Многобройните проверки констатираха като сериозен недостатък в работата на „Топлофикация София“ отношението и комуникацията с клиентите на дружеството, се казва в писмото. С оглед на приближаването на отоплителния сезон, както и заради подготвените нормативни промени кметът Фандъкова настоява дружеството да разработи и представи цялостна концепция за работа с клиентите и установяването на добра и ефективна комуникация между дружеството и неговите абонати.
Мярка в тази посока е създаването на омбудсмани на „Топлофикация София“, които да поемат ролята на медиатори между дружеството и абонатите му, счита Фанъдъкова. Това е начинът гражданите да получават бърза, адекватна и точна информация по конкретните случаи. Кметът настоява омбудсманът да има изнесени приемни в различните топлофицирани райони на София като предварително се разработят правилата на работа и обратната връзка.
Кметът Фандъкова настоява и да бъде проведена среща между ръководството на „Топлофикация София“ и представители на всички фирми за дялово разпределение, които работят на територия на Столична община, да бъде изготвен план за представяне на промените, които се правят и възможностите, които те дават на клиентите на дружество.
С оглед на наближаващото начало на отоплителния сезон, настоявам конкретните предложения и мерки, да бъдат разработени и предоставени в най-кратки срокове и от началото на месец октомври да бъде организиран графика на срещи с абонатите на дружеството, се казва още в писмото.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ivaylo mihaylov
16:55 18.09.2013