28 Юли, 2016 11:06 5 775 6

Mercedes-Benz показа камион на ток

  • daimler-
  • daimler trucks-
  • mercedes-benz-
  • електрически камион
Mercedes-Benz показа камион на ток - 1

Поделението на Daimler за тежки автомобили представи Щутгарт електрически влекач, който може да измине до 200 км с едно зареждане. Максималната допустима маса на Urban eTruck (заедно с ремаркето) достига 26 тона.

Mercedes-Benz показа камион на ток

Триосният влекач има два електромотора, разположени максимално близо до задните гуми. Сумарната им мощност е 340 к.с., а въртящият момент - 11 000 Нм. Захранването е поверено на йон-литиеви батерии с капацитет 212 кВтч.

Mercedes-Benz показа камион на ток

Ако се използва станция за бързо зареждане с мощност 100 кВт, капацитетът на акумулаторите се попълва за 2-3 часа. Според Mercedes-Benz серийното производство на Urban eTruck може да започне през 2020 г.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гост

    0 0 Отговор
    На кой би му трябвал голям камион с пробег от 150км (щом казват до 200, значи е не повече то 150км натоварен)? Единствен смисъл има ако се прикачи към мрежа по магистралата, каквато има изградена и батерите да са само за придвижване от една мрежа до друга или да влиза в града, товари/разтоварва и се връща на магистралата. Инак смисъл нулев за 2 часа работа да седи 3 часа на колонката е безумие. Има американска компания Никола и там нещата са реалистични и издържани, а това на Мерцедес по-добре да не го полазват, че е смешно.
  • 2 гост

    1 0 Отговор
    Смисълът изобщо не е нулев защото фирмите за вътрешна логистика и спедиция всъщност не правят повече от 200-250 км дневно , като през 50-60 км престоява по половин-един час за товарене-разтоварване , което е напълно постижимо с този , а намалението на разходите е в пъти ,а не в проценти

    Коментиран от #3

  • 3 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Ок, но това значи да има бърз чарджър навсякъде където спре, а толкова мощен нямат дори Тесла, та за какво говорим. Направили са нещо, което е много тясно приложимо и цената вероятно ще е над милион. Работил съм точно по Актрос, Атего, добри са, но стратегията им е калпава. Те не искат да са водещи, а да си удължат живота на старата техника с малко на всяко следващо поколение, а не направят революция, за което имат възможност. Там всичко се претегля през еврото, всичко се прави за еврото, те имат огормен потенциал, но пускат някакви прототипи от много, много време.

    Коментиран от #5

  • 4 шофьор

    0 0 Отговор
    ....Авторе-това,за което пишеш и това на снимките-едно и също ли е??!!
    Според теб-всеки обикновен камион ВЛЕКАЧ ли е??!!
  • 5 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Е все от някъде трябва да се почне , а и купувачите на камиони по-трудно се доверяват на непознати фирми , така че и това е някакво начало , оставили са възможност за увеличаване на батериите , но за вътрешни превози може би наистина е по-добре с по-чести бързи дозареждания , във всеки склад има възможност да се сложи зарядно , то няма да е за един камион
  • 6 незнайко

    0 0 Отговор
    Тази електростанция едва ли някога ще влезе в употреба. Вместо да ги правят колкото може по прости, те са направили нещо умопомрачително. На добрия дизел, скоро няма да му отнемат първенството, освем ако не измислят соларни панели, с примерно 50% ефективност.