Last news in Fakti

12 Юли, 2016 04:00 16 216 23

Mercedes готвят опасно бърз електрически автомобил

  • mercedes-
  • електрически-
  • автомобил-
  • tesla model s

Германският производител на луксозни автомобили готви нещо внушително за автосалона в Париж през октомври. Според източници автомобилът, който ще бъде отговор на Tesla Model S вече има своят готов четириместен прототип, а за да може да предава голямата мощност към пътя, той също ще бъде със задвижване на четирите колела. 

Според Юрген Шченк директор на Mercedes-Benz E-Drive те ще представят автомобил, който ако трябва да бъде сравняван по представяне и характеристики с всички останали модели ще бъде в топ 3. В първите си 100 метра той ще бъде бърз, много бърз, но на по-дълго разстояние само AMG ще го задминат. Той ще бъде опасно бърз, дори в първата си версия споделя още Шченк.

С изключение на най-спортните модели на компанията, автомобилите на Mercedes не са на "ти" със завоите, така че очакваме автомобилът да бъде бърз повече в права посока, както е и Tesla Model S. Пробегът, който се очаква да покрива митичния електромобил достига до 500 км.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 некойси

    3 3 Отговор
    Късно, късно ... докато бяха заети с производството на "модерни дизели" други компании се развиваха в тази посока.
    Това, което се споменава в рамките на добрите пожелания (ще може, ще бъде) вече е реалност от няколко години.

    Коментиран от #21

  • 2 гост

    3 3 Отговор
    Дали ще е по-бърз от старата вече Тесла с 2.5 сек ускорение? А този прототип дали ще излезе преди 2020г и на каква цена ще е понеже сегашният им електрически модел няма нито завидни динамични характеристики, нито пробег - 120км. Как изведнъж ще направят скок, само те си знаят. Според мен са само реклами и на по-късен етам ще кажат, че могат да го наравят, но нямат икономическа полза от него и ще си остане на витрина или ще пуснат няколко бройки да седят по гаражите на милиардерите. Само Тесла пуска бързи и достъпни коли, другите я карат на обещания, все пак Ауди разработва етрон от много години, но резултат няма. На Тесла роудстъра, който бе тестово муле, изминаваше над 400км, така че другите производители първо трябва да направят реални мулета с реален пробег и чак след това да пускат серия.
  • 3 Oooo ne

    3 1 Отговор
    Голям смях. Ей тия германци били големи шегаджии.
    За сравнение Мерцедес SLS AMG 591кс бензин струва 276к€, а електрическия 751к.с. е 390к€(435-550 000$) с пробег от 250км.
    Да сравним творението на 100 годишен всеизвестен автомобилен гигант - Mercedes SLS AMG electric за 390к€ и Tesla Model S P90D Ludicrous mode за 120к€. И двата бяха пуснати в една и съща година, за да не каже някой че се разминава във времето.
    Брой места Мерцедеса-2 Модел S - 5+
    Тегло Мер-2132кг Мод С – 2270кг
    Дължина Мер-463см Модел С - 497см
    Батерия Мер-60кWh Мод С -90kWh
    Мощност Мер-751кс Мод С -772кс
    Пробег Мер-250км Мод С - 500км
    http://www.mercedes-amg.com/webspecial/sls_e-drive/eng.php
    Ускорение от 0 до 100км/ч Мер-3,9сек Мод С - 3,0сек
    Максималната скорост е 250км/ч и за двата
    Багажници Мер-половин Мод С - 2
    Защо Мерцедеса в тази дълга предница няма никакво свободно място след като батериите са между и зад седалките? Май изълнението им е доста посредствено като на Нисан Лииф.
    Теглото на Model S P90D е доста добро като се има предвид, че SLS-са е с 34см по-къс и разликата от 50% в батерията. AMG е само с 2см по-тесен.
    Единственото по което АМГ ще бие Модел С е взимането на завоите. За тази разлика в цената какво друго предлага Мерцедеса???
    Само не ми казвайте, че Мерцедес не са се съсредоточили в тази област и затова автомобила им е зле. Все пак трябва да са научили нещо повече от КЕРС системите от Формула 1.
  • 4 Martin

    2 2 Отговор
    Мани ги тея кошници Тесла. Колите им са толкова добри колкото автопилота им. Всеки знае как се връзва половин тон батерия за 4 електромотора. Не са открили топлата вода. Това го имаше много преди Тесла и ще го има много след Тесла. Големи технологии са развили сякаш. Връзването в паралел на 800 обикновени батерии от лаптоп сякаш представлява "голяма трудност" за европейските производители. И да не се залъгваме, че Теслите изминават повече от 300 км в реалния живот, което все още е много далеч от оптимално. Нито са представили някаква нова и революционна концепция за батерия с голяма капацитет, нито нищо. Тесла не разполага с повече ноу-хау във високоволтовия сектор от европейците, дори напротив. Нека да почакаме още няколко години и да видим колко капацитет ще са загубили "златните" батерии на Тесла. И другата заблуда е, че Теслите били много бързи. Сравнени с какво? 15 годишни европейски спортни коли? Точно Тесла модел S ускорява до 100 за 4,4 секунди, което е смешка. Нормално имайки предвид, че е тежка и тромава като носорог. Чисто от динамична гледна точка няма Тесла, която да може да съперничи на SLS AMG E-Cell, чийто пробег е до 250 км. И не се притеснявайте, до 2-3 години много производители ще пуснат електрически коли за обикновения бачкатор, по-добри от тези на Тесла за същите пари. Просто все още обикновения бачкатор няма нужда от електрическа кола.
  • 5 Stig

