17 Юни, 2012 12:00 14 547 38

Колко пъти се тестват вратите на Ford?

  • ford-
  • transit-
  • custom

 

Отговорът на този въпрос е: Над половин милион. По-конкретно става дума за един интересен експеримент, който компанията Ford прави върху своя нов модел  Ford Transit Custom. Последният беше представен на специализираното изложение в Бирмингам, а продажбите му в Европа ще стартират в съвсем скоро време.
 
За да покажат на какво е способен новия Transit инженерите от Ford прибягват до експеримент, при който робот отваря и затваря всички врати на буса. Междувременно температурата в помещението се мени от минус 40 до плюс 82 градуса по Целзий, а влажността на въздуха достига до 85%..
 
Предните врати са отворени и затворени 250 000 пъти, а страничните плъзгащи - 150 000. Задната врата, осъществяваща достъп до товарното пространство също е отворена и затворена 150 000 пъти. Така вратите на Ford Transit Custom са отворени и затворени цели 550 000 пъти.
 
"Над половин милион затваряния в условия на тропическа жега и арктически студ са най-добрият способ, чрез който можем да разберем каква е надеждността на нашата машина" - коментира Бари Гейл, главен инженер на подразделението за лекотоварни автомобили на Ford  в Европа.
 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Иво

    3 2 Отговор
    Една врата,кола не прави.Вярно че няма лоша реклама,ама точно тази не би ме накарала да си купя не Транзит,а Ферари.Дано само Форд да са оправили купищата от недосмислици и дефекти на по-старите модели.
  • 3 реалист

    3 2 Отговор
    Оправете си двигателите,вратите са ви на-малкия проблем !!!

    Коментиран от #14

  • 4 здравеняк

    5 2 Отговор
    че кво им има на двигателите бе, от 6 години карам Форд и незнам да имам проблем с дигатела...все се изказвате неподготвени , аман от разбирачи.

    Коментиран от #11

  • 5 Muhahaha

    3 3 Отговор
    Kakvo go hvalite i pokazvate be kakvoto i da pravite osta si F O R D - PALEN BOKLUK
  • 6 the mask

    4 2 Отговор
    Muahaha, a кой автомобил е най-качествен според теб? Едва ли знаеш, все пак все още се возиш в колата на тати на задната седалка в детско столче. Аз карам Мондео MK3 дизел, най-вероятно едно от първите в България, вече 12 години и то с българска нафта и по български пътища и освен някой друг шарнир и накладки нищо не съм правил по него. На 350000 хил км. е с оригинален съединител и амортисьори. А по-принцип на теб какъв ти е критерият за качествен автомобил?
  • 7 ford

    4 2 Отговор
    Още един глас за ФОРД от личен опит! 160к км на втора употреба (кой знае на колко км е бил) само на консуматив, гориво и ходова част! Нека ми е зле...пак "PALEN BOKLUK" от същата марка ще си взема. :)
  • 8 хм

    2 2 Отговор
    Прави ми впечатление, че негативните коментари идват главно от хора, който не са преки притежатели на марката или такива с пълни 'дъраци', които се свидят за всяка стотинка. Доста и предимно са положителните коментари на притежатели на по-новите модели от марката. Определено имат прогрес и развитие в правилна посока, в това няма спор, както и в това, че другите прехвалени от Българина марки и модели се развалят доста повече от колкото ни се иска да си признаем. Нека да пюем по-малко и да търсим доброто в новината, а не веднага косура й.
  • 9 Илиев

    2 2 Отговор
    Форд са много добра и качествена марка. Преди 7 години оборудвах фирмения ми автопарк само с Форд - до момента са безотказни
  • 10 IceHeart

    2 2 Отговор
    "Форд и циганин зимата не работят"
    " За форд се черпи два пъти, когато го купуваш и когато го подаваш"
  • 11 adsfg

    1 1 Отговор

    До коментар #4 от "здравеняк":

    04`focus оценката е минус
  • 12 adsfg

    1 0 Отговор
    явно годината системата я прие, че пиша на номер 4
  • 13 Петър

    2 0 Отговор
    Ето това е РЕКЛАМА :) ...само че не на Форд, а на FESTO !
    Да са живи и здрави колегите, да продължават да правят електро и пневмо задвижвания, с цикличност НАД милион пъти -)

    За онези които не са в час, говоря за сервозадвижването (цилиднъра и линейния ел. двигател, както и за пневмо-подготвящата група, която не е в кадър но без която, тая "ръчичка дето дърпа и бута" не би могла дори да пръдне ! :D

    Хайде обратно към учебниците за онези които ИСКАТ да знаят ;-)
  • 14 форд мондео

    2 1 Отговор

    До коментар #3 от "реалист":

    какво да оправят по двигателите. двигател за 2012 е на форд 999 кубика 125 коня, говори се и за 177 коня. гори 4.8/100 градско бензин. сложен в фокус. другите марки не могат към момента и да си помислят да покажат дори нещо, което да е близко. 16 рекорда за скорост в класа 1000 кубика.ще заменя двигател 1.6 .смятай. кой друг в момента може да замени 1.6 дв. с 1000 куб. без да се отрази на динамика и мощ. още от 1400 оборота разполага смаксимален въртящ момент, 4500 оборота. тоест почти целия диапазон на двигателя. този път форд удариха по масата, а бъдещето е в такива двигатели.
  • 15 Росен Христов

