В началото на октомври София ще е притегателна точка за хранително-вкусовия сектор. От 5 до 8 октомври в столицата ще се проведат петте международни изложения Месомания, Светът на млякото, Булпек, Интерфуд&Дринк и Салон на виното. Обединени под мегабранда Международни хранителни изложения, те ще съберат стотици български и международни компании, а хиляди посетители всеки ден ще изпълват залите на Интер Експо Център.
С ефикасния си модел форматът доказва, че успехът се крие в общите усилия. Петте изложения се реализират чрез постоянната комуникация, партньорството и екипната работа на организаторите и съорганизаторите Интер Експо Център, Национален браншови съюз на хлебарите и сладкарите, Асоциацията на месопреработвателите в България, Националната лозаро-винарска камара и Асоциацията на млекопреработвателите в България.
Резултатът? Петте изложения създават платформа за запознаване с тендециите при храните, напитките, опаковките и технологиите в хранителния сектор. Посетителите попадат в профилирана среда с потенциални бизнес-партньори. „Всички качества на Международните хранителни изложения ги превърнаха в основни събития за сектора на Балканите и Източна Европа; те създават перспективи за развитие на бизнеса“, споделят организаторите.
Прецизното сегментиране
Създаването на специализирани зони за всяка сфера на индустрията е основно предимство на Международните хранителни изложения. Така например, Интерфуд&Дринк събира сегмента на храните, напитките, машините и технологиите за обработка, складово оборудване и опаковки. Месомания акцентира върху месото и продуктите, технологиите за производство и логистиката. Към млякото и млечните продукти е насочено изложение Светът на млякото.
Хлебопроизводството и хлебарството застъпва Булпек. В залите на Интер Експо Център форумът обединява продуктите, суровините, машините, опаковките, лабораторното оборудване, консумативите и др. Салон на Виното е сред първите за България мащабни събития за вина и спиртни напитки в новата история на страната. Форматът събира много български и чуждестранни предложения и технологии, съпътстващи производството.
Фест за сетивата, Green Line и БиоЗона
За да е едно изложение пълноценно, освен платформа за иновации, то трябва да бъде и Вселена на сетивата. От няколко години Интер Експо Център вдъхновява присъстващите на Международните хранителни изложения със Сетива без граници. Всяка година едноименният фест има различен акцентг. Сега това ще е „булевАРТ на вкусовете“. Организаторите споделят, че ще има остров на храни, октомврийски фест, шоколад и вино-зони.
Пристан в рамките на мегабранда от 5 до 8 октомври намира новата тематика GreenLine. След успешното първо издание тази пролет, сега проектът за продуктите от лечебни и ароматни растения е надграден. Продължава и развитието на концепцията „БИО ЗОНА“, обединяваща био-сегмента в хранителната индустрия.
Вниманието ще прикове Пица шампионатът, в който ще се включи международно жури. Конкурсът Златен медал с димплом ще отличи качествените и оригинални продукти и адитиви.
Рекламата и хранителната индустрия в симбиоза
Хранително-вкусовия сектор и сферата на печата и рекламата „вървят ръка за ръка“. Затова организаторите развиват симбиозния модел от 2021г. на паралелно провеждане на Международните хранителни изложения и COPIS. Единственото в България изложение за печат и реклама акцентира на графичния и пространствения дизайн, материалите и консумативите за печата, производството на рекламни елементи и визуални комуникации.
Иновации, възможност за развитие на бизнеса и вдъхновяване с нови идеи. Всичко това, в комбинация с богата съпътстваща програма, ще ни предложат от 5 до 8 октомври в Интер Експо Център Международните хранителни изложения Месомания, Светът на млякото, Булпек, Интерфуд&Дринк и Салон на виното.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Рошко
22:28 21.07.2022
2 комунобизнесмен
04:03 22.07.2022