    2 3 Отговор
    Тесла пуснаха бързи ел. коли, но никой не говори за това че ако правиш само "кикдауни" по светофарите доста скоростно ще ти се наложи да вървиш пеша. Теслите са като лаптопите, когато не са вързани за ел. мрежата. Или караш с 15 км/ч, горе-долу за да изминеш преписания от производителя пробег, или се научаваш да пешеходстваш като ти свърши "сока" на батерията посред някое поле. Целта не е електрическата кола да ускорявата като Порше 911 Турбо, защото Порше 911 Турбо ще си прави ускоренията едно след друго цял ден, а Теслата след третия път ще те остави встрани от пътя. Целта е електрическата кола да те закара за където си тръгнал. Ако на всеки 250-300 км ще спирам на fast charging points, ще си съсипя батерията за няколко години. Нова батерия - 50 000 долара. Ако ти харесва браточка. Алтернативата е да я чакаш да се зарежда по 8-12 часа. Успех да стигнеш някъде по-далеч от съседния град в следващата 1 седмица. В реалния свят Теслите са все още SHIT. Електрическия автомобил НЕ Е готов за масова употреба и няма да бъде докато не се появи следващото поколение батерии с голям капацитет.

    Коментиран от #11

  • 6 Stig

    2 3 Отговор
    Хаха, преди няколко години Топ Гиър като тестваха Тесла Roadster с обещан 250 мили range, по-малко от 30 минути или 3-4 обиколки по-късно го закачиха за зарядка, така че за какво си говорим. Технологиите на Тесла не са се променили особено от тогава. Драскачите специалисти с основно образование дето мъкнат щайги с домати по борсите са много впечатлени от произведенията на Тесла като гледам по форумите. Good for you. Keep up the good work.

    Коментиран от #8, #10

  • 7 VWn

    3 1 Отговор
    дори ти май не знаеш мартин ли си, стиг ли си, гост ли си...
    как не ти омръзва да ръсиш глупости. само от 2-3 изречения ти личи че нищо не знаеш за никой автомобил, ама си дрънкаш.
    къде си видял че след 3 кикдауна Модел S му свършва батерията.
    Айде гледал си едно видео за Порше 911 турбо и вече големия рабирач. Стига бай Ганьо!!!
    Много ми е интересно ти твоята кола колко често я караш с 200км/ч?
    Ел.кола с по дълъг пробег от на Тесла Роъдстър от преди 10 години има ли на пазара?
    Като толкова лесно се правят ел.коли почвай да правиш и продаваш!
    Като си голям мозък измисли нещо по-добро, инвестирай си всичките средства в него и започни да го разпространяваш!

    Коментиран от #9, #20

  • 8 Знам те

    3 1 Отговор

    До коментар #6 от "Stig":

    Много си ограничен баце, ама много.
    Ти си оня дето беше казал, че нямало да го забравиш този епизод на топ гиър с Тесла.
    Само до това ли ти се свежда животеца?
    Май само от телевизията ти идват всичките познания.
    АКО БЕШЕ МАЛКО ПО ИНФОРМИРАН ЩЕШЕ ДА ЗНАЕШ ЧЕ ОТ ТОВА ПРЕДАВАНЕ СИ ПРИЗНАХА ЧЕ БАТЕРИЯТА НА РОЪДСТЪРА НЕ Е БИЛА ИЗТОЩЕНА А САМО СА ИСКАЛИ ДА ПОКАЖАТ КАКВО МОЖЕ ДА СЕ СЛУЧИ С КОЛАТА. Ами то и на друга може да и свърши горивото и да няма къде да зареди, но бензин не можеш да заредиш във вас, а трябва да си го купиш!!!
  • 9 Stig

    0 3 Отговор

    До коментар #7 от "VWn":

    Това идва от човек, който явно притежава модел S. Ще ми разкажеш ли по-подробно впечатлението си от колата, господин за един ден? За да мога аз да променя обективно изградените си донякъде предразсъдъци към нея? Виждам, че си много навътре в материята, явно си инженер и работиш в автоиндустрията. Само към теб ще се допитвам вече като си избирам електрически коли. Драскач, напиши си домашното и бягай на училище.

