Last news in Fakti

25 Май, 2014 08:00 11 938 19

VW среща спънки с най-мощния Golf

  • volkswagen-
  • golf-
  • r400-
  • dsg

Volkswagen няма да пусне в серийно производство стероидния Golf R с мощност над 400 к.с., докато не се намери решение за преодоляване на "финансовите последствия от инженерните изменения", съобщава Autocar. Според източник от компанията проблемът е преоборудването на автомобила със скоростна кутия, способна да издържи въртящ момент от 450 Нм.



В момента VW съчетава двигателите с мощност до 200 к.с. със седемстепенни роботизирани трансмисии DSG със сухи съединители (DQ200). По-мощните мотори се комплектоват с шестстепенната скоростна кутия DQ250 със сцепление в маслена вана. Според производителя в първия случай техниката издържа на въртящ момент до 250 Нм, а във втория - до 350 Нм.



Наточените хечбекове Golf GTI и R се оборудват с шестстепенна предавателна кутия, която се справя с 350 и 380 Нм съответно. В случая с R400 обаче инженерите ще бъдат принудени да намерят решение за преодоляване на прага от 450 Нм.



Концернът разполага с мокра седемстепенна трансмисия DSG с индекс DQ500, която се монтира на товарни модели и издържа 500 Нм. Вариант е и роботът S tronic на Audi, проектиран за 550 Нм. Независимо от избора, проектът R400 ще поскъпне.



В края на април Volkswagen обяви, че разработва 10-степенна скоростна кутия DSG, която ще издържа на въртящ момент от 500 Нм. Все още обаче няма яснота кога тази трансмисия ще влезе в серийно производство.



Прототип на най-мощния Golf бе представен на салона в Пекин. Концептуалният хечбек ускорява от 0 до 100 км/ч за 3.9 секунди (с 1.2 сек. по-бързо от стандартния R), а максималната скорост е ограничена на 280 км/ч.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Монго

    5 2 Отговор
    Ми сложете му една "обикноновенна" ръчка, това е спортен автомобил...
  • 2 Благовест Стефанов

    6 4 Отговор
    Седемстепенната DSG се е доказала многократно .
  • 3 Hristo Atanasov

    5 5 Отговор
    Аре оставете инжинерите които са доста по-образовани от вас да решават каква трансмисия да поставят.И не забравяйте че целта на упражнението не е само да се покаже че може да бъде направено а е да се направи с такава себестойност че да се продава и да носи печалба.

    Коментиран от #5

  • 4 Пеццта

    7 5 Отговор
    VW винаги са се справяли със проблемите си. В момента е най - добрата марка на пазара, по качество и цена! Не случайно държат куп други марки, които инженерите от VW са помагали за разработка като на Audi R8, Porsche 918, Lamborghini и т.н. да не изброявам че са много. Поне 50-60% от Порше и Ауди са правени от VW :)

    Коментиран от #15

  • 5 Монго

    5 3 Отговор

    До коментар #3 от "Hristo Atanasov":

    Разбира се, че ще оставим инженерите да си свършат работата. Няма аз да им е върша. Тук си коментирам. А ти, като си много отворен, иди да им помагаш...
  • 6 milennn

    4 7 Отговор
    nemcite sa svetlinni godini nazad sprjmo jponcite kogato napravjt serien avtomobil kato GTR mi se obadete

    Коментиран от #9

  • 7 скар фейс

    4 1 Отговор
    Къде е ВИП АМГ-то?! Не е много активен в последно време. Трябва да се включи от Милано на ботуша. Айде бе, Златко
  • 8 Svetoslav Kakrinski

    0 1 Отговор
  • 9 Shmeker

    2 4 Отговор

    До коментар #6 от "milennn":

    Нисана е с немска трансмисия.

    Просто кутиите на голфа са малки и не могат да ги направят лесно да издържат на много нютони. То за тва и като се появи първия мотор помпа-дюза беше с 310 нютона при платформата Б5 (пасата и аудито са с големи кутии), а следващите версии започнаха да им намалят малко по малко въртящия момент- голове, шкоди, сеатове са с малки кутии.. особено DSG версиите не издържат на тия огромни въртящи моменти.

    Японците толкоз нютони май нямат на дизелите си за кубатура до 2000 кубика

    Коментиран от #13

  • 10 Иван Господинов

    3 1 Отговор
    Е няма да се справят я Порше ще вземат я от Бугати пък ще га не бръкнат и при Ауди или пък от Ламборгини . Все ще си намерят каквото им трябва само дето тоя Голф ще стане на цената уж по-расовите си събратя а то май това е болката. Истината е че големите концерни поти винаги са на загуба от спортните си модели. Явно Фолксваген не приема това и иска да печели от всичко
  • 11 Нема Бира

    2 1 Отговор
    DGS не издържа и 250Nm момент, камоли 400... трябва доста да се потрудят!!!
  • 12 майор Костов

    2 1 Отговор
    Имах такъв туч, но го продадох. Тройката е по-добра.
  • 13 Nickname

    3 2 Отговор

    До коментар #9 от "Shmeker":

    Какви немски трансмисии те гонят в Нисан ве

    Коментиран от #14

  • 14 Shmeker

    3 1 Отговор

    До коментар #13 от "Nickname":

    А грешка, даже не са и с немска трансмисия ами са с американска - Borg Warner се водят в USA в момента
  • 15 Дошo

    2 3 Отговор

    До коментар #4 от "Пеццта":

    В момента едва ли има по-лошо съотношение цена/качество от това на СОЦваген.И великите СОЦваген направили това и онова ама не могат един Гоуф да направят.Що така ?
    А на последните модели на Троше им личи, че са ги правили некадърниците от СОЦваген/четири нули

    Коментиран от #16

  • 16 ярослав станчев

    3 4 Отговор

    До коментар #15 от "Дошo":

    Тихо,тихо,Доше,долу момче,долу,не се пени,ще се направиш нещо от зор.Фолцфаген не ги мисли,ще намерят те кутия,13 марки имат под шапката,все една ще стане за гоуфу.
    Глей си джапанките,че "коравата" Трошйота пак връща коли.Този път "само" 500 000.
  • 17 Кобрата

    1 2 Отговор
    ще е супер да го пуснат Golf-а
  • 18 Симеон Тасев

    0 1 Отговор
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.