14 Януари, 2015 11:11 6 103 8

Водородната Honda стана по-производителна

  • горивни клетки-
  • водород-
  • honda-
  • fcv
Японците от Honda, които са едни от пионерите при т.нар. водородни автомобили, представи нова версия на концепта FCEV. Иновацията се нарича FCV и ще направи публичният си дебют по време на предстоящия автосалон в Детройт. Серийният вариант е планиран за 2016 година, като първоначално колата ще се продава само в Япония. Впоследствие водородният автомобил ще достигне и до пазарите в Европа и САЩ.
 
Автомобилът разполага с нови диодни светлини, аеродинамични колела и салон, тапициран с естествена кожа и натурално дърво. Моделът е снабден и със специална трансмисия, която е значително по-компактна. Благодарение на новата по-малка скоростна кутия, японците са успели да увеличат вътрешното пространство на колата. От компанията заявяват, че горивните клетки са по-малко с 33% и въпреки това производителността на Honda FCV е по-голяма с 60%
 
Друг интересен факт е, че иновацията може да бъде заредена напълно за около три минути. На този етап от японската компания не разкриват други подробности за автомобила. Те ще станат известни след официалната премиера на FCV в Детройт. Ще припомним, че първия водороден автомобил на Honda, седанът FCX, се появи на бял свят още през 2008 година. Този автомобил обаче така и не можа да стане популярен на пазарите в Япония.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дошо

    2 0 Отговор
    Ще припомним, че първия водороден автомобил на Honda, седанът FCX, се появи на бял свят още през 2008 година. Този автомобил обаче така и не можа да стане популярен на пазарите в Япония.

    Аз на журналята да им припомня, че модела беше предвиден за производство в 400 бройки и никога не имал за цел да добива популярност а да покаже какво може компанията HONDA.

    Коментиран от #5

  • 2 гого

    0 1 Отговор
    водородният двигател е изобретен от Юл Браун който е бъгарин емигрирал в Австралия още 60те години на минлия век и демонстрира как с 1л. вода изминава около 500км. само че в Бългаия не искат да го патентоват защото бил емигрант
  • 3 хидко

    1 0 Отговор
    Тук става дума за електромобил, който се зарежда чрез химична реакция на водорода. Това не е ДВГ а ел.двигател. И ако тези показатели са действителни, това ще е супер! И преди тази кола бе доста добре като характеристики, а с 30% повече ефективност вече нещата придобиват напълно нов смисъл. Аз лично, съм готов да си купя такава, макар че предпочитам вариант баничарка или нещо от сорта :)
  • 4 onq s konq

    0 2 Отговор
    От водородната хонда до водородната бомба е само 1 крачка.Мдааа!
  • 5 Дошо-фен

    0 1 Отговор

    До коментар #1 от "Дошо":

    Ми, да припомни какво може компанията Хонда - предполагам, двигатели за косачки на водород...

    Коментиран от #6

  • 6 Изпробвал

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "Дошо-фен":

    И това го може.Нещата,които може Хонда много малко фирми в света ги могат.Тази статия е поредното доказателство.
  • 7 някой си

    0 0 Отговор
    братле,толкова си далече от истината,колкото земята от най-близката галактика,заради подобни на твоите разсъждения все още се водят войни за петрол
  • 8 ffff

    0 0 Отговор
    Друг интересен факт е, че иновацията може да бъде заредена напълно за около три минути. На този етап от японската компания не разкриват други подробности за автомобила. Те ще станат известни след официалната премиера на FCV в Детройт. Ще припомним, че първия водороден автомобил на Honda, седанът FCX, се появи на бял свят още през 2008 година. Този автомобил обаче така и не можа да стане популярен на пазарите в Япония.