Честит Ден на Независимостта на България! На днешния празник трябва да си припомним, че когато българският народ е обединен и следва една обща цел, въпреки различията, само тогава България може да отстоява националните си интереси и да защитава отговорните за държавата решения. Това заявява във фейсбук лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов.
Денят на независимостта на България е пример за политическа и национална сплотеност, която принуждава останалите сили да се съобразяват с волята на народа.
България днес се нуждае от спокойствие, толерантност и единство, за да може да се гарантира стабилност и да се защитават националните интереси.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Румен Янев
Коментиран от #8
17:50 22.09.2014
2 Ооооох!
18:33 22.09.2014
3 Vasik Atanasova
А ТОЙ НЕ ВДИГНА ПЕНСИИТЕ С 1 ЛВ ЗА 4 Г
ВИДЯХМЕ ГО СЕГА ПАК ТОЙ ИДВА И ПАК ТОКА СЕ ВДИГА И ГРАЖДАНСКАТА СКАЧА С 10 ПРОЦЕНТА
ЗА КАКВО НИ Е БОЙКО
19:02 22.09.2014
4 гост
20:47 22.09.2014
5 Ник
Неразбирам как този човек продължава да има толкова поддръжници!
До тук почти всичко, което е направил води до ущърб на цялата държава. Когато за пръв път стана примиер се молех само да не пипа бюджета, а да се занимава само с мутрите.- Нали това му беше обещанието- да вкара всички в затвора!
УВИ!!! Той реши, че може да се занимава с всичко!
Аз като икономист мога да твърдя, че този разби баланса на цялата финансова система. Остави резерва почти на нула при условие, че всяка година бюджета е около 30млрд. Не само не му стигнаха ами и докара резерва под "червената линия"!
Това да речем е възможно да се оправи, но другото ........
Много обича да се хвали с магистрали- нали!
Икономическата обосновка за "тракия" бе да ходят хората по- приятно до морето! Не за да подпомогне индустрията, транспорта и т.н.- ами да ходели хората на море! Ако пак някой тъпанар реши да харчи моите пари с подобна просташка обосновка вероятно ще отида до София лично да му "играя една гора бой". Беше решил че министерството на Туризма ще го направи в гр.Пловдив -защото там имало много Култура! - Чудя се как да коментирам това без да не сипя ругатни по повод на умствуната му нефилност!
Много се гордее и с пътищата към Гърция- даже се хвалеше че ще отвори и път от Истамбул. Толкова икономически изгодно му се стори, че се отказа от проекта за газста от Азарбайджан за сметка на това шосе от истамублското пристанище дето щял да го строи някакъв арабин.
Направо нямам нерви да изразя огромната ненавист към простотията на ББ.
Ако някой се е занимавал с международен транспорт веднага ще му стане ясно, че от така наречените преоритетни пътища, които ние така услужливо правим за гърци и турци губим ужасно много пари- говоря за товаро поток на стойност около милиард тона. В парично изражение надхвърля годишния бюджет на българия.
От както мусю ББ отвори пътя към Солун товаропотока към Варна и Бургас падна в десетки пъти. Той ще падне още толкова след като завършат магистрали Струма и Марица...........
Толкова са тъпи тези в държавната администрация, че немогат да разберат как оправят бизнеса на Гърция и Турция за сметка на една винетна такса, от която разходите за въпросните магистрали няма да покрие инвестицията. Немога да повярвам на простотията им- направо не се побирам в кожата си!
Тоя доктор на пожарникарските науки поради алчност, глупост или под давление на ТИМ не пусна проекта на Американската компания за пристанището във Варна, чиято цел бе да се отвори трансграничния поток Черно Море- река Дунав, където ще може да се траспортира стока за всички дунавски страни та чак до Германия. Само се замислете какви количества товари могат да минават през нашите пристанища като се обере товаропотока от Турция и Гърция! Да не говорим колко товари могат да дойдат в обратна посока за Азия и близкиа изток!
За това обичам да казвам -Ако продавам пожарогасители, това не ме прави пожарникар! За това Г-н Борисов МОЛЯ Ви не се занимавайте с икономиката на страната- нямате мозък за това!
Междувременно същия този синковец продаде тихо мълком държавния дял на ЕРП-тата през БФБ (както се досещате с предварителна уговорка). Така ТИМ стана изведнъж най- големия собственик в Енергийната мрежа на страната!
Държат 100% от ЕНЕРГО ПРО и по 20% от останалите ЕРП-та.
Седмица преди да си подаде оставката пак на ТИМ пусна на концесия пристанище Лом. Въпросът не е че е дал едно пристанище на коцесия- проблемът, е че ТИМ се сдобиха с по- голамата част от пристанищата в БГ. -ЛОМ, част от пристанище Русе, Балчик, Варна Изток, Лес Порт и няколко други по- дребни.
Като стана въпрос за пристанища се сещам и за още една чудна негова постъпка!
Пристанището на "АТЛАНТИК" в гр. Бургас (Говоря за Рибно пристанище) Някак си изведнъж Цветелина Бориславова се сдоби с най- апетитната хапка от портовете в Бургас. Това пристанище е от затворен тип и се намира на разклона за Меден Рудник, Созопол и центъра на Бургас. Какво влиза и излиза от там никой нищо не знае! Мислите, че Атлантик доброволно са продали пристанището?- съмнявам се!
Поради тази доброзорна сделка всички търговци на замразена риба от Бургас си складираха стоката във Варна- защото няма къде! Иначе ББ и Госпожата вече нямат нищо общо!
Спирам да говоря, че ми се повръща вече от МУТРИ!
22:31 22.09.2014
6 гост
23:30 22.09.2014
7 Ивелин
Коментиран от #11
09:53 23.09.2014
8 Мони НСА
До коментар #1 от "Румен Янев":
ти се радваш само на станишевКоментиран от #9
11:42 23.09.2014
9 Румен Янев
До коментар #8 от "Мони НСА":
Всички тук разбрахме че си от най-големите бойковисти.....12:04 23.09.2014
10 БУДА
12:09 23.09.2014
11 Ник
До коментар #7 от "Ивелин":
Не Всъщност ти грешиш!Това, че е обявено седалище в чужда държава не означава че не са ТИМ. Няма човек във Варна, който да не знае кой стои зад ЕНЕРГО ПРО!!!!! Относно акциите!- Разрови се ако пожелаеш и проследи информацията за това как беше продаден държавния дял!
Истината е че бе продаден тихо-мълком! Това е факт и то неуспорим!
Относно пристанищата.... явно никога не си работил в това направление! За това недей с лека ръка да отхвърляш подобна теза. Вече 14 години се занимавам с дейност касаеща пристанищата в България и повярвай ми зная достатъчно за да преценя какво се случва!
Вероятно не познаваш и "Атлантик" нито имаш представа за дейността им!
- Атлантик придоби "Рибно Пристанище" при приватизацията на Океански Риболов. Този, който приватизира Океански Риболов е единият от Бифшите директори на предприятието.
Но това не е чак толкова важно!
Воденето на преговорите с инвеститорите и извършването на тръжната процедура действително не ги започна ГЕРБ!
НО!!!
Единствените участници в търга бяха ТИМ и Американските инвеститори чийто представител е Българин от Варна.
Разбира се мутрите се бяха подготвили предварително и започнаха изкупуването на терена около "Стара Гара"-Варна (циганската махла).
В търга обаче ТИМ не можаха да предложат по-висока оферта от Американците - пък нали са и мутри! Те пари не дават!
След тръжната процедура Аериканците внесоха гарнация за добро изпълнение в размер на няколко милиона долара.
До тук висчо добре!!!!
Наколко месеца след приключване на търга дойде на власт ББ.
Господин Борисов е тясно свързан с ТИМ- това също е неуспорим факт! Познава се добре с тях покрай Софийската зала по Кьоко Шин Кай Карате и покрай разбира се мутренския бизнес.
Това също ефакт неуспорим!- Самия ББ на няколко пъти е обявявал по телевизията за фирмата му за охрана!
Та когато дойде времето да се издадат разрешителните за строеж на порта нещата придобиха друг обрат!
Някак странно тогавашния вътрешен министър ЦЦ, бе определен от ББ да се занимава конкретно с проекта във Варна!
Хайде замисли се!- Физкултурник по образование, назначен за вътрешен министър започва да се занимава с въпрос касаещ министерството на транспорта и външно министерство!
Трябва да си не добре с акъла че да не разбереш какво се случва!
Това е същото като 2та милиона, които получи Доган от "огледалото" в Кърджали!
Изведнъж Доган се оказа най- големия хидролог в Държавата!- пък образованието му да ли има нещо общо?
Имам неофициална информация, че лично ЦЦ е поискал от Американците сума (чиста проба рекет), за да бъде дадено разрешително за строеж!
За това и проекта не тръгна!
Но ако си забелязал акцента в исказа ми по- долу касаеше цялата малоумна стратегия за развитието на регионите в страната!
И понеже не си съгласен вземи и се замисли дали пък това което говоря за така наречените магистрали не е правилно!
Тъпата сметка е такава:- Когато стъпи един контейнер на пристанището сумата която влиза пряко като пари е минимум 1000,00 USD. Ако пък се и обмитява тук трябва да включиш и митните сборове и ДДС-то по внос. Трябва да включиш и другите пари които се дават за съхранение, логистика, разрешителни и т.н.
Трябва да включиш и парите, които влизат за представителя на корабната компания, агента на кораба, митническия агент.
Зависимост от товара тук влизат пари и за Сървей и ГВК.
Без да включвам и останалите лица участващи в морския бранш сумата която получава държавта е многократно по - висока от парите, които получаваме от една тъпа винетка на турски илил гръцки камион.
Мисли!- не бъди Теле! От къде ще се извадят повече пари? от Магистралните такси на Гърци и Турци или от парите които ще приберем от пристанищни такси, митни сборове , ДДС, логистика и т.н ?
Да не говорим колко още хора се хранят покрай пристанището- там влизат и Шипшандрите, кораборемонта, резервните части и още един куп неща от които падат много пари!
Хайде сметни го!
В математиката има само един резултат и той е неуспорим!
13:04 23.09.2014