Компактното Audi A3 спечели престижната титла "Световен автомобил на 2014-а". Победителят по традиция бе обявен на втория ден на салона в Ню Йорк от жури, съставено от 69 журналисти от 22 страни.
Audi A3 се пребори за титлата с 23-ма конкуренти. На второ и трето място останаха Mazda3 и BMW 4er. Миналата година приза спечели Volkswagen Golf VII.
В категорията "Луксозен автомобил на 2014-а" очаквано надделя новата S-Klasse на Mercedes-Benz. Немската лимузина изпревари Bentley Flying Spur и Range Rover Sport.
Победата при спортните коли спечели Porsche 911 GT3. Негови подгласници станаха Chevrolet Corvette Stingray и Ferrari 458 Speciale.
BMW i3 изпревари Audi A3 Sportback g-tron и Volkswagen XL1 в категорията "Екологичен автомобил на годината". Немския електромобил спечели и наградата за дизайн, побеждавайки Mazda3 и Mercedes-Benz C-Klasse.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ярослав станчев
Конкуренцията нещо я намачкаха,гюнтерите,както немски танк мачка линията "Мажино".
"Vorsprung durch Technik"
Коментиран от #4
11:38 19.04.2014
2 Xterminatorable .
11:42 19.04.2014
3 триста итридесети
Незнам кви им са критериийте, но определено ми намирисва.
Все пак имаме представител - i3 - добре че още не беше сключен договора с тойота, че Дошо щеше да почне старата песен.
Коментиран от #5, #36
12:02 19.04.2014
4 Мирослав Милев
До коментар #1 от "ярослав станчев":
http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/21587-adac-falshificiral-konkursa-avtomobil-godinata/Коментиран от #23
13:05 19.04.2014
5 M_SUX
До коментар #3 от "триста итридесети":
Какъв представител имате, тоя кашон е за боклука, такъв автомобил само Тесла си струва. Автомобилни журналисти от 22 страни пич, това не ти е България. То е ясно, че S бие Ролс Ройс, та те Ролс нямат кой знае какви иновации, просто името + малко дърво това е, докато новата S класа си е hightech отвсякъде. Това е двойна победа за S класата хем би прехваления Ролс, хем би най-луксозния джип, найстина най-добрия джип. После седнете да ми обеснявате как Бмв 7 сер и А8 са по-добри :). Тук е истината при върховите модели, такива 1сер/А-класи/ЦЛА/2сер и тем подобни подобия на автомобили никой не го интересуват, точно там ауди и бмв наблягат на продажбите. Имаше статия, че Мерцедес направо уби конкуренцията с новата S класа и то по продажби.Коментиран от #6, #7
13:50 19.04.2014
6 триста итридесети
До коментар #5 от "M_SUX":
Ако седнеш да караш 1 седмица i3, друга песен ше запееш, да не говорим за i8, да си кажат мотивите тия журналисти, ама и то само като чуеш "журналисти" и ми става ясно защо е така.14:15 19.04.2014
7 триста итридесети
До коментар #5 от "M_SUX":
http://www.telegraph.co.uk/motoring/car-manufacturers/bmw/10440292/BMW-i3-Range-Extender-review.htmlКоментиран от #8, #9
14:19 19.04.2014
8 M_SUX
До коментар #7 от "триста итридесети":
Аз не мога да си обесня, как тоя кашон е бил новата C класа по дизайн, но е адски грозен. И защто си мислиш, че управлението на I3 е някакво уникално, та като седна друга песен съм щял да пея. Като всяко друго бмв твърда возия и лек волан. Надявам се един един ден като имаш пари за ново БМВ и отидеш до дилъра и направиш тест драйв и да си кажеш, чакай да пробвам същия аналог на Мерцедес и ще разбереш къде е удоволствието от шофирането.14:30 19.04.2014
9 M_SUX
До коментар #7 от "триста итридесети":
Един ден карах Е46ката на един приятел 2.3 бензин и не можах да си обесня с какво е по-добра от Фиат Мареата която имам. Тогава разбрах, че бмв-то е обикновена кола като фиат/vw/opel и др,но с повече конски сили. Докато като се качиш в Мерцедес разбираш, че няма аналог, дори при най-ниско ободрудване и най-малък двигател.Коментиран от #10, #11, #30
14:39 19.04.2014
10 samo nemsko
До коментар #9 от "M_SUX":
ха зел да сравнява фият с бмв а бе ти не си нормален смях да имаКоментиран от #13
15:23 19.04.2014
11 abjabjabj
До коментар #9 от "M_SUX":
човече айде стига глупости вече а..?. . хубаво.. Бенза си е Бенз (пиша го с главна буква, защото уважавам марката) наистина са се доказали в комфорт, интериор, екстериор, двигатели и какви ли не други нови технологии, но това не ти дава основание да даваш акъл на хора, които търсят определени неща в дадена марка.. кашони.. машони.. защо е тази омраза до такава степен..??. - и ти не знаеш защо.. точно заради такива като теб в общите форуми като tuning.bg или hoodride-bg.com няма никакво разбирателство и уважение, защото всички са като коне с капаци.. знаят си само тяхното и мразят другото без причина и капка основание.. уважи другото колкото и да не ти хареса, защото хората са си играли с месеци да постигнат даден резултат.. хубаво не ти хареса.. цъкни Х-а и си ходи.. егатти хейтърите......Коментиран от #12
15:36 19.04.2014
12 M_SUX
До коментар #11 от "abjabjabj":
Еми дразня се когато някой почне да ми обеснява коло му е хубаво бмв-то и как това е най-добрата кола разбираш ли. Най-добрата е чушки, S klassa нямат стигане, джиповете им са в пъти по-слаби от рейндж роувър, а спортистите им са толкова назад, че човек да се чуди бмв наистина ли има имидж на спортна марка. Обаче разбраш ли бмв са най-добрите :)Коментиран от #15, #20, #31, #32, #33
17:00 19.04.2014
13 M_SUX
До коментар #10 от "samo nemsko":
Еми карал съм две стари коли от около 2000 година и мога да ги сравнявам, не съм фен на фиат просто имам фиат, фиата си е кофа, само дето бмв-то не отсъпваше на тая кофа капиш, а ти си купи Е46 и си мисли, че караш кола. :)))))Коментиран от #19, #26
17:04 19.04.2014
14 dhcp
17:10 19.04.2014
15 abjabjabj
До коментар #12 от "M_SUX":
братче със израза "S klassa нямат стигане" пак си вършиш своята хейтърска работа..1. независимо от марка модел ВСЕКИ автомобил си има кусур.. ВСЕКИ.. знаеш ли защо..?. защо сме 7 милярда човека на тази скапана планета и всеки индивид има различно мнение към дадени неща..
2. Хубаво са казали навремето: "В спор с глупав човек недей влиза, защото хем падаш на нивото му, хем ще те бие с опита си!!" .. вместо да се дразниш просто недей ги слуша какво гнявят и си чопли семки и си свиркай.. не знам на колко години си, но поне на това трябва да си се научил - да изолираш нещата, които влияят негативно на нещата.. айде стига глупости вече..
17:10 19.04.2014
16 Симеон Тасев
Коментиран от #17
17:10 19.04.2014
17 mentra
До коментар #16 от "Симеон Тасев":
17:59 19.04.2014
18 Vasik Atanasova
18:19 19.04.2014
19 bmw m5
До коментар #13 от "M_SUX":
С КЛАСА нали ти показах как получава синозит от БМВ като му диша прахоляка или да ти го пусна пак да се сетиш а колкото до фията кописи фият да те яд18:20 19.04.2014
20 samo nemsko
До коментар #12 от "M_SUX":
18:56 19.04.2014
21 Румен Янев
19:47 19.04.2014
22 Румен Янев
19:48 19.04.2014
23 ярослав станчев
До коментар #4 от "Мирослав Милев":
И коя класация са нагласили АДАК? Световен автомобил на годината ли?Как можаха само,мръсни шваби.Гестапо и Гьобелс още съществува,значи,цъ,цъ,цъ,да му се не види и демагогията.
Ти да не мислиш,че жури дето е от един куп водещи автомобилни журналя дремят,чоплят семки и чакат АДАК да им сипе по една шапка кинти,за да изберат Ауди за номер 1.
То това да не е конкурс за певици на Митьо Пайнера,бе пич?
Абе нещо не виждам японските фенове из форума,напоследък.Защо ли?
Коментиран от #25
20:44 19.04.2014
24 EMSKI
20:53 19.04.2014
25 Владислав Димитров
До коментар #23 от "ярослав станчев":
Абе нещо не виждам японските фенове из форума,напоследък.Защо ли?Сигурно нямат време, ремонти, сервизни акций и т.н.
Коментиран от #29
20:58 19.04.2014
26 триста итридесети
До коментар #13 от "M_SUX":
слушай , не може да ми сравняваш Е46 и изобщо бмв с фиат,щом имаш наглост да стигнеш до там ....., гледай си фиата и не се занимавай с бмв-та
Коментиран от #27
21:53 19.04.2014
27 Киро Стоев
До коментар #26 от "триста итридесети":
Фиат е много по добра и практична марка от бмв. Здрава, евтина подръжка, семпло устройство. Това е нужно в градското ежедневиеКоментиран от #28
22:18 19.04.2014
28 ярослав станчев
До коментар #27 от "Киро Стоев":
Ха-ха-ха и кой го казва това,Берлускони ли? Дето се вози само в С-клас и 7-ма серия и в кьорав Фиат не се е качвал през живота си.Ши ма умориш от смях бе човек,Фиат и БМВ имат толкова общо,колкото аз и цар Симеон втори.Карай си хубавата и "корава" талянска тенджера за макарони и не я бутай при колите.
22:38 19.04.2014
29 ярослав станчев
До коментар #25 от "Владислав Димитров":
Позна!!! Печелиш,чисто нови ........ не-дефектни стелки от трошлйота.22:40 19.04.2014
30 триста итридесети
До коментар #9 от "M_SUX":
Аз ще ти обесня, дай точен модел на мареята и да почваме.13:48 20.04.2014
31 Xterminatorable .
До коментар #12 от "M_SUX":
Ще започна с това, че съм фен на някои модели на Мерцедес като S-класата, но повечето от останалите не си струват парите. Искам да те попитам ти някога виждал ли си Ролс Ройс от 2012-2013. S-класата изглежда като каруца до него. Малко дърво ли?! Има доста дърво, кожа, килимчета и други супер скъпи, фини, премиум материали. Няма какво да говориш въобще. Наистина във сегмента на S-класата в момента тя е най-добрата, но ако говорим като цяло равносметката далеч не е в полза на Мерцедес."Еми дразня се когато някой почне да ми обеснява коло му е хубаво бмв-то и как това е най-добрата кола разбираш ли." Ами ти все едно не правиш същото и не си фанатизиран фен на Мерцедес... абсолютно същия си - обясняваш ни на всички как Мерцедес нямал стигане. Искам също така да те светна, че Е46 нямат мотор 2.3. И ако тази кола е дървена и погледнем нейния конкурент W203 - положението става трагично в полза на Мерцедес - тясна, вози като каруца, липсва всякаква динамика, лукс, дизайн, пълно дърво и доста проблематична. Това за мен не е Мерцедес. И нещо много важно - откъм сигурност и стабилност, особено зимата, Е46 е години напред пред цедката W203 - DSC-то на БМВ е далеч по-съвършено от смешния ASR на Мерцедес. Зимата тоя "Мерцедес" е неизползваем. Проходимостта (ако сравняваме коли само със задно) на Е46 е много по-добра, системата против приплъзване действа безотказно и светкавично и с хубави гуми не можеш да разбереш, че караш кола със задно. Каквото и да правиш, ако сис
21:13 21.04.2014
32 Xterminatorable .
До коментар #12 от "M_SUX":
Каквото и да правиш, ако системата е вкл е почти абсурдно да се завъртиш. Казвам всичко на базата на личен опит (2 години работих като координатор в сервизния център на балкан стар и знам достатъчно за по-старите модели). Не че старата цедка е много по-хубава, но поне има возия и повече простор.А ако трябва да сравним Е-klasse W210 с Е39 нещата стават още по-плачевни за Мерцедес. "Очиларката" или баба Тонка е толкова зле в почти всяко отношение, че не знам кой е казал "да" на този проект, този дизайн и тнт... 5-тата серия тук е на светлинни години по-напреди като техника и като динамика и като визия, дори и като возия. S-класата от същите години 99-2004 е една от най-проблематичните коли. Вози добре, просторна и удобна е, ама струва цяло състояние да я поддържаш. Нета е наводнен с такива за по 5-6000 лв, познай защо... пък ти после ми говори колко са напред Мерцедес...
