Last news in Fakti

24 Април, 2014 10:57 17 108 103

Toyota постави световен рекорд по продажби

  • toyota-
  • рекорд-
  • продажби-
  • статистика-
  • volkswagen-
  • general motors

Японският гигант Toyota стана първият производител в историята, който успява да продаде повече от 10 млн. автомобила за 12 месеца. От март 2013-а до този март компанията е реализирала 10.13 млн. возила или с 4.5% повече, отколкото за същия период предходната година. Съществена роля за увеличението играят засилените позиции на марката в Северна Америка и Китай, коментира The Japan Times.

Toyota продължава да удържа лидерството по продажби и през 2014-а. От януари досега японците са успели да реализират 2.58 млн. коли. Най-близките като резултати производители са General Motors и Volkswagen са продали по 2.4 млн.

От Toyota предполагат, че рекапитулацията им за тази година ще бъде още по-впечатляваща. Според президента на компанията Акио Тойода 2014-а ще стане най-печелившата в историята й с 10.32 млн. продадени автомобили и брутен доход 1.9 трилиона йени ($18.5 млрд.).

През март Volkswagen също обяви амбиции да продаде повече от 10 млн. автомобила през 2014 г. Немците са си наумили да детронират Toyota и да станат най-големия производител в света.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дошo

    10 11 Отговор
    Така е, разбирачите мрънкат, мрънкат, серивизни акции незнам си какво, накрая пак най-много продажби, а това което липсва тук е и новината, че освен по продажби TOYOTA MOTOR CO отново е в челните места на класациите за надеждност, а германските каски като СОЦваген Патас => и дериватите му като Алуди А4 са на последните места.

    Коментиран от #2

  • 2 Монго

    8 9 Отговор

    До коментар #1 от "Дошo":

    То и при самобръсначките сигурно "Биг"-четата са повече по продажба от т.н. "Сензор ексел" на "Жилет", но лично аз предпочитам "Жилет"...

    Коментиран от #3

  • 3 Дошo

    7 10 Отговор

    До коментар #2 от "Монго":

    За неразбралите като теб повтарям(чети внимателно, няма да потретвам)

    Така е, разбирачите мрънкат, мрънкат, серивизни акции незнам си какво, накрая пак най-много продажби, а това което липсва тук е и новината, че освен по продажби TOYOTA MOTOR CO отново е в челните места на класациите за надеждност, а германските каски като СОЦваген Патас => и дериватите му като Алуди А4(големите премиуми) са на последните места

    Коментиран от #4

  • 4 триста итридесети

    8 12 Отговор

    До коментар #3 от "Дошo":

    Не само че потрепваш, ами и направо се тресеш от страх от това, някой да не прозре истината че тойотата е евтинджос колица, и в белия свят не могат да просперират, щото там са по-скъпите и качествени европейски марки, чак и греат уол са по-качествени от тойота.
    И тия лексуси, много смешно ми "стоят" - премиум кола от евтнджос матрял

    Коментиран от #8, #10, #13

  • 5 Николай Стоянов

    5 5 Отговор
    Тойота имат както ефтинджос така и премиум марка, такач е доводите ви пак не са убедителни.
  • 6 Rock Stenley

    5 9 Отговор
    да и рекорди по изтеглени коли за ремонти
  • 7 ярослав станчев

    4 9 Отговор
    Е,значи до година ще постигнат нови висоти и в отзоваването на "надеждните" си трошйоти,заради "несъществуващи" дефекти.

    Коментиран от #9

  • 8 Ивайло Големански

    10 7 Отговор

    До коментар #4 от "триста итридесети":

    хахахха те хората в цял свят явно са по тъпи от теб та за тва купуват тая марка. За т'ва немските сервизи са пълни
  • 9 Благовест Стефанов

    7 7 Отговор

    До коментар #7 от "ярослав станчев":

    Купи си Тойота и ще забравиш що е то сервиз и има ли почва в България.

    Коментиран от #21

  • 10 Име:

    8 7 Отговор

    До коментар #4 от "триста итридесети":

    Ти май не си виждал Лексус? евтнджос матрял ХАХАХАХАХАХА
    Нямаш представа за какво става дума ама изобщо....
    Lexus e по-здрав и качествен от Мерцедес - думи на човек който притежаваше чисто нов Мерцедес S-class W140 !!!!
    Остави ги малките яриси, короли, ауриси въпреки че и те са си доста здрави като за цената. Но големите тойоти са съвсем друга бира, CROWN, Avalon, Camry, Prius, всички по-големи джипове: Venza, Highlander, FJ-cruiser, Sequoia, 4-runner, land cruiser, Tundra, Tacoma, са все много качествени и здрави машини. Ти само погледни моделната гама, просто Тойота е най-големия производител на автомобили това е. Смешното е че толкова много американци карат тойота, че много даже не знаят че е японска марка :D

    Коментиран от #11

  • 11 Споок Армин

    5 9 Отговор

    До коментар #10 от "Име:":

    Ланд Круизера е върхът на сладоледа - хаха............Уж премиум джип с всички екстри и т.н. а таблото му пластмасово.Понеже съм карал доста , мога да ти кажа че като динамика 4.5 дизела му е добър ,НО само след чипосване , а купето си е пластмаса от всякъде. Ти къде видя примерно на Мерцедес GL класа , таблото да е от пластмаса?? Всичко е кожа и е перфектно изработено.Тойота продават "масовки" еднодневки на смешни цени.GM са същите с глупавия си Шевролет за Щатите.Колите им са смешно евтини и затова се купуват.Поне съм тука и ги виждам за какво става дума.Защо мислиш че американците с високи доходи си купуват Мерцедес, Кадилак,БМВ,Ауди???

    Коментиран от #12, #14

  • 12 Име:

    9 5 Отговор

    До коментар #11 от "Споок Армин":

    Добре че пък в на GL-a интериора няма пластмаса... Интериора на landcruiser-a си е добър. Това е кола с цел висока проходимост а не гъзария по-кафенетата. Ленд круйзъра винаги е бил високопроходим и здрав, само последните модели се опитват и луксозни да ги направят. Аз не виждам чак толкова осезателни разлики в интериора и честно казано не ме интересува. Ако си купувам джип, то интериора е последното което ще гледам.... Освен това джип и динамика са две несъпоставими понятия.

    Коментиран от #19

  • 13 brake point

    7 4 Отговор

    До коментар #4 от "триста итридесети":

    Сигурно искаш да кажеш,че БМВ е уж премиум кола,но с трошашти се двигатели и евтини и грозни пластмаси.
  • 14 Дошo

    7 6 Отговор

    До коментар #11 от "Споок Армин":

    Недей да сравняваш джиповете на ТОYOTA с караджеиките на швабите.Виж какви са Ленд Крузърите още от създаването им до сега.Машини с бързи, бавни,блокажи и каквото се сетиш осигуряващо надеждност и проходимост.Проектирането и изработката на скоростни кутии, раздатки и диференциали с въпросните блокажи струва десетки пъти повече от едно кожено табло.Това което правят швабите е кола с много голямо купе и кожен салон с разни емблемки и светлинки на супер висока цена.Немските ,,джипове" са способ за лов на балами които да плащат много за нещо което струва действително на половина.Стават да се правиш на голямата работа пред кафето и нищо повече.Ако излезеш извън пътя и се опиташ да следваш японски джип те чака ремонт а японеца ще пита за още.
    (изключвам добрия стар G - klass)

    Коментиран от #17, #18

  • 15 Стоян Стоянов

    5 4 Отговор
    Все се чудя: защо не правят вече Celica и Supra

    Коментиран от #49

  • 16 Стоян Стоянов

    2 3 Отговор
    http://www.autospies.com/images/users/Agent00R/main/supra_ii.jpg
  • 17 Симеон Тасев

    5 13 Отговор

    До коментар #14 от "Дошo":

    дощо ти и от коли ли разбираш бре какви японки няма един японски джип който да става за нещо бе

    Коментиран от #20

  • 18 Симеон Тасев

    6 11 Отговор

    До коментар #14 от "Дошo":

    японските кофи освен да се отзовават друго нищо не могат

    Коментиран от #25, #26

  • 19 скар фейс

    3 4 Отговор

    До коментар #12 от "Име:":

    Не му обръщай внимание. Ако го питаш него и инжинер ще се изкара.

    Коментиран от #23

  • 20 Благовест Стефанов

    5 3 Отговор

    До коментар #17 от "Симеон Тасев":

    Искаш да кажеш, че германците освен G-класа друг истински джип нямат. Всичко друго им е с проходимоста на Фиат панда.

    Коментиран от #37

  • 21 ярослав станчев

    3 11 Отговор

    До коментар #9 от "Благовест Стефанов":

    Този виц го кажи на някой друг.Аз карам кола,пич,не трошйота и отдавна съм забравил какво е сервиз.
    Ти ако си мислиш,че джапанките ще отзоват 2000 български тойоти много здраве да имаш.Те си играят с милионни тиражи,не се занимават на дребно Сигурно тези коли,продадени в България не ги броят в общия сбор.
    А на колегата,Име:,мога да кажа,че и големите тойоти и лексус са същите.И тях ги отзовават.Та бирата,която била друга не е друга,същата е,само бутилката е различна.
    Ама то да бяха само Тойота боклуци както и да е.И останалите масови марки не са по-долу.

    Коментиран от #22, #24, #36

  • 22 Благовест Стефанов

    5 5 Отговор

    До коментар #21 от "ярослав станчев":

    Ти мен ме остави. Важното е все така да си вярваш .
  • 23 Споок Армин

    0 2 Отговор

    До коментар #19 от "скар фейс":

    Ти пък защо се обаждаш?Никой не ти иска мнението.Аз пиша на колегата и ИМЕ , а твоето мнение си го запази за себе си.

