Last news in Fakti

7 Октомври, 2015 11:27 79 601 81

Най-добрата зимна гума

  • гуми-
  • contiwintercontact-
  • ts 850-
  • continental
По време на зимния тест на гуми, съвместно провеждан всяка година от автомобилните клубове на Германия, Австрия и Швейцария, гумата ContiWinterContact TS 850 в размер 205/55 R 16 H спечели първо място. От всичките тествани 19 модела зимни гуми от европейски, американски и азиатски производители за различни видове автомобили, ContiWinterContact TS 850 получи най-високата оценка “добър”. Използваният тестов автомобил бе VW Golf VII.
 
Зимният флагман на Continental спечели с най-добрите оценки за поведение на мокро, сняг и износване, включително и с доброто си поведение на сухи настилки и ниско потребление на гориво. ContiWinterContact TS 850 гамата за размер от 14 до 17 инча е разширена за идващия зимен сезон. За спортните автомобили, Continental предлага WinterContact TS 850 P – по-големият брат на WinterContact TS 850 е наличен за джанти от 16 до 20 инча за спортни автомобили и в специален вариант за SUV-та.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 хюманик

    28 11 Отговор
    Ако една гума работи по един начин с дадено шаси то на друго шаси тя се представя доста по различно!

    Коментиран от #79

  • 2 Мартин

    43 9 Отговор
    Няма как да им го обясниш на хората. Мислят си ,че като ги купят и ще е същото , като при тестовете. Не осъзнават ,че тестовете са проведени при едни условия , а реалната обстановка и ситуации са съвсем различни. Това,че е континентал не означава ,че си бог на пътя и ще спреш с 150 градско , като набиеш рязко спирачките.
  • 3 Lexus RX300

    25 16 Отговор
    Много добри зимни гуми са Конти уинтър контакт!
    Обаче страшно много вият - като виенето е особено влудяващо на 65-70 км в час! Направо не се трае и вдигам често бързо над 90 за та поотихне лекинко.

    Най ми е кеф края на март - с кеф отивам във вулкинизатора да ми сложат летните гуми и да дойде тишината!

    Коментиран от #10, #61

  • 4 gost

    20 5 Отговор
    kide shte karash 150 gradsko

    Коментиран от #18, #81

  • 5 Гошо

    8 2 Отговор
    Къде ги тества, на северния полюс при дядо Коледа ли??? Къде има сняг сега за подобни тестове???
  • 6 балък

    27 15 Отговор
    Немска гума на немска кола и двете най-добри -чуден и достоверен тест , направо да им повярвам от първия път!!
  • 7 оги

    15 3 Отговор
    Гумата е наистина много добра.
  • 8 Бен

    21 24 Отговор
    На немци вяра да нямаш...
  • 9 Волен Сидеров

    22 3 Отговор
    гумата наистина е добра ,но не е за бедняци като нас.тези хора не разбреха че тука толкова пари няма кой да даде,особено с тези дупки и сняг като марс -на бабуни-просто така се чисти
  • 10 да

    15 13 Отговор

    До коментар #3 от "Lexus RX300":

    Виене викаш а? Сигурно не си карал Лада Нива и се оплакваш от влудяващо виене... При ладата ужасното виене почва от 40 km/h и не спира докато скороста не падне под 40 km/h. Така че карай си спокойно и не се оплаквай, може и по зле да бъде, нали ти казвам.
  • 11 MyXaXa

    25 9 Отговор
    Според доста други тестове има нова гума на 1-во място - Nokian WR D4.
  • 12 ОПЕЛ

    15 2 Отговор
    Обаче ако Гоуфо е бил дизелов - теста отпада :D
  • 13 Съгласен с теб

    14 11 Отговор
    Аз съм с такива от една седмица и към този момент съм щастлив, че не си закупих пак горе споменатите Континентал. 2013 година се обзаведох с ContiWinterContact TS 850 и само за две зими отидоха по дяволите. След 25000 км. са Ъпсурдно зле.
  • 14 Край

    21 23 Отговор
    Най-добрата зимна и лятна гума за 85% от населението е ВСЕСЕЗОННАТА гума на реномиран производител. Никога няма да бъдете изненадани от първия сняг и на 2 до 4г. ще ги сменяте защо ще ги износите реално. Останалите 15 % живеят по планините Самоков, Чепеларе и пр. или са състезатели. За 100 от гумаджиите идеалния вариант е да сменяте зимни -летни ако може и нощтни -дневни, сухи-мокри и пр.

    Коментиран от #15

  • 15 Гост

    16 16 Отговор

    До коментар #14 от "Край":

    Голяма смехория написа :)))
    А защо не прочетеш какво пишат реномираните производители за своите ВСЕСЕЗОННИ гуми - до -5 градуса и до 2 см сняг!
    Да не живееш в Кюстендил?
    В България повече от половината големи гардове пада сняг над 10 см и температурите падат под -10 градуса, така че умозаключенията си ги задръж за себе си!
    Иначе класацията е ясно, но каквато и нова немска или японска гума да се вземе, няма да се сбърка с избора.
  • 16 qwerty

    25 7 Отговор
    най-добрата гума е НОВАТА гума с актуален DOT, а не 1009, примерно.
  • 17 onq s konq

    16 0 Отговор
    Естествено има разлика в качеството на гумите на отделните марки,като според тестовете Континентал е номер 1.Това обаче мисля че има ефект през зимата най-вече върху заледен участък.Каквато и да е гумата-влезе ли в 20-25см сняг,просто си остава там.Преди 2г. имах честта да се повозя в някакъв Голф с предно предаване който не си знаеше годините и имаше ЛАСТИЧНА ВЕРИГА само на пр.дясно колело.Ами той просто беше неудържим из непочистените улици-буквално всъдеход!Та на въпроса:Искате ли да стигнете закъдето сте тръгнали-кола с предно или 4 х 4,и ВЕРИГИ!
  • 18 dhcp

    10 3 Отговор

    До коментар #4 от "gost":

    4бр 16" х 200лв и на втората зима си на ръба на протектора. Иначе хубавата зимна гума е меката, но пък свършва бързо.
  • 19 Истината

    18 10 Отговор
    Vredstein Quatract 3, 4, 5 са супер гуми, BFGoodrich G-Grip All season - Също, карам само с всесезонни и нямам никакъв проблем ни зима ни лято! Всичко е до качеството, а тези двете ми го дават. Е на 2 или 3 години ги сменям с нови, толкова им е живота, но говорим за 25-30 000км годишно! Образовайте се малко, технологиите напредват с дни! Вече не важи мнението "всесезонна гума - такова животно нема" - ИМА! Не давайте пари на лъжците гумаджии, те от вас живеят.

    Коментиран от #21

  • 20 Истината 2

    17 3 Отговор
    Тези двете гуми са им правили тестове от -20 до +40 градуса, за сверка на този който отрича. Българина е голям темерут - все знае....

    Коментиран от #24

  • 21 яя

    18 4 Отговор

    До коментар #19 от "Истината":

    Абе,ти що не ходиш цяла година с едни и същи обувки,дето лятото ще ти е прохладно а зимата топло с тях.Естествено че има всесезонни добри гуми,но за климат различен от нашия.Не може с всесезонна гума зимата да газиш 30см. сняг и лятото на 40гр. да се държи добре.
  • 22 Doniceti

    5 2 Отговор
    Това е реклама! Наистина гумата добре се справя по всички тестове които намерих- в първата тройка е. Забележете обаче че тестовете са от 2014 и дори по-стари- няма как да е от тази зима, защото тестовете се правят в началото на зимата/края на годината! Гумата е с доста добро съотношение цена/качество, ако разбира се имате толкова пари (този сезон не са чак толкова скъпи!). Аз лично се спрях на нея, защото другите в челото бяха чувствително по-скъпи, а разликите не бяха толкова съществени- една гума беше първа в един от тестовете, друга - в другия тест. Има го и момента с мястото и колата за тест, фабриката и пазара за който е произведена, но все трябва да черпиш информация, за да можеш да избираш.
  • 23 Бай Коста