21:14 21.04.2014
33 Xterminatorable .
До коментар #12 от "M_SUX":
Казвам това, което съм видял след като съм бил при "конкуренцията" и съм направил достатъчно тест драйв (особено на W210 и W203). За удоволствие от шофирането при Мерцедес трудно би могло да става въпрос - там може да става въпрос за удобство от возенето (не при всички модели.А, ако се вземе "дори с най-слабия мотор и най-ниско оборудване" (тук не визирам S-класата) взимаш едно дърво, което си е чиста загуба на пари!
21:21 21.04.2014
34 Xterminatorable .
А тоя, който слага "фиат", "по-добра кола от бмв" и "здрава" в едно изречение само мога да му нарисувам смеха си:
21:43 21.04.2014
35 Дошo
Коментиран от #37, #38
09:14 22.04.2014
36 Дошo
До коментар #3 от "триста итридесети":
Кой договор не е сключен бе мен?Нали това се появи като подписаха договора.Ако не бяха японците още БМВ щяха да му показват картонени макети по изложенията.Иначе за другото си прав - Гоуфу изпревари 4-та серия.Вярно е смешно.А ако не след БМВ то трябваше да е зад Мазда със сигурност понеже сравнението м/у тях е по-коректно защото са един клас.
09:18 22.04.2014
37 триста итридесети
До коментар #35 от "Дошo":
Нали това ти разправям, че ми намирисва, но не си разбрал добре - куца ти немския - те от гулфа ще ги връщат на БМВ.Договора беше сключен далееееч след като това се появи, там не се опитвай изобще, че лесно се доказва.
10:19 22.04.2014
38 ярослав станчев
До коментар #35 от "Дошo":
А в Япония,когато стана гоуфу кола на годината,пак шпинцел-мингел ли нагласи работата?.ах аз тез мощните шваби,както ги изкара,те кажи-речи превзели целия свят,бе Дошо. Ти да не гледаш някой пропаганден филм на Гьобелс от 1939-1940 г. ?
Коментиран от #39
16:45 22.04.2014
39 Дошo
До коментар #38 от "ярослав станчев":
Няма как германо-китайски боклук да спечли награда без швабето да си платятКоментиран от #40
09:52 23.04.2014
40 ярослав станчев
До коментар #39 от "Дошo":
Доше,ти съвсем се бъгна бе пич.Какво са ти криви Ауди,Фолцфаген,БМВ,Мерцедес,Порше,Рейдж Ровър,Бентли,Корвет,Ферари,че си седнал да пишеш за разни конспирации и заговори.Една Мазда дето участва в конкурса.Една Мазда,пич,отсрамва цялата гигантска японска авто индустрия.Де са великите японци?Къде им са яките коли? Да ти припомня ли къде са,към 9 милиона трошйоти са в сервизите,а останалите си траят,че да не стават за смях.Само Мазда престраши да участва.Е кой ти е виновен тогава,че Ауди са първи?
Или си на принципа,че щом японците не печелят,значи Ауди и Фолфаген са им виновни.Ми прав си да го ева,така е.
Коментиран от #41
20:36 23.04.2014
41 триста итридесети
До коментар #40 от "ярослав станчев":
Хареса ми, браво, прав си да го Ев@.Само дето това А3 дето не го броя за кола - да изпревари 4-та серия, еми няма как!
Коментиран от #42
00:55 24.04.2014
42 zendera
До коментар #41 от "триста итридесети":
Да ти кажа честно,разочарован съм.4-та серия е просто уникален продукт.Ако щеш вярвай,запознах се на един паркинг със такъв собственик и той с гордост ми позволи да седна зад волана-не да карам,а да преценя как би ми прилягало.Но снисходително ми каза че 525д е добра машина на което аз се изсмях и той разбра че шегата му не мина.... 525д е моята машина за пояснение...23:22 26.04.2014