Това съвсем не е шега. Тази свръхкичозно тунингована Лада се продава в Русия за доста голямата сума от един милион. За щастие не става дума за щатски долари, нито за евро или лева. Цената е 1 млн. руски рубли, което е малко повече от 40 000 лева.
Въпреки доста сериозната работа, въпросната Лада едва ли представлява интерес за истинските фенове на тунинга. Иначе самоукият майстор си е поиграл доста. Резултатът обаче е плачевен. Повече за тунинг изпълнението на "Класиката" 2107 вижте от снимките.
Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Пацо
10:32 12.05.2014
2 ярослав станчев
11:45 12.05.2014
3 СамоСелянитеКаратБМВ МустангаЕномерЕдно
Коментиран от #7, #9, #23
12:39 12.05.2014
4 Нема Бира
12:55 12.05.2014
5 Златин Славчев
Коментиран от #8
13:23 12.05.2014
6 скар фейс
Коментиран от #19
14:12 12.05.2014
7 comment
До коментар #3 от "СамоСелянитеКаратБМВ МустангаЕномерЕдно":
Особено при положение, че само крадат отвън. Както се казва - "Не става само с ядене (пиене). Трябва и акъъъъъъъл!!!!14:43 12.05.2014
8 comment
До коментар #5 от "Златин Славчев":
До 200 лв. давам, защото след това веднага за скрап и ще взема 300-350. На далавера ще съм.14:47 12.05.2014
9 ярослав станчев
До коментар #3 от "СамоСелянитеКаратБМВ МустангаЕномерЕдно":
Да ти кажа,навремето карах една самара 1.3, 62 коня, и там от където съм минавал с този съветския не-автомобил,още не съм видял да мине някой с хубав западен автомобил.Та мисълта ми е,че е спорно дали не са създали кола,руснаците.
16:12 12.05.2014
10 Христо Христов
16:32 12.05.2014
11 Jivomir Dinev
17:53 12.05.2014
12 Красимир Димитров
На отсрещният хълм стоят Чапай и Петка, гледат през биноклите и Чапай казва:
- Петка, аз като ти разправях, че мястото е прокълнато, ти ми се смееше..
... вари го,печи го все лада си остава
Коментиран от #16
18:49 12.05.2014
13 Egi Ayvali
19:23 12.05.2014
14 Симеон Тасев
19:27 12.05.2014
15 Симеон Тасев
19:27 12.05.2014
16 Име:
До коментар #12 от "Красимир Димитров":
Много любим виц ми е тоя за москвича :D.На тортата за рождения ден на директора на завода "ВАЗ" три пъти й сменяли свещите.
19:32 12.05.2014
17 Сокол Роман
19:59 12.05.2014
18 Бай Иван
Коментиран от #20
20:00 12.05.2014
19 Златин Славчев
До коментар #6 от "скар фейс":
i kakva e negovata tejka dumaКоментиран от #21
20:00 12.05.2014
20 Константин Рачев
До коментар #18 от "Бай Иван":
Пич някой хора са карали много по хубави коли от лада и за момента пак карат лада. Всеки си има мнение и харесване за стил няма смисъл да правиш hate защото съм сигурен че си поредния бмв ентусиаст :))Коментиран от #24
20:22 12.05.2014
21 скар фейс
До коментар #19 от "Златин Славчев":
Явно си от скоро тук и не го знаеш този. Един "играч", който псува, като замаен и мечтае за мерцедес. Кара лада 1.3 със сопотско газово и отзад на капака има надпис АМГ. Отдавна не е писал.22:12 12.05.2014
22 wulkan
22:37 12.05.2014
23 Нема Бира
До коментар #3 от "СамоСелянитеКаратБМВ МустангаЕномерЕдно":
То руснаците с к'вот и да се захванат, все автомат Калашников се получава...02:17 13.05.2014
24 Бай Иван
До коментар #20 от "Константин Рачев":
По скоро фен и собственик на Мерцедес от доста години.Разбира се ,че всеки си има мнение, какво ви пречи моето?08:52 13.05.2014
25 циклон
16:58 13.05.2014
26 Георги Георгиев
20:13 13.05.2014
27 Antoni Jechkov
Коментиран от #28, #29, #31
21:21 13.05.2014
28 comment
До коментар #27 от "Antoni Jechkov":
Ало, я слез на земята, каква е тая Лада с 5,1 тона товар. Не са хубаво тия ла.на дето ги пушиш. Спри ги. А за такива товари си има камиони, не леки коли.23:54 13.05.2014
29 Гешшът
До коментар #27 от "Antoni Jechkov":
Явно не ти се е налагало да правиш ремонт на руска машина. И аз съм имал 2104, и за 2 години се правиха 2 основни ремонта и почти нищо не остана от колата. Това са едни от най-трошливите коли произвеждани някога.Коментиран от #30
12:12 14.05.2014
30 ярослав станчев
До коментар #29 от "Гешшът":
Споко пич.Не само ти си карал руска кола.И аз имах самара.И какви ремонти,толкова страшни има да и се направят? За 300 лева и смених бутала и сегменти с български,по лиценз на гьотзе,с труда на майстора.И това се наложи,защото я прегрях,с 1 тон товар в ремаркето по "черни" и селски пътища.А ти направи ремонт на японска или немска кола за тия пари.Знаеш ли какви офроуди съм и правил в кал,сняг,по чукари и гори,с ремарке,с товар,с хора.Идея си нямаш колко е кораво това нещо.Купих я на 160 000 и я карах до 220 000.60 000 за 3 години.Масло не помня да съм доливал,вода също.
Писах и по-долу,но отново най-отговорно заявявам,че там където съм ходил с тази кола,нито една немска,френска,японска или каквато и друга да вземеш не може да мине.
Вуйчо ми имаше жигули 1200 модел 1979.През 2001 година и смениха мотора с друг такъв.Оригиналния беше на над 400 000.Колата я направихме пикап и се лашкаше само по къра с товари и ремарке.Нито една друга кола не може да издържи на такъв зор.Дори голф 2 се разпада при такава експлоатация.
То по аутобана всеки може.Ама само руските вървят навсякъде.
23:27 16.05.2014
31 Ford
До коментар #27 от "Antoni Jechkov":
Тая Лада да не е камион? Кви 5 тона? На кво си? Хашишче? Или нещо по-твърдо?21:15 17.05.2014