Старият асфалт по много от родните шосета, макар и здрав, не може да осигури добро сцепление с гумите на колите и удължава значително спирачния им път.
„Причината е, че в старата настилка съдържанието на битума е много по-малко и на повърхността са останали повече от твърдите фракции”, обяснява пред в. „Монитро” Николай Иванов от браншовата асоциация „Пътна безопасност”.
„Затова на 7 или най-много 10 години трябва да се преасфалтира. Такава е технологията. Подменя се най-горният, износващият слой, който е около 4 см, което повишава безопасността на пътуване”, добави експертът.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 onq s konq
07:13 29.09.2016
2 ддд
Публикувано във факти.бг: Затова на 7 или най-много 10 години трябва да се преасфалтира
70 или 100 години да
Коментиран от #3
07:27 29.09.2016
3 гостенче
До коментар #2 от "ддд":
Забравяш, че все пак трябва едни пари да се усвояват. Трябва някой да се нагуши за преасфалтиране. Даже ако ги питаш тях на 3-5 години е най добре и безопасно. Но можеби всичките ни пътища в момента са като стъкло та дойде време да преасфалтираме тези с "износения битум"08:43 29.09.2016
4 Борисов
09:03 29.09.2016
5 гост
09:07 29.09.2016
6 Стенли
09:11 29.09.2016
7 Dido
11:01 29.09.2016
8 кроко
Има различни марки асфалт с различно предназначенеи, но ми прави впечатление, че от 10-на години масово се слага супер некачествен асфалт по всички пътища - черен, с едни дребни камъчета по повърхността, дето циганьорите плюят по тях за да изглеждат черни и да залепнат първоначално и ние си мислим че караме по асфалт. Именно тоя асфалт се рони като трохи и стана любим на всички кметове от ГРОБаджийската мафия. А ако се сещате, преди имаше едни сиво-зеленикави асфалти, които бяха много гладки и са супер устойчиви, нямаха ронене и пукнатини да стават дупки по пътя.
11:25 29.09.2016
9 Guest
14:04 29.09.2016
10 Все тая
14:56 29.09.2016
11 Гост
15:58 29.09.2016
12 Пламен
18:52 29.09.2016
13 Госта
20:13 29.09.2016
14 Волен Сидеров
23:21 29.09.2016