    Коментиран от #38

  • 24 Easy ryder

    5 5 Отговор

    До коментар #21 от "ярослав станчев":

    Като гледам и ВАГ групата си е с много и то сериозни проблеми.Тойота връщат за стелки и датчици а Ауди и Фолксваген хвърлят направо скоростни кутии и двигатели.
    Да не говорим за софтуеърните проблеми на Ауди и кашкавалените им окачвания струващи хиляди за ремонт.
    А това че има само един свестен немски джип го знае всеки поне малко разбиращ от тази материя.Естествено това не е грозния хипопотам Q7.
  • 25 Easy ryder

    4 4 Отговор

    До коментар #18 от "Симеон Тасев":

    "Отстраняването на възможен проблем с усилителя на спирачките налага сервизирането на 176 000 коли, обявиха от BMW. Кампанията засяга автомобили, произведени в периода 2012-2014 г."

    Представители на баварската автомобилна марка отправиха странна молба към собствениците на новите наточени BMW-та с индекси М5 и М6. Те ги посъветваха да не карат своите автомобили, докато не преминат през сервизен преглед.

    Необичайната молба е продиктувана от факта, че инженерите на BMW са открили дефект в 4.4-литровия високотехнологичен битурбодвигател. Моторът с индекс S63TU се монтира на новия седан М5, както и на купе и кабрио версиите на М6.

    Откритият дефект е свързан със спад на налягането на маслото, който може да доведе до сериозни повреди в двигателя. Към официалното съобщение е приложен списък с номерата на рамите на потенциалните проблемни автомобили.
    На дистрибуторите на марката в САЩ дори им е забранено да продават автомобили с индекси М5 и М6, независимо дали конкретният екземпляр е в списъка, или не.
  • 26 Easy ryder

    3 4 Отговор

    До коментар #18 от "Симеон Тасев":

    След като баварският автомобилен производител беше принуден да върне в сервизите над 200 000 свои автомобила на китайския пазар, сега от BMW обявиха и за нова сервизна акция. Този път обаче става дума за автомобили от марката по целия свят. Проблемът е свързан с дефектни крепежни болтове в газоразпределителния механизъм (ГРМ), които могат да доведат до сериозна повреда в двигателите на всички модели BMW.
    Проблемът засяга шестцилиндрови двигатели от всички модели на баварците, произведени през периода 2009 - 2011 година. Освен всички седани, хечбекове и комбита, в сервизната акция попадат и автомобилите с повишена проходимост с индекс Х, както и кабриолетите Z4. "

    Баварските кофи направо хвърлят разпределителни валове и двигатели.

    Коментиран от #27, #28, #29, #30

  • 27 samo nemsko

    1 6 Отговор

    До коментар #26 от "Easy ryder":

    А ма ти видял ли си м5 м6 с дефек че говориш копирал от интернет и го пуска секи път и да стане нешто при тях те имат гаранция и всичко се оправя за разлика от твоя дъргел

    Коментиран от #34

  • 28 samo nemsko

    1 6 Отговор

    До коментар #26 от "Easy ryder":

    И това са възможни проблеми а не че ги има заа разлика от Toyota разбирач па и хората са казали бмв си бмв па ти си карай батала

    Коментиран от #31

  • 29 Симеон Тасев

    3 4 Отговор

    До коментар #26 от "Easy ryder":

    голем си нема чул не чул ама копи пейст
  • 30 Симеон Тасев

    3 4 Отговор

    До коментар #26 от "Easy ryder":

    както ти каза колегата има си гаранции и сервизи за тая работа бмв си държат все пак на клиентите

    Коментиран от #33

  • 31 Гешшът

    4 4 Отговор

    До коментар #28 от "samo nemsko":

    Тези 2 коментара не ги разбрах, може ли преводач да ми каже, какво искаше да каже младежът?

    Немците си имат G-Klasse. Японците имат не един джип, който се е прославил в целия свят със своята проходимост.

    Коментиран от #32

  • 32 samo nemsko

    1 4 Отговор

    До коментар #31 от "Гешшът":

    Ако беше по умен щтеше да разбериш
  • 33 Easy ryder

    5 3 Отговор

    До коментар #30 от "Симеон Тасев":

    Като си има гаранция какви глупости пишеш за Тойота и тя дава гаранция и си прави колите и то за много по малки дефеки от баварските боклуци които хвърлят двигатели на поразия.
  • 34 Easy ryder

    5 4 Отговор

    До коментар #27 от "samo nemsko":

    Аз съм виждал М5 и М6 с дефект ти като не си си трай и не пускай олигофренски коментари.Щом някой обяви кампания и каже на клиентите си да не карат колите и да се спрат продажбите сети се с умната си глава защо го е направил.
    Много плюете по други марки,но когато БМВ се издъни не било вярно,били само предположения.Кой връща стотици хиляди коли само заради предположения че двигателя ще блокира и разпределиелния вал ще се разхвърчи?
    Вземат парите на балъците с уж много качествени коли а после голям смях,хаде в сервиза че баварските двигатели гърмят.

    Коментиран от #35, #43

  • 35 триста итридесети

    4 5 Отговор

    До коментар #34 от "Easy ryder":

    Виждал си М5 и М6 с дефект ! Кога ? Като се надруса ли?

    Коментиран от #41

  • 36 СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ

    2 3 Отговор

    До коментар #21 от "ярослав станчев":

    Хахахха,пенсионера бил карал кола,ахахха ! Ти на това кола ли му викаш,котор на 30 години и това,че кенефа ти не е виждал сервиз не значи,че няма нужда от такъв,в бяла държава твоя дарак и технически преглед няма да мине ! Ае чиче следи си простатата и не давай много акъл !