    10 4 Отговор
    Нека сме по-умерени.
    Номер 14 защитава всесезонните гуми и веднага е оплют. Тези гуми наистина са компромис, но стават за хора, които карат малко, живеят в топли градове и могат и да не запалят колата при снеговалеж или кучи студ. Аз самият не мога да си позволя да остана без прилични зимни гуми, защото съм турист и прекалено често напускам равнината, за да подмина "планетите" Чепеларе, Самоков и Банско.
    Да обърнем внимание на това как е проведен тестът. Дори и гумата да е най-добрата, Голф не е най-добрата кола. Значи всеки ще купи такива гуми, които са му по джоба, както не си е купил БМВ седмица или друго по-така.
    Какво да правим с недоизносените зимни гуми? Е, след последния изчислен от мен зимен сезон ги карам и едно лято, изпичат се, почват да свирят и се разделям с тях. Това става след трети или четвърти зимен сезон. После пак нови, може и не най-добрите, но не най-лошите.
    Лек път и без аварии!
  • 24 Гост

    12 2 Отговор

    До коментар #20 от "Истината 2":

    Голям темерут си ти, а "българинът" поне си е направил труда да прочете какво пише производител на всесезонни гуми като Goodyear:
    http://www.goodyear.eu/bg_bg/all-about-tires/seasonal-tires/why-summer-tires/
    "Изберете всесезонна гума, ако живеете на място, където зимните температури не падат под -5 °C (ако температурите падат повече, трябва да купите зимни гуми)"

    До гуша ми е дошло от самозвани многознайковци, които вместо да си затраят започват да плюят всеки, който ги хване, че са тъпи и ограничени!!!
  • 25 стратокастър

    9 0 Отговор
    Може и с всесезонни а може и само с лети !Ако минаваш 3-4 хиляди или по-малко и колата ти стои през зимата на трупчета за какво са ти зимни гуми ?Ако гониш по 30-40 хиляди на година и повече и ако трябва да палиш и да тръгваш без значение дали е дъжд или е сняг просто си трябват и зимни гуми!Миналата зима си купих такива ,не бих ги определил като нещо кой-знае какво?За цената от по-скъпите са но има и по-скъпи! В края на краищата всеки си избира колко да кара и с какви гуми!За моето каране 25-30хиляди карам със зимни и летни и съм доволен?
  • 26 АЗЗ

    9 9 Отговор
    Най-добрата гума е Michelin, без значение зимна или лятна.
    А най-прехвалената е Vredstein!!!
    Това го казвам от опит.
  • 27 Жоро спиид

    7 2 Отговор
    Мога да кажа и аз от опит, че не веднъж съм карал всесезонки. Най-доволен съм от Тойо и Клебер, осебено клебера ме изуми, защото е 2-3 в семейството на Мишелин/ако не се лъжа/. Въпросния Клебер беше толкова добър, че лятото не ми е свирил на завоите, което го правят и много летни гуми. Зимата в сняг съм се качвал от Бели Искър до Боровец/по Шейкдауна на рали България/ имаше коловози от джипове. Който го е правил знае за какво говоря и доказва все пак, че това хич не е лоша гума. Правил съм го с няколко мои коли....нови всесезонки, на 2рата-3та зима тези отпред ги слагам отзад и карам още две зими примерно...толкова и е капацитета 40-50К пряко сили. Но е факт, така че колегите гумаджии не хулете хората, само заради това, че не си сменят гумите при вас сутрин, обед и вечер!
  • 28 Иван

