Психолози са доказали, че цвета на опаковката влияе върху съзнанието на купувачите. Колкото по-ярка е тя, толкова по-голяма е вероятността/опасността да протегнете ръка към рафта и да я купите. На втори план остава въпросът дали даденият продукт е полезен, а още по-назад – дали ви е необходим. Бразилският фотограф Марко Уголини показва шестте най-често използвани от търговците цветове, както и количеството на полезните и не чак дотам полезни храни.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 потребител
10:29 03.09.2014
2 гост
12:40 03.09.2014
3 Симеон Тасев
Коментиран от #5
15:57 03.09.2014
4 Vasik Atanasova
19:01 03.09.2014
5 mentra
До коментар #3 от "Симеон Тасев":
19:48 03.09.2014