    1 1 Отговор
    За пореден път се убеждавам, че негативни коментари се дават от хора които не са се качвали на автомобили на Ford. От 1992 до днес съм минал през пет коли на фирмата. Успоредно с тях съм карал поне 15 други марки като служебни автомобили. Говоря за един Ford Escort RX3i, две Ford Siera , едно Mondeo и в момента имам Ford Kuga - вече на 45 000 км. Всеки ден шофирам. До сега не съм имал случай да закъсам някъде. Сменял съм само консумативи. Едната Siera беше на над 450 000 км и съм и сменял само гумичките на клапаните. А съм от хората , които дори само лампа на габаритите да изгори и сменям веднага.
    На разбирачи с коментари от типа: "Форд и циганин зимата не работят" - ще кажа , че за 20 години няма ден през зимата при температури от минус 20 градуса да не съм тръгвал на работа без колата. Включително и сега с Ford Kuga - трета зима , като това е първата ми дизелова кола.
    И още нещо - време е да започнете да мислите по-глобално. Вижте какви резултати имат на краш тестовете колите с марка Ford. Вижте колко нововъведения се вкарват по отношение на безопасност в тези коли. Да припомням ли ,че далечната 1993 г. Mondeo беше първата серийно произвеждана кола с две въздушни възглавници и система против блокиране на спирачките. Шест години карах такова Mondeo 4Х4 и мога да споделя опит от сравнение с голям автомобилен парк от проходими автомобили които има там където работя. А живея в планински район и знам какво означава зима.
    Няма да коментирам всичк
  • 16 медиатор алфа

    3 1 Отговор
    Във Форд инженерията е на световно ниво, както винаги съм казвал.
  • 17 IceHeart

    1 1 Отговор
    Росен Христов, карай си Форда в планината и не давай мнения, ако мислиш че Форд са били някога коли, това е така, защото нямаше конкуренция! Така че няма какво да фалиш!
  • 18 Адолф Хитлер

    1 3 Отговор
    Знаете ли защо Форд има повече реотани на задното стъкло?За да е топло на ръцете на собственика като го бута през зимата.Я стига се занасяйте по тези боклуци.На този свят има една марка и тя е МЕРЦЕДЕС.Марш в леглата на децата.
  • 19 Дядо поп

    1 5 Отговор
    Който кара Форд е горд.А който продава Форд е още по горд.Ха ха ха.За бога братя не купувайте Форд!
  • 20 the mask

    4 0 Отговор
    Тука има няколко индивида като последните трима, които много се радват когато има статия за Форд, за да кажат двата тъпи лафа които представляват връзката им с автомобилния свят изобщо, щото по друга тема пък нищо не могат да кажат! Момчета, марш бързо при куклите!
  • 21 онзи

    1 2 Отговор
    И 100000000000 пъти да ги отворяти затворят тези врати, Форда си е Форд -Мерцедес няма да стане никога .
  • 22 batko

    1 1 Отговор
    Хвали Форд карай Мерцедес!!!!!
  • 23 Росен Христов

    2 1 Отговор
    IceHeart - може да е полезно за всички присъстващи да споделиш опит - защото така само да си чешеш езика - отдавна не е интересно. И въпреки ,че живея в град - Ford Kuga се държи също така добре и когато минавам през селата:-))))
    Целта на поста ми не е да хваля Ford - далеч съм от тази мисъл. Но ти ако не искаш да те приемат като продавач консултантите от Техномаркет ще трябва повече да се потрудиш и да понатрупаш опит. И след това да го споделиш - тогава ще си от полза.
  • 24 гост

    4 1 Отговор
    аз лично карам ескорт 95 година и бус транзит 91. Първия е на 260 000 км и не е мръднал даже и маслото не ми гори и зимно нямам никакъв проблем с палене, а е дизелов а буса е ор 500 000 нагоре и ми гори само маслото малко ама аз пък вече не му го и сменям само доливам с М10Д и си върви без проблем.
    Между другото преди и аз говорих за фордовете с лафа за циганина, но откакто ги имам вече доста години мнението ми е съвсем различно и не знам кой го е пуснал тоя слух че форд са лоши коли..... :)
  • 25 Некой

    2 1 Отговор
    Аз имам скромен опит - имал съм Рено, Форд Фиеста, а сега карам Мондео. Мондеото е комби, много приличен разход за тези размери. Тъй като карам доста товари ми върши много работа. Проблемите са предимно малки - много поскръцвания тук-там, разни грозотии на по дискретни места, но машината е добра. Фиестата също беше корава кола. А реното беше пълен и абсолютен боклук - нямам повече от месец каране без някаква мизерия :-)
  • 26 Росен Христов

