17 Януари, 2015 10:00 33 241 84

Новите VTEC двигатели на Honda

  • honda-
  • vtec-
  • двигател-
  • турбо
Легендарната за феновете на Honda система за променливо газоразпределение VTEC, използвана за пръв път през далечната 1983 година в мотоциклета Honda CBR400, преминава към турбо ерата. За много от нас малките леки коли Honda оборудвани с такъв двигател са били мечта при получаването на шофьорска книжка. През годините тази система е получила много подобрения и е добавила много свой вариации, като AVTEC, i-VTEC и VTEC Hybrid.
 
За пръв път думата "турбо" и думата "VTEC" се срещат на едно място през 2013 година, когато става дума за разработка на новото поколение на Honda Civic Type R, който много хора очакват. Дебютът на този двигател в Type R е насрочен за идващото лято, а мощността му ще над 280 конски сили. Хубавото е, че този мотор няма да бъде обхванат от "даунсайзинга" или намаляването на кубатурата, което е обсебило производителите по целия свят, а ще остане с 2 литров обем.
Присъстваха много слухове, че вече ще бъде 1,6 литров двигател, но явно в Type R като флагман на Honda са решили да не рискуват. Това няма да е единствения турбо двигател вграждан в Honda към края на годината и други по-малки 4 цилиндрови турбо двигатели ще бъдат на поточната линия очакващи монтажа си в по-обикновените класове на Honda. Японския производител е споделил, че ще има и напълно електрически модел, а също и plug-in хибриден модел в каталога си до 2018 година.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 2 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 некойси

    2 1 Отговор
    Изглежда страхотно, точно както всичко япоснко, всичко е в пропорции , добре подредено и си е на мястото си.
    Какво ли ще е означението му?

    Обикновенно авто статиите са съпътвани от много на брой и негативни коментари ... Нека хейтването да започне сега :)
  • 2 гошо прупрунков

    0 0 Отговор
    обзалагам се ,че за европа ще пуснат и 1,6 версия
  • 3 Type R

    2 1 Отговор
    Интересни неща се очакват от Хонда.Освен Type R на Сивик очакваме с нетърпение и NSX.Това винаги е бил модел в който Хонда показва най доброто от себе си.
    3,5 или 3,7 литра двигател с турбина и мощност над 500 КС. 3 електродвигателя създаващи променлив вектор на тягата в завои т.нар. SHAWD система отново използвана за първи път от Хонда.
    Още по интересен ще бъде моделът Type R в който се очаква и участие на партньорите от Макларън.

    Очаква се и новият водороден модел.Въобще Хонда са подготвили много изненади.Жалкото е че на европейския пазар се появяват след японския и американския.
  • 4 любител

    4 0 Отговор
    Супер са хондите, просто ние не сме пазар за тях.

    Интересните модели са зад окена :)
  • 5 тошибиян

    3 0 Отговор
    и ние сме подготвили изненада за хонда хаааа 4е нямаме пари да си купуваме
  • 6 Shmeker

    2 7 Отговор
    Буахахааа айде дано са си оправили клапаните да стават на газ и метан, че на 50 000 км. да правиш клапани както актуалните хонди от 2003-та насам не е работа изобщо.

    Коментиран от #84

  • 7 Име:

    4 1 Отговор
    За новия сивик type R има вече доста данни, мощността ще е 280-300к.с. а разхода 5.88л/100.
    https://www.youtube.com/watch?v=uob5R38SP-I

    Коментиран от #8

  • 8 Shmeker

    4 2 Отговор

    До коментар #7 от "Име:":

    Няма как да е толкоз коне и да гори под 6 баце. Евентуално с 80 на 8ма по равното.

    Коментиран от #9

  • 9 Име:

    5 1 Отговор

    До коментар #8 от "Shmeker":

    VTEC баце. Приеми го!

    Коментиран от #27

  • 10 Сони Свинкс

    0 1 Отговор
    Ако има изненада AWD ще съм от първите които ще си купят тази хонда (в Англия). Обаче ако не...30 коня е смешно на предните колела.
  • 11 Ехаа

    0 2 Отговор
  • 12 Bravo

    3 5 Отговор
    Направо към вторични, да ги пращат.

