Популярността на джаджи като умните часовници и фитнес тракерите расте постоянно, а производителите се надпреварват да пускат нови модели. Според изследване, поръчано от британския в-к Guiardian, обаче всеки трети купувач на такава модерна играчка я използва максимум половин година, след което я захвърля някъде из дома. Данните са получени след допитване до 1 000 собственици на преносими устройства.
Едно от емблематичните имена в бизнеса - Ерик Миджиковски, основател и изпълнителен директор на Pebble Technology Corporation - не е на такова мнение. Той смята, че потребителите, които са си купили умен часовник главно за по-удобно получаване на съобщения, с времето откриват все повече функции благодарение на широкия избор в магазините за приложения.
24 Октомври, 2014 12:55, обновена 24 Октомври, 2014 12:56 2 352 0
Всеки трети умен часовник бил ненужен
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА