Last news in Fakti

4 Октомври, 2013 11:50 5 671 4

Свръхбърз синхронизатор за скоростни кутии

  • mitsubishi electric-
  • синхронизатор-
  • скоростна кутия

Mitsubishi Electric демонстрира суперскоростен синхронизатор за механични трансмисии. Разработката позволява зацепването на три зъбни колела, които се въртят с 4 500 об/мин. Конструкцията разполага с многоосен сервоусилител, който използва енергията от спиране на една от осите за ускорение на друга за уеднаквяване на бързината на въртенето им. Максималната скорост на механизма е 6 000 об/мин.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Владислав Пенчев

    1 0 Отговор
    И как, аджеба, решихте, че става въпрос за "синхронизатор за механични трансмисии"???
    Това е просто демонстрация на свръхпрецизни електрически серводвигателчета, които се използват в прецизни машини. Нямат нищо общо с автомобилни механични скоростни кутии.

    "As servo systems are motors, they're used to drive a variety of machines. Nowadays, they're used for applications that require extremely high precision, such as mounting smartphone components and coating the glass panels in LCD TVs."

    Явно не сте много силни в reading comprehension :)

    Коментиран от #2

  • 2 Georgi Datskov

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Владислав Пенчев":

    Ти, пък, как "аджеба" реши, че механични трансмисии и скоростни кутии се използват само в автомобилостроенето? И по-точно, само в автомобилите?

    Обикновено всяка машина, която извършва някакво ускорително движение (т.е. движение с променлива скорост) или задвижване на съвкупност от елементи и/или машини и/или апарати от един агрегат, във всички положения се нуждае от скоростна кутия, съдържаща два или повече зацепващи се и предаващи движение елемента (иначе казано, трансмисия, което всъщност означава предаване на движение от един елемент на друг).
  • 3 Владислав Пенчев

    1 0 Отговор
    Благодаря, знам какво е трансмисия, нямаше нужда да се хабиш.

    Само че в случая не става въпрос за НИКАКВИ скоростни кутии. Това,е просто демонстрация на прецизно управление на сервомотори. Това, че са използвани зъбни колелца в демонстрацията не означава, че става въпрос за каквито и да било скоростни кутии. Хората просто демонстрират, че могат толкова точно да управляват сервомоторите, та чак зъбите на колелата да не се засичат при 4500 оборота. Обаче на господина, който го е публикувал, явно просто не е разбрал за какво става дума.
    Няма нищо общо, не само с автомобилни, ами с никакви скоростни кутии. Така по-ясно ли е?
  • 4 Владислав Пенчев

    1 1 Отговор
    Да не говорим пък за "многоосния сервоусилител" Това, че се нарича СЕРВОмотор не го прави да има нещо общо със сервоусилител (какъвто се слага на волана на колите)