Британският пилот Марк Хигинс постави нов рекорд на трасето на остров Ман по време на тазгодишното издание на легендарната надпревара Tourst Trophy. Най-бързият сериен автомобил в историята на състезанието вече е новото Subaru WRX STI, което е преодоляло почти 60-километровата дистанция за 19 минути и 26 секунди.
С постижението Хигинс подобрява собствения си рекорд отпреди 3 години с цели 11 секунди. Средната скорост на Subaru-то е надхвърлила 187 км/ч, но въпреки това пилотът се оплаква, че с някои фини настройки на спирачките и системата за контрол на сцеплението японската ламя би могла да се справи още по-добре.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Дошo
13:13 06.06.2014
2 Иван Господинов
13:14 06.06.2014
3 Папур Шпеков
Коментиран от #7, #17
13:41 06.06.2014
4 Симеон Тасев
13:52 06.06.2014
5 Klozet Fekalov
14:56 06.06.2014
6 триста итридесети
Коментиран от #18
15:57 06.06.2014
7 Радой Мянков
До коментар #3 от "Папур Шпеков":
Е тук е момента да ви светне лампата, че "спортна генерация" не звучи като кухото гърне от кварталния тунек магазин за 50 кинта бройката. Особено на боксеров двигател.Коментиран от #8
16:14 06.06.2014
8 Име:
До коментар #7 от "Радой Мянков":
Освен това тук генерациите са различна дължина. На импрезите които им слагат генерации, които са еднакво дълги се гуми гърменето и звучат почти като редоваци....Коментиран от #10
19:17 06.06.2014
9 милен миленев
19:48 06.06.2014
10 Радой Мянков
До коментар #8 от "Име:":
В крайна сметка гърменето не е цел, а резултат, ама ходи го обяснявай на пъпчивите псевдо рейсъри.ПС: Я дай малко по-подробно, че ми стана интересно за дължините. Какво имаш предвид под еднакво дълги? Със стоковите ли? (въпроса ми не е с цел заяждане, просто недоразбрах). Иначе е трудно да се обърка боксера, особено в диапазона 2000-4000 об./мин.
Коментиран от #11
20:14 06.06.2014
11 Име:
До коментар #10 от "Радой Мянков":
https://www.youtube.com/watch?v=PGykinGlPnoАми дължината на тръбата на генерацията от цилиндъра до мястото в което се събират 4те.
Коментиран от #14
20:21 06.06.2014
12 TETOA
Коментиран от #13
20:33 06.06.2014
13 Shmeker
До коментар #12 от "TETOA":
Да ве егати умрялата маркаДогодина очаквам и грейт уол да бият там
Коментиран от #19
20:51 06.06.2014
14 Радой Мянков
До коментар #11 от "Име:":
Ясно защо не сме се разбрали. Под генерация имам предвид цялата изпускателна система - от изпускателния колектор и даунпайп-а до крайното гърне.
За колекторите гледам по-скоро радиусът на извиването и минимализиране откъсванията на потока. Тоест клоня по-скоро към къстъм-и. Но все си мисля, че при боксерите е тегавняк направата на къстъм колектор заради позицията. Можеш да споделиш, ако имаш опит.
Коментиран от #15
20:54 06.06.2014
15 Име:
До коментар #14 от "Радой Мянков":
Ами общо взето е по-трудно защото излизат отдолу, а не отстрани, както на редоваците примерно. И големите извивки означават много голямо спускане надолу, иначе има доста къстъм изпускателни колектори. Моето субару е 100% сток.Коментиран от #16
23:05 06.06.2014
16 zendera
До коментар #15 от "Име:":
Винаги съм се питал,а и не само аз-кой е по добър-Субару Импреза или Митсубиши Лансер.Има тука спор в компанията ама аз като не разбирам..светни ме ако не те затруднява...ценя високо мнението ти за джапанезе бегачките..шот маниак не за друго.........................Коментиран от #21
23:27 06.06.2014
17 milennn
До коментар #3 от "Папур Шпеков":
kypi si nemski kenef da bram4i i da ne varvi za da izbiva6 kompleksi23:52 06.06.2014
18 Veselin Hristev
До коментар #6 от "триста итридесети":
Можеби Гомнярс.и субаруто е супер09:07 07.06.2014
19 brum brum
До коментар #13 от "Shmeker":
@13 Точно такова е и моето мнение. На прехласващите се дечковци ще кажа: добър пилот със сток спортен автомобил ще даде много по добро време от любител със състезателен! Факт!09:21 07.06.2014
20 ХаХаХа
Особено БМВ и Хонда.
Субару-то е на границата между кенеф и охлюв.
10:51 07.06.2014
21 Име:
До коментар #16 от "zendera":
Еми сложно е. Много са близки като цяло, но има 1 японско предаване в което правят 1 час епизод само тестове, сравнения и гонки между различните генереции импрези и лансери и общо взето субаруто се оказва маааалко по-добро, но разликата е незначителна. Лансер разчитат на електронно разпределяне на въртящия момент, докато при субару предимно на механиката. Субарутата са малко по-скъпи и по-трудни за доработки, затова в тайм атак и ралитата в БГ се виждат повече лансери. Много дълго може да се сравняват и 2те са много бързи. Аз разбира се си предпочитам субаруто особено 22b, което за мен е краля на автомобилите с двойно предаване... :) Ето малко видео материал от професионални пилоти....https://www.youtube.com/watch?v=TBNx6UkuMvY
https://www.youtube.com/watch?v=aoVzaHTRGMM
Коментиран от #22
21:28 07.06.2014
22 триста итридесети
До коментар #21 от "Име:":
Има си хас да не е "маааааалко по-добро"Коментиран от #23, #24
21:43 08.06.2014
23 Име:
До коментар #22 от "триста итридесети":
По-добре замълчи.....22:58 08.06.2014
24 Име:
До коментар #22 от "триста итридесети":
По-добре замълчи.....22:59 08.06.2014
25 Klozet Fekalov
Коментиран от #26
11:16 10.06.2014
26 триста итридесети
До коментар #25 от "Klozet Fekalov":
Фекалов що така бе, сам си се наказал с този ник, а сега тръгваш да обиждаш, не си в ред нещо.12:39 10.06.2014