Компанията Scania проведе, на специално подготвено трасе, тестове на иновационния влекач G 360. Камионът заедно с прицеп е снабден с токоприемник, подобен на този при тролейбусите и може да се движи на ток посредством пантограф.
Интересното е, че тежкотоварното превозно средство разполага и с друг двигател, позволяващ му движение, дори и когато няма жици над него. Изпитанията преминаха на двукилометровото трасе в Швеция преминаха отлично. Проектът е дело на Scania, съвместно с министерството на транспорта, министерството на енергетиката и Siemens.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Краси
Интересно, ако нямаше държавни пари, а няма да се учудя ако има и някакво "европейско" финансиране, дали изобщо щеше да се "работи" по такъв "проект"?
Коментиран от #5, #7
11:40 27.06.2016
2 шукар
12:29 27.06.2016
3 Гена
14:02 27.06.2016
4 Ivkod
18:41 27.06.2016
5 ивкод
До коментар #1 от "Краси":
Да де но тази логика никога не е трябвало да се прокарват релси магистрали пътища това е инфраструктура стурва скъпо но е необходимост , а пък и е + за справянето с глобалното затопляне18:41 27.06.2016
6 Всезнайко
А релсите са за други вид транспорт със съвсем други характеристики и предимства.
23:22 27.06.2016
7 гост
До коментар #1 от "Краси":
Колкото и да ревеш , бъдещето е в електрификацията и то ще дойде много по-скоро отколкото се надяваш12:43 29.06.2016