Last news in Fakti

27 Февруари, 2015 12:48, обновена 27 Февруари, 2015 13:08 56 042 33

Най-надеждните употребявани коли според DEKRA

  • dekra-
  • употребявани коли-
  • надеждност
Германската организация DEKRA публикува интересни изследвания, касаещи надеждността на автомобилите. Резултатите от проучването се базират на над 15 млн. технически прегледа, извършени през последните две години. Резултатът е показателен за това кои са най-надеждните употребявани автомобили. Возилата са разделени по класове, като всеки автомобил получава определен процент на надеждност. Ето и конкретните победители.
 
Субкомпактен клас - Audi A1 - 93.0%
 
Компактен клас - Toyota Prius - 94.6%
 
Среден клас - Volvo S60 / V60 - 97.5%
 
Горен сегмент на средния клас - Mercedes-Benz E-Klasse - 97.6%
 
Спорткари и роудстъри - BMW Z4 - 96.6%
 
Кросоувъри/SUV - Mercedes-Benz GLK - 96.2%
 
Миниванове - Ford C-Max - 93.1%
 
Пикапи - Volkswagen Amarok - 81.9%
 
Бусове - Opel Movano - 81.6%
 
Така, експертите от DEKRA стигат до заключението, че Mercedes-Benz E-Klasse е най-надеждният употребяван автомобил, който може да се закупи на вторичния пазар в Европа.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 mediator37

    3 1 Отговор
    Накъсахме се да караме роудстари и спорткари.
  • 2 Gost

    2 2 Отговор
    Тия се на*ха Няма една японска кола в класацията (айде приус за смех)
    :D:D:D
  • 3 МSux

    4 2 Отговор
    Някакви професори ми обесняваха за Е клас, че била боклук, когато обеснявах, че имам приятел който кара старата генерация и е адски доволен. Отново ми се потвърждават думите.
  • 4 гостенин

    2 4 Отговор
    Егати класацията..! Та то дори и в Европа, изброените модели са доста рядко срещани и малко карани! Къде са масовите автомобили като Ц- класите, А-класите, като А3, А4 на Ауди, Голф 5, 6, Туран, Пасат, Рената Сценик, Меган, Пежата, говоря за масови модели от 02 до 07, 08 година?

    Коментиран от #6

  • 5 аз

    3 0 Отговор
    Класацията е за най-надеждните, на вторичния пазар, а не най масовите.
    Те са в друга класация.
  • 6 някой си

    3 1 Отговор

    До коментар #4 от "гостенин":

    Хората правят статистика за Германия и по-общо за западно европейския пазар, не за българския. Естествено е търговците да вкарват в България по-евтини модели. ДЕКРА е фирмата им за технически прегледи, и според тяхната статистика, такъв процент от тези марки, нямат проблеми. Другите , които споменаваш, също може да са надеждни, но този , който препечатва статията , не дава инф. кои са на второ,трето и т.н. И.

    Коментиран от #9

  • 7 тцтц

    3 1 Отговор
    Днес пък четох за най-надеждните в САЩ и там нямаше една немска. Май всеки прави класация както му е удобно.
  • 8 КАРАЧ

    1 2 Отговор
    Сигурно става дума за коли карани 5 месеца по аутобани.Да ги докарат в БГ да ги караме 15 г.по нашите пътища с нашите горива
    масла и подръжка и тогава да правят класации,да видим коя еднодневка,колко издържа.
  • 9 мимо

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "някой си":

    Абе, да ти кажа има нещо вярно в това - близко е по ума, че при прегледани образно казано 10 000 Тойота Приус дефектите открити в тях ще са къде, къде по-малко от прегледани да речем 1 000 000 Голф-а, защото от гледна точка на пълен лаик като мене процентното съотношение на тези автомобили по пътищата е горе-долу такова! От цялата класация може да се каже, че единствено Е-класата, Форд-а и от части Волвото са що-годе шир потреба. Останалите модели са малко "екзотични" дори и за "Европата" и класацията е малко.....неуместна! Поне според мен де... Тук историята е малко като един познат от едно малко градче ми разправяше как отишъл при "личния" си автомонтьор да го посъветва какъв мини-ван да си купи, понеже бил решил да си сменява колата и от изредените няколко модела на които се бил спрял, майстора му казал да си вземе Мазда 6, понеже не е идвала при него такава с повреда. Ама Маздата която си купи моя човек в последствие беше третата или четвъртата такава в целия град. Та и тая класация ми се струва, че е същата работа!

