Last news in Fakti

24 Юни, 2012 11:41 20 031 16

Кой климатроник е най-ефективен?

  • lexus-
  • климатик-
  • климатроник

 

Отговор на този въпрос даде авторитетно жури на изложението Automotive Interiors Expo, което присъди награда на марката Lexus. Според експертите именно климатичната инсталация на Lexus е най-ефективната.
 
Принципно, наградата се дава за технология или иновация в техническо устройство, което може да се интегрира в серийно производство за най-кратки срокове. Новата климатична система на Lexus отговаря на всички условия.
 
Климатроникът поддържа оптимален комфорт в салона и в същото време има способността да изразходва значително по-малко енергия. Това става чрез датчици, които отчитат заето ли е мястото на пасажерите в салона.
 
Ако няма никой на предната седалка до водача например, системата автоматично затваря въздуховодите, обслужващи това място. Освен това S-Flow не само мери температурата на постъпващия въздух и на този в салона.
 
Системата измерва интензивността и на слънчевите лъчи и на основата на тези параметри настройва оптималното ниво за работа на климатроника. Най-голямото достойнство на системата обаче е нейната пречистваща функция.
 
Технологията nanoe се включва автоматично при задействане на климатичната инсталация. От специално отверстие на арматурното табло в салона постъпват наночастичи с диаметър от 20 до 50 нм - отрицателно заредени йони.
 
Тези йони се намират в молекулата на водата. Йоните nanoe едновременно чистят въздуха и премахват неприятните миризми. Още нещо, което правят йоните е повишаване на влажността на въздуха в купето.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 николай

    5 0 Отговор
    бравоо на лехус
  • 2 баш майстор

    0 2 Отговор
    климатика на голф 2-ката е най ефективна

    Коментиран от #4

  • 3 Ансо

    2 0 Отговор
    Системата на Лексус е много добра ,особенно сензора за пътниците -и слънцепотока който влиза в купето,това е новото,ИНФИНИТИ първи вкараха йонизатора на ШАРП-плазма клъстера който е наличен и в Лексуса,жалкото е че гледам най различни измислени марки за клм-ци който са залепили по една лепенка за йонизатор ,и надуват баснословно цените,но това е др, тема,,,,,
  • 4 до баш майстора

    3 2 Отговор

    До коментар #2 от "баш майстор":

    Golf II даже и без без климатик има най-добрия климатроник !!!
  • 5 димитър пенчев

    1 0 Отговор
    bravo na LEXUS-a ,otdavna ne se bqha 4uvali s novovavedeniq qponskite marki a mai imenno te sa N 1 v sveta na elektrotehnikata
  • 6 ВИП АМГ

    2 1 Отговор
    iaponcite sa mnogo dobri v takiva novovavedenia.
  • 7 е547е4

    2 1 Отговор
    Работещият!
  • 8 Калоян Велинов

    0 2 Отговор
    Предлагам да турат и датчици,които да разбират къде го сърби шофера,че да го почешат......
  • 9 EMSKI

    0 1 Отговор
    Забравихме,когато карахме руски,източногермански,чешки и т.н. соц возила,в които екстрата(допълнителна),бе да си сложиш едно малко грозно вентилаторче......Щом ви се дават 4000 евро за датчици......мисля,че един работещ климатик пак е добре.......
  • 10 Илия Димитров

    0 1 Отговор
    Съгласен съм с Иван Иванов. Където го сърби шофера...
    Доста идеи ще роди
  • 11 Виктор Георгиев

    0 1 Отговор
    Много се смях с хумора на Иван Иванов.И въобще щ'о са тия ч...ии?Не хабяло енергия оптималност...Дрън дрън,да не е вързан за контакта в хола....Добре да кажем имало някаква йонизация или каквото да е там пречистване....ее ами като слезеш от колата кой ти пречиства в мръсния град въздуха?Да не слагаш скафандър....?хахахаха Всичко е направено с цел да се похвали някой турбо комплексар който има кинтите и е готов да ги похарчи защото не мисля че филтрите на климатроника са за 20 кинта...Бях свидетел едно веме как един балък даде 12 000 лева да си купи първата плазма ,че да се похвали а след това к'ви по-добри телевизори излязоха...Всичко е горе в главата.....
  • 12 S-m

    0 1 Отговор
    Японеца си е японец,иновативен,находчив и НАДЕЖДЕН,за разлика от швабите.....

    Коментиран от #16

  • 13 Иван Велев

    0 0 Отговор
    Аз не мога да разбера какво е това разделение на немско и японско .Колите и от двете държави са качествени. Карах извесно време БМВ 330d 2004 -дърпа като влак ,да ти е кеф да го настъпиш. В момента карам Ярис 1300цц коня и мисля че е супер, гори малко дърпа доволно и за изминатите 30 000 км с него нямам никакви проблеми.
    От друга страна стоят френските и италианските коли ,но това е друг въпрос.
  • 14 знаещ

    0 0 Отговор
    НАй-добрите коли с най-добри системи,най-качествени,най-надеждни,най-иновативни и най-икономични са японските.
    Комплексарите предпочитат да дадат повече пари за МБ или БМВ,а разбирачите си вземат Лексус,Инфинити или Акура.
  • 15 ю7

    0 0 Отговор
    bravo na qponzite za poreden pat dokazwat 4e sa nomer 1 v avtomobilite
  • 16 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "S-m":

    abe ne podceniavai nemcite nikoga.