    Коментиран от #13

  • 13 Хондата

    8 1 Отговор

    До коментар #12 от "Bravo":

    Явно никога не си карал ХОНДА или нещо японско.Карай си ваг-.ните и не плюй.ТЕХНОЛОГИИТЕ НА ХОНДА ВИНАГИ СА БИЛИ ПЪРВИ!VTEC, SHAWD са пример за това, ако знаеш за какво ти говоря.
  • 14 jiка

    2 1 Отговор
    Смешно е 2015година ако го направят с разпределителни валове с кобилици и прътове...
  • 15 Ицо

    2 9 Отговор
    Хората от 70те са измислили OHC валове с хидравлични повдигачи...
    Само японските боклуци карат още с механични
    Вярно забравих,в моторите на косачките все още не са измислили хидравлични повдигачи

    Коментиран от #31

  • 16 peter

    2 1 Отговор
  • 17 Bravo

    3 10 Отговор
    Не съм карал и никога не бих. Не ми говори нищо, това което си написал и не ми трябва. Заблуждавайте се вие, че винаги сте били първи. Японците изкараха един Lexus LFA, едно Infiniti и един GTR и от тогава станахте големите фенове на японското. Малко като с Лудогорец. При вас на кратко ситуацията е следната : Всичките с главата нагоре, вие с главата надолу. Ако ме разбираш. За да не сте едни от много, които харесват немско, дайте ние ще харесваме японското и ще спорим като някакви .... Айде със здраве и дано докато стигнете до вторични да не ви изтече маслото.

    Коментиран от #18

  • 18 Хондата

    11 1 Отговор

    До коментар #17 от "Bravo":

    И да ти обясняват няма смисъл нЕма да Разбереш.Като в Европа през 90г. караха гоУф и 123 с мощност 90 коня и смятаха това за върхова технология в Япония и Сащ се караше Супра, Нисан 300зх, Силвия, Skyline,NSX, Subaru и т.н. резачки които минаваха 250к.с.Ама кво да обяснявам на хора считащи за начало LFA И GTR за първи разработки.

    Коментиран от #28, #64

  • 19 До Браво

    6 0 Отговор
    Пич, първото ти име сигурно е Джони, щом като така ярко блестиш с интелекта си.
  • 20 бррррр

    3 0 Отговор
    Няма вече свестни производители. Всички коли са с ресурс 5 макс 10 години и хайде новата. ВАГ си развалиха производството, японците и те.
  • 21 некойси

    12 0 Отговор
    Когато започнах да си търся кола, стигнах до една интересна статийка която започваше горе-долу така: "Има много легенди за Honda, и повечето от тях са истина!".
    Има нещо вярно в написаното, колите от марката са по-особени и се отличават със специфичен характер.
    Без да изпадаме в безсмислени спорове кое и кой е по-по-най, смятам че като за нас сиромасите на евроалианса, втора ръка японец е доста добър избор като здравина и надеждност.
    Освен това определено носи радост, хората които се радват на звука от VTEC-a по-честичко знаят за какво говоря.
  • 22 Бърни

    3 1 Отговор
    Очаква се добра кола във Формула 1 Mclaren Honda.Ще е в първата тройка.Във Формула 1 за съжаление няма немски коли и двигатели с изключение на мерц, та да видим кой е по, по, най!
  • 23 Детето във форума

    4 0 Отговор
    Тойота е най-големия производител на коли.Хонда на двигатели.Дори Бмв ползваха турбо Мицубиши.Компресорите на Мерца са Eaton.Всичко е глобално вече, не плюйте като не разбирате, карайте си ваг-.ната.

    Коментиран от #24

  • 24 emiko

    1 5 Отговор

    До коментар #23 от "Детето във форума":

    Най - големия производител на автомобили по площ, по работници и бройки на година е Volkswagen ;) Има интернет за т'ва ;)

    Коментиран от #25

  • 25 кучИто

    3 0 Отговор

    До коментар #24 от "emiko":

    Емико не всичко което е пишат журналята особенно в Бг е вярно.А ми покажи в нета като си толкоова отворен къде го пише това, ама не в БГ сайт.Искам инфо от форбс, отчет на Ваг-.ните или на Тойота.
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Shmeker

    0 4 Отговор

    До коментар #9 от "Име:":

    Не знам кво толкоз има в тоя VTEC. Двойния ванос на БМВ беше много по-модерна система, наистина баварката с 90 на пета гори около 6-7 по равното. Обаче като има малко планинско и разходът скача на 10.
    Ауди/VAG/ също имат подобни системи от край време още в ADR и AEB моторите и кво от тва? Хонда са решили да правят AEB мотор 20 години след ауди

    Коментиран от #36, #40, #62

  • 28 iory

    0 1 Отговор

    До коментар #18 от "Хондата":

    Имали са....250коня и 100Nm....

