Last news in Fakti

7 Февруари, 2016 12:30 14 905 11

ZF с решение за задните мостове на масовите автомобили

  • zf-
  • заден мост-
  • технологии

Един от световните лидери в производството на скоростни кутии - ZF преминава и към създаването на окачвания за масовите автомобили. Разработката ще позволи понижаването на цената, като основното и преимущество ще бъде компактния размер. Тя ще позволява и монтирането на система за завиване
на задните колела - технология, която бе смятана дълго за нещо несигурно, но се завърна в много от новите автомобили.

С новия заден мост ние предлагаме на клиентите си голям избор от конфигурации за голям диапазон от класове автомобили. Той може да бъде използван при автомобили с горивни клетки, хибриди и електрически, като може да бъде вкарван и в автомобили със задвижване на четирите колела или само на задните, като там той може да бъде активен споделя Уве Косман от компанията.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 dhcp

    4 2 Отговор
    То па като им знам автоматичните скоростни кутии... прехожда ми се до тоалетната. Надявам се до два месеца да махна якия автомат на зф и да сложа ръчка...
  • 2 dimbo

    3 3 Отговор
    Ами то ZF са си много яки кутий , проблема е ,че ГАНЬо купува шрота на европа . Аз карам със ZF вече 178 000 км и със сигурност ще изкарам поне още толкова.Проблема е при купувачите не при скоростните кутий . Карай си ръчка- голф двойка , там нема трошене...

    Коментиран от #7

  • 3 опсмопсус

    2 2 Отговор
    От началото на 60, японците са осъзнали предимството на предното предаване и са заложили на него!Задни завиващи колела има в Хонда още от 1988г.МЕХАНИЧНО, с доживотна гаранция и не може да се развали.
    56г. по-късно великите немЦки инДжиниерини продължават да произвеждат и оскъпяват задното предаване.
    4х4 ОК.Супер е, но задно!!??
  • 4 гларус

    1 2 Отговор
    има една свястна кола -,, НОНДА , ,Какви голфове дранкате
  • 5 pimbo

    1 1 Отговор
    Точно двойката е с много проблемна кутия пич. После 4-ката с 1.4 беше ненадмината по трошене.
  • 6 PlimP

    2 0 Отговор
    що си мислите че японската фъшкия на AISIN е по-добра от ЗФ, напротив обратното е, истината е, че автомат се купува нов и се гледа редовно и със скъпи масла по предписание, за втората злоупотреба в 90% от случаите на купувачът му е разгонена фамилията

    Коментиран от #11

  • 7 dhcp

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "dimbo":

    Тва на кола 150 коня може и да изкара 250-300хил километра, но на по-мощна кола си е под въпрос. Моята е редовно обслужвана, но това не и попречи на 200к да почне да си показва рогата. Като и набича газта от място и определено и идва чат, а съм без чип... Така че не пущай лафове за голф2 защото истинските коли са много по-тежки и мощни от голф 2 и кутията при тях е кекава.
  • 8 bvb

    1 0 Отговор
    supra, skyline, gtr, sylvia и тн. защо задно, защо????

    Коментиран от #10

  • 9 юб

    0 0 Отговор
    Абе и аз съм фен ама на HONDA, а не на -,, НОНДА , ,
  • 10 опсмопсус

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "bvb":

    Защото задното е за дрифт, мощни коли и спортни изпълнения.
    Не четеш ли всеки ден за някой катастрофирал със задно.
    Вчера в Кумарица, оня ден в Пловдив и едно пловдивко село!
    Задното не е за бедняците от БГ, лесно се убиват, нема кво да губят, трепят се от гъзария, а са фукари с 15г. бараки!
  • 11 МоТо

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "PlimP":

    Глупасти!Да наречеш AISIN фъшкия или трчбва да си много прост или да си много заблуден,Точно ZF са фъшкиите пълно по сервизите.AISIN са практически доживот - никакви проблеми.Затова и новия Туарег е с 8 степенен AISIN,стария беше с ZF,пълна брантия!
    Не те знам на каква база плюеш по AISIN,или така си чул.При правилно сервизиране AISIN изкарва живота на автомобила без проблем,за съжаление същото не може да се каже за ZF.