    11 2 Отговор
    Този Continental е клас C на спиране на мокро ! Най-добрата зимна гума за 2015 година е Nokian WR D4, това е ПЪРВАТА В СВЕТА зимна гума КЛАС А на мокро и е по-тиха и ПО-ЕВТИНА ! Беше направен тест за ускорение на сняг, спиране на сняг, поведение на мокра настилка и спирачен път на мокра настилка.. с 2 метра е по-добра на спиране от последните модели на GoodYear(UG9), Michelin(alpin5) и този Continental (TS850). А по отношение на класовете... ТАМ КЪДЕТО НИЕ ПРИКЛЮЧВАМЕ, КОНКУРЕНТИТЕ ЗАПОЧВАТ ! Не ви убеждавам... просто посетете сервиз VIANOR наблизо до вас и накарайте служителя да ви постави тези 4 модела на живо, прокарайте с пръст по страничната част на грайфера... сами ще разберете за какво говоря ;) Поздрави !
  • 29 нокиан

    10 13 Отговор
    нокиан е най-добрата руска гума .след нея са Кама,Федима,Таганка и Медвед,но стават само за руски автомобили.

    Коментиран от #60

  • 30 Бай Тошо

    5 5 Отговор
    Марки много всеки според вкуса си ги харесва,аз пътувам много и съм ползвал какви ли не марки гуми но случайно ми се наложи да сложа 4 чисто нови зимни гуми LASSA през 2007 година и от тогава само тая марка но старата шарка де,имам чувството че стария пасат зимата е 4х4 а не е :)
  • 31 S Doichinov

    4 0 Отговор
    От Континентал имам добри отзиви за летни,за зимни не знам.Зимата съм с Nokian wr d3 и съм много доволен.Също не съм имал проблем зимата с Пирели и Йокохама.Често пътувам през Петрохан и не съм закъсвал с тези марки.Винаги обаче имам и вериги за крайни случаи.
  • 32 Шкодак

    5 1 Отговор
    Нокиан за мен са номер 1.
    Точно с wr d3 съм и аз и не ползвам вериги с шкодата.
    Никога и никъде не са ми изневерили до сега.
  • 33 Иван

    5 3 Отговор
    Живея в Чикаго и мога да ви кажа, че всички нови коли се продават със всесезонни гуми. Всички караме с такив без никакви проблеми. Температурите падат до -30-40. Хората тук даже не са чували за зимни гуми. Вярно е че чистят много повече, но няма да ви казвам през какви снежни бури съм минавал и колко сняг съм копал да си изровя колата.

    Последно Като живеех в Пловдив последно си купих нови Hankook Optimo 4s. Нови всезеонни гуми са 100% по-добре от втора употреба зимни каквито масово карат в българия. Зимата не съм спирал колата, но и не съм тръгвал на път в бедствено положение.

  • 34 mediator37

    7 2 Отговор
    Лятната гума има най-малко каучук, зимната има най-много каучук, затова е най-скъпа, но и най-мека. Всесезонната е по средата. Ясно е, че всесезонната е нито риба, нито рак- компромис е.
  • 35 Гост

    9 0 Отговор
    Може да ходиш да си провериш инфото, че Нокиан са Руски... Или ако Финландия вече е част от Русия ок ...
  • 36 Гостенин

    1 3 Отговор
    Za zimata Michelin-ki, za lqtoto kakvito ima i sys vrattite v zavoq ...
  • 37 ааааа

    4 0 Отговор
    Иван, дискусията за всесезонните гуми е водена хиляди пъти.Има такава гума, но трайността й е около 2-3 цикъла.На третата зима започваш да спираш у тиквите.В Америка ги хвърляте и си купувате нови.Ние в БГ не можем и караме с нови зимни или нови летни по 4-5 години.
  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 гудиъра

    7 0 Отговор
    Най добрата зимна гума е ...., НОВАТА!
    Друг е въпроса, колко българи могат да си позволят да си купят нови гуми........, всичко вече е втора употреба.

