Един от истинските и доказани еквиваленти на Land Rover Defender, който обаче успя да еволюира достатъчно, за да се спаси от постоянно затягащите се еко норми идва от Германия и създаването му започва преди 37 години. Това го превръща и в един от най-дълго произвежданите модели на Mercedes в дългата им история. Интересното е, че в началото не се произвежда в собствените заводи на компанията, а е възложен на Steyr-Daimler-Puch базирани в Австрия. Това е един от малкото европейски автомобили използващи отделно шаси и рама - подобно на големите американски пикапи. През 92-ра продажбите минават 100 хиляди, но съдбовната дата за автомобила обаче, идва през 1998-ма, когато бива представена версията G 500 с V8 двигател и 296 конски сили, а малко по-късно през 99-та идва и G55 AMG с 354 коня. През 2012-та нещата отиват в крайност с излизането на G 65 AMG, който се задвижва от V12 битурбо и има мощност от цели 612 коня и 1000 нютонметра. Моделът бива определян, като "паркетен" поради многото фенове, които ги използват в градски условия, но това не значи, че той е загубил способностите си за преминаване през мног тежки терени и настилки. Ние сме имали честа да нагазим в дълбок сняг с първото поколение на модела и да се придвижваме безпроблемно.
30 Юли, 2016 10:00 7 842 17
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 2399
Коментиран от #2
13:06 30.07.2016
2 пикчер
До коментар #1 от "2399":
Думата "непобедим" е силно казана в случаят. На село, един с такова нещо но триста и нещо СДИ беше не зная колко коня, но яка машина с огромни гуми .Влезе в пясъка да товари пясък на едно място и не можа да измъкне ремаркето, а нямаше и 300 кила товар? Е, аз с моят седан няма как да вляза, но се учудих? Гумите му бяха огромни, мощността над 160 коня със сигурност, просвета ограмен. Е, това чудо не можа да изпъпли? А ако щеш вярвай мина един съселянин с Паджеро. дявола му натовари отзад товарният отсек с чували с пясък, ама като каруца го натовари... клекна... И завъртя няколко пъти гумите и издрапа без никакво моткане? Аз се учудих - все пак Мерцедеса имаше доста големи гуми и висок просвет? Така, че непобедим е силно казано. По-скоро - един отличен високопроходим джип! Да не забравяме, че и Санг Юинг Муссо и Корандо също са добри на калотията... Нивата също върви, Тойота Ландкруйзер не си поплюва въобще... за да се каже, кой какво може, трябва всеки модел да се тества на страшно трудни условия и да се прави един след друг, примерно на трасето на снимката да се пробват всякакви всъдеходи! тогава реално ще си проличи кой какво умее - да минава през река да катери наклони и скали...? А и е важно и мощността на двигателя каква е? не можеш да сравняваш една Нива 100 коня, с това чудовище с огромна мощност! това има предимства в пъти над малките джипове. И въпреки това една Сузуки Витара трудно ще се предаде на германското величие...виждал съм Витари да се катерят по кални склонове, а нямат и 130 коня. Минават и не си поплюват въобще. Всичко е относително - Айнщайн!Коментиран от #15, #16
17:48 30.07.2016
3 rover
Коментиран от #4
18:47 30.07.2016
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 тошибиян
19:37 30.07.2016
6 566
21:10 30.07.2016
7 mediator37
Коментиран от #10
07:46 31.07.2016
8 stenly
08:56 31.07.2016
9 Марио Ангелов
10:20 31.07.2016
10 VWandMercedes
До коментар #7 от "mediator37":
На 3-те блокиращи диференциала ли им казваш паркетник.http://www.vbox7.com/play:dbab5ae813
14:33 31.07.2016
11 Mercedes-Benz
Коментиран от #13
16:40 31.07.2016
12 2399
12:53 01.08.2016
13 Сибирь
До коментар #11 от "Mercedes-Benz":
Ееее , друго си е да се информираш от "Ауто Билд" !А сега като бивш дападжия и сибиряк да ти кажа - Повечето модели от Г класата са много сkъпи играчки за много богати хора. Тука за Европа стават,ама например в Сибир в тайгата или тундрата - не!
18:21 04.08.2016
14 Бай хой
Геланде е единствената машина до днес с фабрични 100% блокируеми три диференциала. Няма тойота, няма паджеро още по малко пък таралясника дефендър. И това е от седемдесетте години на миналият век. Едва от десетина години някои япончетат взеха да правят блокируеми задни диференциали и тук там раздатки.
А някой дори се изтропа че геланде е паркетник.
Разбира се не може да се сравнява с големите камиони с огромен просвет а още по малко с тривози ит.н. Но и там си има шампион и той е " UNIMOG ".
10:35 05.08.2016
15 Бай хой
До коментар #2 от "пикчер":
Пикчерче, би трябвало да си общообразован че едно туристическо ремарке побира около 1,5 кубически метра пясък, който тежи над два тона. Няма как да ги сравняваш с няколко чувала. Освен това чувалите са били натоварени на рамата и товарът е разпределен вертикално което много малко влияе на теглителната сила. А освен това товарът на туристическото ремарке се разпределя на неговата собствена ос, която оказва огромна теглителна сила. Също така този товар не помага на сцеплението и на налягането на гумите самия джип върху терена. Така че мерцедесът е бил с огромно мощност но без достатъчно сцепление и ограмна теглителна сила назад. Надявам се че все пак някой ще разбере нещо въпреки влиянието на външната сила чалга.10:42 05.08.2016
16 Митко
До коментар #2 от "пикчер":
Имах Сузуки витара-боклук един хълм със 2 тона не може да качи а има 8 сантиметра грайфер взех си G Klass 230 бензин родих са 5 Тона ремарке за трактор дърпа който иска да вярва и за Информация G Klass е 122 кс а от витарата ми харчи по малко и по лесно пали зимата вече втора година за ништо не давам пари освен за бензин😀 браво на Mercedes Benz страхотен джип и за трактор става02:13 03.05.2019
17 Този коментар е премахнат от модератор.