11 Април, 2016 12:53 25 115 17

Изпитанията на Skoda Octavia през 90-те

  • skoda-
  • octavia-
  • тест
Изпитанията на Skoda Octavia през 90-те - 1

Популярната у нас и в Европа Skoda Octavia е един от бестселърите на чешката марка. Още с появата си през средата на 90-те години на миналия век, този автомобил направи истински фурор на Стария континент.

Octavia-та от средата на 90-те много бързо си завоюва репутацията на комфортен и същевременно надежден автомобил, който още от първото си поколение е по-голям и по-просторен от своя съплатформеник VW Golf.

За да се стигне до факта, че Octavia е една от колите с най-голяма стойност на вторичния пазар, специалистите от Skoda са се постарали доста. Ето и част от изпитанията на модела, проведени в края на 90-те години.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 144

    0 0 Отговор
    Истинският тест е тук в България на село.
  • 2 ддд

    0 0 Отговор
    тоя да му имам работата:)
  • 3 Тинки Уинки

    1 2 Отговор
    Да дойде да я тества в България. Ако издържи я признавам. За поне 30к км, ще смени всичко по окачването. Не говоря за мурдарско каране, а за най-обикновенно! Няма кола която да издържи на нашите пътища, и то да не и се прави ремонт по трансмисията. Затова когато дойдат колите внос от чужбина в България, са си с оригиналните трансмисии, и тука за нула време се разбиват.

    Коментиран от #4

  • 4 petkov

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Тинки Уинки":

    Колко пъти до сега си карал чисто нова кола и то не "мурдарската"... а мен това ми е 2-ра. На първата и правех ремонт на окачването (предницата) на 180 хиляди, на сегашната на 150. Марки няма да казвам, защото не е важно, все пак не правя реклама на колата. Ремонт на скоростна кутия до сега на моя кола не съм правил. Съединителя на първата го смених на 240, а сегашната е на 180 и още е с оригиналния съединител.... не знам какви коли си купувате, ама може би е редно или да смените доставчика, или да мините на нова... а може и да смените стила на каране....

    Коментиран от #6

  • 5 Тинки Уинки

    0 0 Отговор
    Много фактори има. При мен колата се кара, не стои в гаража и да я карам само извън града. 90% е само градско, и 10% извън града.
    Не я пазя за внуците, и гледам колко се може да избягвам дупките. Но това зависи и къде живееш! В големите градове има булеварди, докато при нас в провинцията, няма такива филми!
    Също така, зависи за какви пари си закупил въпросните коли. Ако са от порядъка на 10 до 15 бона, нормално е да карат доста време. Аз няма тази възможност, и за момента нямам нова кола. Карам коли на старо, а преди това какво са видяли не знам. Само оригиналните им части сменям, което означава, че собственика/ците преди мен не са пипали нищо по колата, а са карали само. Е нормално е да се прецака при мен. Все пак са на знайни и не знайни километри! Нищо, че на таблото пише 189к км.
  • 6 Ivanov

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "petkov":

    Петков, в коя държава живееш, че съветваш хората да минат на нова кола. Колко в България, като % от населението карат чисто нови коли, може би 3 - 4%, не повече. Останалите какво да правим, да гледаме тъжно или....??
    Много ме кефите като започнете да говорите наизуст. Ясно ни е на нас от "простолюдието", че най-добре е да караш чисто нова кола, ама в милата ни родина, кой има 30 - 40 000 лева за чисто нова кола?

    Коментиран от #7

  • 7 Ицко

    0 1 Отговор

    До коментар #6 от "Ivanov":

    Ми аз, кой

    Коментиран от #8

  • 8 Хицко

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "Ицко":

    Пий си хапчетата, веее!!!!
  • 9 Косматия

    1 1 Отговор
    Грозна, неудобна и нефункционална кола за стриит рацери.
    Също като гоуф!

    Коментиран от #10

  • 10 гостенинЪ

    1 1 Отговор

    До коментар #9 от "Косматия":

    е то това си е чист гоуф с други ламарини
  • 11 Toko

    1 1 Отговор
    Тотално дърво!
  • 12 Симфони

    1 1 Отговор
    Боклук дървен, имитация на ваг!
  • 13 кроко

    1 3 Отговор
    Авторааа, за къв чеп ни занимаваш с клипчета за на 20 годишни коли?

    Коментиран от #14

  • 14 144

    2 0 Отговор

    До коментар #13 от "кроко":

    Защото сега ние ги караме.
  • 15 abv

    1 0 Отговор
    Октавиите имат един много голям недостатък-много ниско разположена предница спрямо останалата част на купето, което по нашите пътища много често води до спукване на картера.
  • 16 Станимир Илиев

    2 2 Отговор
    оСтавия.
  • 17 патев

    2 0 Отговор
    страхотен автомобил продадох го ,точно заради картера и сега съжалявам, имам suzuki sx4 нo oktaviata не мога да я забравя