    Коментиран от #29

  • 29 Хондата

    3 0 Отговор

    До коментар #28 от "iory":

    Като Йори магаренцето си не та не.Прочети в каталога на супра колко Нм е!Най слабата е 125к.с. и 172Нм, когато ваг-.ните беха костенурки.
  • 30 Georgi

    1 5 Отговор
    Що намесваш Вагените?Трън в очите са ви на вас "феновете" на жълтите марки , комплексари такива

    Коментиран от #33

  • 31 drdrdr

    5 0 Отговор

    До коментар #15 от "Ицо":

    Пичага, механичните са много по-добри и стабилни при високо оборотни двигатели и такива със спортен характер. Не се вдървяват и при продължително натоварване и тормоз. Това да не ти е AFN с хидравличните. Ти кво си мислиш, че като са хидравлични и ти звучи супер модерно и е най-яката технология на света.
  • 32 Голямо важно

    0 1 Отговор
    Тая статия така са е написали все едно Хонда откриват топлата вода! Турбо и система за променливо газоразпределение ("турбо" и "VTEC" ). Само дето Митсубиши доста по раничко го направиха '' турбо '' и '' MIVEC "

    Коментиран от #42, #76

  • 33 Shmeker

    0 5 Отговор

    До коментар #30 от "Georgi":

    Не се базикайте с VW, това е вълкът на пътя. И може да не е най-големия хищник, но само вълкът не играе в цирка
  • 34 вуяя

    3 0 Отговор
    Хонда отново размазва.....нямам Type R,но мисля да си купя S2000,винаги съм имал Хонда..имам Сивик 1.6 ВТИ...които знаят,това е малка легенда...имам и Легенд 3.5....нооо това което ще дойде германците ще си бият каските яко.....
  • 35 Japoneze

    8 1 Отговор
    Ето разликите м/у Хонда и Ваген:
    Хооооооооооооооооооо...нннндааааааааааааааааааааааа...!
    Ваг-ваг-ваг-ваг-ваг-ваг-ен-ен-ен-ен-ен-ен-ен!
    Какъв Вълк бе Шмек!Овца си е!Пълно по улиците с такива-бееее!
    :-)!
  • 36 некойси

    5 0 Отговор

    До коментар #27 от "Shmeker":

    Какво толкова ли?
    Ами ако не бяха докарали системата за променливо газоразпределение от Honda на бял свят, сега може би нямаше да има ванос, VVTI и как ли още не кръстена от другите марки, осмивали я при появата и на бял свят :)
  • 37 Някой

    12 0 Отговор
    Не знам, но моята Хонда е доста скучен автомобил, просто нищо с нея не се случва с години! Ще взема да си купя, ей така за разнообразие, отново една европейка за кратко време, но сигурно достатъчно за особени емоции...

    Коментиран от #39

  • 38 Тодор

    0 4 Отговор
    Японските автомобили винаги са били и така като гледам ще си останат скучни и безлични
  • 39 Автомобилист

    1 2 Отговор

    До коментар #37 от "Някой":

    Ами колега и аз чакам моята Е 34-ка вече да предаде БОГУ дух,ама не ще сладурчето.Даже представи си вече забравих кога я купих.А сетих се през 1996 година,а тя е 1990 година производство.Но ти няма как да ги знаеш тези неща защото може би не си бил още роден.

    Коментиран от #54, #63

  • 40 ииииииииииииии

    8 0 Отговор

    До коментар #27 от "Shmeker":

    още в далечната за повечето от вас 1988 година , ХОНДА започва да монтира по 4 клапана на цилиндър . и не става въпрос за специални модели , а се отнася за около 90 % от автомобилите . в тези години много от гигантите в бранша , се бият в гърдите , когато произведат автомобил с такъв двигател . и се започва едно кръщаване на модели , като чели са открили топлата вода . докато жълтичките намират такъв двигател за ежедневие .

