Last news in Fakti

12 Февруари, 2012 13:32 49 488 25

Създадоха нов сгъваем кемпер

  • volkswagen-
  • transporter-
  • t5-
  • doubleback-
  • overland motorhomes ltd

 

Модата на кемперите постепенно навлиза в живота на европейците и различните компании се надпреварват да измислят всевъзможни иновации по темата. Технологиите при създаването на кемпери са различни, но като цяло се търсят възможно най-компактни габарити и в същото време функционалност и простор във вътрешността на превозното средство.
Сега компанията Overland Motorhomes Ltd, позиционирана в Южен Уелс представи един ултракомпактен кемпер, базиран върху модела Volkswagen Transporter T5. Интересното при него е, че той може да увеличи габаритите си практически двойно. Става дума за допълнителен отсек, който се разтяга с помощта на електромотор  и се стабилизира на земята посредством специални стойки.
Освен това таванът също става по-висок, а кемпера е оборудван със спално помещение, кухня, всекидневна и всички останали стандартни екстри за кемпер от висок клас. Двигателят на този сгъваем кемпер е двулитров дизелов с мощност 140 к.с. Модификацията е наречена DoubleBack и ще бъде официално представена на 24 март тази година.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Марио

    0 0 Отговор
    Отлична идея бих си го купил ако можех да си го позволя
  • 2 joro

    0 0 Отговор
    много хубаво са го издокарали
  • 3 Гост

    0 0 Отговор
    Наистина е много тарикатско.
  • 4 The Bear

    0 0 Отговор
    Много хитроумно и технологично, супер концепция! Но като се замисли човек - уж всичко си има, а нищо не е така направено, че да е достатъчно, като в нормален голям кемпер или каравана. Всичко е тесничко, нисичко, с много компромиси и няма уюта и обзавеждането на един голям кемпер или каравана. А на цени сигурно ще ги гони... Иначе би си струвало човек да си взими това вместо класически кемпер, заради компактните размери и ако цената да кажем е повече от 2 пъти по-малка. Дано - но надали
  • 5 aha

    0 0 Отговор
    golqm kemper ne moje da se kara po tesni ulici iz starinni grad4eta,s karavana zor 6te ka4va6 bairi i 6ubraci ;) naistina nai-vajna e cenata za uspeha na tazi novost !!
  • 6 Марио

    2 0 Отговор
    Не не това като идея не гони големите кемпери а е насочено към младите хора.Перфектно е за концерти и подобни мероприятия и изглежда страхотно и дискретно а не някой пенсионерски кемпер
  • 7 The Bear

    1 0 Отговор
    Съгласен съм с Aha@5 и с Марио@6 - но не мислите ли, че младите хора трудно събират за покупка на такова чудо - само обикновен нов VW Transporter T5 струва около 45000 Евро в Германия гол като пушка (тук са по-евтини), а да не говорим за този - предполагам ще минава 65000-70000 евровия диапазон. Е как тогава младите хора ще си го позволят - известно е, че в Германия и преди години, младите хора са си купували стари коли - например прословутият VW BULLI - като е станел на 10-15 години тогава са си го купували млади хора. А сега старите не купуват такива нови, та като остареят да ги продадат на млади.... Не знам каква клиентела ще има. Аз много го харесвам и бих си го купил като бях на 25г. ако струваше към 40000 евро и имах тези пари излишни тогава... Сега съм на 42, имам парите, но не ми върши работа такава кола.... с деца и жена ми трябват повече пространство и удобства - бих прибьгнал до евтин нов микробус - Опел Виваро, Рено Трафик, Хюндай Старекс Дизел 4х4 (той е супер за планина - евтин, проходим, висок, обемен), и в него да надипля палатки, легла, газови котлони, завивки, инструменти, и др. Сега имам джип, ван и хечбек - т.е. возила за всякакви предназначения, само че нямам време за почивкано
  • 8 Изрода

    2 0 Отговор
    То пък ако в това трябва да спя по добре да си стоя у нас.Тия акъл имат ли?
  • 9 nevena muuler

    0 0 Отговор
    qko kevi metal hubava ma6inka
  • 10 vasko porojanov

    0 0 Отговор
    бива горе-долу
  • 11 палаткар

    1 0 Отговор
    и цената не е като да те откаже от раз...

