31 Март, 2015 17:22 4 536 14

Откриха завод за автомобилни кабелни системи

  • завод-
  • автомобилни-
  • кабелни-
  • системи

Производството е започнало на 12 януари 2015 г. с 30 работни места, в момента са 70 работници и служители, а до края на 2015 г. персоналът ще бъде 230 души

„Когато законодателна, изпълнителна и местна власт работят заедно вярвам, че ще бъдат създадени най-благоприятните условия за привличане на инвестиции“, каза заместник-министърът на икономиката Любен Петров при официалното откриване в Плевен на завода за автомобилни кабелни системи "Електрокабел България".

Основната цел на Министерство на икономиката е подобряване на условията за бизнес в България чрез законодателни инициативи, административни мерки и средствата по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014 – 2020, съобщи зам.-министърът и допълни, че очаква по Оперативната програма до 2020 г. да бъдат подпомогнати повече от 9 000 предприятия и да бъде привлечен близо 2 милиарда лева частен ресурс.

На официалното откриване на завода за автомобилни кабелни системи в Плевен гост бе председателят на Народното събрание Цецка Цачева, както и областният управител Ралица Добрева и кметът на Плевен проф. Димитър Стойков.

Производството е започнало на 12 януари 2015 г. с 30 работни места, в момента са 70 работници и служители, а до края на 2015 г. персоналът ще бъде 230 души. Заводът е построен на площ от 5000 кв.м. Има възможност да бъде разширен на двойно по-голям терен. За три години ще бъдат инвестирани 4 милиона евро, а ако има търсене на продукцията му, ще бъдат вложени още толкова средства. Предприятието е част от Нексанс груп със седалище в Париж. Фирмата-майка има производства в 40 държави с 26 000 души персонал, с оборот от 6.7 милиарда евро за 2013 г.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Румен Янев

    2 0 Отговор
    И на кои автомобили ще слагат нашенски кабели за да го имам в предвид ???

    Коментиран от #4

  • 2 Фабрикант

    2 0 Отговор
    Да имаш в предвид, че голям процент от премиум автомобилите, ползват части произведени в България :) А кабели за автомобили произведени в България се изнасят отдавна :)
  • 3 Иракли Иракли

    1 1 Отговор
    Такива неща трябва по-често да стават в България!....заводът за автомобили край Ловеч!,първия супермаркет на български производител в гр.Г.Оряховица..........дай боже,полека,лека да потръгне!
  • 4 Vasik Atanasova

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Румен Янев":

    НАЛИ ВИ КАЗАХ
    СЛАГАТ ГИ НА МЕРЦЕДЕС РЕНО И ФОРД
    ИМА ОЩЕ 2 ЗАВОДА
    ЕДИНИЯТ Е В СЛИВЕН ДРУГИЯ В ЯМБОЛ
    И ТАМ РАБОТЯТ РОМИ
    ТОВА Е ФАКТ
    ЗАВОДИТЕ СЕ КАЗВАТ ЯЗАКИ
  • 5 onq s konq

    1 0 Отговор
    "Тая година эа полупроводници,догодина эа цели!"
  • 6 до 4

    0 0 Отговор
    Първо не работят само роми, щото като дръпнеш чертата някой трябва да бачка (българите). Инвестицията е турска реално и само името е японско. Второ заводите са доста големи и само този в Ямбол е с няколко хиляди души работна ръка. Горната инвестиция е по-малка. Трето - заплатите са повече от посредствени...но все пак е нещо. Четвърто - щом има толкова цигани и завода е турски трябва да Ви е ясно под чие политическо крило е въпросното място...

    Коментиран от #8

  • 7 Бай хой

    0 0 Отговор
    30 работни места а само на снимката се виждат пет ножички и високопоставени боклуци. Смехория. Селски цех и не споменават какъв е размера на инвестицията че сигурно е по малък от цената на тоалетните на един МОЛ.
  • 8 Vasik Atanasova

    3 0 Отговор

    До коментар #6 от "до 4":

    ПОЗНАВАМ УПРАВИТЕЛЯ НА ЗАВОДА В ЯМБОЛ
    ПОМИСЛИ СИ ЗАЩО СА НАПРАВЕНИ В ЯМБОЛ
    СЛИВЕН И ПЛЕВЕН
  • 9 Бай хой

    0 0 Отговор
    А бе адаш не им ли излиза скъпо да возят работници от Рим до Сливен и Ямбол и да плащат командировки.

    Коментиран от #11

  • 10 Десислава Димитрова

    0 3 Отговор
    друго щеше да е ако забълва пак кремиковци,тези западни заводи са гадни ,там бачкат цигани и са гола вода и са турски и заплатите са малки,ех ако може да се отвори кремиковци да запуши, да запеят комбаинерите и леярите да завалят червени звезди ,да закашлят пак дружба и младост .мечтии!!!
    после след тези мечти се чудите що имате парички само за шльокавица и ви смятат за индианци дори в ,махалата дето живеете?

    Коментиран от #12

  • 11 Vasik Atanasova

    3 1 Отговор

    До коментар #9 от "Бай хой":

    ТОЧНО ТАКА СХВАЩАШ
    ИЗПОЛЗВАТ ХОРАТА ДА ИМ РАБОТЯТ БЕЗ ПАРИ
    С МНОГО НИСКИ ЗАПЛАТИ И В НАЙ БЕДНИТЕ РАЙОНИ НА БЪЛГАРИЯ
    И ТЕЗИ ХОРА СТАЧКУВАХА ЗА ДА ИМ ВДИГНАТ ЗАПЛАТИТЕ
    И БЯХА ЗАПЛАШЕНИ С УВОЛНЕНИЕ
    И ГИ УВОЛНИХА
    И СЛОЖИХА НА ТЯХНО МЯСТО ЧЕХИ ТУРЦИ РУМЪНЦИ ЛИТОВЦИ
    ЗАЩО НЕ ГО НАПРАВЯТ ТОЗИ ЗАВОД В СОФИЯ А
    Е ВИЖ ГИ С НОЖИЧКИТЕ
    ДОКОГА НЕ СЕ НАЛАПАХА НА ПАРИ А И ТУРЧИНА СИ ПРАВИ КАКВОТО ИСКА
  • 12 Бай хой

    2 0 Отговор

    До коментар #10 от "Десислава Димитрова":

    И необразованите като теб да са на полето да вадят цвекло вместо да продават интересите на България.

    Коментиран от #13

  • 13 Десислава Димитрова

    0 2 Отговор

    До коментар #12 от "Бай хой":

    необразованите като мен дори на полето не трябва да са ,а в белене.то в онова време ни управляваха изключително образовани като другаря живков ,който дори и винету не бе прочел,а плеядата непогрешими около него имаха страхотно образование.провери колко от политбюро имаха висше образование и някакава реална квалификация :)!
  • 14 Различен

    0 0 Отговор
    Vasik, нещо си се объркала малко! Това не е Язаки, а Електрокабел България дъщерна компания на Нексанс! Не ги слагай като една компания. Това са две различни компании с различни ценности и социални политики.