    Коментиран от #43

  • 41 Gringo

    7 0 Отговор
    карам Японски автомобил точно турбо бензин с "малък" обем доста сериозна еластичност вървене динамика просто атмосферния двигател одавна умря а митовете за ВТЙ .... одавна сме карали усетили и подминали ) турбо бензин е най търсеното на пазара особено ако е от производител както Хонда ..... много хора ще оставят немските Инхалатори )
  • 42 Gringo

    0 0 Отговор

    До коментар #32 от "Голямо важно":

    точно такова имам )
  • 43 Shmeker

    2 5 Отговор

    До коментар #40 от "ииииииииииииии":

    И кво от тва?
    Хондите са добри коли, но не са изработени добре. Колкото до броя на клапаните и това че ги монтирали на 90% от колите си - тва е смешно, щото те имат точно 2 двигателя - единия е 1.3, другия е 1.6
    Поне старите наистина нямаха проблеми като се направят на газ или метан.

    Коментиран от #44, #52

  • 44 ииииииииииииии

    2 1 Отговор

    До коментар #43 от "Shmeker":

    1.3 / 1.4 / 1.5 / 1.6 / 1.7 / 1.8 / 2.0 / 2.2 / 2.3 / 2.5 / 2.7 / 3.0 / 3.2 / 3.5 до тук съм сигурен за 4 клапана на цилиндър . като последните 5 са V6 . тези с по 2 и 3 клапана на цилиндър дори няма да ги споменавам .
  • 45 Автомобилист

    0 3 Отговор
    Не че се заяждам обаче искам господа Хондаджиите да ми обяснят точно и надлежно защо първото поколение на шосейния вариант на Мак Ларън F 1 не беше с двигател на Хонда,при положение че тогава те им бяха доставчиците във Формула 1.

    Коментиран от #46, #60, #61

  • 46 drdrdr

    4 0 Отговор

    До коментар #45 от "Автомобилист":

    Без да съм абсолютно сигурен ще ти отговоря - защото двигателят, който са искали от Мкларен не е отговарял на идеологията на хонда за ДВГ-та, а именно 5-6л. и V10-V12. Втори на опашката са били БМВ и те са го направили.
  • 47 drdrdr

    2 0 Отговор
    Гордън Мъри като повечето инженери и дизайнери на спортни автомобили мечтае да направи най - добрия суперавтомобил,който да е по - лек от конкурентите си,но и по - мощен.Той излага идеята си на Рон Дениси двамата се заемат с изпълнението ѝ.По същото време Макларън жъне успехи във Формула 1 със своите коли,които са снабдени с двигатели от Honda .Той предлага на Хонда да му направят двигател с 550 к.с. тежащ 250 кг. , но те отказват.

    Мислело се е да бъде използван двигател на Isuzu , които по това време са имали намерение да влязат във Формула 1 , но дизайнерите на Mclaren F1 са искали двигателят да бъде на някоя доказала се марка в производството на двигатели.

    BMW проявяват интерес към проекта и предлагат да направят двигателя.Въпреки кратките срокове,които са поставени за изпълнението му,използвайки само доказани практики и идеи от компанията се вместват в поставените срокове и изработват двигател който тежи 266 кг. и със 627к.с., с което двигателят става по - мощен от първоначалната идея.
  • 48 със здраве

    9 0 Отговор
    Защо се мъчите да обяснявате на тези невежи за ХОНДА.Врабчето не може да направите Сокол, то си е дребно врабче.Тук не е пазара на ХОНДА, той е в Америка и целия Изток с Япония и Австралия.Тук е пазара на ваг-.ните.

    Коментиран от #49, #53

  • 49 xaxa

    0 6 Отговор

    До коментар #48 от "със здраве":

    Да,затова Голф спечели Кола на годината 2014 в Япония,и Кола на годината 2015 в Америка

    Коментиран от #51, #56

  • 50 некойси

    5 0 Отговор
    Хаха Хонда имали само 2 двигателя, провери си информацията.
    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Honda_engines

    пс: Хонда произвеждат и самолети (Honda Jet) не знам само дали и двигателите им са тяхна разработка.
  • 51 drdrdr

    2 0 Отговор

    До коментар #49 от "xaxa":

    Ти замислял ли си се колко име е струвало на ВАГ да спечелят тези награди? В днешно време толкова много модели се предлагат от различни марки, че една кола да спечели на два континента трябва да е извънземна. Още повече като добавим разликата в изискванията на различните купувачи по света - Европа, Китай, Япония и САЩ.
    Замислете се малко бе хора. Той и Путин други ден ще пусне някоя Лада и с достатъчно пари ще почне да печели награди по света. Това не означава, че сравнявам Голфа с Лада, но все пак.
  • 52 някой

    4 0 Отговор

    До коментар #43 от "Shmeker":

    Толкова си зле, приятелю. Толкова много.
  • 53 running wild

    0 5 Отговор

    До коментар #48 от "със здраве":

    'ми ходете си в Америките, Изтока, Австралия и си пълнете там главите с бръмбъри. К'во правите тук, че ни и убеждавате европейците Хонда к'ва е велика с оризовите технологии. Не Ви щем мнението! 50 години сме напред(поне интериорно). Исакаме да си возим мазните и дебели европейски задници в "ненадеждни", но съвременни, като оборудване и дизайн автомобили! А Вие си яхайте "перпетууммобилетата" и вървете на японската си ма.на!