    DoubleBack Price
    On the Road - £54,995 inc VAT
  • 12 пешо

    1 0 Отговор
    "Модата на кемперите постепенно навлиза в живота на европейците и различните компании се надпреварват да измислят всевъзможни иновации по темата" абе тази "мода" на кемпери и каравани е навлязла преди 40 години в западна Европа.Освен това бусът от снимките не е кемпер.
  • 13 оги

    0 0 Отговор
    Кемпера е добре измислен Бърз,Елегантен и най важното Практичен а за цената защо не сте доволни не може да го пуснат за 20 хил. еуро все пак има толкова екстри а един нормален бус transporter от тези говини не може да го купите за 50 бона....ще го карат хората който имат пари за тази работа а при нас може да дойде след 10 години
  • 14 The Bear

    2 1 Отговор
    И навън който има пари ще си купи друго - по-подходящо за целта. Това е едно много компромисно решение с много безкомпромисна цена - най-малко £54,995 inc VAT = 66300 Евро или почти 130000 лева - айде да видим кой ще си го купи!? У нас за тази сума всеки, който не е от богатите, би предпочел недвижим имот. Нашите богаташи знаем от каква класова прослойка са - или ще са мутри, или ще са политици (и вторите не блестят с интелект) - та те не почиват в кемпери - те се наслаждават на луксозни СПА центрове и хотели, с ОЛ ИНКЛУЗИВ в разширен смисъл . Е любопитно ми е ще има ли българин да си го купи нов от магазина. Пък и в другите страни - да не мислите че тея с многото пари почиват на палатки и на кемпери...
  • 15 ВИП АМГ

    0 3 Отговор
    dobra ideia izpalnena v kovti avtomobil.VW ne struvat i pet pari.

    Коментиран от #18

  • 16 51 годишен

    0 0 Отговор
    Абе хора има си хора за всичко.
  • 17 122222

    0 0 Отговор
    soto 6e mi kaje6 li kakva kola kara6 za6toto ni6to nemoje da ti se haresa? sigorno e moskvic aleko
  • 18 жоро

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "ВИП АМГ":

    @15 А кой автомобил струва пет пари за тебе.
  • 19 ОГИ

    0 0 Отговор
    Моля да не говорят хората който не са карали transporter и не са видяли за какво става въпрос бусчето е по издражливо и от mercedes vito....аз лично познавам много хора който имат такъв микробус и бих казал 100 на 100 са доволни а да не говоря за съседа който имаше transporter t4 товарише го със тонове пшеница и пак колко години издържа.
  • 20 gripen

    0 0 Отговор
    VW i audi i skoda i seat и целия китайско германски концерн прави коли, които да се развалят постоянно да светват лампички по таблата и да могат да се поправят само в специализирания им сервиз където след 4 посещения вече си дал пари за втори цваген. Става дума за след 2000 - за преди това не мога да кажа лошо освен грозния външен вид. В скоро време това ще бъде разбрано от повечето купувачи и лидерството им ще бъде отнето от много по неангажиращи марки като kia hundai и др. които по никакъв начин не са с по лошо качество - да не казвам и по добро дори. Друго, за което цял живот са копнели господата от цваген груп е настаняването на ауди в лукс категорията наравно с мерцедес и бмв - еми не става мб и бмв са коли с история в тази насока - никой истински патрон не си купува ауди - просто звучи несериозно, виж някой негър рападжия - да. По същия начин стоят нещата и с прокрадването на американския пазар със скъпи реклами за сигурност - пътека по която отдавна са минали шведите с волво. Пак ник'къв шанс - всеки семеен американец би предпочел марката с история доказана във времето. Печелившия коридор на ауди е quаtro-то - безспорно най доброто 4 по 4 за лек автомобил от онези години (до 2000 горе долу) - ако някой ще хвали субару след това изказване - първо да прочете какво е куатро в уикипедията и да се обоснове технически защо субару е по добро. За съжаление обаче политиката на цваген груп след 2000г. не пожали и тази безценност - появиха се синхрота, електронни awd-та формоушъни(с шведския??? haldex - как така с части от волво). Това е истината драги фенове на цваген и ауди. Новата им продукция не е онази която им спечели настоящата популярност - доста по зле е ...
  • 21 Бял човек

    0 0 Отговор
    Темата е за кемпер, а комплексарите развиват цели есета за немсото производство.
    кой го интересуват мненията на аутсайдери..
  • 22 оги

    0 0 Отговор
    Бял човек подкрепям те нали умника трябва да плюе марката и немското производство трябва да защити марката която кара и да плюва немското пуска разни есета който е намерил по нета и мислеси че каквото пише в тоя нет е така и на бял свят ;)
  • 23 gripen

    0 0 Отговор
    Нищо не съм намерил в нета оги всичко си написах собственоръчно.
    БМВ И МБ са НЕМСКО производство ... а повечето цваген го прави китаеца - това вече може и да го провериш в нета.
    Карам лада 5 и нямам намерения да я хваля.
    Темата е за кемпер - тук си прав отклоних се но се повлиях от мненията по долу за което се извинявам...
  • 24 Истината

    0 3 Отговор
    Пълен боклук е това! Ще спя аз на полуоткрито в задната му част ,че на някоя поляна някой да мине с кола и да ме понесе с него както стърча в задната му мукавяна част!
  • 25 митко

    0 0 Отговор
    каквото и да дрънкате за wv тръгнете по обявите и го сравнете с любимите ви корейски боклуци които изгниват на 6 тата година от магазина.Цената казва за колата.Вижте колко струва пикап кади и го сравнете с други марки които и да са.Защо едното е8 бона а другото 3. На едни и същи години са а цената е двойна а отворковци?