    Коментиран от #47

  • 37 Име:

    4 2 Отговор

    До коментар #20 от "Благовест Стефанов":

    Недей да говориш така за фиата!!! Там където ще мине фиат панда (старата), Q7, X5, Tuareg и другите подобни ml-и, gl-и, няма да минат изобщо. Тайната е че има 2 немски офроуд машини:старата Г-класа (Щаер Пух), и Мерцедес Унимог - уникална машина.

    Коментиран от #42

  • 38 скар фейс

    0 1 Отговор

    До коментар #23 от "Споок Армин":

    Ти ли ще ми кажеш, къде да се обаждам и къде не!?

    Коментиран от #39

  • 39 Споок Армин

    1 1 Отговор

    До коментар #38 от "скар фейс":

    Добре пиши си .Не ми пречиш.Ще ти игнорирам постовете защото няма смисъл да ти слизам на нивото.

    Коментиран от #40

  • 40 скар фейс

    0 1 Отговор

    До коментар #39 от "Споок Армин":

    Изобщо не ме интерсува, какво мислиш за мен, но ще те коригирам. Със слизане, няма как да ми стигнеш нивото.
  • 41 Easy ryder

    2 4 Отговор

    До коментар #35 от "триста итридесети":

    Ти като се друсаш и си фантазираш,че с твоя дарак ще изпреварваш
    суперкари до Бургас защото имаш газова уредба не мисли,че всички са като теб.

    Коментиран от #46

  • 42 Easy ryder

    3 3 Отговор

    До коментар #37 от "Име:":

    Има още една VW 181 и 183 много прости машини,леки и с отлична проходимост наследници на kubelwagen от втората световна.Но немските фенчета които пишат тук ще ги заплюят веднага защото салоните им не са кожени и вътре освен седалки,кормило и педали няма почти нищо.

    Коментиран от #44, #45

  • 43 samo nemsko

    3 3 Отговор

    До коментар #34 от "Easy ryder":

    А ма след трета ракия ли си ги виждал и къде си ги виждал аман от такива като теб само смях прават
  • 44 Име:

    2 2 Отговор

    До коментар #42 от "Easy ryder":

    vw t3 4x4 също не е лоша ама е синхро смисъл mitsubishi l300 си е паджеро - бус бързи бавни както си трябва...
  • 45 Xterminatorable .

    2 3 Отговор

    До коментар #42 от "Easy ryder":

    Ами така е, не сме свикнали да стоим в сивици, аурис-и и тнт...
  • 46 триста итридесети

    1 3 Отговор

    До коментар #41 от "Easy ryder":

    Сега говорим за дефектиралите М5 и М6, къде ги видя? Не бягай от темата, дай подробности.
  • 47 ярослав станчев

    0 3 Отговор

    До коментар #36 от "СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ":

    Следя,простата,кръвно,оросяване,както си му е редът.Чичето не го мисли.Но благодаря все пак за загрижеността.
    Дъртото ми Ауди след още 8 години ще е ретро автомобил.А нито една модерна,надеждна" и пластмасова трошйота няма да достигне такива години.Нито пък строшваген или каквато друга марка си избереш,от модерните.
    Тъй че,карай си талигата,радвай се на живота и другите не ги мисли.
  • 48 brake point

    3 2 Отговор
    На засягайте феновете на БМВ на тема кожени салони.Те горките освен един кожен салон и голям двигател друго си нямат.Да им говорите за истински офроуд машини като Geländewagen,Land Cruiser,Land Rover,Willis и подобни на тях е непонятно.БМВ никога не е правило такива машини и няма от къде да знаят какво им говорите.Това понижаващи предавки,блокажи,раздатки не се смята щом няма кожен салон.
    Но още по смешно ми стана когато прочетох как баварските 'мотористи'' си викат обратно колите защото от некачествени материали им се поврежда газоразпределението и смазващата система.Уж японците били пластмасови пък накрая техните двигатели здрави,а на БМВ в сервиза.
    Моля колегите "ИМЕ" и "Easy Ryder" не обърквайте вярващите в БМВ с такива коментари,те толкова се надяват че карат най здравите най луксозните и най бързите коли,че чак му става жално на човек да им разбива илюзиите.

    Коментиран от #50, #55

  • 49 Дошo

    2 3 Отговор

    До коментар #15 от "Стоян Стоянов":

    И аз това се чудя.От модела Супра са продали над 550 000 машини
  • 50 samo nemsko

    4 3 Отговор

    До коментар #48 от "brake point":

    Ти не разбрали че неразбираш от коли бе чак за БМВ зел да говори хайде сядай пак на нефесето и си пускай гтр и си мисли колко много е добър

    Коментиран от #51

  • 51 brake point

    3 4 Отговор

    До коментар #50 от "samo nemsko":

    Ти ли си големия експерт,който ще казва кой знае и кой не?понаучи нещо,че като ви гледам сумарно с колко мозък сте феновете на БМВ наистина се убеждавам колко трябва да си прост за да харесваш тази марка.

    Коментиран от #52, #53, #57, #73

  • 52 Гешшът

    5 4 Отговор

    До коментар #51 от "brake point":

    Това не е само при BMW-феновете, всеки фанатичен фен е пълен идиот по мои наблюдения, не само тук, ами навсякъде. Човек, който харесва само 1 марка коли, не харесва коли, той се чуди, с кого да се заяде. Ако харесваш коли, ще разбереш, че всяка марка си има добри и лоши страни, добри и лоши коли и тн. Аз ви оставям да си спорите, докато отивам да си карам "трошливата" японска кола, пък на вас много ви здраве!
  • 53 samo nemsko

    3 3 Отговор

    До коментар #51 от "brake point":

    Ама ти оште си тук сигорно ти е забило нефесето даже и обижда нали ти казах тук не сайт за деца намериси някой анимационен филм да гледаш остави БМВ та на страна хайде почвай нефесето

    Коментиран от #54

  • 54 brake point

    5 3 Отговор

    До коментар #53 от "samo nemsko":

    Щом допускат неграмотни субекти като теб да пишат значи няма ограничения в сайта.

    Коментиран от #56

  • 55 bmw m5

    3 3 Отговор

    До коментар #48 от "brake point":

    А етого човека с вицовете на всяка статия само смях с теб но продължавай поне да ни разсмиваш
  • 56 samo nemsko

    2 5 Отговор

    До коментар #54 от "brake point":

    Ха кой-го казва вишса ти и тогава говори но все пак продължавай с нефесето
  • 57 Име:

    3 4 Отговор

    До коментар #51 от "brake point":

    БМВ не е лоша марка въпреки че дали харесвам повече от 2 модела и то все стари... както и да е. Непонасям БМВ главно заради феновете й!
    До №52
    Гешшът- много си прав. Който харесва само една марка и нищо друго, то той не би могъл да се нарече истински автомобилен фен.
    До №47
    Имаш ли си идея колко много тойоти от 70те и 80те още се движат??? Дори и от най-евтините модели: старлет, корола?

    Коментиран от #61, #77

  • 58 samo nemsko

    2 3 Отговор
    Текст към връзката

    Коментиран от #59

  • 59 samo nemsko

    4 3 Отговор

    До коментар #58 от "samo nemsko":

    Да си знаете кой-е лидера па вие си говорете колкото си сакате

    Коментиран от #60

  • 60 ярослав станчев

    1 5 Отговор

    До коментар #59 от "samo nemsko":

    Прав си,лидери са.Колкото продадат,на следващата година си ги отзовават,за до оправяне.
  • 61 Easy ryder

    1 5 Отговор

    До коментар #57 от "Име:":

    Напълно подкрепям мнението ти,не знам защо БМВ привлича толкова ограничени и прости хора.Лидери са по нагло поведение по пътищата не само в България.Дали го правят нарочно или е случайно не мога да кажа,но това много отблъсква от марката.

    Коментиран от #62

  • 62 samo nemsko

    4 5 Отговор

    До коментар #61 от "Easy ryder":

    В твоя случай ти си ограничения и простия штом убиждаш никакво възпитание едвали щте обиждаш така ако те изпревари някое Х6 с тъмни стъкла катко са повечето и се засечете и двамата на сфетофара сега ми кажи щте слезиш ли да го обиждаш тоя батко или си караш варела

    Коментиран от #63, #64

  • 63 Недялко Генков

    5 5 Отговор

    До коментар #62 от "samo nemsko":

    Брат'чед, ти, името си без грешки, можеш ли да напишеш? Егати, 10-годишният ми син е филолог, в сравнение с тебе. Не рови в речника за значението на непознатите думи, няма смисъл.

    Коментиран от #66

  • 64 Easy ryder

    3 5 Отговор

    До коментар #62 от "samo nemsko":

    Ще се опиташ ли да пишеш грамотно или ще ми доказваш колко неук може да бъде един любител на баварски бараки.
    Що се отнася до въпроса ти аз не обиждам хора без причина ако го е заслужил ще си го получи.Спазвам правилата ако стане ПТП с някой по отворен както ти го наричаш "батко" и не е съгласен с нещо викам си КАТ и мобилната група на застрахователите нека да се разправя с тях.Тази схема действа много добре на всякакви джигити.

    Коментиран от #65

  • 65 samo nemsko

    3 4 Отговор

    До коментар #64 от "Easy ryder":

    Фатката е преди да престигни кат едвали щте му е приятно да му удариш Х5 Х6 ЗА 200ХИЛИДИ шамарите ша бъдат на лице в повечето случай не ги карат случайни хора а за правописа не сме на контролно по българси мисла че добре ми разчиташ

    Коментиран от #67

  • 66 samo nemsko

    3 3 Отговор

    До коментар #63 от "Недялко Генков":

    Вярно ли бе човек незнаех ха
  • 67 Easy ryder

    3 5 Отговор

    До коментар #65 от "samo nemsko":

    До сега никой не се опитвал да ми удря шамари при ПТП,но както ти казах и преди ако си го търси ще си го намери.Това,че кара БМВ не го прави безсмъртен ако добре ме разбра.
    И добре че не сме на контролно по български иначе щяха да те върнат в първи клас.

