Volvo ще заложи на напълно нов подход към клиентите си с маркетингова стратегия, наречена "Volvo Way to Market". Планът предвижда увеличение в рекламния бюджет на компанията, която започва да продава моделите си онлайн директно на клиентите си в световен мащаб.
Шведите обещават, че това няма да засегне досегашните продажби на дилърите. Те ще отговарят за доставката на моделите поръчани онлайн. Първите тестове на продажбите онлайн са проведени в Щатите със специална версия на XC90, която е била разпродадена за 47 часа, а също и за 120-те броя спортни Polestar модели.
Volvo ще ограничи и участията си на автосалони, като ще покрива само трите големи изложения в Женева, Детройт и Шанхай/Пекин. Вместо да се показва по други събития, компанията иска да организира свое годишно представяне на концептуални и бъдещи модели.
Стратегията ще ограничи и спонсорствата, без да засяга единствено Volvo Ocean Race, тъй като при всички положения ще има недоволни от това действие. Една от другите главни идеи е да се подчертава "скандинавският дух" и това да бъде извършвано от вносителите и дилърите.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Пешката
16:26 20.12.2014
2 Shmeker
11:50 21.12.2014
3 робин
08:56 22.12.2014
4 W111
15:44 23.12.2014