16 Юни, 2014 12:12 5 106 21

Megane пак е най-бързият модел с предно предаване

  • renault-
  • megane-
  • 275 trophy-r

Renault си върна титлата "производител на най-бързия сериен автомобил с предно предаване на Нюрбургринг". Новата специална версия Megane 275 Trophy-R успя да завърти обиколка на Северната дъга за 7 минути и 54.36 секунди, с 4.1 секунди по-бързо от Seat Leon Cupra. Френският хечбек бе детрониран от испанския си конкурент през март.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дошo

    5 8 Отговор
    Браво на франсетата

    Коментиран от #6

  • 2 Mustafa Mustafov

    6 4 Отговор
    Отговорът на Seat ще е наскоро
  • 3 Стоян Стоянов

    7 1 Отговор
    Абе само Seat Leon и Renault Megane ли се борят за това място? Няма ли други представители в сегмента?
    Иначе браво на Рено - очевидно не са чак толкова посредствени автомобили.
  • 4 Радой Мянков

    4 3 Отговор
    Браво, сега остава да се научат да правят ел. инсталации и всичко ще заспи!

    Коментиран от #7

  • 5 Stone Kold

    2 3 Отговор
    c20let на опел мисля 4е държеше най висока скорост и мощност за 4 цилиндров мотор 330 км естествено доработен при 2000кубика
  • 6 ярослав станчев

    6 4 Отговор

    До коментар #1 от "Дошo":

    Така ще е,мой човек.След като Ауди пак намачка японците на Льо Ман остава само утешението,че Рено са първи при миксерите.
  • 7 Georgi Enchev

    7 4 Отговор

    До коментар #4 от "Радой Мянков":

    За какви ел. инсталации говориш,че нещо не те разбирам? Аз карам вече шесто Рено и досега с ел.инсталации проблеми съм нямал..

    Коментиран от #8, #10

  • 8 Mma Teniski Ekipi

    8 3 Отговор

    До коментар #7 от "Georgi Enchev":

    Викаш направо си сменял колата;)))без обиди;)))
  • 9 Десислав Попов

    3 3 Отговор
    Е,няма как един испански Ваген да победи Рено.Браво!!!
  • 10 Радой Мянков

    3 1 Отговор

    До коментар #7 от "Georgi Enchev":

    Как да ти го обясня по-разбираемо. Рено за целия си период на производство на автомобили не успяха да направят инсталация, която да работи добре. Натискаш спирачка - светват стоповете, а гаснат габаритите. Подаваш мигач - започват да мига третия стоп в такт с мигача. Примери безброй и това са маловажните дефекти. Историята познава запалени снопове кабели около 10 амперовия кабел в таблото. Причината - слаби проводници. Не може да сложиш проводник, по който текат 10 ампера, на половина от дебелината при останалите производители. Да не говорим за милиардите снадки, защото виждаш ли, целият кабел е малко по-скъп. А съпротивлението на проводниците при 12 волта напрежение е доста по-осезаемо, отколкото при 230. Иначе не са лоши коли като цяло, както впрочем се вижда и от статията.

    Коментиран от #11, #14

  • 11 Стоян Стоянов

    4 1 Отговор

    До коментар #10 от "Радой Мянков":

    Ехааа - супер! Значи съм уцелил едно от малкото недефектни Рена. Аз не съм сменил 6 Рена като колегата - все още първо карам, вече над 7 години, но като цяло съм доволен от марката, и не бих се поколебал след някоя друга годинка пак от същата марка автомобил да си взема. Е сега всички знаем, че Рено не е премиум, но и за цената си предлага не-лоши екстри, возия, евтино обслужване. Абе - кой каквото му харесва да си кара, нали така. И каквото може да си позволи всъщност - една S-класа също добре ще ми стои в гаража, ама ... соленичко е.

    Коментиран от #12

  • 12 Радой Мянков

    3 1 Отговор

    До коментар #11 от "Стоян Стоянов":

    Ами въпреки предразсъдъците на хората не са лоши автомобили. Имат и те слаби места, но поне от автомобилите шир потреба не се сещам за такива без недостатъци. Ако трябва да бъдем честни, дори много от премиумите имат. :)
  • 13 Mma Teniski Ekipi

    3 1 Отговор
    е много минуси сте ми напраскали;))))няма значение каква е колата,ако е подържана и Рено и Алфа и какво ли не,ще те вози без проблеми,карам мерцедес,имах 124 легендарна машина;))да,обаче след като ремонтирах двигател ходова част;)))каквото и да си говорим най-добрата кола е нова;)))проблема че не на всичките е по-джоба,за тия 25 хил лв получаваш консерва при това празна,за това се насочваш към втора ръка кола,която ако е подържана човека си я кара,останалите са по горубляне и дупници,разликата между нова кола и стара знаете ли е каква?;)))за новата парите ги даваш веднага а старата я правиш,сменяш,по-бавничко ги харчиш така да кажем;))в крайна сметка пак излизаш на тези пари и при продажбата пак губиш както с новата кола
  • 14 Десислав Попов

