България пак се връща на варианта с МиГ-29. Само седмица живя мечтата на бойната авиация за нови изтребители, разкрива в. „Сега”. Правителството възнамерява да отхвърли предложението на министрите на отбраната Николай Ненчев и на външните работи Даниел Митов за започване на проекта, научи "Сега" от източници от МО. То бе внесено миналия вторник, а Министерството на отбраната побърза да се похвали, че процедурата започна. Още на следващия ден точката бе отложена за тази сряда, но по неофициална информация кабинетът въобще няма да се занимава с проекторешението.
Източниците на "Сега" обясниха, че премиерът Бойко Борисов се ядосал най-много на втората точка в предложението на Ненчев - да поискаме съвместна охрана на небето ни с друга страна - членка на НАТО.
Фирмите много по-лесно ще може да проучват бизнес партньорите си, а банките да проверяват какви са доходите и печалбите на кандидатите за кредити. Това ще стане благодарение на предложените от Министерството на финансите промени в Данъчно-осигурителния процесуален кодекс. В момента всички граждани и фирми имат в НАП данъчно-осигурителна сметка, по която се отразяват всички дължими и платени налози, обобщава в. „Стандарт”.
Достъп до тази информация има само самият данъкоплатец или упълномощено с нотариално заверено пълномощно лице. С промените в ДОПК обаче всеки гражданин или фирма ще може да посочи пред НАП лице, което има достъп до данните в данъчно-осигурителната му сметка. В резултат при кандидатстване за кредит вместо да се дават купища документи в банката за получените доходи или реализирани печалби за няколко години назад фирмата или гражданинът ще могат да дадат право на банката да провери какви данъци са плащали. По подобен начин ще може да се процедира и при взимане на кола на лизинг.
98% от таксиметровия бранш не плащат осигуровки и данъци и от таксиметрова дейност в държавната хазна не влиза почти нищо. Това е така, защото превозвачът с един печат и с един химикал прави месечни заверки на пътните книжки. Това заяви пред в. „Дума: Димчо Иванов от таксиметровия синдикат "Авто-94" във Варна. Той допълни, че таксите за това са различни - започва се от 10 лева и се стига до 60. Представете си, ако превозвачът има 400 водача от негово име и като заплатят 60 лева, това са 24 000 лева на месец, обясни Иванов и допълни, че без никакви капиталовложения, без никакви инвестиции, с един химикал и с един печат се инкасират страшно много пари, и това е години наред. Според него със Закона за автомобилните превози и с неговото тълкуване една шепа превозвачи са станали супер богати на гърба на таксиметровите шофьори, които плащат единствено печата и лизинга на колата и абсолютно нищо друго - нито осигуровки, нито данъци. Иванов каза още, че шофьорите години наред не могат да ползват болнични, защото нямат и здравни вноски.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ттт
Не нови, а други. Ставаше въпрос за техника трета ръка.
08:22 30.06.2015
2 Дай мамо на богатите
08:23 30.06.2015
3 незнайко
08:47 30.06.2015
4 наше село
18:22 30.06.2015
5 сссс
МИГА Е ПО ДОБРОТО НА ПОЛОВИН ЦЕНА ПРИ ТОВА
Тип: Едноместен
Двигател: Pratt&Whitney F100-PW-200/220/229 или General Electric F110-GE100/129 с мощност
за двигателите на General Electric: 76.3kN (срещу 107.8kN при МиГ29)
при форсаж за двигателите на General Electric: 127kN (срещу 162.8kN при Миг29)
Максимална скорост:
на максимална височина: Mach2 или 2410км/ч (срещу Mach2.35 или 2500км/h при МиГ29)
при земя(на морското равнище): 1470км/ч (при 1500км/ч за МиГ29)
Размах на крилото:9.80м (при 11.36м на МиГ29)
Височина: 4.80м (при 4.73м при МиГ29)
Тегло(празен): 8921кг (Срещу 10 900кг при МиГ29)
Максимално тегло при излитане: 16 875кг (при нормална излетна маса за МиГ29 16 800кг и максимална излетна 21 000кг)
Скороподемност: 254м/с (срещу 330м/с при МиГ29)
Далечина на полета
без допълнителни резервоари: 550км (при 1800 до 2000км при МиГ29)
с допълнителни резервоари: 4220км (при от 3000 до 6000км при МиГ29)
Тяговъоръженост: 1.095 (при 1.13 за МиГ29)
00:54 01.07.2015