Renault си върна титлата "производител на най-бързия сериен автомобил с предно предаване на Нюрбургринг". Новата специална версия Megane 275 Trophy-R успя да завърти обиколка на Северната дъга за 7 минути и 54.36 секунди, с 4.1 секунди по-бързо от Seat Leon Cupra. Френският хечбек бе детрониран от испанския си конкурент през март.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Дошo
Коментиран от #6
12:24 16.06.2014
2 Mustafa Mustafov
13:48 16.06.2014
3 Стоян Стоянов
Иначе браво на Рено - очевидно не са чак толкова посредствени автомобили.
14:47 16.06.2014
4 Радой Мянков
Коментиран от #7
15:21 16.06.2014
5 Stone Kold
15:27 16.06.2014
6 ярослав станчев
До коментар #1 от "Дошo":
Така ще е,мой човек.След като Ауди пак намачка японците на Льо Ман остава само утешението,че Рено са първи при миксерите.16:35 16.06.2014
7 Georgi Enchev
До коментар #4 от "Радой Мянков":
За какви ел. инсталации говориш,че нещо не те разбирам? Аз карам вече шесто Рено и досега с ел.инсталации проблеми съм нямал..Коментиран от #8, #10
17:55 16.06.2014
8 Mma Teniski Ekipi
До коментар #7 от "Georgi Enchev":
Викаш направо си сменял колата;)))без обиди;)))19:21 16.06.2014
9 Десислав Попов
23:19 16.06.2014
10 Радой Мянков
До коментар #7 от "Georgi Enchev":
Как да ти го обясня по-разбираемо. Рено за целия си период на производство на автомобили не успяха да направят инсталация, която да работи добре. Натискаш спирачка - светват стоповете, а гаснат габаритите. Подаваш мигач - започват да мига третия стоп в такт с мигача. Примери безброй и това са маловажните дефекти. Историята познава запалени снопове кабели около 10 амперовия кабел в таблото. Причината - слаби проводници. Не може да сложиш проводник, по който текат 10 ампера, на половина от дебелината при останалите производители. Да не говорим за милиардите снадки, защото виждаш ли, целият кабел е малко по-скъп. А съпротивлението на проводниците при 12 волта напрежение е доста по-осезаемо, отколкото при 230. Иначе не са лоши коли като цяло, както впрочем се вижда и от статията.Коментиран от #11, #14
08:35 17.06.2014
11 Стоян Стоянов
До коментар #10 от "Радой Мянков":
Ехааа - супер! Значи съм уцелил едно от малкото недефектни Рена. Аз не съм сменил 6 Рена като колегата - все още първо карам, вече над 7 години, но като цяло съм доволен от марката, и не бих се поколебал след някоя друга годинка пак от същата марка автомобил да си взема. Е сега всички знаем, че Рено не е премиум, но и за цената си предлага не-лоши екстри, возия, евтино обслужване. Абе - кой каквото му харесва да си кара, нали така.Коментиран от #12
11:25 17.06.2014
12 Радой Мянков
До коментар #11 от "Стоян Стоянов":
Ами въпреки предразсъдъците на хората не са лоши автомобили. Имат и те слаби места, но поне от автомобилите шир потреба не се сещам за такива без недостатъци. Ако трябва да бъдем честни, дори много от премиумите имат. :)11:52 17.06.2014
13 Mma Teniski Ekipi
00:37 18.06.2014
14 Десислав Попов
До коментар #10 от "Радой Мянков":
Абе хората ти говорят за успехи на пистата,ти ми говориш за жички.Кой се интересува от това,когато ти си бил жичкаджия какви са били инсталациите на старите рена.Отварял ли си последен модел Рено,че ми коментираш.И това ли ти е ЕДИНСТВЕНИЯ ДОВОД в случая.Еее добре, моето Рено няма да ти го докарам за ремонт/то няма и нужда де/.А кои са марките без проблеми,че не разбрах-Вагените??!!!????Коментиран от #15, #16
07:10 18.06.2014
15 ярослав станчев
До коментар #14 от "Десислав Попов":
Казваш,че Рено-то няма доработки.Обаче в една друга статия пише,че не баш така.Ето го и въпросния абзац:От автомобила, който е оборудван с опционалното шаси Cup с блокировка на диференциала, е премахнато всичко излишно - стандартите седалки, шумоизолацията, климатика, мултимедийната система и дори задната чистачка. Акумулаторът също е олекотен, а отзад е поставен каркас за безопасност.
В крайна сметка автомобилът с мощност 275 к.с. е отслабнал със 100 кг. Освен това версията Trophy-R разчита на изпускателна система Akrapovic и регулируеми амортисьори Ohlins.
Е тази кола без седалки,климатик,кастифон и чистачки ли се предлага серийно?Обаче има ауспух Акраповиц,регулируемо окачване и ролбар,ОЗ рейсинг джанти и специални гуми,стандартно,така ли?
Факт е,че е най-бързата кола с предно на тази писта,факт е,че е много добро Реното,но също така е факт,че без доработки няма как да стане.Което важи и за другите участници в тази надпревара.Нито една кола не е взета директно от магазина и пусната на пистата.Всички имат малко или много промени.
13:29 18.06.2014
16 Радой Мянков
До коментар #14 от "Десислав Попов":
Е то не е много лесно да говориш без да си прочел нито един от коментарите ми. И сега да го кажа като на ученик в първи клас - Върни се и прегледай написаното, ред по ред. После пак ще си говорим.Коментиран от #17
14:41 18.06.2014
17 Десислав Попов
До коментар #16 от "Радой Мянков":
Пич,като на ученик не на мен.Не ме интересува колко разбираш от кабелчета и колко "кастифончета" си вързал.Фактите са си факти.Рено са едни от най-добрите във моторните спортове и постижението на Megane RS го доказва.А ти колкото си искаш си говори за жички-никой не ти обръща внимание.21:02 18.06.2014
18 Радой Мянков
Цитат номер 1 (коментар №12):
"Ами въпреки предразсъдъците на хората не са лоши автомобили. Имат и те слаби места, но поне от автомобилите шир потреба не се сещам за такива без недостатъци. Ако трябва да бъдем честни, дори много от премиумите имат. :) "
Цитат номер 2 (коментар №10)
".... Иначе не са лоши коли като цяло, както впрочем се вижда и от статията. "
Къде бе, сине майчин, споменах в постовете, че са лоши автомобили и съм омаловажил постижението им? И аре да не си говорим за моторни спортове, че да не излезем смешни. Това, че си почитател на Рено е хубаво, но не омаловажава фабричните им дефекти. Само споменах въпросния проблем, а ти реши да се изявяваш. Всяка марка има проблеми и е хубаво феновете да не се засягат като ученички, че става смешно. Айде със здраве!
Коментиран от #19
21:42 18.06.2014
19 Десислав Попов
До коментар #18 от "Радой Мянков":
22:13 18.06.2014
20 Кобрата
Коментиран от #21
12:27 21.06.2014
21 Стоян Стоянов
До коментар #20 от "Кобрата":
Хах - кой пък е казал, че са най-добрите?Просто нормални автомобили за всекидневна употреба, без претенции за премиум или нещо подобно. Лично мнение: от VW (визирам Голф основно) са определено по-добре, поне от наблюденията, които имам - цена, обслужване, возия и т.н.
08:37 23.06.2014