъв разход. Това са повече вицове, отколкото сериозни разработки.Коментиран от #5
13:14 17.04.2014
5 alex xela
До коментар #4 от "ivaylo mihaylov":
Невееее, разработват втория двигател като резервен като се развали основния мухахааа....14:41 17.04.2014
6 Дошo
14:57 17.04.2014
7 Дошo
До коментар #2 от "skier":
А така хвали ги, хвали ги.Не помните какво ви казах преди месец-два.Ще ви напомня.Беше нещо от рода.
Сега плюете по японците ама като излезат хибридните БМВета благодарение на тях ще се скъсате да възхвалявате некадърните шваби.
Коментиран от #8, #25
14:59 17.04.2014
8 Монго
До коментар #7 от "Дошo":
Тука не видях някой да плюе японките /с цялата си уважение към тях, ели пък как ми харесва Мазда 6/. БМВ си е марка /изключая "привържениците" на БМВ 94-ти набор/. БМВ си е марка, японските двигатели са здрави. И защо трябва да се "дракаме"...16:02 17.04.2014
9 samo nemsko
16:47 17.04.2014
10 BRABUS
Коментиран от #18
17:35 17.04.2014
11 samo nemsko
Коментиран от #12
17:55 17.04.2014
12 samo nemsko
До коментар #11 от "samo nemsko":
17:55 17.04.2014
13 galaxy
19:04 17.04.2014
14 Valentin Penkov
21:26 17.04.2014
15 Споок Армин
До коментар #2 от "skier":
Skier приятелю искам да ти кажа нещо, но преди да го отречеш или да ме напсуваш , помисли дали съм прав. По професия съм инжинер със специалност ДВГ.От всичко което съм научил и от опита който имам през последните 13 години , мога да те уверя че няма по ефикасен начин на задвижване на което и да е превозно средство от ДВИГАТЕЛЯ С ВЪТРЕШНО ГОРЕНЕ.Нито ел.мотори , нито слънчевата енергия са достатъчно ефикасни и с висок КПД , за да бъдат използвани за задвижването на прехваленото БМВ.Със създаването на хибридна версия , всяка компания цели да си направи реклама че е напред във високите технологии.Това е единствената задача на хибридните модели.БМВ е премиум марка , която е световно известна.Тя обаче съвсем не е най-добрата във високите технологии.Ако искаш да се прехласваш по хибриди, ти препоръчвам да прочетеш за Тесла.Там автомобилите са изцяло на батерии.Имат най – дългия пробег от зареждане до зареждане и са признати от всички за номер 1.06:05 18.04.2014
16 Споок Армин
Коментиран от #17
06:16 18.04.2014
17 bmw m5
До коментар #16 от "Споок Армин":
Браво професоре другия път завода до теб штесе допита за визията и за двигателите може да ги научиш на нешто следваштия път за новото Х5.Коментиран от #31
07:49 18.04.2014
18 samo nemsko
До коментар #10 от "BRABUS":
Ти какво караш ?08:14 18.04.2014
19 Valentin Penkov
Коментиран от #21, #22
10:32 18.04.2014
20 Stone Kold
11:08 18.04.2014
21 bmw m5
До коментар #19 от "Valentin Penkov":
Земи малко се образовай за БМВ па тогава пиши в момента пишеш пълни глупости 1 бмв тази година е на първо място по продажби след тва е мерцедес ауди та и прочие 2 BMW начело в луксозния сегмент 9-а поредна година 3 е избран за най-авторитетен абтомобил навсякъде.12:29 18.04.2014
22 Име:
До коментар #19 от "Valentin Penkov":
За мен пък Ферари е най-великата марка. Мерцедес ли? Нали се сещаш че всеки човек си определя нещата които тъси в една кола сам. Следователно за тебе най-добра е Мерцедес ама аз примерно харесвам само 1 мерцедес - 123. Въпрос на вкус е всичко. Това кой колко продава нищо не означава.Все разни фенчета на БМВ, Мерцедес и Ауди, как пък не се появи някой фен на най-готината немска марка - Порше????????????????????????????????????????????
