31 Октомври, 2014 22:27 3 968 3

Разби се космическият кораб на Ричард Брансън (Видео)

• кораб-
  • ричард брансън-
  • космос

Преди три години Ричард Брансън тържествено откри космодрум

Експерименталният кораб за космически разходки на ексцентричния изобретател Ричард Брансън се разби в пустинята Мохаве, предаде АП.

Това е станало по време на тестов полет. Един от двамата пилоти на SpaceShipTwo на компанията Virgin Galactic Ричард Брансън е открит жив.

Той е настанен в болница. Съдбата на втория пилот е неизвестна. На мястото на катастрофата има много отломки, които затрудняват издирването. Свидетели съобщават, че са видели два парашута секунди след аварията. Експерти обаче смятат, че вторият пилот е загинал при инцидента.

Първоначланата версия е, че отказ на двигателя е причината за трагедията. От години Virgin Galactic разработва тези космически кораби, които ще се използват за туризъм и ще извеждат туристи околоземна орбита.

Преди три години Ричард Брансън тържествено откри космодрум, от който апаратите на неговата компания Virgin Galactic в близко бъдеще трябва да започнат да изпращат пътници в Космоса.

Апаратът на компанията Virgin Galactic под името WhiteKnightTwo трябва да се издига до суборбиталното пространство.

Това е вторият инцидент за седмица с космическата индустрия. Във вторник, безпилотната ракета „Антарес” на НАСА се взриви 6 секунди след излитането си във Вирджиния

• 1 Пламен Бакърджиев

Защо не са им сложили проследяващи системи на астронавтите? Изглежда са били много сигурни в експеримента. Ако е жив другия астронавт, може да умре в тази пустиня ако не го намерят.
  • 2 Raiko Hardeen

Три пъти проклетите колорадни рашисти-комунисти от Донбас са виновни! Поредния комунистически терористичен акт, целящ да унищожи богопомазаната американска демокрация!
  • 3 Правописчо

Доколкото познавам българския език, би трябвало да се пише "отломки", а не "обломки", а от вторият абзац излиза, че единият пилот е Ричард Брансън, което вероятно не е така.
    Не знам за къде бързат толкова журналистите, но ми е обидно да ме смятат за нискообразован или нискоинтелигентен, че да ми поднасят материал с толкова лоша редакция.