    Коментиран от #69, #70, #71

  • 68 samo nemsko

    4 1 Отговор
    Се тая кат да е с радиото не се спори само да ти кажа че предна и задна броня на Х6 са близо 20хиляди да не говорим за други елементи от купето от такива коли на далеч се седи в повечето случай застраховката не покрива цялата щтета макар че има каско пак се гледа кой е виновен такче както казах видиш ли БМВ другата лента

    Коментиран от #74

  • 69 samo nemsko

    3 2 Отговор

    До коментар #67 от "Easy ryder":

    Текст към връзката
  • 70 samo nemsko

    4 2 Отговор

    До коментар #67 от "Easy ryder":

    Пак БМВ на първо място а ти като искаш си пиши и романи
  • 71 samo nemsko

    2 2 Отговор

    До коментар #67 от "Easy ryder":

  • 72 СамоСелянитеКаратБМВ МустангаЕномерЕдно

    1 2 Отговор
    Естествено, че Тойота ще бъде с рекордни продажби. Все пак те произвеждат автомобили, а не технически недоразумения като баварските варвари :)
  • 73 георги зарев

    1 0 Отговор

    До коментар #51 от "brake point":

    Не всички фенове имат това за което мечтаят, така, че прибави малко мозък !!!
    Питал ли си се как би се развивал автомобилния бизнес ако една кола се правеше да издържа около 50 години и повечко километри например ???
    Не мисля, че е невъзможно - колите преди 90-те да кажем !!!
  • 74 Easy ryder

    2 2 Отговор

    До коментар #68 от "samo nemsko":

    Като му е скъпа бронята ще си пази колата.Аз си карам по правилата,който се прави на голям състезател ще си плаща.Ти ако искаш си стой и на банкета там е най сигурно и като дойдат да ти се карат и да те шамарят можеш да им се извиняваш колкото си искаш на "батковците" щом си свикнал да се навеждаш няма да ти е трудно.
    И вместо да пускаш глупости кой бил авторитетен и кой не вземи да седнеш да си преговориш правилата по правопис,че е срамота даже за третокласник да пише като теб.

    Коментиран от #75

  • 75 samo nemsko

    2 1 Отговор

    До коментар #74 от "Easy ryder":

    Много си заблуден ама в реялна ситоация щте заключваш вратите даже и тва няма да ти помогни такива отворковци като теб много

    Коментиран от #76

  • 76 bmw m5

    2 1 Отговор

    До коментар #75 от "samo nemsko":

    Ima edna pogovorka ne spori s prostiq ina4e mu pada6 na nivoto toi si e zabluden heitur i toi na vseki post profesor ta ne mu ubru6tai vnimanie
  • 77 ярослав станчев

    0 0 Отговор

    До коментар #57 от "Име:":

    1.Къде видя да съм писал нещо за старите Тойоти?Мнението ми е,че новите им модели са пълен талаш,а като цяло е такова и за 98% от новите коли,включително и за Ауди.
    2.Може и да е така,не споря.Но за съжаление съм виждал само една корола,пето поколение, в движение.И беше в трагично състояние.Калници и прагове в ръжда,дори по вратите имаше корозия.Буквално в положение на полуразпад.Та едва ли са в движение повече от 1 кола на 5000.
    По същото време,2009 г.,карах ауди 80 б3 от 1987 г.Имаше ръжда точно на едната задна вежда,защото аз го остъргах там,никъде другаде.Като се има предвид,че не го държах в гараж,състоянието му,в сравнение с тази Тойота беше блестящо.И ако не бях го блъснал сигурно още щях да си го карам.
    Казвам,че дрънгели на по 20+ години си джиткат по нашенските пътища,в сравнително добро състояние,очевидно е.А сега ти ми кажи колко от новите коли ще изкарат толкова години и все още ще са в състояние да се движат?

    Коментиран от #78

  • 78 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #77 от "ярослав станчев":

    Ама тука няма никакъв спор. Просто дори и най-евтините коли от 80те бяха в пъти по-здрави от сегашните лъскави боклуци. Но сега също има читави коли, то ще се види след 10-15 години кое ще остане да се движи.....

    Коментиран от #79

  • 79 ярослав станчев

    0 0 Отговор

    До коментар #78 от "Име:":

    Не знам,човек.Специално аз няма да си купя кола от магазина,за лично ползване.Не виждам смисъл,защото след гаранцията едва ли ще има голяма остатъчна стойност,а дори и да има някаква,едва ли ще успея да се отърва бързо от колата.Най-много мога да си позволя някой 8-10 годишен таралясник и то от по-ниските класове.Но при цените за поддръжка,проблемите с новите автомобили и кратките периоди,в които се проявяват дефекти,съм почти краен песимист за издръжливостта на новите коли.Особено след 5-та година.Но да видим,дано да си прав.Все пак надеждата умира последна.