Коментиран от #23, #24
13:09 18.04.2014
23 galaxy
До коментар #22 от "Име:":
Аз съм фен на БМВ и Порше. И двете марки са страхотни и го знам от личен опит и каране на всякакви автомобили. По-рядко има статии за Порше , а и според мен по-малко хора познават марката от личен опит, затова е по-малко коментирана темата. Порше е превъзходен автомобил, чувството е че е продължение на ръцете и краката ти, спортен, луксозен, превъзходно се управлява и има впечатляващи спирачки.13:43 18.04.2014
24 Valentin Penkov
До коментар #22 от "Име:":
уважавам ферари ,мазерати ,порше това са велики марки и в частност нисан GTR и ако сте чели по внимателно и то по точно този с псевдоним bmw m5 щяхте да разберете че уважавам японските автомобили повече от останалите но пред Мерцедес всеки се прекланя БМВ може да са продали повече коли последните няколко години но Мерцедес е велика марка още от създаването си и когато правят нещо те го правят ненадминато точно затова са на първо място ако искаш факти прочети малко и ще се убедишКоментиран от #26, #52
13:45 18.04.2014
25 триста итридесети
До коментар #7 от "Дошo":
Дошеее да си чувал за "гузен, негонен бяга"Жълтите да вадят тефтера и да почват да пишат.
Че качеството няма да го постигнат е ясно, но поне идеята да краднат, че нещо хич ги няма напоследък.
Коментиран от #27
13:55 18.04.2014
26 bmw m5
До коментар #24 от "Valentin Penkov":
Искам един отговор от теб зашто не избраха мерцедес за най-авторитетен автомобил а БМВ14:00 18.04.2014
27 Valentin Penkov
До коментар #25 от "триста итридесети":
хехехе ти май не знаеш кой е създал хибридната технология те май били тойота че май са и японци ако не греша а за качество при тойота и инфинити няма да говоря който разбира от коли го знае сам си отговори на въпроса кой от кого крадеКоментиран от #28, #30
14:12 18.04.2014
28 M_SUX
До коментар #27 от "Valentin Penkov":
Аз имам един въпрос към теб, кога ще направите 7ца която да конкурира S класа?По въпроса с джипките, всички знаем, че Рейндж Роувър са най-добрите с този сегмент.
14:14 18.04.2014
29 Valentin Penkov
14:32 18.04.2014
30 bmw m5
До коментар #27 от "Valentin Penkov":
Така и не ми отговори на въпроса но както и да е другото което какво ги фалиш тия инфинити и там подобни японски недосмислици та нали инфинити е копирало почти цялата 7серия на БМВ както и сега пак са копирали на БМВ 4серия да направат новото Infiniti Q50 .Коментиран от #32
15:12 18.04.2014
31 Споок Армин
До коментар #17 от "bmw m5":
Марката си има достатъчно добри инжинери , но теб със сигурност мога да те науча на правопис.Коментиран от #33
15:42 18.04.2014
32 M_SUX
До коментар #30 от "bmw m5":
Въпроса ми беше до теб, кога Бмв ще изкарат по-добра 7ца от S класата, точно никога, винаги бмв са изоставащи във всеки един аспект. Пожелавам ти много километри с бмв-то, но си имай едно на ум, че като Мергела второ няма. Проблема на Инфинитата и лексусите е, че това са все още "нови" марки и не са толкова популярни, примерно не може да си вземеш инфинти за 1500 лева като Е36 примерно.Коментиран от #34, #35, #36, #94
15:45 18.04.2014
33 bmw m5
До коментар #31 от "Споок Армин":
Като гледаш толкова много за правописни грешки земи стани некой даскал15:57 18.04.2014
34 bmw m5
До коментар #32 от "M_SUX":
Когато решат и да не забраваме че и те копираха купето на БМВ да направат новото купе на мерцедес а и бмв е36 почват от 1000 и стигат 20хиляди и горница зависи от двигатела и екстрите на бумера16:02 18.04.2014
35 bmw m5
До коментар #32 от "M_SUX":
16:03 18.04.2014
36 Valentin Penkov
До коментар #32 от "M_SUX":
не го отричам точно затова признавам мерцедес за флагман те са написали историята на автомобилостроенето за да достигнат нивото на мерцедес японците имат още години да учат но така като гледам останалите големи производители като БМВ японците почти са ги изпреварилиКоментиран от #37
16:04 18.04.2014
37 bmw m5
До коментар #36 от "Valentin Penkov":
Я ми покажи японска марка пряк конкорент да речем на 7 серия на БМВКоментиран от #38, #39
16:34 18.04.2014
38 Valentin Penkov
До коментар #37 от "bmw m5":
Коментиран от #40, #41, #42
16:39 18.04.2014
39 Valentin Penkov
До коментар #37 от "bmw m5":
16:40 18.04.2014
40 bmw m5
До коментар #38 от "Valentin Penkov":
Нешто май- неможа да намериш16:46 18.04.2014
41 bmw m5
До коментар #38 от "Valentin Penkov":
Коментиран от #43, #44, #45, #46, #47, #48, #49, #50
16:46 18.04.2014
42 bmw m5
До коментар #38 от "Valentin Penkov":
Дай един хюндай или една хонда да се мери тая седмица16:48 18.04.2014
43 триста итридесети
До коментар #41 от "bmw m5":
Ето го Отговора на серия 7 от Япония:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=YA8a-dTRHDw[/youtube]
17:01 18.04.2014
44 Valentin Penkov
До коментар #41 от "bmw m5":
eto ti edni hubava reklamahttps://www.youtube.com/watch?v=1z8UoRRnK1Q
17:03 18.04.2014
45 Valentin Penkov
До коментар #41 от "bmw m5":
https://www.youtube.com/watch?v=1z8UoRRnK1Q17:03 18.04.2014
46 Valentin Penkov
До коментар #41 от "bmw m5":
Коментиран от #51, #54
17:11 18.04.2014
47 Valentin Penkov
До коментар #41 от "bmw m5":
https://www.youtube.com/watch?v=LL-UHUg0tf817:17 18.04.2014
48 Valentin Penkov
До коментар #41 от "bmw m5":
Коментиран от #53
17:17 18.04.2014
49 Valentin Penkov
До коментар #41 от "bmw m5":
mai stanaha mnogo i vsichki sa po dobri ot bmw osobenno infiniti s tova nezavisimo upravlenie taq sistema mojem da q chakame pri bmw sled okolo 3 do 5 godiniКоментиран от #77
17:19 18.04.2014
50 Valentin Penkov
До коментар #41 от "bmw m5":
tvoq problem bratle e che si se vglabil v edna marka i ne vijdash po dobrite kachestva na ostanalite vsushnost kakuvto e problema na povecheto bmw maniaciКоментиран от #55
17:21 18.04.2014
51 bmw m5
До коментар #46 от "Valentin Penkov":
Да ти кажа ама тва няма ништо общто с БМВ ти май-не виждаш се едно да сравняващ сиромах с милярдер а както ми прочети предишния коментар споменах че този модел на инфинити има копирани детайли от БМВ 4 сериаКоментиран от #56
17:29 18.04.2014
52 Име:
До коментар #24 от "Valentin Penkov":
Какво означава че всеки се прекланя????? Аз примерно искам спортно купе до 1000кг задно и малък бързооборотен мотор около 150к.с - 200к.с (AE86, datsun 510, MX-5, MR-2) или 1200кг - 250-300кс (s2000, rx7, 200sx) А такъв мерцедес няма!Mercedes правят луксозни автомобили с много екстри с огромни мотори, с цел комфорт (круйзъри) и GT. Ако трябва да изминеш 1000км по магистрали - супер, обаче аз не харесвам такъв тип автомобили.
Това исках да ти кажа че всеки има различен вкус и разбирания и не може да определиш 1 марка като най-велика или поне не във всяко едно отношение. Аз примерно харесвам колите да са максимално близки до моторите (всичко необходимо за да се движиш и никакви излишни екстри и системи - човекът и машината)... Ferrari f40 - няма и мокет.....
17:33 18.04.2014
53 bmw m5
До коментар #48 от "Valentin Penkov":
И двете коли който си ми пуснал за сравнение не стават 1 не са толкова големи 2 визията е няма 3 конфорта не съштия в едната има детаили копирани от бмв 4 серия ми хондите къде ги забрай нали и за тях те питах за конкорентни модели и за хюдай съшто17:37 18.04.2014
54 bmw m5
До коментар #46 от "Valentin Penkov":
Коментиран от #57, #60, #61, #62
17:38 18.04.2014
55 bmw m5
До коментар #50 от "Valentin Penkov":
Изгледай клипа дори и те го казаха БМВ М5 най-добрата кола в сфета17:40 18.04.2014
56 Valentin Penkov
До коментар #51 от "bmw m5":
stavash smeshen spara zapochan ot sravnenie na bmw s mercedes kolkoto do tova che ne razbirash ot koli ti si go pokazvash mai zabravqsh che mazda vzeha ot bmw skyactive i suzdadoha revoliuciq pri dvigatelite s vutreshno gorene a infiniti promeniha izcqlo useshtaneto pri shofirane s novata tehnologiq na upravlenie bez reika koe e vzaimstvano tochno ot bmw che ne razbrah skyactive e tehnologia koqto bmw sa razrabotvali s godini i ne uspqvat da realizirat neznaino zashto a infiniti pravi revoliuciq v upravlenieto s (by wire) bmw ne si struva parite vij im vutreshniq dizai ne e smenqn ot 10 godini vunshniq dizain leko podobren tova li struva 130000 lv nqma inovacii predi bqha razlichni no sega sa v zastoi zashto nqkoi koito pravi inovacii da kopira ot nqkoi koito leji na stari lavriКоментиран от #58, #59
17:53 18.04.2014
57 Valentin Penkov
До коментар #54 от "bmw m5":
eto ti q nai dobrata kola bmw vij kak nissan gtr 2012 go izlapa za zakuska tova m5 2014
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=_YPpjvXbfqg[/youtube]
Коментиран от #75, #76
18:07 18.04.2014
58 bmw m5
До коментар #56 от "Valentin Penkov":
1 едва ти разбрах кво си написал.2 Ако беше изгледал клипа на М5 щтеше да разбереш че нарочно несъ му сложели еликтрическо упраление и са запазели хидравликата че е по добре за самото управление за самия петак 3 дизаина няма нищто общто с стара 5 е60 и 4 струва малко над 100 хиляди евро .кат не си в тия работи поне не пиши глупости че ме разсмиваш18:08 18.04.2014
59 bmw m5
До коментар #56 от "Valentin Penkov":
18:08 18.04.2014
60 Valentin Penkov
До коментар #54 от "bmw m5":
Коментиран от #96, #97
18:08 18.04.2014
61 Valentin Penkov
До коментар #54 от "bmw m5":
Коментиран от #67, #68
18:16 18.04.2014
62 Valentin Penkov
До коментар #54 от "bmw m5":
iskash li oshte dokazatelstvaКоментиран от #63
18:17 18.04.2014
63 bmw m5
До коментар #62 от "Valentin Penkov":
Коментиран от #64, #65, #66
18:19 18.04.2014
64 bmw m5
До коментар #63 от "bmw m5":
БМВ М5 сток сре6ту НИСАН сток макар че БМВ е в пъти по тежко и пак го бие18:21 18.04.2014
65 bmw m5
До коментар #63 от "bmw m5":
18:23 18.04.2014
66 bmw m5
До коментар #63 от "bmw m5":
BMW в пъти по тежко не забравай18:24 18.04.2014
67 bmw m5
До коментар #61 от "Valentin Penkov":
ето и по стара М5 е60[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=hF01BlsZl6E[/youtube]18:27 18.04.2014
68 bmw m5
До коментар #61 от "Valentin Penkov":
Коментиран от #69
18:28 18.04.2014
69 bmw m5
До коментар #68 от "bmw m5":
пак по стария модел е60 нисана го има само в старта после изоставаКоментиран от #70
18:29 18.04.2014
70 M_SUX
До коментар #69 от "bmw m5":
Само ще ти кажа едно, ако е джип да е Range Rover, ако е лимузина да е S класа, ако е спортна кола да е Порше/Нисан.Коментиран от #71, #72, #73, #74, #87
18:32 18.04.2014
71 bmw m5
До коментар #70 от "M_SUX":
18:41 18.04.2014
72 bmw m5
До коментар #70 от "M_SUX":
Я18:41 18.04.2014
73 bmw m5
До коментар #70 от "M_SUX":
Я ми кажи нешто за това18:42 18.04.2014
74 bmw m5
До коментар #70 от "M_SUX":
18:44 18.04.2014
75 bmw m5
До коментар #57 от "Valentin Penkov":
Тук са закуските18:45 18.04.2014
76 bmw m5
До коментар #57 от "Valentin Penkov":