    Коментиран от #10

  • 10 Критика

    2 1 Отговор

    До коментар #9 от "мимо":

    до ком №9 - мазда 6 не е миниван
    до ком №8 - колите са на от три до една година
    до ком №7 - в САЩ се карат съвсем различен тип автомобили
    до ком №6 - класацията е актуална и за БГ
    до ком №5 - единственият точен коментар
    до ком №4 - те са в сервизите
    до ком №3 - старата не е толкова хубава, но последната е
    до ком №2 - ми няма, японските вече не се правят в Япония
    до ком №1 - вие може да не карате, но ние караме :)

    Коментиран от #12

  • 11 мимо

    1 2 Отговор
    Мазда 5, извинявам се!

    Коментиран от #26

  • 12 мимо

    1 1 Отговор

    До коментар #10 от "Критика":

    А като чете човек коментарите на такива като теб - тесни специалисти със широко приложение - придобива представа, че из България масово с движат основно ексклузивни автомобили, а възрастта на автопарка на средностатистическия българин не не повече от 3-4 години! Хайде стани от компютъра, излез да се поразходиш навън и се огледай около себе си!

    Коментиран от #14

  • 13 Гост

    0 4 Отговор
    Аз пък кат си купя иднъ кула на тънка лайсна, начее, 94-та година, ама кат нова, пали си гумити. Иднъ бабичка одила в неделя до аптеката само. Упраил съм я в даначнуту.

    Коментиран от #18

  • 14 някой си

    0 1 Отговор

    До коментар #12 от "мимо":

    Пък за мен, това е най-точния коментар. Ади де, критик.
  • 15 Plovdiv

    1 1 Отговор
    Volvo S60 отваря нови глави...
  • 16 ужас

    1 4 Отговор
    Ако Е-клас е наистина наи надежден,значи аз наистина съм Елвис Пресли.

    Коментиран от #17

  • 17 Мерцедес

    3 0 Отговор

    До коментар #16 от "ужас":

    Елвис ти някога карал ли си нещо различно от на дядо ти дъртата Жига,че се изказваш толкова подготвен за Мерцедес Е клас?
  • 18 Луд съм мамо

    3 0 Отговор

    До коментар #13 от "Гост":

    Братчет, четири пъти прочетох идиотиите които си сътворил и така и не разбрах какво искаш да кажеш. Ти в кой клас си напуснал училището? Грешките ти са повече от буквите които си изографисал.
  • 19 гостенин

    0 0 Отговор
    До специалиста (Критик)10..
    Само не ми става ясно, по какъв начин, тази класация е актуална и за България, та дори и по-голямата част от Европа?! Колко от изброените автомобили дневно, виждаш по родните и евро пътища? За да може да ги съпоставяш в някаква класация? Или може би класация за най-липсващи автомобили по европейските пътища! А съответно и най-рядко влизащите по сервизи!
  • 20 Субару

    0 3 Отговор
    Поредната манипулация на ш...ните германци.Ауто мотор унд шпорт ежедневно бълва глупави и безумни репортажи за "великите" немски коли.Само хората,които карат японска марка автомобили независимо от кой клас,биха ме разбрали.А на собствениците на ръждясали Е клас кошници,и на другите изброени в статията най искрено им съчувствам за неудачния избор.

    Коментиран от #22, #24

  • 21 Shmeker

    0 0 Отговор
    Ми то в сайта на Декра има много инфо. Нищо не е манипулирано. Зависи на колко години е колата, щото там инфото е по години на производство. За нас актуалната класация трябва да е на 10+ моделите. В тази статия не става ясно тази тук информация за кои "набори" коли става дума, ама Амарок не е толкоз стар модел.
  • 22 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "Субару ":

    Колкото и да не съм сектант и уважавам японските коли, няма как да си пишеш ника СУБАРУ и да казваш, че мерцедесите са ръждиви.. то от СУБАРУ по-голям чуруд няма. Новите модели не знам как са, ама като дойде време да ги купуваме ще разберем
  • 23 IRAKLI

    1 1 Отговор
    V O L V O !................
  • 24 Autohouse Randm

    0 1 Отговор

    До коментар #20 от "Субару ":

    iaponskite gnilochi nikoi gi neshte
  • 25 Гост

    0 1 Отговор
    За Луд съм мамо: Когато една статия не се отнася до средностатистическия българин с ниски доходи, я коментирам така. Инак си пиша най-дубре, бис грежки, шоту сам колтурин чиляк, айтъй. А-а-а.

    Коментиран от #31

  • 26 гост

    0 1 Отговор

    До коментар #11 от "мимо":

    мазда 6 2008 спорт комби !!!
  • 27 гост

    1 1 Отговор
    Тази класация е пълна тъпотия. Този трошляк Mercedes-Benz GLK ли е най-надеждната кола? Аз не съм видял някой, който го има и да не го плюе, че постоянно е по сервизи!
  • 28 гост

    1 2 Отговор
    естествено, че ще са само германски надеждните автомобили. пълни глупости и измислици. никога германските коптори не могат да стигнат по надеждност японските коли! никога. който иска главоболия да си купи германски коптор па бил той и мерцедес особено с автоматична кутия и да седи и да гледа кви ядове ще бере. по калпаво нещо от германска електроника е само френска електроника
  • 29 Трифонов

    2 2 Отговор
    Тия простотии ходи ги разправяй на, които не са имали японски коли. Това са НАЙ-СКАПАНИТЕ моторни превозни средства на тоя свят!!! Абсолютно всички автомобили са по-добри от тях. За к`ви електроники ми говориш? В японските коли почти няма електроника, толкова са допотопни. Не се чупели. Ами какво да им се счупи, бе, ламер!? Те са произведени с технологии от преди 50 години. Направили там някакви електромотори и батерии... които между другото им прави главно Самсунг, и седнали да ми внушават, че това било свръх иновация. Това да не ти е телефон, бе!? Не че могат да правят телефони, де. Имах Лансер, модел 2009г., купен нов през 2010. В тая кочина нямаше нито една система, която да е изобретена през последните 20 години. Всичко беше по-старо. Смешници нещастни. Естествено, аз съм си виновен, че се вързах на маркетинговите и рекламните стратегии на ситните оризари. Ама това беше, де! Никога повече няма и лев да дам за япноски боклуци. И ако твърдения от типа, че БМВ, Мерцедес, Ауди, Феррари, Мазерати и т.н. премиум автомобили, били "боклуци", били "коптори" и т.н. бръщолевения , предизвикват единствено насмешка от снизхождение към , който ги приказва, то твърдението, че японските коли са "евтини реплики на автомобили", е абсолютен факт! И с това ще се съгласи всеки, който има достатъчно пари и е сменил поне няколко нови коли... включително японски, немски и т.н. Вижте само колко ТЪПО звучи в момента вървящата реклама на Инфинити: "Вече двадесет години..." и не знам си какво. Даже не разбират колко идиотско е да се хвалят с подобна смешна история. Почти няма европейски производител на коли, който да е на пазара от по-малко от век. Дори Шкода е на повече от 100 години! Ако искате да ви се смеят и гаргите по улиците, купувайте тия грозни, евтини каруци, произведени от вторични суровини...
  • 30 TOYOTA

    1 1 Отговор
    Trifonov nee tochno taka.Da ti kaja Az imam Avensis 2004 a brat mi E klasse 2006 i da ti kaja i 2mata sme na mnenie che toyotata e po dobra.Da germankite predlagat po mo6tni dvigateli ,no do tam.Ne se zablujdavai che mercedes ,bmw i tn sa mn kachestveni , te sa dori ot po kalpava plastmasa.Plus tova germanskite koli uj sa mn nadejdni a puk e v serviza 5 pati po chesto
  • 31 бай Иван

    1 1 Отговор

    До коментар #25 от "Гост":

    Това не ти пречи да си простак принципно!
  • 32 мгм

    2 0 Отговор
    Аз имам Е-класа от 10 години.Тогава беше на 10 години,сега е на 20. 2.0 бензин. Автоматик. Километрите -никой на света не ги знае . На таблото пише 282 000... Не съм имал никога проблеми с автомата. Смотора също. Окачване съм правил де. Все пак 10 години по БГ пътища. Аз съм доволен.Новите -не знам как са щот нямам пари да си купя.
  • 33 Benz

    0 0 Отговор
    Karam e klas w211 2005 g nikakvi problemi ne mi e sazdavala ve4e 187 000 km vsi4ko e do kasmet