Ще ви покажем един видеоклип, разясняващ завиването на задните колела на новото Porsche 911. Вместо втора кормилна рейка системата използва два електромеханични възбудителя. С тяхна помощ колелата могат да завиват до 2.8 градуса в посока според скоростта.
До скорост от 50 км в час задните колела завиват обратно на ъгъла на предните, докато при скорост над 80 км в час задните колела започват да се движат успоредно на предните. Между тези две нива на скорост завиването на колелата се мени според стила на каране и нивата на сцепление.
Резултатът е по-голяма маневреност в градски условия и по-стабилен автомобил при по-високи скорости, като това по никакъв начин не засяга общото представяне на 911, а дори го подобрява.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 furfi
Коментиран от #2, #3
10:30 10.10.2015
2 Гост
До коментар #1 от "furfi":
Мда, японска технология е. Специално за рено е от фирмата Aisin. Няма да се учудя и на порше да е от там, защото скоростните кутии на някои от поршетата са от същата фирма.Коментиран от #19
11:11 10.10.2015
3 гост
До коментар #1 от "furfi":
А Хонда Прелюд го използва от 1989 г , тоест има няма 26 годиниКоментиран от #17
11:11 10.10.2015
4 MX6 GD
http://www.motortrend.com/classic/roadtests/112_8901_mazda_mx_6_4ws/viewall.html
11:45 10.10.2015
5
14:08 10.10.2015
6 Morgoth
Е при колите има и добавката, че при голяма скорост завиват в посоката на предните, но и това не е голяма новост, няколко марки вече са го използвали. Долу виждам Мазда и Рено, ще добавя и Лексус.
14:09 10.10.2015
7 Vladi
15:55 10.10.2015
8 Цаньо Савов
17:09 10.10.2015
9 Петър Студента
17:13 10.10.2015
10 АЗЗ
По-ефективна е и от тази на Porsche, защото при Рено задните колелa завиват до 3,5 градуса (при Porsche 2,8 градуса).
Измислени списания като авто мото спорт, я обявиха за безсмислена, когато Рено я въведе, но.....
САМО ГЛРДАЙТЕ СЕГА КАК ЩЕ Я ХВАЛЯТ, когато и Porsche започна да я ползва.
18:04 10.10.2015
11 1234
18:35 10.10.2015
12 диан
19:25 10.10.2015
13 ПАЦО
Чети хубаво...
Не става въпрос за това кой е измислил системата, а за това, че когато един производител (РЕНО, Хонда Алфа или друг различен от германските) въведе нещо ново в някой от моделите си, което липсва при германските аналози (които са масово рекламирани и прехвалвани в списания като АУТО БИЛД и АВТО МОТО СПОРТ) това нововъведение дори и да е добро, и да върши работа, и да е практично......някак се омаловажава и усмива!
Но ако гермаски производител въведе нещо ново (дори и доста неефективно и безмислено) се вдига шум до небето....пак от същите списания.
Явно това има в пердвид АЗЗ, а и като чета е написал ПОЛЗВА....,а не измислил.
20:40 10.10.2015
14 1234
21:13 10.10.2015
15 pilotmegan
21:45 10.10.2015
16 preludebg
22:04 10.10.2015
17 Ники
До коментар #3 от "гост":
Рена, хонди нито едно от тях не е с 350 коня и нагоре и задно разположен двигател. Някак сравненията Ви са безмислени. Не от кога е технологията, а при какви натоварвания и скорости се използва, защото простичката лагуна надали ще вдигне повече от 160-170км/ч, докато при карерата говорим за скорости около 300км/ч.22:18 10.10.2015
18 Аз
23:54 10.10.2015
19 Кобрата
До коментар #2 от "Гост":
Специално кутията PDK си е разработка на Porsche...01:19 11.10.2015
20 155
08:38 11.10.2015
21 Борис Цветков
09:25 11.10.2015
22 JAPAN POWER
09:26 11.10.2015
23 Борис Цветков
09:27 11.10.2015
24 Румен Янев
11:59 11.10.2015
25 3ee
12:50 11.10.2015
26 Папур Шпеков
14:11 11.10.2015
27 Под кайсията на сянка
Коментиран от #28
16:44 11.10.2015
28 Ех
До коментар #27 от "Под кайсията на сянка":
Кайсийке да цената на поршето е много по-добра от на Хонда само това.Коментиран от #29
00:20 12.10.2015
29 Под кайсията на сянка
До коментар #28 от "Ех":
Айде сложи ръка на сърцето и ми кажи ,че ще избереш Хонда Акорд пред Порше Панамера? Аиде, молим ти се.....19:22 15.10.2015