Отговорът на този въпрос е: Над половин милион. По-конкретно става дума за един интересен експеримент, който компанията Ford прави върху своя нов модел Ford Transit Custom. Последният беше представен на специализираното изложение в Бирмингам, а продажбите му в Европа ще стартират в съвсем скоро време.
За да покажат на какво е способен новия Transit инженерите от Ford прибягват до експеримент, при който робот отваря и затваря всички врати на буса. Междувременно температурата в помещението се мени от минус 40 до плюс 82 градуса по Целзий, а влажността на въздуха достига до 85%..
Предните врати са отворени и затворени 250 000 пъти, а страничните плъзгащи - 150 000. Задната врата, осъществяваща достъп до товарното пространство също е отворена и затворена 150 000 пъти. Така вратите на Ford Transit Custom са отворени и затворени цели 550 000 пъти.
"Над половин милион затваряния в условия на тропическа жега и арктически студ са най-добрият способ, чрез който можем да разберем каква е надеждността на нашата машина" - коментира Бари Гейл, главен инженер на подразделението за лекотоварни автомобили на Ford в Европа.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Иво
13:17 17.06.2012
3 реалист
Коментиран от #14
14:04 17.06.2012
4 здравеняк
Коментиран от #11
14:07 17.06.2012
5 Muhahaha
14:35 17.06.2012
6 the mask
14:57 17.06.2012
7 ford
15:28 17.06.2012
8 хм
16:27 17.06.2012
9 Илиев
16:43 17.06.2012
10 IceHeart
" За форд се черпи два пъти, когато го купуваш и когато го подаваш"
17:10 17.06.2012
11 adsfg
До коментар #4 от "здравеняк":
04`focus оценката е минус18:33 17.06.2012
12 adsfg
18:34 17.06.2012
13 Петър
Да са живи и здрави колегите, да продължават да правят електро и пневмо задвижвания, с цикличност НАД милион пъти -)
За онези които не са в час, говоря за сервозадвижването (цилиднъра и линейния ел. двигател, както и за пневмо-подготвящата група, която не е в кадър но без която, тая "ръчичка дето дърпа и бута" не би могла дори да пръдне ! :D
Хайде обратно към учебниците за онези които ИСКАТ да знаят ;-)
19:10 17.06.2012
14 форд мондео
До коментар #3 от "реалист":
какво да оправят по двигателите. двигател за 2012 е на форд 999 кубика 125 коня, говори се и за 177 коня. гори 4.8/100 градско бензин. сложен в фокус. другите марки не могат към момента и да си помислят да покажат дори нещо, което да е близко. 16 рекорда за скорост в класа 1000 кубика.ще заменя двигател 1.6 .смятай. кой друг в момента може да замени 1.6 дв. с 1000 куб. без да се отрази на динамика и мощ. още от 1400 оборота разполага смаксимален въртящ момент, 4500 оборота. тоест почти целия диапазон на двигателя. този път форд удариха по масата, а бъдещето е в такива двигатели.19:20 17.06.2012
15 Росен Христов
На разбирачи с коментари от типа: "Форд и циганин зимата не работят" - ще кажа , че за 20 години няма ден през зимата при температури от минус 20 градуса да не съм тръгвал на работа без колата. Включително и сега с Ford Kuga - трета зима , като това е първата ми дизелова кола.
И още нещо - време е да започнете да мислите по-глобално. Вижте какви резултати имат на краш тестовете колите с марка Ford. Вижте колко нововъведения се вкарват по отношение на безопасност в тези коли. Да припомням ли ,че далечната 1993 г. Mondeo беше първата серийно произвеждана кола с две въздушни възглавници и система против блокиране на спирачките. Шест години карах такова Mondeo 4Х4 и мога да споделя опит от сравнение с голям автомобилен парк от проходими автомобили които има там където работя. А живея в планински район и знам какво означава зима.
Няма да коментирам всичк
19:30 17.06.2012
16 медиатор алфа
20:02 17.06.2012
17 IceHeart
20:21 17.06.2012
18 Адолф Хитлер
20:23 17.06.2012
19 Дядо поп
20:25 17.06.2012
20 the mask
20:37 17.06.2012
21 онзи
20:58 17.06.2012
22 batko
20:59 17.06.2012
23 Росен Христов
Целта на поста ми не е да хваля Ford - далеч съм от тази мисъл. Но ти ако не искаш да те приемат като продавач консултантите от Техномаркет ще трябва повече да се потрудиш и да понатрупаш опит. И след това да го споделиш - тогава ще си от полза.
21:05 17.06.2012
24 гост
Между другото преди и аз говорих за фордовете с лафа за циганина, но откакто ги имам вече доста години мнението ми е съвсем различно и не знам кой го е пуснал тоя слух че форд са лоши коли..... :)
21:23 17.06.2012
25 Некой
21:46 17.06.2012
26 Росен Христов
Оказа се здрава кола - до тук са сменени съединител комплект на 60 000 км и шарнири на 100 000 км. Останалото е смяна масло и каране. Бензинов двигател - мощен - но с малък въртящ момент.. Тромав е много - особено като пуснеш и климатика. Ниско качество на материалите в купето - но добра сглобка. Много лоши чистачки и много лошо обезшумен. Возията е добра - но го има поклащането - характерно за повечето джипове. Двигател - без проблеми. Не гори масло. Ходова част - здрава. Седалките не са особено комфортни. Въпреки ,че е 4х4 слаба проходимост зимно време. Като цяло обаче - добро впечатление - здрав и надежден. Паралелно с него съпоставям Ford Kuga - въпреки ,че там имам по-малко километри - само 45 хиляди. Форда е на много по-високо ниво по отношение на системи за стабилност, спирачки и комфорт. Няма го това поклащане - поведението е като на кола. Но е по-малък и с малко по-твърда возия. Дизел е с почти двойно по-голям въртящ момент и единствено при потегляне е по-бавен от Хюндая. В движение обаче е удоволствие да изпреварваш дори и на 6-та скорост. Има отлична спирачна система , която реагира различно при нормално спиране и при необходимост от аварийно такова. Спирачките на Хюндая са много , много далеч от истината. Там сработили ли ABS-а все едно си без спирачки.
Коментиран от #38
22:09 17.06.2012
27 zсссс
спомням си преди десетина години как с на приятел изгнилото ескортче се возехме из цяла България една седмица и по целия път се чудех къде ще ми падне вратата... като влезеше в дупка и се виждаше как предната врата мърда от колонката почти един сантим, затова и не я отваряхме... но беше весело :)
22:56 17.06.2012
28 Румен
23:43 17.06.2012
29 относно форд
00:23 18.06.2012
31 PlimP
10:48 18.06.2012
32 Форд
11:36 18.06.2012
33 !!!!
Коментиран от #34
11:47 18.06.2012
34 чисто нова
До коментар #33 от "!!!!":
Имам голям гурел на 250 000 хил реални, до сега съм сменял само накладки и 4 тампона плюс два маншона, има специална система , ДУ НОТ ДУ, маслото само си изтичка от уплътнение на коляновия вал и доливам 1,5 литра годишно!!!Колата е рено клион 1993г., чисто нова!
13:29 18.06.2012
35 ahhah
13:45 18.06.2012
36 Този коментар е премахнат от модератор.
37 audi
22:37 18.06.2012
38 Иван Белев
До коментар #26 от "Росен Христов":
Рубма, този хюндай направо го карай за скраб..... ако си я купувал, да беше си взел за тези пари 2 ML 2003 или 6-7 пасата 4 или 5 2002. по добре щеше да си....10:01 19.06.2012
39 Росен Христов
16:29 19.06.2012