Ново проучване показва, че шефовете, които имат лоши отношения със своите служители, не бива да се шегуват на работното място, съобщи „Дейли Мейл“.
Тези данни противоречат на общоприетото мнение, че всяко позитивно настроение на работното място подобрява духа на екипа. Има мнения, че шефовете трябва да избягват негативния хумор, като сарказма например.
Според проучването на Университета в Мисури успехът на шегите за подобряване на настроението на работното място, зависи от нивото на отношенията между шефа и неговите служители.
„Когато отношенията между лидер и служители са лоши, различните видове хумор се свързват с по-ниска удовлетвореност от работата. Ако отношенията между лидера и персонала са добри, то хумора само ще помогне за поддържане на добрите отношения“, заяви професор Кристофър Робърт.
Анализаторите са изследвали мненията на 70 висши служители и 254 служители от 54 организации.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА