Един от световните лидери в производството на скоростни кутии - ZF преминава и към създаването на окачвания за масовите автомобили. Разработката ще позволи понижаването на цената, като основното и преимущество ще бъде компактния размер. Тя ще позволява и монтирането на система за завиване
на задните колела - технология, която бе смятана дълго за нещо несигурно, но се завърна в много от новите автомобили.
С новия заден мост ние предлагаме на клиентите си голям избор от конфигурации за голям диапазон от класове автомобили. Той може да бъде използван при автомобили с горивни клетки, хибриди и електрически, като може да бъде вкарван и в автомобили със задвижване на четирите колела или само на задните, като там той може да бъде активен споделя Уве Косман от компанията.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 dhcp
14:34 07.02.2016
2 dimbo
Коментиран от #7
16:14 07.02.2016
3 опсмопсус
56г. по-късно великите немЦки инДжиниерини продължават да произвеждат и оскъпяват задното предаване.
4х4 ОК.Супер е, но задно!!??
18:40 07.02.2016
4 гларус
20:05 07.02.2016
5 pimbo
20:40 07.02.2016
6 PlimP
Коментиран от #11
23:12 07.02.2016
7 dhcp
До коментар #2 от "dimbo":
Тва на кола 150 коня може и да изкара 250-300хил километра, но на по-мощна кола си е под въпрос. Моята е редовно обслужвана, но това не и попречи на 200к да почне да си показва рогата. Като и набича газта от място и определено и идва чат, а съм без чип... Така че не пущай лафове за голф2 защото истинските коли са много по-тежки и мощни от голф 2 и кутията при тях е кекава.23:53 07.02.2016
8 bvb
Коментиран от #10
01:32 08.02.2016
9 юб
11:06 08.02.2016
10 опсмопсус
До коментар #8 от "bvb":
Защото задното е за дрифт, мощни коли и спортни изпълнения.Не четеш ли всеки ден за някой катастрофирал със задно.
Вчера в Кумарица, оня ден в Пловдив и едно пловдивко село!
Задното не е за бедняците от БГ, лесно се убиват, нема кво да губят, трепят се от гъзария, а са фукари с 15г. бараки!
22:31 08.02.2016
11 МоТо
До коментар #6 от "PlimP":
Глупасти!Да наречеш AISIN фъшкия или трчбва да си много прост или да си много заблуден,Точно ZF са фъшкиите пълно по сервизите.AISIN са практически доживот - никакви проблеми.Затова и новия Туарег е с 8 степенен AISIN,стария беше с ZF,пълна брантия!Не те знам на каква база плюеш по AISIN,или така си чул.При правилно сервизиране AISIN изкарва живота на автомобила без проблем,за съжаление същото не може да се каже за ZF.
21:50 10.02.2016