Last news in Fakti

18 Април, 2014 12:07 6 826 19

Volkswagen освежи Touareg

  • volkswagen-
  • touareg-
  • пекин 2014

Второто поколение на Touareg е на пазара от 2010 г. и започва да остарява. Немците обаче са готови с модернизирана версия на всъдехода, която ще дебютира пред публика на салона в Пекин.

Големият всъдеход на VW е претърпял леки изменения, които да поддържат актуалността му до появата на новото поколение след три години. Освеженият Touareg има нови, по-големи фарове (биксенонът вече влиза в серийното оборудване дори в базовата версия), различна радиаторна решетка с  четири хоризонтални ламели вместо две, променена предна броня и хромирана лайстна, опасваща долната част на каросерията. Преработени са също задната броня и стоповете.



Промените в интериора са по-незначителни. Рестайлингът предвижда само нови варианти за оформлението на салона, други материали и усъвършенствана мултимедийна система с достъп до услугите Google Earth и Street View.



В оборудването вече са включени системи за кръгово видеонаблюдение, автоматично превключване от къси на дълги светлини, предотвратяване на челен сблъсък и адаптивен круиз контрол.



Технически изменения са минимални. Шестцилиндровият дизел получава нов катализатор и вече отговаря на екологичната норма Евро 6. Останалите двигатели не са пипани. Освен с дизеловия шестак с мощност 204 или 245 к.с. Touareg ще продължава да се предлага с 4.2-литров нафтов мотор, както и с 3.6- и 4.2-литрови бензинови агрегати с 249 и 360 коня съответно.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ярослав станчев

    5 2 Отговор
    Салона ми харесва.Най-вече таблото,по-опростена форма,без излишни чупки и изг.зици.Отвън също е добре.
    Може да им стана фен.
    Хахаха,едва ли.
  • 2 Крум Янкулов

    5 3 Отговор
    ИНТЕРИОРА Е СУПЕР САМО ЧЕ ОТВЪН Е СКУЧЕН КАКТО ВСЕКИ ДРУГ ФОЛКСВАГЕН
  • 3 васил димчев

    5 1 Отговор
    На мен ми харесва и понеже нямам скрупули се чувствам добре.

    Все пак това е VW.
  • 4 Споок Армин

    5 3 Отговор
    Туарега е перфектния джип , както за извън града , така и за градско каране.Много ми харесва и отвън и салона.Най - добрия двигател си остава 4.2 бензин.Преди 2010 се предлагаше серийно с блокажи на диференциалите и постоянно 4X4. Сега измислиха една глупава система за двойно , по подобие на старата X5. Постоянното 4X4 се предлага като екстра, както и блокажите на диференциалите.

    Коментиран от #5

  • 5 Благовест Стефанов

    3 3 Отговор

    До коментар #4 от "Споок Армин":

    4.2 бензин е идеален двигател за градско. Особено ако притежаваш петролен кладенец .

    Коментиран от #6

  • 6 S Bogomilov

    6 1 Отговор

    До коментар #5 от "Благовест Стефанов":

    като искаш да ти е икономична колата гледай обявите за рено клио или дачия например. Който си купува такава кола му дреме дали гори 10 или 5/100...други са критериите тука пич..

    Коментиран от #9

  • 7 Stone Kold

    0 1 Отговор
    тва е бг винаги ще си е бедняк и кокушкар..4,2 бензина хар4и около 16-17 градско и 10 извънградско с ограни4енията по магистралата което прави около 20 евра на 100 градско..има хора който правят над 1000 евра дневно ....
  • 8 dhcp

    1 2 Отговор
    Аз па не мога да разбера що хората си купуват подобни "джипиве" които не могат да стигнат по-далеч от кола Подобни джипове са джипове точно докато прекрачат банкета Добре са го направили джипа, но за града и извън града предпочитам пасат цц или файтона, а за офроуд никоя от изброените(и джипа блабар) не стават

    Коментиран от #13

  • 9 Благовест Стефанов

    1 1 Отговор

    До коментар #6 от "S Bogomilov":

    Точно на тези,които си купуват такава кола в България най-много им дреме за разхода. Нагледал съм се на газови уредби и сипвания за по 10лв.
  • 10 Благовест Стефанов

    1 0 Отговор
    Пред компютрите всички са много ларж и разхода не ги интересува, но като гледам обявите на Touareg почти няма бензинов без газова уредба. Иначе да не влизаме в подробности за местните еконорми, данъции т.н.
  • 11 Иво Чанков

    1 1 Отговор
    Най-добрия двигател на Touareg според мен е икономичните, V10 5.0TDI , огромен въртящ момент по всяко време и разходът му е като за бензинов V6, дори може би по-малък .
  • 12 Иво Чанков

    0 0 Отговор
    *Най-добрия двигател на Touareg според мен е един от най-икономичните, исках да кажа .
  • 13 Споок Армин

    2 0 Отговор

    До коментар #8 от "dhcp ":

    Ето това се казва НЕКОМПЕТЕНТНОСТ.Излагаш се с този коментар.Прочети по форумите или се поинтересувай за офроуд качествата на Туарег.Както споменах по доло , джипа има раздатъчна кутия с бързи и бавни предавки , както и блокажи на двата диференциала.Малко по високия разход идва от факта че двойното предаване при Туарег е постоянно зацепено с 50/50 към задния и предния мост.За сметка на по високия разход обаче , имаш по голяма стабилност и сигурност , особено с висока скорост в завой.На старт си ненадминат , а в дъжд и сняг просто нямаш проблеми.Пусни си клипчета в Тубата за да видиш за какво става дума.Казвам ти това от собствен опит защото имам Туарег с 3,2 бензинов двигател.Отлична машина.

    Коментиран от #14

  • 14 Киро Стоев

    1 3 Отговор

    До коментар #13 от "Споок Армин":

    само дето като влезнеш с тоя паркетник в калта и ще трябва да се обаждаш на някой с истинки джип да те вади

    Коментиран от #15, #16

  • 15 Владислав Димитров

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "Киро Стоев":

    Като влезеш в калта, не само с паркетник, даже с истински джип може седнеш на корем : http://s.drom.ru/3/pubs/4483/28032/1396531.jpg
  • 16 ярослав станчев

    2 0 Отговор

    До коментар #14 от "Киро Стоев":

    Хехе,тоя "паркетник",Туарег, има 3 победи на Рали Дакар,моето момче.А "истинските" джипове,като ЛК,Патрул,Вранглер и т.н. нямат.
    Повече победи в това рали имат само Паджеро-Господаря на маратонските ралита и Ситроен ЗХ.

    Коментиран от #17

  • 17 Благовест Стефанов

    0 3 Отговор

    До коментар #16 от "ярослав станчев":

    Нещо не ги карат много в гората. Защо така?

    Коментиран от #18

  • 18 ярослав станчев

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "Благовест Стефанов":

    Ми то в гората освен уазки и ниви други не влизат.Ти ако си ще си вкараш ли джипа за 100 бона в горската кал,като знаеш,че после ще ти струва 20 хилки,за да го пребоядисаш и да му изправяш ламарините.
    Така само руснаците правят,карат кайени,туареги,ленд круйзери и хамъри в гората и после ги вадят с газ-66.

    Коментиран от #19

  • 19 Благовест Стефанов

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "ярослав станчев":

    Какви 100 бона, какви уазки, какви ниви. Това беше преди 20 години.
    Виж тук ще ти обяснят какво можеш и какво не можеш с Туарега:
    http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=119406