Last news in Fakti

4 Май, 2016 13:52 3 426 6

BMW удължи пробега на i3

  • bmw-
  • samsung-
  • i3-
  • електромобил
BMW удължи пробега на i3 - 1

Електромобилът i3 вече ще може да изминава с 50% повече километри с едно зареждане, отколкото досега, след като BMW модернизира акумулаторния блок на колата. Капацитетът на батериите, разработени в сътрудничество със Samsung, нараства от 22 на 33 кВтч, което позволява пробег от 300 км вместо 160-190 преди. Баварците твърдят, че "ъпдейтнатата" i-тройка ще навърта без проблем по 200 км дори в много студено време или при работещ на пълна мощност климатик.

Новият комплект акумулатори ще бъде достъпен както за напълно електрическата версия на модела със 170 к.с., така и за модификацията с допълнителен двуцилиндров двигател с вътрешно горене за зареждане на батериите. Моторчето с обем 647 см3 удължава пробега с още 150 км.

BMW удължи пробега на i3

Модернизираният акумулаторен блок запазва размерите на предишния, но тежи 50 кг повече. С него ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 7.3 сек., а във версията с ДВГ - 8.1. Това е съответно с 0.1 и 0.2 по-бавно от сегашното BMW i3. Максималната скорост остава непроменена на принудително ограничените 150 км/ч.

Цените на модернизираната i-тройка в Германия започват от €36 150, а версията с удължаващ пробега ДВГ струва минимум €41 150.

BMW удължи пробега на i3


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1

    0 1 Отговор
    Докато илезе Тесла Модел 3 баварците нищо чудно да ги задминат :)

    Коментиран от #4, #5

  • 2 гост

    0 0 Отговор
    Статията е написана неправилно. Новата батерия моце да достави заряд до 300км в лабораторни условия. Затова казват, че трябва да минава поне 200км с тези батерии. Кой не кара на климатик или с пуснато радио, чистачки, лошо време или насрещен вятър. Новия т Нисан лийф беше обявен да минава над 320км, но реално повече то 250км не може да мине. БМВ е по-спортно следователно и по-бързо ще си изпразва батерията, и ако прехвърли 200км ще е добре. Тесла модел 3 е с 60кв, модел С има вече с 95кв. Всичко зависи от това колко кв ще наблъскат и както с ДВГ, разработени с потенциал, но мощноста се покачава с по 10кс на фейслифт, тук е същото. Могат да направят колите с 50-60кв батерии, но не искат. Едно е да имаш потенциални 450-500км и да натискаш, друго е да имаш не повече от 200км, не може да отидеш и да се върнеш на повече от 100км. Затова ще се купува Тесла, а тези не. Защото американците предлагат истински използваеми км, а не висока цена без покритие. Да не говорим, че Модел С в САЩ струва колкото това БМВ, но заради митата цената й е надута много в Европа.

    Коментиран от #3

  • 3 некойси

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Нормално е, при превозни средства с по-висок КПД процентните загуби са по-големи. Според мен това дали в електричката се возят 2-ма души повече или по-малко ще се отрази върху пробега.
    Също както при "модерните" дизели с висок КПД, които имат склонност да удвояват и дори утрояват разхода на гориво при натоварване.
    Само дето в случая се касае за превозно средство с => 80% КПД и там варирането в консумацията трябва да е по-добре изразено.
  • 4 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от " ":

    Тази кола е изцяло замислена и разработена като градска кола за богаташи , затова никога не може да достигне , а пък още повече да конкурира Тесла , нито по показатели , нито по цена . Като градско мини 250-300 км пробег са и напълно достатъчни , както и динамиката , само че тази цена е сложена само за да се привлече "премиум" клиента , така че никога няма да бъде масова .
  • 5 Смях

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от " ":

    Ходи се гръмни, бмв и3 са по-скъпи от Тесла3!
    Никога не могат дори китайците да задминат, защото са консервативни и алчни!

    Коментиран от #6

  • 6

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "Смях":

    дааа много са по-скъпи с 1000 евро. Само че едната кола може да си я купиш сега, а другата след 2 години евентуално. След 2 години цените на батериите ще падне още доста, така че е напълно нормална тази малка разлика в цената....