Гледай G-POWAR kak леко се е.ава с пор6ето ОООО - ПОРШЕКоментиран от #79, #80
18:47 18.04.2014
77 Xterminatorable .
До коментар #49 от "Valentin Penkov":
Активно управление на шасито и интегрално активно кормилно управление в БМВ отдавна има... Преди да критикуваш нещо е добре да се запознаеш с него... ама ти на български не си се научил да пишеш, пък какво остава с автомобилите да си по-запознат...Коментиран от #78, #81
19:40 18.04.2014
78 Valentin Penkov
До коментар #77 от "Xterminatorable .":
bratle mai ne me razbra pri infiniti q50 nqma reikakakto pri bmw
20:13 18.04.2014
79 Име:
До коментар #76 от "bmw m5":
Тръгнал да пуска тунинг г-пауъри не знам си какво..... Братле май не си чувал за нисан скайлайн rb26 - 2.6 литра а вадят над 1000к.с и им една камара такива нисани, колко G-power BMW с 800к.с има????????????????????????????Освен това сравнявайте сток коли, защото няма смисъл. В япония има най-много тунинг ателиета и са най-големите фенове на тунинга, просто е толкова несравнимо че няма накъде.....
М5 е страхотна кола, но не се доближава изобщо до Нисан GTR, който е изцяло спортно ориентиран. Нисмо е както е М дивизията за БМВ. Гледам оправяш се с youtube => потърси си Nismo GT-R nurburgring. Да не говорим че НЯМА БМВ което да се доближава до първия R35. 7:38, камо ли за нисмото - 7:08 !!!!
От Порше много ме разочароваха като си направиха собствен тест и дадоха 7:54 със R35, което е 1 секунда по-бързо от Импреза 300кс - не знам кой го вярва това изобщо :D :D :D :D . Много ми паднаха в очите с жалкия си опит.
ПС: Не в важно колко конски сили имаш, а колко от тях можеш да използваш.
Относно Топ Гиър: ами че те и за 25 годишна ръждясала Алфа Ромео 75 със счупен съединител казаха че е най-добрата кола на света. Безспорно М5 няма аналог, но и GT-R също. Така че спорът ви е напълно безсмислен!
Коментиран от #83, #84, #85, #86
20:22 18.04.2014
80 M_SUX
До коментар #76 от "bmw m5":
ХА-ха Моля те, ставаш смешен, та топ гиър ли ще слушаш за избора на кола? Това си е чиста реклама на БМВ, чукни в мобиле.бг новата S класа и ще разбереш колко назад са бмв, все още не се е родило бмв което да бие "пурата", W140, W220, W221, W222. Можеш да погледнеш продажбите на S клас и да събереш продажбите на 7сер,А8 и пак нямат стигне. В най-високия сегмент S klasata е без конкуренция. Такива клипове в интернета бол, дето са нагласени... има едни клипове на SL55amg дето мачка М6, но реално това няма как да стане. Също не е важно колата ти да вдига 600км и да има 1500 коня. Както казах обаче децата какво друго да гледат, нали си цъкат NFS и най-важно е топ спийд. Мен кола с повече от 300 коня не ми трябва, независимо дали е проше или рейндж роувър. Май на теб ти плащат да дигаш 300км в час ::). Когато станеш на 18 и си купиш кола и почнеш да караш различни модели, ще разбереш, че бмв е една пуберска кола, която главно е в устите на 20 годишните. Като усещане бмв-то е като всяка друга кола, карал съм доста модели коли макар и по-стари. А наточените бмвта са едни обикновени коли с повече коне.... Когато си купиш Мерцедес и се повозиш, ще разбереш, че няма аналог със всичките други коли които си карал. Тази возия и управление още си я спомням на Ц класата и чакам един ден отново да почувствам това удоволствие. Няма повече да ти отговарям, защото ми показваш нереални неща. Имаш пари за 316ка а ми показваш някакви Г-пауъри, забравих, че тия с 316ките си мислКоментиран от #82, #93
20:25 18.04.2014
81 Valentin Penkov
До коментар #77 от "Xterminatorable .":
аз на български мога да пиша ама ти според мен трябва да се научиш да мислиш и да четеш преди пишеш глупости хайде виж какво пише тук(http://www.auto-press.net/a:Nissan-%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D0%B2%D0%B0-%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B8%D0%BB%D0%BD%D0%BE-%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5-%D1%82%D0%B8%D0%BF-Steer-By-Wire) после виж какво ползват БМВ и тогава може да напишеш нещо умно
Коментиран от #95
20:27 18.04.2014
82 bmw m5
До коментар #80 от "M_SUX":
Ха незнам кой е смешен в случея аз ти показвам как БМВ 7как разкъти буквалния смисал на думата мерцедеса той веднага лукуми ми разтяга да ти кажа возил съм на мерцедес вози хубво а ма до там 1 пенсионерски вид в повечето случай 2 става само за возене не за изпълнения 3 една е36 пръска от сякъде Е КЛАСА говорим си за един набор коли че гледам подхвашташ темата за е36 да не говорим визолно че е36 най-келешкия автомобил за момента имаша на скоро едно проучване по тая тема21:08 18.04.2014
83 bmw m5
До коментар #79 от "Име:":
Да ти кажа има G-POWER не масово но ги има не и в българия де поне не съм виждал но нисана е орентиран към само спортно каране да речем само за драг да го кажем но БМВ М5 е най-бързия най-луксозния седан в класа си да не говорим че Е класата амг неможе да и стъпи на малкия пръст е нисана бие М5 с половин предница а по някой път почти са наравно и да ми говориш че сток нисан прескача М5 малко не върви А в М5 имам ем лукс ем спортКоментиран от #88
21:19 18.04.2014
84 bmw m5
До коментар #79 от "Име:":
21:29 18.04.2014
85 bmw m5
До коментар #79 от "Име:":
Тука и двете са сток21:30 18.04.2014
86 bmw m5
До коментар #79 от "Име:":
Но все пак не мисла че имал смисал да се спори за коли които нямаме и струват една камара с париКоментиран от #90
21:32 18.04.2014
87 триста итридесети
До коментар #70 от "M_SUX":
А ако искам кола, която чувствам на пътя все едно е продължение на мен, която ми дава възможност всеки ден да изпитвам удоволствие от това да я притежавам, да я наблюдавам, да ме залепя за седалката, с разход на смешни пари за мощността която ми дава, да не ми се слиза от нея, тогава коя е марката?Коментиран от #89
21:36 18.04.2014
88 hienata
До коментар #83 от "bmw m5":
Има G-POWER в София ,сребристо-бежово , на задния капак пише HURRICANE M5. Относно Х5 - та - добра е, а като се вземат в предвид последните изречения от статията ще, е икономически изгодно.21:38 18.04.2014
89 M_SUX
До коментар #87 от "триста итридесети":
Със сигурност не е бмв, защото съм карал не малко Е36 и там кеф няма ;0 возията драги, возията и лукса са това което се променя от първият автомобил насам.Коментиран от #98
22:07 18.04.2014
90 Име:
До коментар #86 от "bmw m5":
Значи със сигурност М5 F10 е 560кс - задно.Ако го сравняваш със първия R35 който е 460к.с AWD и то от лятящ старт е ясно че БМВ-то ще е по-бързо. Ноооо ускорението на нисана до 100 е много по-бързо и при старт от място ще е друга приказката! Виж времената до 402м (драг дисциплина) и ще видиш за какво става дума. Освен това последния вариант е 560кс а Нисмо е 600кс!!! С тях е по-правдоподобно сравнението.
М5 е60 дава време 7:52 на ринга и то с премахнат ограничител на скоростта и 1.26 на пистата на Топ Гиър.
GTR на ринга е мнооого по-бърз а на пистата на ТГ е 1.18!!
Освен това дори да имаш чували с пари не виждам смисъла да си купуваш Г-пауър. Много по-готина е стандартната 5ца. Въпреки че са я направили 800кс според мен G-power са съсипали колата както визуално, така и като пътно поведение, защото са нарушили баланса.
Не винаги увеличаването на мощността прави колата по-бърза, трябва да може и да се кара!!! (с тия 800к.с на задно..... тоя вървеж по права линия на много малко места можеш да го постигнеш.... по нашите пътища с над 150км е мега опасно, какво да говорим за 300)
Коментиран от #92
22:10 18.04.2014
91 Име:
accelerations 0- 60 mph 4 s, 0- 100 km/h 4.2 s (declared by factory), 1/4 mile drag time (402 m) 11.9 s
GT-R 2013 0-60 mph 2.9 s, 1/4 mile drag time (402 m) 10.9 s
top speed 3
разликата в максималната скорост е 315 км/ч с 3км в полза за БМВ-то (когато е без ограничител)
Нисана е с 3.8 v6 мотор БМВ-то 4.4 v8 (но пък е по-тежко).
22:27 18.04.2014
92 bmw m5
До коментар #90 от "Име:":
Нали ти казах че нисана е по бърз от нула до 100 само. След това от 100 до 200 и от 200до 300 БМВ бие макар че тези скорости са нереални освен на писта или на алтобана в германия тук по наште красиви пътишта няма как да се пробват такиви коли.00:10 19.04.2014
93 bmw m5
До коментар #80 от "M_SUX":
Аз не мисла че тези са побертети а са хора с милиони и както виждам си карат обикновените БМВ както ти казваш самоче видях един мерцедес заштоли едвали да нямат пари да си купат. И мерцедеса пак беше бит от Х6 въпреки че и двете да имаха доработки.00:29 19.04.2014
94 БМВ БЪЛГАРИЯ
До коментар #32 от "M_SUX":
Не питай него, аз мога да ти кажа само че сегашната 7 серия е по-добра от S-class W221, освен по-малко по меко возене което се компенсира от по-добрата динамика на БМВ-и съм сигурен че следващата седмица ще е пак по-добра в някой неща.Абе няма как да кажеш за 2 коли че едната е по-добра освен ако не уточниш във какво.00:55 19.04.2014
95 Xterminatorable .
До коментар #81 от "Valentin Penkov":
http://www.autonews.com/article/20131216/RETAIL05/131219890/nissan-recalls-some-infiniti-q50-sedans-with-steer-by-wire-softwareРазбира се всяко излишно усложняване води до проблематичност.
А какво става с обратната връзка от волана?
Коментиран от #99
01:00 19.04.2014
96 БМВ БЪЛГАРИЯ
До коментар #60 от "Valentin Penkov":
А защо никой който прави драг с БМВ не използва launch control,а нисана ползва и това никой не го забелязва никога да видиш тогава как на 400 м БМВ то щеше а го бие а това е адски срамно за нисана защото изобщо 2те коли нямат нищо общо и са във съвсем различен клас-седан да е наравно на 400м със суперкар.01:13 19.04.2014
97 БМВ БЪЛГАРИЯ
До коментар #60 от "Valentin Penkov":
Ето както виждаш на клипа който си дал разликата е много малка в 400 м а това точно е срамното за нисана.01:17 19.04.2014
98 триста итридесети
До коментар #89 от "M_SUX":
Твоя кеф не е като моя, вземи Е36 с 6-так пък да видиш няма ли кеф, да не говорим за М@97 - Хиляда пъти сме го водили спора, нисана дърпа на старт заради 4х4 и "ланч контрола" аз ако съм на БМВ ще взема една М6 и един ГТР, и ще започна с двама състезатели да ги пускам на драг да речем на 500 метра, щото там някъде М6 ще отпред (за да не могат после да кажат - да, ама той нисана по-бързо взима разтоянието, затова се счупи), и така - докато едната сдаде багажа, а сега познайте коя ще е?
Коментиран от #102
07:44 19.04.2014
99 Valentin Penkov
До коментар #95 от "Xterminatorable .":
мда колега тук съм съгласен с теб точно това си мислих че ще стане когато чух за този система и начина по който работи понеже електрониката не е толкова надеждна колкото механиката но пък да сложиш БМВ М5 в клас седан тук не съм съгласен това според мен си е суперкар и то доста успешен но все пак нисан правят чудеса нали знаете че нисана може да се поръча с тунинг през низмо и да стане над 1000 коня07:54 19.04.2014
100 Stone Kold
Коментиран от #103
08:09 19.04.2014
101 Pecata Ivanov
11:22 19.04.2014
102 samo nemsko
До коментар #98 от "триста итридесети":
11:26 19.04.2014
103 samo nemsko
До коментар #100 от "Stone Kold":
E kak твойта баничарка е по спортна15:19 19.04.2014
104 zendera
17:01 19.04.2014