    Коментиран от #80

  • 80 zendera

    0 0 Отговор

    До коментар #79 от "ярослав станчев":

    Ще ти го кажа мноооого просто.Лично аз ако се напъна ще мога да си купя нова кола на лизинг,но не виждам никакъв смисъл независимо че точно с колата си изкарвам прехраната.Е да,говоря за около 100 бона за нава кола но предпочитам върната от лизинг на 3-5 години,ако можех да си го позволя.Визирам Е60-тка в безупречно състояние на 200 хиляди на 5 години -личен познат,не приятел..но на съблазнителна цена...ама бензинов вариянт...
  • 81 триста итридесети

    3 2 Отговор
    Още по темата:
    Марката продала най-много коли никога няма и не може да е с добро качество или както казваме тука - премиум, няма как кола от 100 000 да се продава колкото кола за 5000 - цифрите са точни, точно толкова струва една нова тойота в страна от третия свят, не случайно няколко пъти споменавах за това да се сравнява само в белите страни, нещо повече, не съм правил проучване, но си мисля че в Америка да речем германските коли ще са повече от японските въпреки цената си, така че това "постави световен рекорд по продажби" го разбирайте "постави световен рекорд по чупливост, ниско качество, евтинджос - и от там по продажби"

    Коментиран от #85

  • 82 Ivan Petrov

    2 2 Отговор
    Колеги, от 20год. живея в държава където се карат предимно японски автомобили и единствените коли над 10год които все още се търкалят са Subaru и предимно Toyota. Тези които си купуват европейски или както ги наричат там: (euro trash) ги смятат за ексцентрици или сноби-това удоволствие им струва около 5-10000 на година, защото на 5та година няма продаване и отива направо в моргите. Бях скоро на търг и не можах да повярвам как се изтъркаляха няколко 2004-2006г BMW 323 i Mercedes C200-230 без никой да се закачи дори на $1000 за наддаване, а 2008 Chrysler C300 се продаде за $1500, на нас не ни стигнаха $5000 за 2003 Subaru Forester, а 2003 Toyota Rav се продаде за $6500. Моя приятел се зашемети от факта че може евентуално да си купи 2005 BMW 323 за $3000, което като ново е струвало $65000. Всъщност този за вас може би " Бaлък" който си купи Тoyota Rav за $6500 можеше да си купи 3 автомобила за тези пари-BMW/Chrysler/Mercedes. Миналата година направихме еропеиско турне и ми падна шапката като видях морето от таксита Toyota Prius

    Коментиран от #83, #84

  • 83 Xterminatorable .

    3 1 Отговор

    До коментар #82 от "Ivan Petrov":

    По поста ти разбирам, че мнението на хората е много важно за теб. И пак по поста ти разбирам, че за теб е важно мнението на най-зомбираната нация в света, която не влага много мисъл във всекидневието си, а прави каквото правят другите. Защо трябва американците да са еталон и пример за това какво карат? Да дадеш някви хиляди долари за такива елементарни каруци като РАВ 4 от 2003 и Субару форестър за мен си е жива глупост, ако наистина имаш останалия избор, който си изброил. В щатите се кара предимно по шосе и да си вземеш РАВ 4, която вози като каруца и при най-малките неравности могат да ти изпопадат пломбите, за 6500$ от 2003 си е чисто безумие. Като поведение на пътя и комфорт 323 и Ц230 са в пъти по-добре от РАВ4, само че това простия американец не го знае, не се е качвал и е свикнал да се качва само в такива щайги.
  • 84 Xterminatorable .

    3 1 Отговор

    До коментар #82 от "Ivan Petrov":

    Не си мисли, че по някакъв начин се заяждам с теб, просто ми е чудно защо толкова се възхищавате на една от най-деградиралите умствено нации...
  • 85 Име:

    1 2 Отговор

    До коментар #81 от "триста итридесети":

    Много ми харесва как разсъждаваш. Ама когато изтъквате че БМВ продава най-много в премиум сегмента, то тогава като ( така че това "постави световен рекорд по продажби" го разбирайте "постави световен рекорд по чупливост, ниско качество, евтинджос ) или да го разбираме като много добър дизайн, екстри, качество А? Сам си противоречиш. Я ми кажи ти колко тойоти си имал? Уби ме от смях като каза че германските коли са повече от японските в Америка. То те не са повече дори само от тойотите или хондите, какво остава за всички взети заедно (митсубиши, субару, нисан, мазда) Освен това в америка да видиш немски джип или пикап почти е невъзможно. (О забравих те пикапи не правят, щото това са работни коли, а те трябва да са здрави, е добре че е трошливата тойота им ги прави)
    До №83
    Елементарни каруци викаш. ХАХАХА Тъпи били американците? Защо са тъпи, че дори и в най-смотаните си професии правят повече пари от голяма част от "меринджейте" в България?? Имат си стандарта могат да си купуват нови коли, ние тук купуваме старите кочини който се изхвърлят от Германия, Австия, Италия.....