    2 4 Отговор

    До коментар #10 от "Радой Мянков":

    Абе хората ти говорят за успехи на пистата,ти ми говориш за жички.Кой се интересува от това,когато ти си бил жичкаджия какви са били инсталациите на старите рена.Отварял ли си последен модел Рено,че ми коментираш.И това ли ти е ЕДИНСТВЕНИЯ ДОВОД в случая.Еее добре, моето Рено няма да ти го докарам за ремонт/то няма и нужда де/.А кои са марките без проблеми,че не разбрах-Вагените??!!!???? Много си зле!!!Хората ти говорят за един УНИКАЛЕН успех на този модел,при това БЕЗ ДОРАБОТКИ ПО КОЛАТА!!!!Това е едно Рено,взето направо от магазина.Що не се позаинтересуваш какви други са резултатите на други марки автомобили/доста по-премиум,с доста по-големи мотори!!!/И ще разбереш,че с твоите жички си заникъде.

    Коментиран от #15, #16

  • 15 ярослав станчев

    4 1 Отговор

    До коментар #14 от "Десислав Попов":

    Казваш,че Рено-то няма доработки.Обаче в една друга статия пише,че не баш така.Ето го и въпросния абзац:
    От автомобила, който е оборудван с опционалното шаси Cup с блокировка на диференциала, е премахнато всичко излишно - стандартите седалки, шумоизолацията, климатика, мултимедийната система и дори задната чистачка. Акумулаторът също е олекотен, а отзад е поставен каркас за безопасност.
    В крайна сметка автомобилът с мощност 275 к.с. е отслабнал със 100 кг. Освен това версията Trophy-R разчита на изпускателна система Akrapovic и регулируеми амортисьори Ohlins.
    Е тази кола без седалки,климатик,кастифон и чистачки ли се предлага серийно?Обаче има ауспух Акраповиц,регулируемо окачване и ролбар,ОЗ рейсинг джанти и специални гуми,стандартно,така ли?
    Факт е,че е най-бързата кола с предно на тази писта,факт е,че е много добро Реното,но също така е факт,че без доработки няма как да стане.Което важи и за другите участници в тази надпревара.Нито една кола не е взета директно от магазина и пусната на пистата.Всички имат малко или много промени.
  • 16 Радой Мянков

    1 1 Отговор

    До коментар #14 от "Десислав Попов":

    Е то не е много лесно да говориш без да си прочел нито един от коментарите ми. И сега да го кажа като на ученик в първи клас - Върни се и прегледай написаното, ред по ред. После пак ще си говорим.

    Коментиран от #17

  • 17 Десислав Попов

    0 1 Отговор

    До коментар #16 от "Радой Мянков":

    Пич,като на ученик не на мен.Не ме интересува колко разбираш от кабелчета и колко "кастифончета" си вързал.Фактите са си факти.Рено са едни от най-добрите във моторните спортове и постижението на Megane RS го доказва.А ти колкото си искаш си говори за жички-никой не ти обръща внимание.
  • 18 Радой Мянков

    3 1 Отговор
    Глей са.... Ше ти цитирам извадки, че леко взех да се чувствам като говорещ на радиоточка...

    Цитат номер 1 (коментар №12):
    "Ами въпреки предразсъдъците на хората не са лоши автомобили. Имат и те слаби места, но поне от автомобилите шир потреба не се сещам за такива без недостатъци. Ако трябва да бъдем честни, дори много от премиумите имат. :) "

    Цитат номер 2 (коментар №10)
    ".... Иначе не са лоши коли като цяло, както впрочем се вижда и от статията. "

    Къде бе, сине майчин, споменах в постовете, че са лоши автомобили и съм омаловажил постижението им? И аре да не си говорим за моторни спортове, че да не излезем смешни. Това, че си почитател на Рено е хубаво, но не омаловажава фабричните им дефекти. Само споменах въпросния проблем, а ти реши да се изявяваш. Всяка марка има проблеми и е хубаво феновете да не се засягат като ученички, че става смешно. Айде със здраве!

    Коментиран от #19

  • 19 Десислав Попов

    0 2 Отговор

    До коментар #18 от "Радой Мянков":

  • 20 Кобрата

    0 1 Отговор
    Renault и най-бързо някак не си пасват не, че имам нещо против техните коли обаче не са най-добрите.

    Коментиран от #21

  • 21 Стоян Стоянов

    0 1 Отговор

    До коментар #20 от "Кобрата":

    Хах - кой пък е казал, че са най-добрите?
    Просто нормални автомобили за всекидневна употреба, без претенции за премиум или нещо подобно. Лично мнение: от VW (визирам Голф основно) са определено по-добре, поне от наблюденията, които имам - цена, обслужване, возия и т.н.