1 Декември, 2015 16:33 7 744 6

От 2017 г. Citroen пак ще плава по пътищата

  • citroen-
  • ds-
  • хидропневматично окачване-
  • hydractive iii+
От 2017 г. Citroen пак ще плава по пътищата - 1

Революционното хидропневматично окачване, с което Citroen DS промени разбиранията за комфорт през 1955 г., се завръща в арсенала на марката въпреки заканите на французите да се откажат завинаги от толкова сложна техника. Инженерите на компанията вече разработват наследник на системата Hydractive III+, проектирана преди 15 г. за екстравагантната лимузина C6.

Главен виновник за диаметралната промяна в плановете на Citroen е Линда Джаксън, която оглави марката миналата година. Амбициозната британка е твърд противник на "примитивизма" в шаситата на последните модели на компанията и смята, че имиджът на "Шевроните" се нуждае от сериозно излъскване.

От 2017 г. Citroen пак ще плава по пътищата

В интервю за британското сп. Autocar Джаксън разкрива, че компанията работи над окачване от ново поколение, което ще осигури на бъдещите модели на Citroen возия без аналог в световното автомобилостроене. Детайли за конструкцията не се съобщават, но от думите на Джаксън става ясно, че новата система ще бъде еволюция на Hydractive III+ с потенциала на всички съвременни технологии и възможности.

От 2017 г. Citroen пак ще плава по пътищата

С новото ултракомфортно окачване ще се оборудват само моделите на луксозния бранд DS, който се отдели "напълно" от компанията-майка през пролетта. В Citroen се надяват хидропневматичното шаси да им върне репутацията на технологични пионери в автомобилния отрасъл и да постигнат продажби от 1.6 млн. коли годишно.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 авто ентусиаст

    0 0 Отговор
    Тази кака ще вземе да върне Ситроен в правия път. Време беше. Пожелавам й успех.
  • 2 Лилипута

    1 0 Отговор
    За мен Ситроен винаги са били смешни коли и такива ще си останат! Тъпото им окачване дори не е тяхна разработка а на Мерцедес бенц!Но от Мерцедес навреме са разбрали ,че такова окачване е несъвместимо със луксозните им каляски и са го оставили на глупавите французи!
  • 3 Гиганта

    0 1 Отговор
    http://avtosalon.bg/?page_id=101 Толкова за кой какво е измислил. Най вероятно наистина си лилипут...
  • 4 wrc

    0 1 Отговор
    Точно Мерцедес, БМВ, Ролс Ройс ползват окачването на Ситроен и понеже конкретно от Мерцедес не искат да плащат за патенти, започват да използват въздушното окачване...
  • 5 гост

    0 1 Отговор
    Окачването беше най-хубавото нещо в тия каляски, браво на таз женица, че иска да го възроди...
  • 6 до лилипута

    0 0 Отговор
    Да прав си ! Мерцедес са измислили и предното предаване в началото на миналия век ,но са разбрали че не става и са го дали на Ситроен да произведат първия предноприводен автомобил 1934 г. Абе ти виждаш ли се какви небивалици пишеш?!Явно германците имат по два мозъка в главата и само те са способни да правят коли.Тъпо тъпо тъпо.