    Коментиран от #87, #88, #89

  • 86 samo nemsko

    0 1 Отговор
    Кво си писал бе човек ништо не се разчита па зел да говори за БМВ
  • 87 samo nemsko

    0 1 Отговор

    До коментар #85 от "Име:":

  • 88 samo nemsko

    0 1 Отговор

    До коментар #85 от "Име:":

  • 89 ярослав станчев

    2 0 Отговор

    До коментар #85 от "Име:":

    Не че нещо се заяждам,ама по последни данни Ауди продава най-много в премиум сегмента.Измести БМВ с "цели" 500 коли за 2013 г. т.е. за една година продажби.
    Но като цяло трите немски каски държат първенството в този клас.
    А някой беше казал,че гюнтер не можел да прави коли.
  • 90 триста итридесети

    3 0 Отговор
    Най-точно е така:
    Човек с малък доход си купува тойота, с голям - БМВ, и тука идва странното нещо че процента на бедни към богати (като съотношение цена на нов автомобил тойота/БМВ) е по-малък в полза на БМВ. !!!!
    Демек хората нямат пари, а пък карат БМВ-та. Дано да го разбереш, как да ти го .... обясня по-друг начин не знам
  • 91 триста итридесети

    1 0 Отговор
    до "име" беше предния ми коментар
  • 92 Име:

    1 1 Отговор
    .....изписаха се €.@$И глупостите......
  • 93 Ivan Petrov

    3 2 Отговор
    До коментар 83, колега ако пречетеш по внимателно моят коментар ще забележеш че споменавам:Колеги, от 20год. живея в държава където се карат предимно японски автомобили, ако американец чуе това ще получи инфаркт, колкото и японски коли да се карат там, те са си "red neck" и все още голям дял(59%) са си техните джогани:GMC, Chrysler, Ford, особено в провинциалните градчета.Аз живея в Автралия и честно казано там също си има ''Red neck", и те също като американските си братя карат джогани-ute. Искам само да спомена, че Тoyota се е доказала като много качествена кола, а на коментара че ги копуват защото нямат пари- грешите, купуват ги за да имат повече свободно време, не да ходят до сервиза всеки месец, като мой приятел от София с Х5-2009г.А който иска по лъскаво си купува Lexus, Infiniti или Subaru Tribeca. Сещам са за вица който чух доста отдавна:Един му писнало да си поправя старото BMW, и си купил Toyota, В местната кръчма обикновено темата на местните била проблемите с колите, нашият обаче все си мълчал-нищо не се разваляло , та накрая го изхвърлили от компанията като неравностоен.Айде живи здрави и по евтини поправки!

    Коментиран от #94

  • 94 samo nemsko

    2 2 Отговор

    До коментар #93 от "Ivan Petrov":

    Кой нормален човек с пари щте си купи Toyota вместо БМВ незнам. БМВ е авторитетна марка на всякъде създава резпек за разлика от Toyota където и да минеш си остава един варел за хората па Toyota нека да си е здрава се тая
  • 95 Ivan Petrov

    2 1 Отговор
    ''Резпек'' може би в твоето село но не и по света, в Австралия в BMW ще видиш само араби и друсащи се Балкански комплексари(сърби, македонци, косовци, шиптери и тн). Искаш да кажеш че всички тия 10 милиона къпувачи са ненормални, голтаци и си броят стинките?

    Коментиран от #96, #97

  • 96 zendera

    1 2 Отговор

    До коментар #95 от "Ivan Petrov":

    По-голям балкански комплексар няма от тебе щом по колата определяш кой какъв е.Язък,20 години бил в чожбина пък същия паляк си си останал.Съжалявам,че така ти се нахвърлях,обаче неможах да те изтрая!
  • 97 zendera

    2 2 Отговор

    До коментар #95 от "Ivan Petrov":

    Ако става въпрос за БМВ спрямо Тойота няма как да го сравняваме.Да японците са лидер по продажби,но в ниския ценови клас.Сравнява се БМВ с Лексус.Сигурно в Австралия Лекса е хит а?
  • 98 Име:

    1 2 Отговор
    Toyota Motor Corp. (7203)’s Lexus, the top-selling luxury-auto brand in the U.S. for 11 years through 2010, posted a 23 percent increase in August for its first monthly win in a year.

    Deliveries rose to 29,792, Toyota said yesterday in a statement. Lexus beat out Daimler AG (DAI)’s Mercedes-Benz and Bayerische Motoren Werke AG (BMW)’s BMW to claim the monthly crown for the first time since August 2012 and just the second time since the end of 2010.

    Айде като толкова много знаете. Лексус е 11 години най-продаваната марка в луксозния сегмент в Щатите. БМВ и Мерцедес успяват да я изместят единствено след земетресението и цунамито в Япония, но след това Лексус отново си връщат лидерството!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Коментиран от #99

  • 99 zendera

    0 1 Отговор

    До коментар #98 от "Име:":

    Аз пък проверих и това което си написал не е вярно.Лидер е лексус ама нанай

    Коментиран от #100

  • 100 Име:

    0 1 Отговор

    До коментар #99 от "zendera":

    Сподели!
  • 101 Стоян Стоянов

    0 1 Отговор
    Предлагам да направим подписка да възстановят производството на Супра (или Селика)

    Коментиран от #102

  • 102 Име:

    0 1 Отговор

    До коментар #101 от "Стоян Стоянов":

    Супра се връща!
    https://www.youtube.com/watch?v=TNoJWW8jTOs
  • 103 Ivan Petrov

    0 0 Отговор
    До тези детo са влюбени в BMW

    http://www.dnevnik.bg/skorost/2013/01/10/1981167_tv_klasira_nai-zdravite_i_nai-problemni_upotrebiavani/?ref=rss