Революционното хидропневматично окачване, с което Citroen DS промени разбиранията за комфорт през 1955 г., се завръща в арсенала на марката въпреки заканите на французите да се откажат завинаги от толкова сложна техника. Инженерите на компанията вече разработват наследник на системата Hydractive III+, проектирана преди 15 г. за екстравагантната лимузина C6.
Главен виновник за диаметралната промяна в плановете на Citroen е Линда Джаксън, която оглави марката миналата година. Амбициозната британка е твърд противник на "примитивизма" в шаситата на последните модели на компанията и смята, че имиджът на "Шевроните" се нуждае от сериозно излъскване.
В интервю за британското сп. Autocar Джаксън разкрива, че компанията работи над окачване от ново поколение, което ще осигури на бъдещите модели на Citroen возия без аналог в световното автомобилостроене. Детайли за конструкцията не се съобщават, но от думите на Джаксън става ясно, че новата система ще бъде еволюция на Hydractive III+ с потенциала на всички съвременни технологии и възможности.
С новото ултракомфортно окачване ще се оборудват само моделите на луксозния бранд DS, който се отдели "напълно" от компанията-майка през пролетта. В Citroen се надяват хидропневматичното шаси да им върне репутацията на технологични пионери в автомобилния отрасъл и да постигнат продажби от 1.6 млн. коли годишно.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 авто ентусиаст
18:21 01.12.2015
2 Лилипута
19:19 01.12.2015
3 Гиганта
19:43 01.12.2015
4 wrc
01:33 02.12.2015
5 гост
08:45 02.12.2015
6 до лилипута
20:28 04.12.2015