    Коментиран от #13

  • 10 Dota

    3 1 Отговор

    До коментар #6 от "Stig":

    от топ гиър бутаха и нисан лийф.
    Може ли твоята главица да го проумее защо?
    Всячески от top gear плюеха по лийфа и за батерията като теб дрънкаха, но след време друго предаване намери собственичката на лийфа която никакви проблеми нямала с колата.
  • 11 Остъй

    3 2 Отговор

    До коментар #5 от "Stig":

    Поне малко мозък ли нямаш в тиквоча?
    как батерията ще струва 50 000$ след като целия нов автомобил е 70 000$ ???
  • 12 ТЕСЛА S

    3 1 Отговор
    Ми като е лесно да направиш батерия за кола,защо ти не я сглобиш бе, тъкмо ще забогатееш. Така като ти чета олигофренските глупости дето ги ръсиш,ми се струва че само можеш да говориш ама мозък хич нямаш.Тва било лесно онова било лесно,и батериите на тесла били от батрии за лаптопи.Вижте го колеги тоя е за лудницата.
  • 13 VWn

    3 2 Отговор

    До коментар #9 от "Stig":

    Ти явно имаш психически проблеми. Аз очевидно карам VW, но ми е интересно ти къде видя че батерията на Тесла свършва сока след 3 кикдауна? Искам и аз да го прочета или гледам видеото.
    Защо не ми отговори на другите въпроси???
    Много ми е интересно ти твоята кола колко често я караш с 200км/ч?
    Ел.кола с по дълъг пробег от на Тесла Роъдстър от преди 10 години има ли на пазара в момента?
    Като толкова лесно се правят ел.коли ти защо не произвеждаш такива с цел печалба???
    Ако не ти харесва идеята им защо не измислиш нещо по-добро и опиташ да го разпространяваш на всяка цена???

    Коментиран от #16

  • 14 Николов

    2 1 Отговор
    Заглавието на статията е опасно глупава реклама на Мерцедес.
  • 15 Анонимен

    1 0 Отговор
    Къв е тоя грил на снимката? Къде са тръгнали нали им видяхме електрическия SLS кво куцо магаре е. Мерцедес са откраднали някои идеи Тесла като им прави задвижването на електрическия Смарт сигурно.
  • 16 дрън дрън

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "VWn":

    Поредният превъртял "тесла проповедник", които тръгнал да спори само на база "видях по картинка" и "съседката ми каза" :)))
    Ония Мъск трябва да те вземе в неговия ПР отдел, ама и една усмирителна да ти сложат, че гледам и чета прекалено си се превъзбудил;)

    Коментиран от #18

  • 17 некойси

    0 1 Отговор
    Сигурно като малък си разглобявал играчките си и имаш някаква представа как изглежда електромотора и батерията в детска количка. Имаш пълните ми уверения, че това далече не е така при ел. мобилните и в частност Тесла. Батерията се състои от няколко хиляди 18650 висококачествени литиеви клетки, такива каквито не можеш да намериш и у домашната техника и битова електроника. Моторите и контролерите им са високоефективни, компактни и леки, като нищо произведено до сега.
    Забележи че нито един автомобилен гигант не е произвел нищо, което да се доближава до тях.
    Аз лично смятам, че добре се справят до сега и успяват да изцеждат добре технологиите.
  • 18 VWn

    0 1 Отговор

    До коментар #16 от "дрън дрън":

    Бъркаш се просто се дразня на мухльовци, които дрънкат глупости.
    В статията се споменава тесла и затова я ползвам за сравнение.
    Не съм проповядвал нищо, а само питам за неща които оня е писал, но няма отговор от другата стана.
    Сигурно не отговаря защото знае че пише измишльотини.
  • 19 mediator37

    1 0 Отговор
    Имам тънкото усещане, че още 10 години електрическите коли няма да изкласят. Технологичен пробив е нужен, който ако се случи и доведе до:
    поне 2 пъти увеличаване на пробега с едно зареждане;
    поне 2 пъти по-ниска цена на изделието като цяло,
    пазарът може да се преориентира.
  • 20 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "VWn":

    Моля, моля, не ме месете в спора си.
    Не може да приемеш, че има повече хора, които не харесват ел. колите ли, та обвиняваш, че някой пише с много никове?
    По същата логика мога да ти кажа, че и ти пишеш с няколко ника.
    Тесла заслужава уважение за това, което постигна, но прекалено се преекспонира, а мен лично това много ме дразни!
  • 21 диан

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "некойси":

    чети правилно
    може да бъде
    но може и да неможе
    и на лотарията е така
    МОЖЕ да спечелите 500000
    но може и да неможе:)
  • 22 БайХуй

    0 0 Отговор
    Като си унищожихме заводите и прогонихме кадърните умове и работници сега ще цъкаме като идиоти на което и българин можеше и по-добре да направи.
  • 23 гост

    0 0 Отговор
    Батерията е единствен проблем, нищо друго. Дали ще минава една кола 500 или 600км зависи от консумацията, но генерално зависи колко капацитет може да се набута в батерията и за колко време. Затова трябва или такава, която се зарежда бързо за 10-15мин и държи 400-500км или да е такава, която държи много ток, например за 1000км и да се зарежда бавно. Тесла правят ел.двигатели, батерия и контролери с течно охлаждане и всичко е с много нисък център на тежеста, много доре им се получава. Но и при тях батерията струва 2/3 от целия продукт. Само това е пречка, има ли батерия, ще има коли и те ще карат на соларен ток и няма да товарят настоящите мрежи.