Американското издание New York Times ще предоставя на своите читатели не само вестник, но и хранителни продукти в техните домове. Новата услуга беше представена лично от вицепрезидента на компанията Елис Тинг. Той я обясни с факта, че читателите губят много време в приготвянето на храна. Затова вестникът ще се заеме със задачата да им доставя хранителни продукти в домовете им.
Партньор в новата услуга ще е компанията Shef'd. Доставката на храна ще започне през лятото. Очаква се продуктите да бъдат доставяни до 48 часа след поръчката. Тя може да се прави и през сайта NYT Cooking, където има публикувани и рецепти за вкусни блюда.
New York Times започна да предлага различни услуги, които не са пряко свързани с вестникарския бизнес. Сред тях са търговия с вино, различни аксесоари с логото на изданието, организиране на конференции и туристически пътешествия в други държави. А доставката на хранителни продукти може да се превърне в най-големия от страничните бизнеси, прогнозира Тинг.
Близо 95 млн. USD е спечелила компанията през 2015 г. от развиването на страничен от вестникарския бизнес. За същия период доходите от реклама във вестника са намалели с 3.6%, до 638.7 млн. USD, а продажбите от изданието са се увеличили едва с 1%, до 845.5 млн. USD.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА