Не е тайна, че по-опитните водачи на моторни превозни средства веднага разбират, че има повреда, когато двигателят промени звука си. По-сложното обаче е да се установи каква точно е повредата.
Сега, една нова система е на път да улесни още повече диагностиката на мотора. Тя се нарича Neuron Soundware и е способна да установи повредата само по звука на двигателя.
Още по-интересното е, че тя прави това с изключителна точност. Авторите на проекта не разкриват принципа на работа на новата система, но въпреки това големи компании като Skoda и Daimler, например, вече са проявили интерес към иновацията.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Goro Lafchi
14:52 29.06.2016
2 comment
15:24 29.06.2016
3 Ограничени
16:09 29.06.2016
4 Дошо
Коментиран от #12
16:14 29.06.2016
5 Иван Господинов
Коментиран от #6, #10
16:25 29.06.2016
6 Инструктора
До коментар #5 от "Иван Господинов":
А бе пич ти и валяк да и купиш пак ще му спукаш гумите с твойто каране :D :D :D16:46 29.06.2016
7 ДАРАБАРА
Коментиран от #22
16:49 29.06.2016
8 onq s konq
Коментиран от #9
17:48 29.06.2016
9 зевзек
До коментар #8 от "onq s konq":
Твоя кон с цилиндър ли е или с бутало? Ако е с бутало бързо ще го усетиш.18:17 29.06.2016
10 ТойоДа къмпани
До коментар #5 от "Иван Господинов":
По-добре карай колело ! Опасен си за себе си и за околните и дори не го осъзнаваш, а и частите за колелото са по-евтинки !Добре, че караш тойота, че са дуракоустойчиви иначе едва ли друга, щеше да ти е издържала ;)
18:35 29.06.2016
11 Кофата
Коментиран от #15
19:10 29.06.2016
12 Лобо
До коментар #4 от "Дошо":
Ще си направя труда да напиша следното само да потвърдя казаното. Моето А6, освен описаното от теб, волана е с различно усилие, спирачката с различна твърдост и максималната скорост зависеща от настроението на колата, варира от 90 до 230,ден за ден, и няма оправяне колкото и части да се заменят с чисто нови. Единствено не мога да се разделя с качеството на возене което оправдава всичко останало за мен. А и никога не е скучно и оценяваш моментите когато всичко е наред.Коментиран от #19, #20
19:18 29.06.2016
13 Тинки Уинки
20:17 29.06.2016
14 миседниш накура
20:58 29.06.2016
15 Диагностика как не Пари им дай за нищо
До коментар #11 от "Кофата":
Живея в чужбина и на техническите прегледи всичко се гледа под лупа. Компютърна диагностика, няма такъв филм! Отивам на такава, защото ми свети лампата на еърбега на старото е46. Често срещана грешка при този модел между другото. Със светеща лампа на таблото не мога да мина прегледа. Моля да ми изтрият грешката. Плащам. Не могат! Мъчат се половин час. Нищо не свършват, но ми вземат парите. Обясняват ми, че грешката е в пиропатрона на шофьорската седалка, но това и аз го знам, при това без компютърна диагностика.Решението дойде съвсем случайно. Видях британец, който си качил видеото в Ютюб как сваля малкото табло с циферблатите, отваря го и натъпква парченце черен плат точно там, където са светодиодите. Затваряш и ... Вече нищо не свети!
В официален сервиз на БМВ, където биха ми изтрили грешката със сигурност, цената за 5 минути манипулация без смяна на материали бе от порядъка на €100. Ще добавим и цената на модула за смяна още толкова и като сметнем, че за половин час ремонтът е невъзможен, сумата става космическа.
21:29 29.06.2016
16 дивчо
21:57 29.06.2016
17 riki
22:37 29.06.2016
18 брейк
23:11 29.06.2016
19 кольо
До коментар #12 от "Лобо":
Колега, както си описла премеждията си и начина по който разсъждаваш, направо си завършен Алфист, само колата ти остава да смениш.23:25 29.06.2016
20 Morgoth
До коментар #12 от "Лобо":
Замисли се за Лексус - няма да загубиш возията, но ще се лишиш от постоянното ходене по сервизи ;)14:31 30.06.2016
21 Бидона
19:24 30.06.2016
22 hellmaker
До коментар #7 от "ДАРАБАРА":
Още един заблуден хейтър на БМВ. 6-цилиндровите двигатели на БМВ и Порше от години печелят класации за най-добър двигател. Но КАКВО РАЗБИРАТ СПЕЦИАЛИСТИТЕ ПО СВЕТА в сравнение с теб. Поклон пред невежЕстВОТО ти ! И неграмотността ти.20:50 30.06.2016