    Коментиран от #72

  • 40 ддд

    3 1 Отговор
    най добрата е без гума
    седиш си вкъщи и си пиеш ракията
    всичко ти е ок и не ти се налага да отиваш
    където и да било
    а тоя дето трябва да излезе да не го
    пребие шефа че си седи вкъщи на топло
    той да мисли разни гимнастики
    като гуми спрей за ключалки и за стъкла:)))
  • 41 petkov

    5 4 Отговор
    Зиме, лете карам с Мишелин... Континентала зимните са им малко по-добри като показатели, но пък са значително по-тежки като гуми. Сменям гуми на всеки 2 години -2 нови слагам отпред, старите от зад, догодина пак 2 нови отпред старите пак отзад) -така винаги съм с нови гуми на колата а най-старата гума, която карам е на 2 години. За летни взимам само 2 (за отпред) от зад търкалям тези дето са карали 2-ра зима.... така хем не ми се налага да харча повече пари, хем си доизносвам "старите" зимни.. има малко проблем със спирането лятото на мокри настилки (задните спират по-бързо при аварийни спирания) но пък АБС-а се оправя с това

    Коментиран от #50, #71

  • 42 Неделчев

    7 0 Отговор
    В официално изявление на Мишкен пише, че компанията препоръчва всесезонни гуми ( вместо зимни ) само в 4 страни в Европа - Португалия, Гърция, Малта и Кипър.
    Във всички останали страни, препоръчва зимни гуми, безусловно !
  • 43 Morgoth

    0 0 Отговор
    Може ли някой по-разбиращ от мен да ми обясни следното?
    В моя размер за съжаление го няма новия Нокиан и всички сериозно производители стигат най-много до клас С за спиране на мокро. Да, обаче - Нексен, който според цената са куча марка имат клас В. Как така два пъти по-евтина гума изкарва по-добри показатели от марки като Пирели, Континентал, Мишелин и Дънлоп?
  • 44 Gust me

    3 0 Отговор
    https://www.nokiantyres.no/dekk/personbiler/vinterdekk/?gclid=Cj0KEQjwqNiwBRDnq93MioaqtKQBEiQAb7Ezn-UVb_k_KYckkp4ohqOQ3ZhZvCUljngo4ck8B20ujA8aAkwJ8P8HAQ
    Нокиан са финландска фирма и са най-добрите гуми за каране.

    Коментиран от #45

  • 45 Gust me

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "Gust me":

    https://www.naf.no/forbrukertester/dekktester/vinterdekktest-2015/
    Тук е най-добрите змни гуми за 2015 според норвежката авомобилна агенция!
  • 46 айй

    4 1 Отговор
    Най-важно за една зимна гума е да държи на лед - Мишелина е царя там , но не всички модели . чувам ,че Нокиан са добри на лед също.

    Коментиран от #47

  • 47 Христофор Карамфилов

    5 2 Отговор

    До коментар #46 от "айй":

    Колега,няма такава гума която да държи на лед,освен тези с шиповете,но те в Европа и при нас са забранени,карат си ги руснаците.Дано не ти се случва да попаднеш на "Черен лед" ,наистина е черен.Получава се когато вали лек дъждец ,който в досег с пътното платно веднага замръзва,а шосето изглежда черно,като прясно измито.Няма зимни гуми,няма 4х4 ,всяка една кола стъпила на моста,най-често се получава на мостове,започва да се върти като пумпал,а гледката от страни е страховита.
  • 48 бай Иван

    2 0 Отговор
    Naj dobra enowata guma!
  • 49 Subaru

    3 1 Отговор
    И според мен Контито е номер 1..Вредщайна също не е за подценяване.
  • 50 Сава

    2 1 Отговор

    До коментар #41 от "petkov":

    Според специалисти, а не самозвани "майстори-гумаджии" при тази ситуация - 2 нови и 2 стари гуми, е по-добре новите да се сложат на задния мост при автомобили с предно предаване. Идеята е следната: при загуба на сцепление на предния мост имаме повече възможности за корекция: завиване, спиране и движение без газ или т.нар. моторна спирачка, докато задния мост остава доста по-труден за управление. Мисля че има над какво да се замислим.
  • 51 Христофор Карамфилов

    0 0 Отговор
    Втора зима ще посрещна с тези гуми от снимката. Купувал съм ги комплект 4бр. нови.Първото ми впечатление беше,че автомобила утихна с 1-2 идеи.Някак по добре преминаваше през дребните неравности и насечки, по не се усещат,като ,че ли самата гума ги обира.На сняг не съм я пробвал,последните години "захитрях" и падне ли сняг или е лошо времето,не си е.а душата ,качвам се на "Ж"ипката.
  • 52 Край

    4 3 Отговор
    Миналата година на 23 октомври валя сняг. А сега познайте кой беше изненадания - Аз със всесезонните гуми ли или всички дето имат зимни и летни ама зимните си им бяха в мазата. Всесезонните гуми са точно за климат като българския. Там където не пада сняг се карат само летни. Като карате всесезонни гуми вие за 2-4г. успявате да ги износите. Като сменяте летно-зимни за да ги износите за това време трябва да карате над 40 хил. км. годишно. Най често това не е така и вие не си хвърляте старите но неизносени "зимни" т.е. карате със стари изгорели гуми. Разума казва до 30 хил. годишно, до 16 цола гума, кола до 200 к.с. с нормален шофьор /без да е от Самоков и Чепеларе/- ВСЕСЕЗОННА ГУМА. Но ако за вас черните момчета от гумаджииницата са капацитети по гумите тогава разума остава на заден план.

    Коментиран от #56

  • 53 hienata

    1 1 Отговор
    Всесезонна гума - може, но ако живея в Сандански или Петрич. Аз съм нормален шофьор в голям град, годишно прехвърлям 40 000км. Аз карам по системата всяка година нови 2 гуми,на следващата задни на третата в OLX по 30лв на брой. Това го практикувам вече над 15г. и системата е безотказна. Преди купувах скъпи гуми и трудно се разделях с тях, в смисъл не ми се продаваха евтино,а никой не дава повече пари за стара гума, заради това се спрях на средна хубост гуми FULDA или UNIROYAL. Купувам ги на около 80лв/бр (14") 90лв/бр (15") и след 2 години каране 30-35лв/бр. На практика всяка година съм с нови предни гуми.
  • 54 аааааааааа

    2 3 Отговор
    извинете драги колеги но всесезонна гума няма ,при трайна температура от 7 градуса и по малко се кара със зимни,дори да няма сняг а относно леда зависи от зад кормилното устройство.
  • 55 Иван

    7 1 Отговор
    Ясно!
    1. В България всеки кара минимум по 30к-40к км на година.
    2. Всеки кара с нови зимни и нови летни гуми.
    3. Неговите са най-яките и спират на лед като на асфалт.
    4. Пробвал е всички марки.
    5. ...и тн.
  • 56 Гост

    1 2 Отговор

    До коментар #52 от "Край":

    О извинявай - ти сигурно си по-голям капацитет от производителите на гуми, които са написали, че всесезонната гума не се препоръчва за температури под -5 градуса?!
    Пък за да не те изненада зимата, се гледа прогнозата за времето и за това мен не ме изненада снегът на 23 октомври.
    То бива тъпотия, но чак пък толкова не бива!!!
  • 57 petkov

    1 2 Отговор
    Да, знам че е така, но това има значение, когато има наистина разлика в живота на гумите. Не един и ли два пъти реалната разлика между датата на производство на новите и старите ми гуми е просто .... 2-3 месеца (понякога няма и толкова) Пример... Сега си взимам нова гуми, ДОТ от септември 2015-та, догодина си взимам отново нова гума, но ДОТ-а и е да кажем декември 2015, разликата между възраста на двете гуми не е толкова голяма, разлика в представянето им също не е чак толкова голяма, просто новата има малко по-дълбок грайфер и по-голям мегдан за износване... а не е тайна че предните гуми при предно предаване се износват малко по ефективно... Реално аз стара гума на колата нямам... дори в момента резервната ми гума е от 2013-та година
  • 58 Цветомир Попов

    4 0 Отговор
    Браво не видях нито един коментар в който да се обяснява ,че няма разлика между зимна и лятна гума и в два метра сняг с летните гуми няма проблем...
  • 59 Skrejko

    3 2 Отговор
    момчета карайте си със зимните цяло лято и няма да ви изненадва снегът никога :D
  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 Имоти

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "Lexus RX300":

