22 Май, 2014 12:49 13 426 20

Изтекоха скици на новия Passat

  • volkswagen-
  • passat-
  • magotan-
  • mqb

Немското сп. Auto Motor und Sport публикува ескизи на следващото поколение Volkswagen Passat с предполагаем официален произход. Автомобилът на рисунките прилича много на седана Magotan, предназначен за китайския пазар.

Ако скиците действително са дело на дизайнерите на VW, осмата генерация на Passat ще има същата хищна физиономия като прототипа Cross Coupe от 2011 г., каросерия тип купе с четири врати, баварска "чупка на Хофмайстер", издути вежди на калниците и доста динамична задница. Серийният модел обаче със сигурност няма да изглежда толкова ефектно.



Auto Motor und Sport не съобщава никакви нови технически подробности за новия Passat. Твърди се единствено, че моделът ще получи хибридна версия с възможност за зареждане на батериите от битовата мрежа. Предполагаемата силова установка ще включва 1.4-литров турбодвигател и 75-киловатов електромотор. Системната мощност ще бъде 204 к.с., а пробегът само на ток - около 50 км.



Осмото поколение на Passat ще бъде построено на удължената платформа MQB и ще се оборудва с четирицилиндрови двигатели с принудително пълнене и директно впръскване. Те ще могат да се комбинират със сегашните автоматични трансмисии с двоен съединител, а на по-късен етап в списъка с опциите ще се появи новата 10-степенна предавателна кутия с праг на входящия въртящ момент от 500 Нм.

Дебютът на новия Passat ще се състои наесен в Париж.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Никой

    2 10 Отговор
    Vw съвсем взеха колата за средство за вършене на работа и печелене на пари.Какво е това нещо? Всички на еднакви платформи от Up! до Phaeton, автоматични скоростни кутии и само четирицилиндрови двигатели в кола тежаща почти два тона. Сигурно ще изглежда агресивно, ще е относитено евтина и като повечето VW добър работен кон, но къде е тръпката? Дано другите производители да не тръгнат по същия път с цел само изкарване на пари и разширяване на производството. VW вече не съществува за мен...

    Коментиран от #2, #8

  • 2 Пеццта

    8 10 Отговор

    До коментар #1 от "Никой":

    VW винаги са били на върха и скоро няма да слезнат от там! Ако погледнеш другите автомобили, ще видиш че всички вече са скучни. Особено БМВ където интериора е от 12 години и вече всеки 2-ри техен модел е със автоматична скоростна кутия, както и слабостта при зима и дъждове.
  • 3 БМВ БЪЛГАРИЯ

    6 6 Отговор
    Какво значи от дванайсе години бе вие кви сте не мога да разбера.Айде покажи ми един модел преди 12 години които да е еднакъв над 60% със сегашните.А това че марката е най-харесванаi интериорите се харесват и си пазят традицията със леки прилики от преди години няма значение-и порше го правят. А някой може да каже 50 години с една форма, но защо да я сменят като е най-добрата спортна кола и е успешна и красива ?
  • 4 LEXUS

    7 4 Отговор
    Ей сега ще дойде една скица дошо и ще убеждава, че сивик 1,4 ще му скъса шортите
  • 5 Александър Стоянов

    2 7 Отговор
    Хич не говорете за Бмв защото те държат най-голяма продажба от 9 години...
  • 6 Бхд БхД

    3 5 Отговор
    VW мога да купувам само за магаре и то Транспортер или тем подобни пък кола за каране е БМВ,Мерц и Ауди(ако имаш пари за ремъци ролки) и то от Немските коли
  • 7 Негрон Джеймс

    5 4 Отговор
    Не искам да обиждам никого, но БМВ е малко прехвалена марка. Толкова години карах БМВ, е тази кола не спря да се троши. Може и аз да съм улучил куцо магаре, де. А VW колкото и да ги плюят пак такова си купуват и в крайна сметка излиза, че VW са едни най-коравите машини. За тези които държат на динамиката, екстериор, интериор вместо двигателя да е здрав, БМВ е перфектната кола.
  • 8 Дошo

    3 12 Отговор

    До коментар #1 от "Никой":

    1. CIVIC 1.4 ще го скъса
    2. До тоя (баламата) под мен
    За да кажеш на СОЦваген корава кола значи най-новия, който си карал е бил максимум 94г.А за да сравняваш BMW(колкото и да не съм им фен) със СОЦваген трябва да си тотално неграмотен на тема автомобили