    Коментиран от #55

  • 54 Пробвал

    8 0 Отговор

    До коментар #39 от "Автомобилист":

    Отдавна го хвърлих този боклук Е34,един ром го взе за 2 бона и се отървах.То не бяше смяна на бобини не беше кривене на глави а течовете на масло са абонамент ако не мажеш яко силикон.
    Гори като змей този шестак и не върви.Под 9 на сто извън града не можеш да го свалиш дори с 80 да караш.
    БМВ има много какво да научи от Хонда за двигатели и за здрави коли.

    Коментиран от #73

  • 55 Slayer

    2 1 Отговор

    До коментар #53 от "running wild":

    Колега хубава музика слушаш но от коли и технологии не разбираш много като гледам какви смешки си писал.Поне се качи на една Хонда след 2003 преди да говориш за инетриор.

    Коментиран от #69

  • 56 ха ха ха

    6 0 Отговор

    До коментар #49 от "xaxa":

    Голф е чуждестранна кола на годината в Япония не бъркай нещата.
  • 57 brake point

    0 0 Отговор
    [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=a1zu3QiyEdM[/youtube][youtube]https://www.youtube.com/watch?v=JlRPICfnmhw[/youtube]
  • 58 brake point

    0 0 Отговор
  • 59 brake point

    3 0 Отговор
    Толкова за Хонда.Когато някой от уж 50 години напредналите европейски производители направят тези неща ще говорим пак.
    Преди да пишете глупости е хубаво да прочетете малко за фирмата която критикувате.
  • 60 brake point

    1 0 Отговор

    До коментар #45 от "Автомобилист":

    Гордън Мъри отива първо при Хонда понеже както той сам се изразява е техен фен.
    Иска от тях двигател но по това време Сойчиро вече го няма и новите миниджъри не искат да правят големи двигатели.Въпреки многократните опити да ги убеди накрая е принуден да се задоволи с двигател от БМВ който се оказва доста по тежък и обемист от първоначалните му изисквания.
    Ето една извадка от статия която доста добре показва какво е NSX

    Ако трябва да назовеш най-добрият суперавтомобил на 90-те години, кой ще посочиш? Нещо от Ferrari, Porsche или Lamborghini. Евентуално някоя екзотика като McLaren F1, Vector W8, Cizeta V16 или Isdera Commendatore. Но вероятността да си спомниш за великолепната Honda NSX е нищожно малка.
    А трябва. Това е кола, създадена да бие Ferrari, повлияна от изтребителя F-16, тествана и настроена от великия (няма преувеличение) Аертон Сена и вдъхновила Гордън Мъри при дизайна на McLaren F1. Безспорно Honda NSX беше изключителен автомобил.
    Прословутата японска прецизност, вложена в тази кола я превръща в най-надеждната екзотика на своето време. Дори и днес могат да се намерят екземпляри на по 150 хил. км., които не са имали съществени проблеми през 20-те години всекидневна експлоатация.
    На пътя, атмосферният V6 вилнееше с „табун” от 300 к.с., а настройваното от Аертон Сена управление е било на нивото, което тогавашните Ferrari са можели да сънуват. В Интернет може да се намери видео, в което Сена тества новата (тогава) Honda NSX на пистата Сузука. Трит
  • 61 brake point

    1 0 Отговор

    До коментар #45 от "Автомобилист":

    Трите камери в купето следят виртуозната игра на лачените му италиански чепици, които танцуват върху педалите на NSX и бесните атмосферни подскоци на оборотомера, стигащи до 8000 об./мин.
    Така Honda NSX се превърна в една малка религия, изповядвана от малцина. Но ние знаем, че те са били сред най-добрите. Аертон Сена е притежавал черна NSX, изработена специално за него като благодарност за титлите, които донесе на McLaren Honda във Ф1. Тази кола все още е собственост на семейството му и стои в гаража им в Сао Паоло. Гордън Мъри, създателят на McLaren F1 казва:
    „След като карах NSX, колите на Ferrari, Lamborghini, Porsche изчезнаха от главата ми. Смятахме ги за наша конкуренция, но Honda NSX ни опроверга. Просто трябваше да направим F1 по-добър от нея.”
    Между другото, Гордън Мъри кара такава Honda в продължение на 7 години. Както и бизнес акулите Майкъл Дел – основателят на Dell и Лари Елисън, който пък е основател на Oracle. Honda NSX е присъствала в гаражите и на Харисън Форд, Алис Купър, Майкъл Кийтън, Джордж Лукас, Чарли Шийн, Джак Никълсън, както и на много от звездите в автомобилния и мотоциклетния спорт.

    Коментиран от #70

  • 62 НеХондаджия

    1 0 Отговор

    До коментар #27 от "Shmeker":

    Ти тоя коментар сериозно ли го написа хахаха ;) втек и ванус било едно и също само дето ваноса по модерно а .... ... сигурно знаея други мотори освен БМВ с ванос, които имат способността да срещнат с буталата до 24 клапана на пропусната предавка ;) Вземи се образовай на тема променливо газоразпределение ... може би 20 години след хонда БМВ вади нещо подобно при Н54 ... ама не чак толкова надеждно ... и то е комбинацията на ванос и валвтроник ... смях из всички коментари ....

    Коментиран от #65

  • 63 Някой

    2 0 Отговор

    До коментар #39 от "Автомобилист":

    Ами колега, мнението ми за Е 34-та е, че от немските возила през този период, тази колица е от най-сервизните! Дори Опел кадет /капка/ и Ескорт-та се разваляха по-рядко. Също, ако съпоставяне с Хонда Сивик, то Е 34-та не може да се опре и на "малкото пръстче" на хондата. Нито по надежност, ни по икономичност, дори и ускорение. Единствено бих се съгласил за ламарините и корозията. По принцип всеки разполага с различни средства, различни са вижданията и усета за интериорна и техническа естетика, но ако трябва да избирам продукт, който при многогодишна експлоатация не се разваля или по-малко, то Хонда и Тойота се еталон за това. Както и другите японски марки.
  • 64 Bravo

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "Хондата":

    Няма кво да ми обясняваш. Ти гледай да не ти изтече маслото до вторични.
  • 65 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #62 от "НеХондаджия":

    Айде бегай с тая масъл-джапан кар 1.6 кютек да гониш вятъра и да си мислиш, че караш кола
  • 66 Kраси

    3 1 Отговор
    Стига с тия вануси ли са издънени кенефи циганска мечта,голфчета ръждясали елементарни които приличат на ладички и жигулки.Масови коли харесвани предимно от хорица които никога не са карали японска кола и са като коне с капаци,изказвате се тъпичко за най здравите,икономични и с уникален дизайн автомобили в сравнение с повечето европейски щайги.Карайте си пърделниците и не се изказвайте за Хонда или който и да е японец без да ви разбират кратунките.Айде със здраве.

    Коментиран от #67, #71, #72, #74

  • 67 Симеон Тасев

    0 0 Отговор

    До коментар #66 от "Kраси":

    то японските коли са най-много отзовавани ама ти ми говориш какво на какво прилича дане би японските коли да са нещо поразлично
  • 68 GTI

    0 0 Отговор
    айде като сте толкова отворени да си качим снимки на колите да видим кой прикава празни приказки,кой не?Ама без да си маскирате номерата?
  • 69 running wild

    0 1 Отговор

    До коментар #55 от "Slayer":

    На тез цени дето ги харчат джамбазите, нито искам да им се качвам, нито да ги виждам, а и не ме вълнуват! За таквиз пари - две коли получаваш европейски. На мен си ми харесват. Избирам си ги все читави, т. е., ако са употребявани да е било умно предното "задкормилно устройстви" и те така. Хич не ме и вълнува к'во дялкат самураите на другия край на света! Дразнят ме таквиз като Вас - японски идолопоклонници (бе направо зомбита), които се опитват буквално да промиват мозъци!

    Коментиран от #78

  • 70 running wild

    0 1 Отговор

    До коментар #61 от "brake point":

    Ха-ха, 'ми че ние в Европа-та 8-9000 rpm си ги знаем от преди има-няма 30-40 год. За справка някой "италиански кошник" (както би се изразил фьен на Ваш'та партия)! Че и аз си имам един такъв "драгстер" - стягам го баш за те такъв изрод! Ееех, дечица, дечица...

    Коментиран от #81

  • 71 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #66 от "Kраси":

    Японец - Мазда 6 - смяна на съединител - скъпа и забавна история!
    Японец - Мазда 6 - дизел - нафта + масло=смес поради запушен катализатор (неутрализатор) - още по-забавна история - решение специално и скъпо масло!
  • 72 running wild

    0 2 Отговор

    До коментар #66 от "Kраси":

    Брат ми, къде го видя тоз дизайн бе готин, че и уникален! Вие трябва да пиете розови хапчета бе джанъм!!! Онзи ден гледах наживо поредното японско (черешово ) дърво. Някаква нова Тойота джипка. Нек'ва дребна беше. Седях 10 мин. гледах, цъках с език и си викам мо'е ли си толкоз голям любител на грозното, за да се качиш в тоз ковчег преждевременно! Абе вече като видя мъж в японски коритник и се оглеждам да му видя жената! Дали е и тя толкова невъзможно грозно-ръбата!
  • 73 Автомобилист

    0 1 Отговор

    До коментар #54 от "Пробвал":

    На тези които пишат глупости за немските автомобили искам да кажа че са пълни комплексари.Първо на мен на Е-34 ката не ми трябват допълнителни бории за да вади звук защото той си го има по рождение.Второ на онзи смешко дето си е продал БМВ-то на рома трябва да те е срам защото човека е разбирал повече от теб.Трето колата ми е с бензинов шестак и задволанното устройство ако не е калпаво тези двигатели са ЧУКОВЕ.Сума ти тъпаци се изпровървяха да ми реват че им прегрявали двигателите на моя въпрос дали са сервизирали водната помпа,като ми кажат "Ми не" аз им отговарям "Ми сори".Имам и Голф 2 от1990г. бензин който е в уникално състояние и още е в движение,така да махнем БМВ-ета и Мерцедеси хайде сега някой от японските потребители да ми каже днес колко японски автомобили от същите години на производство ще види и колко немски? Също когато си купувате немски автомобил на старо не бързайте да си хвърлите парите за италиански боклук защото няма да изкара колкото ако е правен за вътрешен пазар,защото господинчо моята Е-34ка като я карам с допустимата в града скорост ми харчи 10 на 100.А и не е само Хонда ако реша да си купя японско ще е Субару.И последно че се отегчих при излизането на последния Голф забравих с коя поредна цифра хората защитиха 17 патента,затова и от там им идват дефектите защото всеки техен автомобил няма почти нищо общо с предходния,а жълтурите правят едно и също от 100 години и после им били много здрави колите еми много..Я..Крадат технологии безогледно и си ги присвояват само сменят инициали.Пресен случай за нагла кражба е многостепенната автоматична скоростна кутия изобретена от инж. Румен Антонов който сигурно и до днес за жалост не може да осъди Тойота. Сбогом и Лека нощ на Вас дребни комплексирани и незабелижими на пътя сврени в безличните ви тунинговани с разни кюнци вместо ауспуси и ПЕЙКИ вместо крила японски средства за предвижване.

    Коментиран от #79, #80

  • 74 петър

    2 0 Отговор

    До коментар #66 от "Kраси":

    мн си прав брад ле за японските коли са мн издаржливи в гърция пове4ето коли са японски на всяка кра4ка ги виждам само японски те неса луди знаят 4еса мн издаржливи. :)
  • 75 Някой

    1 0 Отговор
    Пълни глупости си написал, и едва ли някой има комплекси от хубав продукт:
    http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/17346-amerikanec-pogreba-kolata-si-s-pochesti/
  • 76 вуяя

    1 0 Отговор

    До коментар #32 от "Голямо важно":

    V-TEK...си е разработено единственно от Хонда приятелю.има доста за тази система в нета,от кога...от кого...и какво представлява....сега вече,МИВЕК....ЕКОТЕК..и разни други,са друга работа,прочети и пиши
  • 77 Някой

    0 0 Отговор
    Между другото, всеки е свободен да си избира автомобил! Не е нужно да си налагаме мнението, но е полезно да го споделяме! От японските конструктори, като надежден продукт, очакванията ми са големи, но не толкова от европейските! Може би политиката ни е такава, сервизна, не знам.
  • 78 Japoneze

    1 0 Отговор

    До коментар #69 от "running wild":

    Не бесней, бе колега-споко,ще ти стане нещо !Браво-страхотен дебат на тема Хонда(японско) с/у БМВ(немско)!Изчетох с удоволствие коментарите.Казвал съм го,ще го повторя-не знам колко са напред Немците с технологии , и колко "копират" японците,но едно е факт- с Хонда посещенията на сервиза са в пъти по-малки!Дали си струва за една идея по-добър комфорт и ускорение,да се ръсиш 3цифрени или 4цифрени хилки по сервизите!Както възкликна един мой авер с добър сервиз докато правеше поредното Немско(в случая Ауди А6) при вида на новия ми Японец:"Кофти-загубих те като клиент!Добре че са тия,че ще умрем от глад!"
  • 79 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #73 от "Автомобилист":

    Като собственик на субару, НЕ те съветвам да си купуваш субару!!!
    Субару не е марка, а болест! Откакто имам субару не знам какво е това да смениш част по него. Как пък 1 датчик не се прецака бе, как не износи съединител... Единствено сменени биалетки за рекордната сума от 60лв, ама с наще пътища... Забравих какво е да се притесняваш зимата, ще тръгнеш ли ще стигнеш ли, забравих какво е да боксуваш. А колата си е старичка бая и всичко по нея си е така както е излязло от завода и всичко работи майка им мръсна на тия японци. Болест е щото никакви други коли не ме интересуват повече! Вярно, харчи повече и не е много пъргаво (с малък мотор е) и смяната на ремъци и ролки е малко по-солена, и маслата са повечко, ама кажи ми 1 причина да не съм фен??? Това сервизите какво са? И пак ти казвам не си купувай субару!
  • 80 Пробвал

    2 0 Отговор

    До коментар #73 от "Автомобилист":

    Хайде не ми обяснявай за Е34.Казаха ти имал съм такава след всичко похарчено по нея особено гориво няма да повторя.Само ще ти кажа 2 литров мотор на Хонда със същата мощност гори по малко и капка масло не ми е изгубил.
    Повечето които пишат в този форум не разбират от техника и двигатели за това спорят и твърдят глупости.
    За човек който разбира е ясно защо двигателите на Хонда са по добри от тези на БМВ.
    Всяка година милиони хора си купуват продукт на Хонда и това е марката с най доволни клиенти.
    Това е и марката на която най много стари коли все още се движат.Тези неща не са случайни.
  • 81 brake point

    1 0 Отговор

    До коментар #70 от "running wild":

    Разликата е че италианския кошник като го понапънеш на 9000 оборота после правиш ремонти.Точно това е била разликата NSX за първи път показва че спортна кола може да бъде и надеждна и кара Ферари да преосмислят изцяло концепцията си.До тогава са смятали че е нормално на всеки 10 000 да си в бокса за ремонти.Това е ПЪРВАТА серийна кола с изцяло алуминиево шаси и окачване.Първата серийна кола с титанови мотовилки и електронно управляеми фази на газоразпределение.Все такива неща които уж европейците ги имали от 40 години.
    Сляпата ти омраза не ти позволява да признаеш очевидни факти.
    щом предпочиташ да караш два фиата Пежо или Ситроен за същите пари карай си ги.По евтини са от японските и по красиви според теб. Но това не ти дава право да плюеш по постиженията на другите.
  • 82 Попа

    3 0 Отговор
    Всеки може да напарви мощна кола, която да харчи много и да лапа масло здраво, като баварската гордост...
    Но да направиш такава, която да харчи малко, дори при 8000 оборота, никога да не доливаш масло и звукът от мотора ясно да ти показва, че е балансиран страхотно, няма луфтове и е достатъчно издръжлив на издържа дори моята глупост...е това само Хонда го може.
  • 83 S2000

    1 0 Отговор
    Много се радвам, че най-накрая виждам хора, които са "просветлени". Но все пак необяснима ми е българската глупост при всяка възможност първия избор да е БМВ!?!? Грозни, дебеловидни трошки, с не 1 ами много камари косури в двигателите (то да беха само те). Просто явно българина има някакъв комплекс, че не е ли германец (айде Мерцедес, Ауди - добре) и едва ли не - не е ли баварец - друга опция няма. Просто няма отношение в което БМВ да бъдат над ХОНДА и като цяло никой няма основание да слага на вурха който и да било освен JDM.
  • 84 До простия

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "Shmeker":

    Карай си "корсичката" и си трай, като не разбираш !