    Аз ги имах преди две години, когато излезнаха ts850 на пазара. Много са шумни. Миналата зима си бях до България със Dunlop Winter Sport. Същата работа.
  • 62 ПроницЯние

    7 1 Отговор
    Докато карате с видин ки всички бяхте доволни и никой не мрънкаше,сега не може да ви се затвори устата:)
  • 63 abv

    1 0 Отговор
    За зимния континентал нямам впечатления. Аз лично карам с летни гуми от премиум класа ContiPremiumContact. Уникални са. Каучука е страхотен. Колата залепва за пътя в завоите. Силно препоръчвам.
  • 64 Lassa

    0 2 Отговор
    Lassa turska няма друга равна
  • 65 Гост и то просъ

    1 1 Отговор
    Боже колко много глупаци и то ВИП глупаци.
  • 66 Чук

    0 3 Отговор
    Китайски 40к зима лято и хвърляш без пари са
  • 67 Красимир Витанов

    3 4 Отговор
    Имам над 700хил.км със седем лични автомобила. Три автомобила оборудва с всесезонни и останах доволен, защото винаги карах нови гуми до 4годишни, а през зимата и под минус 10 и сняг автомобилите се държаха като със зимни гуми!!! Всички останали философии обслужват гумаджии и вносители!!!
  • 68 Дабе

    0 2 Отговор
    Платена реклама! Точно пък само Конти...
  • 69 Венелин

    2 0 Отговор
    Аз съм със по старата шарка ts 800 и бих казал че ако има нови същите пак бих си купил,редовно ги ттесствам на петрохан
  • 70 Bojko

    2 1 Отговор
    Ако искате добра гума на прилична цена препоръчвам руските Cordiant Winter Drive. Вече 2ра зима съм с тях и нямам оплаквания. Не са се променили като твърдост както беше едно време с руските гуми.

    Коментиран от #75

  • 71 аленафанела

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "petkov":

    задните стават на 3 години тогава
  • 72 Asso

    0 0 Отговор

    До коментар #39 от "гудиъра":

    Е, не всичко е само втора употреба...
  • 73 Skk

    0 0 Отговор
    Не знам зимни, летни или всесезонни ама лятото със зимни гуми в дъжд си пътник.
  • 74 Нови гуми

    2 0 Отговор
    Най добрата зимна и лятна гума е НОВАТА! Караш максимум 2 сезона и нямаш проблем !
  • 75 Гост

    0 1 Отговор

    До коментар #70 от "Bojko":

    Аз от 5 години зимата карам само с гордиант конти уинтър и колата е като снегорин а на суграшица се е държала перфектно
  • 76 Гост

    0 0 Отговор
    Извинявам се уинтер драйв на гордиант а колата е дачия логан на пежото съм с мишелин алпин 5 но гордиана ме кефи повече но всеки си има мнение
  • 77 kольо

    1 0 Отговор
    аз си взех фулда. не са лоши
  • 78 Шофьор

    1 0 Отговор
    Най добрата гума е НОВАТА!!!!
  • 79 Хманиак

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "хюманик":

    Най-добрите гуми,и летни,и зимни са Мишелин.
  • 80 1122

    0 0 Отговор
    Тази година реших да си купя две гуми по интернет. Поръчах ги каквито трябват 185/14/70,донесоха ги хората монтирах ги в една гумаджийница и зачаках да падне сняг.Снега заваля,аз сложих гумите и тръгнах спокоен,но като спрях гледам задницата ми много ниска ми се видя,по време на пътуването колата по вече бръмчи,а по бавно върви...и взех рулетката и измерих диаметъра на новите гуми.УЖАС...диаметъра на новите гуми е с 4 см по малък от диаметъра на старите гуми въпреки ,че номерацията им е една и съща 185/14/70.Свалих ги и сега се чудя какво да ги правя.С тях и разхода ми се вдига. А иначе гумите са меки с хубав грайфер добре се държат на пътя НО? Гумите са БАРУМ. Защо е тая разлика не мога да си обясня?
  • 81 Бай Митьо

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "gost":

    Ами на много места в града можеш са развиеш 150