    Коментиран от #9, #10, #19

  • 9 Никой

    5 3 Отговор

    До коментар #8 от "Дошo":

    За да кажеш, че VW не е корава кола трябва или да не си карал такава кола, или да си много голям карък и да си случил на някоя уморена.
    До 7-ми. Съгласен съм с теб. VW си е за хора, които искат от колата само да им върши работа, без никакви емоции ( с изключение на някои модели, които за жалост са доста стари вече) и да иска малко за ремонт и поддръжка. БМВ са точно обратното (с изключение на някои корави мотори от 90-те), както и Ауди и Мерцедес, както и всички премиум марки.
  • 10 Кобрата

    3 4 Отговор

    До коментар #8 от "Дошo":

    Дошо Дошо момче лошо, кога ще се вразумиш малко, какво само оплюваш немските коли?
    Ти дори возил ли си се в хубава кола или само караш руски веринтии, а тука се правиш на гъзар.
    Ти си типичният ГЕУР-ваген

    Коментиран от #11

  • 11 Дошo

    0 7 Отговор

    До коментар #10 от "Кобрата":

    Возил съм се и съм карал много хубави коли, но съм се возил и съм карал и СОЦвагени
  • 12 Нема Бира

    3 3 Отговор
    На скица всички са готини! Като се появи на улицата после е жаба неземна! Дайте нещо по реално...
  • 13 Симеон Тасев

    3 2 Отговор
    дошо ти сигурно и колело не караш ама си първи с коментарите
  • 14 wulkan

    2 0 Отговор
    едва ли ще е такава. във фв много обичат да говорят за еволюция, а не за революция. предната маска подозрително докарва на актуалния пасат, ако и таблото е същото - ясна работата. за мотори не говорим. по традиция моторите на вф и ауди са технологично развити, но вечни коли вече няма просто. тия дето били железни ги забравете. железни са цените им. търгашите добре експлоатират марката.
  • 15 dhcp

    2 0 Отговор
    Преди няма и 6месеца си бях приготвил малко повечко от 15к за кола. Почнах с търсенето, четенето... Гледах бмв-та, мерцове, шкоди, вф-и... Абе с една дума всичко. Критериите ми бяха да е читава, здрава кола и да не ми лапа заплатата за поддръжка и гориво, но в същото време да е новичка. Е такова нещо няма :Х Понеже съм си ваг фен( не че съм нямал и баварци) се спрях на пасат или ауди а6. Пасат б6 ме радваше, но от четенето във форума на вф разбрах, че няма здрави мотори, аудитата са със същите мотори в 80% от случайте. Е купих си б5.5 с 1.8Т който според мен е кораво магаре! Та колкото и да съм фен не ми се кара помпа-дюза или т/фси... не мерси!

    Коментиран от #17

  • 16 ВАСИЛ ДИМЧЕВ

    2 0 Отговор
    Не знам какво не им харесвате на скиците или сте кривогледи.

    Не се излагайте с наизустени коментари, че като ги тряскате под всички статии само се излагате.
  • 17 Shmeker

    2 0 Отговор

    До коментар #15 от "dhcp ":

    На 1.8Т му се скапва обтегача на веригата между валовете. 1.8 е същата работа. Обтегачът си е цифра.

    Коментиран от #18

  • 18 dhcp

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "Shmeker":

    На колко хиляди километра? Или трябваше да кажа на колко стотици хиляди километра? На кои двигатели? 1.8Т не са 1-2 двигателя.
    Иначе скиците са много яки - да! Но дали и това под предния капак ще е яко, ходовата как ще е... От вф последната двайсетилетка показаха, че могат да измислят нови, по-добри неща, но в последствие бързо се отказват поради нерентабилност или не достатъчна здравина.
  • 19 Негрон Джеймс

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "Дошo":

    Cравних с БМВ, защото колегите преди това бяха споменали премиум марките, а от тях само съм имал БМВ. Ти си бъди грамотен в тази област, лошо няма. Държавата има нужда и от монтьори (грамотни като теб) и от програмисти (неграмотни като мен).
  • 20 Кирил Тасев

    0 0 Отговор
    До коментар #17 от Shmeker
    Това със обтегача все още не съм чул да се оплаче някой.на 1.8 125 коня като думнат бобините и цената им е огън... на 1.8 турбо тръбичката на турбото се сменя на всяка смяна на ремъците иначе турбото е чао...