Второто поколение на Touareg е на пазара от 2010 г. и започва да остарява. Немците обаче са готови с модернизирана версия на всъдехода, която ще дебютира пред публика на салона в Пекин.
Големият всъдеход на VW е претърпял леки изменения, които да поддържат актуалността му до появата на новото поколение след три години. Освеженият Touareg има нови, по-големи фарове (биксенонът вече влиза в серийното оборудване дори в базовата версия), различна радиаторна решетка с четири хоризонтални ламели вместо две, променена предна броня и хромирана лайстна, опасваща долната част на каросерията. Преработени са също задната броня и стоповете.
Промените в интериора са по-незначителни. Рестайлингът предвижда само нови варианти за оформлението на салона, други материали и усъвършенствана мултимедийна система с достъп до услугите Google Earth и Street View.
В оборудването вече са включени системи за кръгово видеонаблюдение, автоматично превключване от къси на дълги светлини, предотвратяване на челен сблъсък и адаптивен круиз контрол.
Технически изменения са минимални. Шестцилиндровият дизел получава нов катализатор и вече отговаря на екологичната норма Евро 6. Останалите двигатели не са пипани. Освен с дизеловия шестак с мощност 204 или 245 к.с. Touareg ще продължава да се предлага с 4.2-литров нафтов мотор, както и с 3.6- и 4.2-литрови бензинови агрегати с 249 и 360 коня съответно.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ярослав станчев
Може да им стана фен.
Хахаха,едва ли.
13:45 18.04.2014
2 Крум Янкулов
15:24 18.04.2014
3 васил димчев
Все пак това е VW.
16:45 18.04.2014
4 Споок Армин
Коментиран от #5
17:34 18.04.2014
5 Благовест Стефанов
До коментар #4 от "Споок Армин":
4.2 бензин е идеален двигател за градско. Особено ако притежаваш петролен кладенец .Коментиран от #6
18:57 18.04.2014
6 S Bogomilov
До коментар #5 от "Благовест Стефанов":
като искаш да ти е икономична колата гледай обявите за рено клио или дачия например. Който си купува такава кола му дреме дали гори 10 или 5/100...други са критериите тука пич..Коментиран от #9
22:25 18.04.2014
7 Stone Kold
08:16 19.04.2014
8 dhcp
Коментиран от #13
17:16 19.04.2014
9 Благовест Стефанов
До коментар #6 от "S Bogomilov":
Точно на тези,които си купуват такава кола в България най-много им дреме за разхода. Нагледал съм се на газови уредби и сипвания за по 10лв.17:40 19.04.2014
10 Благовест Стефанов
17:59 19.04.2014
11 Иво Чанков
19:29 19.04.2014
12 Иво Чанков
19:30 19.04.2014
13 Споок Армин
До коментар #8 от "dhcp ":
Ето това се казва НЕКОМПЕТЕНТНОСТ.Излагаш се с този коментар.Прочети по форумите или се поинтересувай за офроуд качествата на Туарег.Както споменах по доло , джипа има раздатъчна кутия с бързи и бавни предавки , както и блокажи на двата диференциала.Малко по високия разход идва от факта че двойното предаване при Туарег е постоянно зацепено с 50/50 към задния и предния мост.За сметка на по високия разход обаче , имаш по голяма стабилност и сигурност , особено с висока скорост в завой.На старт си ненадминат , а в дъжд и сняг просто нямаш проблеми.Пусни си клипчета в Тубата за да видиш за какво става дума.Казвам ти това от собствен опит защото имам Туарег с 3,2 бензинов двигател.Отлична машина.Коментиран от #14
21:39 19.04.2014
14 Киро Стоев
До коментар #13 от "Споок Армин":
само дето като влезнеш с тоя паркетник в калта и ще трябва да се обаждаш на някой с истинки джип да те вадиКоментиран от #15, #16
22:12 19.04.2014
15 Владислав Димитров
До коментар #14 от "Киро Стоев":
Като влезеш в калта, не само с паркетник, даже с истински джип може седнеш на корем : http://s.drom.ru/3/pubs/4483/28032/1396531.jpg11:17 20.04.2014
16 ярослав станчев
До коментар #14 от "Киро Стоев":
Хехе,тоя "паркетник",Туарег, има 3 победи на Рали Дакар,моето момче.А "истинските" джипове,като ЛК,Патрул,Вранглер и т.н. нямат.Повече победи в това рали имат само Паджеро-Господаря на маратонските ралита и Ситроен ЗХ.
Коментиран от #17
19:22 20.04.2014
17 Благовест Стефанов
До коментар #16 от "ярослав станчев":
Нещо не ги карат много в гората. Защо така?Коментиран от #18
16:55 21.04.2014
18 ярослав станчев
До коментар #17 от "Благовест Стефанов":
Ми то в гората освен уазки и ниви други не влизат.Ти ако си ще си вкараш ли джипа за 100 бона в горската кал,като знаеш,че после ще ти струва 20 хилки,за да го пребоядисаш и да му изправяш ламарините.Така само руснаците правят,карат кайени,туареги,ленд круйзери и хамъри в гората и после ги вадят с газ-66.
Коментиран от #19
19:52 22.04.2014
19 Благовест Стефанов
До коментар #18 от "ярослав станчев":
Какви 100 бона, какви уазки, какви ниви. Това беше преди 20 години.Виж тук ще ти обяснят какво можеш и какво не можеш с Туарега:
http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=119406
22:51 22.04.2014