    2 1 Отговор
    Мога да споделя опит от Хюндай Санта Фе 2005 г. Карам го вече три години и съм навъртял 60 000 км с него. Сега е на 120 000 км.
    Оказа се здрава кола - до тук са сменени съединител комплект на 60 000 км и шарнири на 100 000 км. Останалото е смяна масло и каране. Бензинов двигател - мощен - но с малък въртящ момент.. Тромав е много - особено като пуснеш и климатика. Ниско качество на материалите в купето - но добра сглобка. Много лоши чистачки и много лошо обезшумен. Возията е добра - но го има поклащането - характерно за повечето джипове. Двигател - без проблеми. Не гори масло. Ходова част - здрава. Седалките не са особено комфортни. Въпреки ,че е 4х4 слаба проходимост зимно време. Като цяло обаче - добро впечатление - здрав и надежден. Паралелно с него съпоставям Ford Kuga - въпреки ,че там имам по-малко километри - само 45 хиляди. Форда е на много по-високо ниво по отношение на системи за стабилност, спирачки и комфорт. Няма го това поклащане - поведението е като на кола. Но е по-малък и с малко по-твърда возия. Дизел е с почти двойно по-голям въртящ момент и единствено при потегляне е по-бавен от Хюндая. В движение обаче е удоволствие да изпреварваш дори и на 6-та скорост. Има отлична спирачна система , която реагира различно при нормално спиране и при необходимост от аварийно такова. Спирачките на Хюндая са много , много далеч от истината. Там сработили ли ABS-а все едно си без спирачки.

    Коментиран от #38

  • 27 zсссс

    2 2 Отговор
    От Форд видяли клипчето на Фолксваген от преди 15 години и решили да направят един малко по-добър механизъм който да "тестват" и снимат че да се похвалят и те...


    спомням си преди десетина години как с на приятел изгнилото ескортче се возехме из цяла България една седмица и по целия път се чудех къде ще ми падне вратата... като влезеше в дупка и се виждаше как предната врата мърда от колонката почти един сантим, затова и не я отваряхме... но беше весело :)
  • 28 Румен

    2 1 Отговор
    От четири години и половина карам една Фиеста 1.2 бензин. Взех я на 97000 км, сега е на 150000. Проблеми имам само с ел. стъклата. Работи безотказно, не ме е оставяла никога, включително зимата. Много съм доволен. Имам опит и с Ескорт и Фокус, също бензинови. Когато сменям колата, пак ще избера Форд.
  • 29 относно форд

    1 0 Отговор
    Ще се опитам да бъда максимално обективен и мисля, че определено тва си е истината: специално транситите са здрави машини и хората си го знаят това, но леките им коли особено от 90-те години на форд - ескорт, мондео и фиеста имат проблеми с ръждата и с двигателите - и това всеки го знае много добре. Така, че няма какво да се обяснявате, работата е ясна.
  • 31 PlimP

    0 0 Отговор
    кво се очудвате, преди годи бях гледал по доиче веле как рпавят тестове на клавиятурите на мобилните телеофни сименс, там стваше дума за милиони натисканиа на клавишите, гледам съм и тестове на нов модел на ютия Тефал, то не бе фварляне, не бе падане от маси, не бе чудо :D, ама така и трябва да е
  • 32 Форд

    2 1 Отговор
    Форд,това значи НЕКАЧЕСТВЕНО!!!
  • 33 !!!!

    2 1 Отговор
    Добре ,че е този сайт ,та всеки да си хвали дръгела.Масло не пипала ,предница се не трошела ,и само гориво сипвали....Манека си пишат,все едно ще им повярвам!!!!1

    Коментиран от #34

  • 34 чисто нова

    1 0 Отговор

    До коментар #33 от "!!!!":

    Имам голям гурел на 250 000 хил реални, до сега съм сменял само накладки и 4 тампона плюс два маншона, има специална система , ДУ НОТ ДУ, маслото само си изтичка от уплътнение на коляновия вал и доливам 1,5 литра годишно!!!
    Колата е рено клион 1993г., чисто нова!
  • 35 ahhah

    2 0 Отговор
    те ги износват още в завода и после като е покараш две години и се развалят всичко е политика да може да им се продават частите
  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 audi

    1 1 Отговор
    ford и циганин не боледуват-директно умират :)
  • 38 Иван Белев

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "Росен Христов":

    Рубма, този хюндай направо го карай за скраб..... ако си я купувал, да беше си взел за тези пари 2 ML 2003 или 6-7 пасата 4 или 5 2002. по добре щеше да си.... . форд транзит 2001- товарен бус имах веднъж преди 4 години. беше втора ръка немски внос на 270 000 км. и за 40 хли км. в българия един кормилен накрайник смених. кара го шофьор - представи си как само се кара чужда кола..може би изкарах късмет.... не мисля пак да си взимам форд. макар че нищо лошо лично не съм видял от форд...
  • 39 Росен Христов

    0 0 Отговор
    Този Хюндай е служебен - не съм го купувал. Споделям впечатленията защото много хора са ме питали за модела- явно планират да закупят такъв употребяван.