Last news in Fakti

6 Юни, 2014 12:11 15 604 26

Subaru WRX STI счупи рекорд на о-в Ман

  • subaru-
  • wrx sti-
  • tourst trophy-
  • о-в ман

Британският пилот Марк Хигинс постави нов рекорд на трасето на остров Ман по време на тазгодишното издание на легендарната надпревара Tourst Trophy. Най-бързият сериен автомобил в историята на състезанието вече е новото Subaru WRX STI, което е преодоляло почти 60-километровата дистанция за 19 минути и 26 секунди.

С постижението Хигинс подобрява собствения си рекорд отпреди 3 години с цели 11 секунди. Средната скорост на Subaru-то е надхвърлила 187 км/ч, но въпреки това пилотът се оплаква, че с някои фини настройки на спирачките и системата за контрол на сцеплението японската ламя би могла да се справи още по-добре.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дошo

    8 7 Отговор
    Браво Суби
  • 2 Иван Господинов

    15 4 Отговор
    В земята на моторите тази кола се чувства съвсем на мястото си. Просто прекрасен автомобил . Вълк в овча кожа и то от най-свирепите вълци .
  • 3 Папур Шпеков

    3 13 Отговор
    На вървене го докарва ама на звук е като Балканче.

    Коментиран от #7, #17

  • 4 Симеон Тасев

    0 12 Отговор
  • 5 Klozet Fekalov

    10 3 Отговор
    Тасев .,какво само хейтваш другите коли освен чупения баварец....,ТФА "нещо" бавареца,ако не е най-чупената, скъпо-струваща,бъкана е малоумно-сложна електроника..,кошница...та на!!!...Единствените биващи баварци са преди 88ма.....
  • 6 триста итридесети

    3 7 Отговор
    Клозет Фекалов как е пълното ти име, може би Л..наров?

    Коментиран от #18

  • 7 Радой Мянков

    4 1 Отговор

    До коментар #3 от "Папур Шпеков":

    Е тук е момента да ви светне лампата, че "спортна генерация" не звучи като кухото гърне от кварталния тунек магазин за 50 кинта бройката. Особено на боксеров двигател.

    Коментиран от #8

  • 8 Име:

    2 1 Отговор

    До коментар #7 от "Радой Мянков":

    Освен това тук генерациите са различна дължина. На импрезите които им слагат генерации, които са еднакво дълги се гуми гърменето и звучат почти като редоваци....

    Коментиран от #10

  • 9 милен миленев

    4 1 Отговор
    уникален автомобил ,както каза колегата ВЪЛЧЕ
  • 10 Радой Мянков

    2 0 Отговор

    До коментар #8 от "Име:":

    В крайна сметка гърменето не е цел, а резултат, ама ходи го обяснявай на пъпчивите псевдо рейсъри.
    ПС: Я дай малко по-подробно, че ми стана интересно за дължините. Какво имаш предвид под еднакво дълги? Със стоковите ли? (въпроса ми не е с цел заяждане, просто недоразбрах). Иначе е трудно да се обърка боксера, особено в диапазона 2000-4000 об./мин.

    Коментиран от #11

  • 11 Име:

    3 0 Отговор

    До коментар #10 от "Радой Мянков":

    https://www.youtube.com/watch?v=PGykinGlPno
    Ами дължината на тръбата на генерацията от цилиндъра до мястото в което се събират 4те.

    Коментиран от #14

  • 12 TETOA

    4 0 Отговор
    Това ,разбира се е реклама на Субару. Лошо няма.Субару не е лоша кола. Най-важното в случая е пилота. Почти всяка друга кола с подобни възможности и така подготвена ще даде подобни резултаи.Най-важен е пилота.Англичанина е много -добър .

    Коментиран от #13

  • 13 Shmeker

    2 5 Отговор

    До коментар #12 от "TETOA":

    Да ве егати умрялата марка
    Догодина очаквам и грейт уол да бият там

    Коментиран от #19

  • 14 Радой Мянков

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "Име:":


    Ясно защо не сме се разбрали. Под генерация имам предвид цялата изпускателна система - от изпускателния колектор и даунпайп-а до крайното гърне.
    За колекторите гледам по-скоро радиусът на извиването и минимализиране откъсванията на потока. Тоест клоня по-скоро към къстъм-и. Но все си мисля, че при боксерите е тегавняк направата на къстъм колектор заради позицията. Можеш да споделиш, ако имаш опит.

    Коментиран от #15

  • 15 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "Радой Мянков":

    Ами общо взето е по-трудно защото излизат отдолу, а не отстрани, както на редоваците примерно. И големите извивки означават много голямо спускане надолу, иначе има доста къстъм изпускателни колектори. Моето субару е 100% сток.

    Коментиран от #16

  • 16 zendera

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "Име:":

    Винаги съм се питал,а и не само аз-кой е по добър-Субару Импреза или Митсубиши Лансер.Има тука спор в компанията ама аз като не разбирам..светни ме ако не те затруднява...ценя високо мнението ти за джапанезе бегачките..шот маниак не за друго.........................

    Коментиран от #21

  • 17 milennn

    2 4 Отговор

    До коментар #3 от "Папур Шпеков":

    kypi si nemski kenef da bram4i i da ne varvi za da izbiva6 kompleksi
  • 18 Veselin Hristev

    0 1 Отговор

    До коментар #6 от "триста итридесети":

    Можеби Гомнярс.и субаруто е супер
  • 19 brum brum

    2 0 Отговор

    До коментар #13 от "Shmeker":

    @13 Точно такова е и моето мнение. На прехласващите се дечковци ще кажа: добър пилот със сток спортен автомобил ще даде много по добро време от любител със състезателен! Факт!
  • 20 ХаХаХа

    1 5 Отговор
    Немски или японски кенеф - дараци.
    Особено БМВ и Хонда.
    Субару-то е на границата между кенеф и охлюв.
  • 21 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "zendera":

    Еми сложно е. Много са близки като цяло, но има 1 японско предаване в което правят 1 час епизод само тестове, сравнения и гонки между различните генереции импрези и лансери и общо взето субаруто се оказва маааалко по-добро, но разликата е незначителна. Лансер разчитат на електронно разпределяне на въртящия момент, докато при субару предимно на механиката. Субарутата са малко по-скъпи и по-трудни за доработки, затова в тайм атак и ралитата в БГ се виждат повече лансери. Много дълго може да се сравняват и 2те са много бързи. Аз разбира се си предпочитам субаруто особено 22b, което за мен е краля на автомобилите с двойно предаване... :) Ето малко видео материал от професионални пилоти....
    https://www.youtube.com/watch?v=TBNx6UkuMvY
    https://www.youtube.com/watch?v=aoVzaHTRGMM

    Коментиран от #22

  • 22 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #21 от "Име:":

    Има си хас да не е "маааааалко по-добро"

    Коментиран от #23, #24

  • 23 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "триста итридесети":

    По-добре замълчи.....
  • 24 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "триста итридесети":

    По-добре замълчи.....
  • 25 Klozet Fekalov

    0 0 Отговор
    триста и тринадесет, ти на майка си триста и дванадесет и баща си триста и четиринадесет ли си кръстен....

    Коментиран от #26

  • 26 триста итридесети

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "Klozet Fekalov":

    Фекалов що така бе, сам си се наказал с този ник, а сега тръгваш да обиждаш, не си в ред нещо.