Last news in Fakti

21 Април, 2014 13:05 859 1

Клиентите на ЧЕЗ могат да подават сигнали онлайн

  • чез-
  • сигнали-
  • онлайн-
  • клиентите

Всеки попълнил онлайн формуляр получава отговор на запитването си в срок до 30 дни

ЧЕЗ разработи и предлага на клиентите възможност да подават онлайн запитвания и сигнали до компанията и до енергийния омбудсман през корпоративния сайт www.cez.bg, съобщиха от пресцентъра на компанията.

Формулярите се намират в секция „Контакти“. Желаещите да подадат сигнал към компанията, могат да го направят на интернет адрес: http://www.cez.bg/edee/qf/bg/ramjet/pishete-ni-2G, а тези, които искат да се обърнат към омбудсмана, могат да попълнят формуляр на адрес: http://www.cez.bg/edee/qf/bg/ramjet/ombudsman.

„Уеб формулярите са част от усилията на ЧЕЗ да развива нови канали за комуникация с клиентите с цел да ги улесним и да им спестим време. Ние приветстваме и разглеждаме в детайли всички сигнали от наши клиенти, защото те ни дават възможност да се развиваме постоянно и да подобряваме обслужването“, каза  Петър Докладал, Регионален мениджър на ЧЕЗ за България.

Подаването на сигнали по интернет гарантира не само по-бързото им получаване в компанията, но и улеснява подателя на сигнала. При попълването на онлайн формуляр е необходимо да се посочи клиентски номер и имейл за обратна връзка, на който изпращаме входящ номер. Отговор следва да бъде получен в рамките на 30 дни. Относно сигналите до омбудсмана – подателите получават потвърждение дали сигналът им е приет за обработка и очакваният срок за отговор.

През последната година ЧЕЗ извърши реорганизация на системата за управление на сигнали и жалби, като подобри процесът по изготвяне на писмени отговори, структурира подхода при анализа им и повиши контрола върху качественото изпълнение на задачите. Създадена бе и система за ранно предупреждение, която помага за навременното идентифициране на проблемни области въз основа на подаваните сигнали.

През изминалата година ЧЕЗ предприе редица мерки с цел повишаване на качеството на обслужване на клиентите и улесняване на комуникацията с потребителите. Създадена бе изцяло новата за България институция Eнергиен омбудсман и бе учреден Потребителски съвет. За да бъде по-близо до клиентите от малките населени места, ЧЕЗ продължи своята инициатива да организира и мобилни приемни и я превърна в регулярна практика.

През 2013 г. бяха проведени 52 мобилни приемни в 43 населени места. От средата на септември 2013 г. ЧЕЗ осигури достъп до ново гласово меню на денонощната телефонна линия, което да информира клиентите за аварийните прекъсвания на електрозахранването на обслужваната от компанията територия. Чрез услуга клиентите получават информация за съществуващите аварии и предполагаемо време за тяхното отстраняване.

Услугата е достъпна след избор на бутон 3, като за получаване на информация за прекъсванията в София град, клиентът трябва да натисне бутон 1, а за други области от територията на дружеството – да натисне бутон 2. Като част от усилията на компанията за подобряване на диалога с клиентите, представители на мениджмънта на ЧЕЗ в България се срещнаха и разговаряха с посетители в центровете за обслужване на клиенти в Западна България в рамките на „Седмицата на потребителя“ през март тази година.

В резултат на непрекъснатия стремеж на ЧЕЗ за повишаване на качеството през последните четири години клиентите на компанията заявяват все по-висока удовлетвореност от услугите и обслужването на компанията. Докато през 2009 г. 50,4% от запитаните потребители бяха доволни от услугите и обслужването, този процент вече достига 75%, показва национално проучване на „Алфа рисърч“, осъществено сред битови клиенти на ЧЕЗ в края на 2013 г.
 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ваня Кятина

    0 0 Отговор
    Защо кумините на циганските къщи не пушат ?
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове