Центърът на македонския град Щип осъмна с рекламни материали на Красимир Каракачанов, кандидат за президент на ВМРО-БНД. Картичките са разпространени в пощенски кутии и входове на блокове, съобщават от партията.
Поата на предизборните материали предзивика интерес от страна на няколко македонски медии, които определиха агитацията като скандал. Все пак обаче, медиите в съседна Македония отбелязват, че в брошурите не се съдържа нищо за страната им.
Щип е един от градовете в Република Македония, в който живеят немалко хора с изявено българско самосъзнание. В града има и много жители с българско гражданство.
В същото време видеоклип, който напомня за българския произход на населението в Р Македония, се разпространява от дни в интернет пространството.
Клипът е дело на македонската неправителствена организация „Български културен клуб – Скопие” (БККС) и целта му е да разпространява истината за етническия характер на населението във връзка с преброяването в Република Македония, започнало на 1 октомври.
„Паметта на дедите зове” е мотото на видеото, което включва образите на Св. Климент Охридски, цар Самуил, Паисий, Васил Левски, Гоце Делчев и др. „Всички те бяха българи, а ти?”, пита клипът.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА