Last news in Fakti

30 Юли, 2016 10:00 7 842 17

Непобедимата офроуд машина - Mercedes G-class

  • mercedes-benz-
  • g-class

Един от истинските и доказани еквиваленти на Land Rover Defender, който обаче успя да еволюира достатъчно, за да се спаси от постоянно затягащите се еко норми идва от Германия и създаването му започва преди 37 години. Това го превръща и в един от най-дълго произвежданите модели на Mercedes в дългата им история. Интересното е, че в началото не се произвежда в собствените заводи на компанията, а е възложен на Steyr-Daimler-Puch базирани в Австрия. Това е един от малкото европейски автомобили използващи отделно шаси и рама - подобно на големите американски пикапи. През 92-ра продажбите минават 100 хиляди, но съдбовната дата за автомобила обаче, идва през 1998-ма, когато бива представена версията G 500 с V8 двигател и 296 конски сили, а малко по-късно през 99-та идва и G55 AMG с 354 коня. През 2012-та нещата отиват в крайност с излизането на G 65 AMG, който се задвижва от V12 битурбо и има мощност от цели 612 коня и 1000 нютонметра. Моделът бива определян, като "паркетен" поради многото фенове, които ги използват в градски условия, но това не значи, че той е загубил способностите си за преминаване през мног тежки терени и настилки. Ние сме имали честа да нагазим в дълбок сняг с първото поколение на модела и да се придвижваме безпроблемно.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 2399

    6 1 Отговор
    Пишлегарчета много ясно че е непобедим, това е MERCEDES-BENZ и има най-яката автомобилна емблема която много дразни някои хора......хахаха

    Коментиран от #2

  • 2 пикчер

    3 1 Отговор

    До коментар #1 от "2399":

    Думата "непобедим" е силно казана в случаят. На село, един с такова нещо но триста и нещо СДИ беше не зная колко коня, но яка машина с огромни гуми .Влезе в пясъка да товари пясък на едно място и не можа да измъкне ремаркето, а нямаше и 300 кила товар? Е, аз с моят седан няма как да вляза, но се учудих? Гумите му бяха огромни, мощността над 160 коня със сигурност, просвета ограмен. Е, това чудо не можа да изпъпли? А ако щеш вярвай мина един съселянин с Паджеро. дявола му натовари отзад товарният отсек с чували с пясък, ама като каруца го натовари... клекна... И завъртя няколко пъти гумите и издрапа без никакво моткане? Аз се учудих - все пак Мерцедеса имаше доста големи гуми и висок просвет? Така, че непобедим е силно казано. По-скоро - един отличен високопроходим джип! Да не забравяме, че и Санг Юинг Муссо и Корандо също са добри на калотията... Нивата също върви, Тойота Ландкруйзер не си поплюва въобще... за да се каже, кой какво може, трябва всеки модел да се тества на страшно трудни условия и да се прави един след друг, примерно на трасето на снимката да се пробват всякакви всъдеходи! тогава реално ще си проличи кой какво умее - да минава през река да катери наклони и скали...? А и е важно и мощността на двигателя каква е? не можеш да сравняваш една Нива 100 коня, с това чудовище с огромна мощност! това има предимства в пъти над малките джипове. И въпреки това една Сузуки Витара трудно ще се предаде на германското величие...виждал съм Витари да се катерят по кални склонове, а нямат и 130 коня. Минават и не си поплюват въобще. Всичко е относително - Айнщайн!

    Коментиран от #15, #16

  • 3 rover

    1 1 Отговор
    Land Rover defender или ако ще Discovery, ще го изяде тоа боклук като нищо :D

    Коментиран от #4

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 тошибиян

    0 1 Отговор
    къв мерцедес бе ??????прехвален дарак...краз 255 е истината
  • 6 566

    0 1 Отговор
    Да го изтегля със ,,ЗАЗ,,-ката като закъса............
  • 7 mediator37

    1 1 Отговор
    Прекрасен паркетник, ама чак пък офф-роуд...!?

    Коментиран от #10

  • 8 stenly

    0 1 Отговор
    Изооообщо НЕ е непобедим...напротив, LandCruiser, Defender, Pajero, patrol и мнооого други. Бил непобедим
  • 9 Марио Ангелов

    1 1 Отговор
    Нито риба ,нито рак!
  • 10 VWandMercedes

    2 0 Отговор

    До коментар #7 от "mediator37":

    На 3-те блокиращи диференциала ли им казваш паркетник.
    http://www.vbox7.com/play:dbab5ae813
  • 11 Mercedes-Benz

    1 0 Отговор
    Откога селяните и монтьорите от ТКЗС-то разбират от автомобили?! Кви кразове, зазове и прочее руски боклуци??? Това е доказана машина заедно с японските си конкуренти, а някакъв долу и за недоразумението Ленд Ровър говори, кво щял да направи... може ако излезе от сервиза, щото е типичен "надежден" английски боклук!

    Коментиран от #13

  • 12 2399

    1 0 Отговор
    Като казвам че емблемата мнооооого дразни някои простоватички люде
  • 13 Сибирь

    0 2 Отговор

    До коментар #11 от "Mercedes-Benz":

    Ееее , друго си е да се информираш от "Ауто Билд" !
    А сега като бивш дападжия и сибиряк да ти кажа - Повечето модели от Г класата са много сkъпи играчки за много богати хора. Тука за Европа стават,ама например в Сибир в тайгата или тундрата - не!
  • 14 Бай хой

    2 0 Отговор
    Много разбирачи ве. Да поясня на неграмотниците по долу.

    Геланде е единствената машина до днес с фабрични 100% блокируеми три диференциала. Няма тойота, няма паджеро още по малко пък таралясника дефендър. И това е от седемдесетте години на миналият век. Едва от десетина години някои япончетат взеха да правят блокируеми задни диференциали и тук там раздатки.

    А някой дори се изтропа че геланде е паркетник.

    Разбира се не може да се сравнява с големите камиони с огромен просвет а още по малко с тривози ит.н. Но и там си има шампион и той е " UNIMOG ".
  • 15 Бай хой

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "пикчер":

    Пикчерче, би трябвало да си общообразован че едно туристическо ремарке побира около 1,5 кубически метра пясък, който тежи над два тона. Няма как да ги сравняваш с няколко чувала. Освен това чувалите са били натоварени на рамата и товарът е разпределен вертикално което много малко влияе на теглителната сила. А освен това товарът на туристическото ремарке се разпределя на неговата собствена ос, която оказва огромна теглителна сила. Също така този товар не помага на сцеплението и на налягането на гумите самия джип върху терена. Така че мерцедесът е бил с огромно мощност но без достатъчно сцепление и ограмна теглителна сила назад. Надявам се че все пак някой ще разбере нещо въпреки влиянието на външната сила чалга.
  • 16 Митко

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "пикчер":

    Имах Сузуки витара-боклук един хълм със 2 тона не може да качи а има 8 сантиметра грайфер взех си G Klass 230 бензин родих са 5 Тона ремарке за трактор дърпа който иска да вярва и за Информация G Klass е 122 кс а от витарата ми харчи по малко и по лесно пали зимата вече втора година за ништо не давам пари освен за бензин😀 браво на Mercedes Benz страхотен джип и за трактор става
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.