Last news in Fakti

28 Юни, 2016 12:07 16 036 21

Дрифт с КАМАЗ в Гудууд

  • камаз-
  • гудууд
Дрифт с КАМАЗ в Гудууд - 1

Състезателният камион КАМАЗ-Мастер се появи на тазгодишния фестивал на скоростта в Гудууд, като интересното е, че до там машината е стигнала на собствен ход изминавайки разстоянието от 4 500 километра.

Състезателният камион взе участие в скоростното изкачване, като направи и впечатляваща дрифт серия. Зад волана на камиона, който е с мощност 900 конски сили беше победителят от Дакар Айрат Мардеев. Вижте повече.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Русофил

    3 3 Отговор
    Интересното е че сам мина 4500км!Егати,значи като е руско -задължително боклук така ли?Стига тия русофобски изцепки писна вече!!!!!!
  • 2 Гост

    1 3 Отговор
    След като вече сарекордьори по титли в Париж -Дакар явно руснаците са напълно наясно как се правят добри високопроходими товарни машини, които са и евтини за покупка и поддръжка, а за нашата армия накупиха Мерцедес-и турска направа, чиято поддръжка е майка си и баща си, но ние сме богата държава

    Коментиран от #3, #4

  • 3 Mercedes-Benz

    3 1 Отговор

    До коментар #2 от "Гост":

    "Разбирачо", Мерцедесите в нашата армия са ГЕРМАНСКО производство "The Zetros is manufactured at the Mercedes-Benz plant in Wörth, Germany." Цетросите са изключително здрави и надеждни машини, питай някои от нашите войници дето карат камионите, дали им се занимава със старите боклуци, дето се трошаха по няколко пъти на седмица и харчеха гориво колкото за нов Мерцедес, защото аз съм говорил и всички ги псуват. Знаеш ли какво е да седиш на полигон в пека на 40 и кусур градуса в неизолирана кабина в тъмен цвят смърдяща на нафта или бензин с униформа и да течеш отвсякъде, а тъпия шапкар да ти нарежда по радиостанцията след еди колко си време да си еди къде си и ти да се чудиш кво да го правиш курника понеже не пали, а ти се е т...ла м....та и на самия тебе?! А понеже си голям русофил, вземи прочети и в руските сайтове техните войници какво им е мнението за КАМАЗ, в Русия на почит е УРАЛ, който е може би най-добрия им камион като концепция. Колкото до спортния КАМАЗ, само шасито и кабината са руски, двигателите през годините са били или Cummins, МАН (германски) или Либхер какъвто е случая с последния камион от клипа, скоростната кутия е ZF също германска представи си. Интересно защо взимат от западняците , а не слушат нашите кухи червени кратуни какво да правят?!

    П.С. Мерцедес е собственик на 30% от КАМАЗ, а най-новия им камион е с кабина на Цетрос, същия Цетрос, дето според теб бил турски и чуплив! Така че бълнуванията си може да ги разправяш като се събе
  • 4 Mercedes-Benz

    3 1 Отговор

    До коментар #2 от "Гост":

    Така че бълнуванията си може да ги разправяш като се съберете на яз. Копринка или на Бузлуджа с другите "интелигенти"!
  • 5 do Benz

    1 3 Отговор
    Абе за скоростна кутия ще ме съгласиш че е на ZF(Немска) , но двигатела си е руски

    Коментиран от #6

  • 6 Mercedes-Benz

    3 0 Отговор

    До коментар #5 от "do Benz":

    Ето чети

    http://www.kamazmaster.ru/en/champions-car
  • 7 do do Benz

    5 0 Отговор
    Хмм, либхер май не са руски двигатели, а do Benz!? Пък и 4500 км не са никакво постижение за камион, ако ще да е напомпан до 900 к.с., как мислиш!?

    Коментиран от #9

  • 8 Румбо

    1 3 Отговор
    Най-големите си успехи КАМАЗ постигна с почти изцяло руска комплектация.Какво обаче е струвало това на пилотите....
    Сега вече могат да помислят за удобството и комфорта-почти всичко е внос.
    Иначе стария 16 цилиндров ЯМЗ с обикновена помпа май беше вариант на танков двигател-надежден и лаком(но пък непретенциозен).
  • 9 Румбо

    1 3 Отговор

    До коментар #7 от "do do Benz":

    Когато един автомобил е подготвен за състезания той вече излиза извън техническите изисквания на пътните органи.След като Камаза е дошъл на собствен ход-явно се вписва.Другото е,че когато се прави състезателен автомобил,обикновено се прави някакъв компромис с дълготрайността.Е,при камионите не е точно като при колите-там по принцип има много повече живот.Иначе едно WRC едва ли ще мине тия километри,а не му и трябва.
  • 10 Пенчо

    0 1 Отговор
    Ний сме длъжни да разгромим безпощадно всяко чуждо мнение, трябва да ползваме всички сили и средства, за да потушим всяка съпротива. Иначе твърдим, че сме толерантни. И го доказваме брутално.
  • 11 WarInside

    2 1 Отговор
    В тия коментари става направо гражданска война...
  • 12 Алек

    0 4 Отговор
    Само един цитат на пресконференцията миналата година от шефа Мерцедес когато "отпаднаха" от Дакар:
    "КАКВО да направим като сервизните коли на КАМАЗ са по-бързи от нашите състезателни."

    Да не забравяме, че все пак са на РЕДОВА помпа а не комънУмрел.
  • 13 евлампи

    2 0 Отговор
    Камаз е с двигател Либхер произведен от МАН.

    Коментиран от #14

  • 14 дадада

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "евлампи":

    С Либхер са от тази година заради новите изисквания. Вече са разрешени до 18000 кубика, ако не се лъжа, а ЯМЗ-то е 16хил или над 18 и не се вписва в максимално допустимото. С ЯМЗ-то Камаза печелеше почти всяка година, а с Либхера не можа. Големия минус на Либхера е, че
    тежи тон и нещо,а това е много

    Коментиран от #15

  • 15 Естребовски

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "дадада":

    Много си зле човек.Чети руски списания.Отдавна са с Либхер.Прочети за т.н. ЯМЗ какво са.Вече всичко е лиценз.

    Коментиран от #16

  • 16 дадада

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "Естребовски":

    Аргументирай се ! ЯМЗ/ТМЗ 18литра, Либхера е 16,2литра. С Либхера са от 2015 заради правилото, което не е отдавна и с него не спечелиха. Кое лиценз на кое е
  • 17 Добри

    0 0 Отговор
    От коментарите ви разбирам, че никой от вас не е ходил в Русия иначе друго щяхте да пишете за "голямата" руска машина, която най-често можеш да видиш отдясно на пътя или най-често извън него с армия от братушки около нея с вдигната кабина- реялност ежедневна, да не си помислите, че се заяждам?! Всеки месец ходя до Русия и от личен опит мога да споделя, че по - дефектиращ автомобил от Камаз няма!!! До тези от вас които са издигнали в Култ Мерцедес или пък пази Боже МАН, ще ви кажа само, че ГЕРМАНЦИТЕ много отдавна не са пример за качество в камионите. Какво става като Мерцедеса измине 1 млн. км - наясно ли сте след като ми го хвалете без никога да сте карали такава машина? Ще ви кажа - или на боклука или отписвате 25-30000 лева( ако ги имате) за ремонт в Балкан-Стар. А знаете ли колко горят тези боклуци германски???? С добра поддръжка Volvo и SCANIA изминават двойно повече км с по- малко гориво.Не разбирате нищоооооо.Всеки който разбира би инвестирал или в Scania или във Volvo, но никога Mercedes-Benz, MAN, Renault или Iveco!!! Това го запомнете добре преди да пишете следващия път!
  • 18 камаз

    1 0 Отговор
    Имах възможност да карам чисто нов КАМАЗ/ аз го свалих от вагона /. Карах го около 2 години... и освен гуми , друго не съм правил. Има какво да се желае, но ако си го пазиш...храни къща.
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.