27 Юни, 2016 10:57, обновена 27 Юни, 2016 13:43 7 114 7

TIR с пантограф

  • scania-
  • пантограф-
  • камион
TIR с пантограф - 1

Компанията Scania проведе, на специално подготвено трасе, тестове на иновационния влекач G 360. Камионът заедно с прицеп е снабден с токоприемник, подобен на този при тролейбусите и може да се движи на ток посредством пантограф.

Интересното е, че тежкотоварното превозно средство разполага и с друг двигател, позволяващ му движение, дори и когато няма жици над него. Изпитанията преминаха на двукилометровото трасе в Швеция преминаха отлично. Проектът е дело на Scania, съвместно с министерството на транспорта, министерството на енергетиката и Siemens.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Краси

    0 0 Отговор
    Е, значи сега остава да се опънат няколко хиляди (или дори милиона, заради "презапасяването" против скъсвания) километра кабели и стълбове и сме готови. Кво му плащаш, и как никой до сега не се е сетил?

    Интересно, ако нямаше държавни пари, а няма да се учудя ако има и някакво "европейско" финансиране, дали изобщо щеше да се "работи" по такъв "проект"?

    Коментиран от #5, #7

  • 2 шукар

    0 0 Отговор
    е сяя че си берем жица и на пато , нема да одим по релсите
  • 3 Гена

    0 0 Отговор
    Интересен способ за презареждане на клетките в движение на всеки 1000 километра. Все пак това са Сименс и Скания.
  • 4 Ivkod

    0 0 Отговор
    Да де но тази логика никога не е трябвало да се прокарват релси магистрали пътища това е инфраструктура стурва скъпо но е необходимост , а пък и е + за справянето с глобалното затопляне
  • 5 ивкод

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Краси":

    Да де но тази логика никога не е трябвало да се прокарват релси магистрали пътища това е инфраструктура стурва скъпо но е необходимост , а пък и е + за справянето с глобалното затопляне
  • 6 Всезнайко

    0 0 Отговор
    Идеята е стара новото е, че е решен проблемът с изпреварването, но това не се вижда от този клип.
    А релсите са за други вид транспорт със съвсем други характеристики и предимства.
  • 7 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Краси":

    Колкото и да ревеш , бъдещето е в електрификацията и то ще дойде много по-скоро отколкото се надяваш